Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan

Vierailija
11.05.2021 |

Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.

Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.

Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?

Kommentit (117)

Vierailija
61/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
62/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paneta useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin jonkin aikaa miehen kanssa, jonka kaa olimme 2h 5krt viikossa. Hyvin harvoin kokonaisia päiviä. Syy oli, kun hän oli lapsensa kanssa kaikki vapaapäivät. En minä kauan jaksanut tuollaista touhua. Niitä miehiä riittää, jotka järjestävät myös naiselle aikaa.

Vierailija
64/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kaveri teki tuota. 4-5 muijaa kierroksessa koko ajan töiden ohella.

Oli kyllä rehellinen; Kun joku keksi kysyä onko sinulla toinen, niin vastasi: on 3-4 muutakin.

Ja minä siis ihan yksin :(. 

Vierailija
65/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Tein itsekin aikoinaan näin avovaimolleni. Olivat parhaat vuoteni elämässä. AIVAN MIELETTÖMÄSTI OMAA AIKAA! Loistava elämä päättyi sitten seitsemän vuoden jälkeen, kun hän sanoi että jollei muuteta yhteen, niin suhde loppuu. Paskemmaksihan se elämä sitten tietysti muuttui. Vielä paskemmaksi, kun piti koiratkin saada. Entistä paskemmaksi, kun yksi lapsi syntyi ja avain totaalisen täyspaskaksi elämä muuttui, kun toinenkin lapsi piti tehdä.

Et sitten missään vaiheessa ajatellut, että en halua tätä elämältäni ja myös avovaimoni ansaitsee miehen joka oikeasti häntä rakastaa. Miksi tieten tahtoen tuomitsit teidät molemmat parisuhteeseen ja lopulta eletään perhe-elämään vailla kunnioitusta ja rakkautta kun ilmeisesti alusta asti tiesit että haluat viettää vapaata sinkkuelämää friends with benefits systeemillä? Tuohan on ihan omaa tyhmyyttä jos olet kaikkeen suostunut vasten tahtoasi. Esim. Yhtään lastahan ei synny ilman sinun suostumustasi koska sinä voit pitää huolen että käytät aina kondomia. 

Vierailija
66/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet pelkkä pano. Lopeta suhde heti.

Vierailija
67/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mies muuttaisi nyt tapojaan kun olet kuukausien ajan osoittanut että vaikka valitat asiasta niin annat tilanteen kuitenkin jatkua ja jäät "suhteeseen". Mies tietää, että nyt taas pitää kuunnella ne samat valitukset, säikäyttää sinut ghostaamalla päivän tai pari että luulisit että on suuttunut tai lopettamassa suhteen ja sitten kun alkaa taas viestitellä otat hänet avosylin vastaan ja taas mies voi jonkun aikaa jatkaa omalla tyylillään. Ei hän selvästi halua parisuhdetta vaan helposti saatavilla olevaa seksiseuraa.

Vierailija
68/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle: älä suostu näkemään miestä vähään aikaan edes tuota pientä aikaa. Vastaat hänelle sillon, kun sua huvittaa. Keksi omia juttujasi ja menoja. Toteat miehelle, että sulla on muuta puuhaa. Jonkun ajan kuluttua ilmoitat, että olet löytänyt uuden, jolla on sinullekin aikaa. Saa mies maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
69/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies alkoi raivota minulle siitä, että hän ei muka saisi olla harrastuksissaan, korjata autojaan jne muuta minkä takia ei ole minua kerinnyt nähdä.. huusi myös "t u r p a kiinni" kun yritin sanoa, että eihän tuo normaalia ole että nähdään vain 2 tuntia iltaisin.. Sain siis itse vihat niskaan vaikka minua kohdellaan huonosti.

- Ap

Vierailija
70/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kutsut tuota parisuhteeksi? Parisuhteen merkitys on kyllä heitetty romukuoppaan ja samalla itsekunnioitus heitetty sinne kaveriksi.

Vierailija
71/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tietää totuuden, muttei suostu hyväksymään. Ap on miehen vakiopano, joka aina antaa ihan sama, miten mies itse käyttäytyy. Mies ei halua enempää sinusta ap, kyllä hän muuten viettäisi kanssasi aikaa. Älä avaa haarojasi kuukauteen, mies katoaa taatusti. Viiko tai kaksikin kyllä riittää todennäköisesti. Aivan turhaa yrittää tätä aplle selittää, ei hän ymmärrä, kun vasta itse on siihen valmis. Kokemuksesta tiedän.

Vierailija
72/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi raivota minulle siitä, että hän ei muka saisi olla harrastuksissaan, korjata autojaan jne muuta minkä takia ei ole minua kerinnyt nähdä.. huusi myös "t u r p a kiinni" kun yritin sanoa, että eihän tuo normaalia ole että nähdään vain 2 tuntia iltaisin.. Sain siis itse vihat niskaan vaikka minua kohdellaan huonosti.

- Ap

Alistu tuollaseen kohteluun ja jatka valittamista. Tai sano sille ukolle, että nyt riittää tuo perseily. Ja hyvästi.

Vierailija
73/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen mies ja mistä päin Suomea? Kuulostaa ihan minun seksikumppaniltani, toki hänestä en sen enempää haluakaan, koska on juuri tommoinen.

Vierailija
74/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain ap, onpahan kaksi tyhmää yhdessä pilaamassa toistensa elämät, eipähän tule kenenkään toisen viattomamman elämää pilattua. Sovitte hyvin toisillenne. Kuka aikuinen ihminen oikeasti suostuu tuollaiseen parisuhteeseen? Itselläkin on heikko itsetunto jne, mutta en ikinä moiseen ryhtyisi. Mieshän pitää sinua ihan pilkkanaan, aivan varmasti kavereilleen kerskailee, että muija on aina haarat levällään ja minä saan tehdä mitä haluun, jee! 

Vierailija
75/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa eri asioita kuin sinä. Loppujen lopuksi mies ei ole tehnyt mitään väärää, paitsi antamalla lupauksia joita ei toteuta. Kuitenkin nuo lupaukset ovat ihan naurettavista asioista. Oikeasti, herää nyt ap, millaisessa parisuhteessa riidellään siitä, että nähdäänkö päivällä vai illalla ja tuo olematon yhdessä olon määräkin? Mies ei ilmeisesti jää edes yöksi panemisesi jälkeen, kun puhut parista tunnista. 

Haluatte parisuhteelta täysin eri asioita, silloin kuuluu erota. Ja mies vaikuttaa kyllä siltä, ettei hän halua parisuhdetta, koska eihän tuo suhde ole parisuhde vaan panosuhde. Mies vain sinua miellyttääkseen hyväksyy tuon parisuhde-termin, koska muuten se helppo vakkaripano saattaa jopa lähteä. Se, että toivoo ja yrittää muuttaa toisen itselleen mieleiseksi, antaa epäterveen pohjan suhteelle, missä kumpikaan ei tule olemaan onnellinen. 

Vierailija
76/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samantapainen hoito ja viimeksi käydessä kehtasi ruveta komentamaan miten saan tavata muita miehiä :D Eli ei aio itsekään käydä niin usein kuin haluaisin mutta etten saisi ketään muutakaan ottaa kylään. Mitään seurustelusopimuksia ei ole tehty.

Vierailija
77/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuljetti minut äsken aivan raivoissaan kotiin, raivoaminen vaan jatkui mitä enemmän koitin selittää miltä minusta tuntuu ja että tuo ei ole rakkautta.

- Ap

Vierailija
78/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se täytyy sanoa, että ei olla 2-3 viikkoon pantu, vaikka ollaan nähty sen 1-2 krt viikossa. Ei siiis edes tänään.

- Ap

Vierailija
79/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies ja mistä päin Suomea? Kuulostaa ihan minun seksikumppaniltani, toki hänestä en sen enempää haluakaan, koska on juuri tommoinen.

31 vuotias Länsi-suomesta, en sen tarkemmin halua kertoa.

- Ap

Vierailija
80/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi tänään itse että nähdäänkö, vastasin että  joo jos ei taas vasta illalla. Hän vain vastasi olevansa kaupassa ja kohta kotona, sitten jonkun ajan päästä sanoikin jo olevansa kalastamassa. Sitten laitoin, että ei hän oikeasti halua selvästikkään seurustella eikä ole tunteita, vaan vain hyväksikäytti minua. Mies vastasi vaan, että ei kuullut viestiäni ja ei ole hyväksikäyttänyt ketään.

En voi ollenkaan ymmärtää, miten joku voi tehdä noin... Vielä itse ehdotti näkemistä, ja sitten tuollainen kiero temppu eikä nähdäkään ollenkaan. Minusta tuo vaikuttaa jotenkin tietoiselta kiusaamiselta.. 

- Ap

Älä vaan enää vastaa ja jatka elämääsi eteenpäin. Nuo temput on törkeää ihmisten kiusaamista. Ehkä tekee sitä tahattomasti tai sitten tahallaan, mutta ei ei.

Kiusaamiselta vaikuttaa minustakin. En voi ymmärtää miten joku pystyy tuollaiseen käytökseen, kyseessä vielä 31 vuotias mies eli ei mene nuoruuden typeryydenkään piikkiin. Mutta joo, samaa mieltä olen että elämässä eteenpäin vaan vaikka on tämä vähän yksinäistä kun tinderistäkin loppui jo alueeni miehet. :'D

- Ap

Mulla aika samanlainen tilanne. Emme vain ole yhdessä, enkä sitä enää odota, 2.5 vuotta kyllä odotin toiveikkaana, säälittävää, tiedän. Meillä on vain kevyt suhde, mikä on tällä hetkellä minulle lähinnä vain hauskaa. Haluan kyllä parisuhteen, mutta jonkun muun kanssa. Tee sinäkin samoin, tai lopeta tapailu kokonaan! Jos mies on 31vnä tuollainen, ei hän tule tuosta mihinkään muuttumaan, pahenee vaan stna.