Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan

Vierailija
11.05.2021 |

Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.

Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.

Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?

Kommentit (117)

Vierailija
81/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen mies ja mistä päin Suomea? Kuulostaa ihan minun seksikumppaniltani, toki hänestä en sen enempää haluakaan, koska on juuri tommoinen.

31 vuotias Länsi-suomesta, en sen tarkemmin halua kertoa.

- Ap

Huh, ei ole sama "herrasmies"! Ja juu ymmärrän ettei enempää tietoa :-)

Vierailija
82/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä ap! Miksi oot kynnysmatto????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ymmärrä meissä naisissa, olen siis samaan käytökseen itsekin syyllistynyt. Eli tuota, että pitää keksiä hirveitä analyysejä sille, että mikä on hyvä ja selittävä syy sille, miksei hän halua nähdä tai vaikka sitoutua. Kun kyllähän se on päivänselvää, jos mies haluaa olla naisen kanssa, hän ON naisen kanssa. Toki osa miehistä on kiirreellisiä, mutta jos näin ja mies aidosti haluaa naisen, mies "todistaa" muutoin olevansa tosissaan, ilman epämäärisiä selittelyjä ja jotain super vammaista ghostaamista. 

Vierailija
84/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ymmärrä meissä naisissa, olen siis samaan käytökseen itsekin syyllistynyt. Eli tuota, että pitää keksiä hirveitä analyysejä sille, että mikä on hyvä ja selittävä syy sille, miksei hän halua nähdä tai vaikka sitoutua. Kun kyllähän se on päivänselvää, jos mies haluaa olla naisen kanssa, hän ON naisen kanssa. Toki osa miehistä on kiirreellisiä, mutta jos näin ja mies aidosti haluaa naisen, mies "todistaa" muutoin olevansa tosissaan, ilman epämäärisiä selittelyjä ja jotain super vammaista ghostaamista. 

Niin totta! Mies elää kuten tykkää, ja nainen jää roikkumaan kun saa pienen hetken miehen kanssa silloin tällöin.

Ehkä naiset tulkitsevat ihastumisen potentiaaliksi helpommin kuin miehet? Ehkä mies pystyy ihastua, mutta silti nähdä järjellä, että tähän ihmiseen ei kannata sitoutua? Tai sitten miehen ihastuminen menee järkisyillä nopeammin ohi, en tiedä.

Mutta joka tapauksessa, ei mies ole tyhmä, kun pitää kiinni tutusta ja turvallisesta vakikasvosta, jos tämä suostuu elämään täysin miehen ehdoilla. Vaikka nainen valittaisi tilannetta, mutta kuitenkin jää, niin se on helpompaa kuin olla sinkku ja etsiä joka viikko uusi seuralainen.

Nainen tuossa kuviossa on tossu, jos hän ei aseta rajoja ja pidä niitä.

Ps. En pidä naistakaan tyhmänä, vaan ihastuneena. Ihastuneena taas tulee tehtyä tyhmiä valintoja. Minäkin olen tehnyt, monia ja monia tyhmiä valintoja, koska uskoin miehen olevan loppuelämän kumppani, tai ainakin halusin pelata varman päälle ja katsoa suhteen loppuun asti, ettei tarvitse jossitella.

Vierailija
85/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet ap katumaan suhdetta myöhemmin. Tiedät järjellä koko ajan, että mies kohtelee huonosti ja sinusta tuntuu pahalta. Ei parisuhteessa sellaista pitäisi olla. Olet ehkä läheisriippuva ja siksi haluat uskotella vastoin realiteetteja, että kyllä tuo mies vielä muuttuu. Ei muutu.

Mies veti raivarit palauttaakseen sinut ruotuun. Jatkossa tuskin uskallat avautua tunteistasi. Sellainen joka rakastaa olisi ollut kiinnostunut ajatuksistasi. Sinua voisi auttaa läheisriippuvuuteen tutustuminen esim. Eevi Minkkisen kirja tai podcast.

Vierailija
86/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni johtui puhtaasti siitä, että olin lapsuudenperheessä tottunut huonoon kohteluun. Kiero puoli siinä oli, että vanhempani vilpittömästi kuvittelivat rakastavansa minua ja että se nyt on vain ihan normaalia ettei lapsesta tarvitse pitää huolta tai ottaa huomioon hänen tunteitaan. Sen takia hyvä kohtelu ei yhdisty mielessäni rakkauteen tai tunnu tutulta. Minulle huono kohtelu ei ollut huonoa kohtelua, vaan ihan vaan se tapa jolla minua on aina kohdeltu, normaali. Vasta yli parikymppisenä omilleni muutettuani aloin hahmottaa, että tässä nyt taitaa olla kaksi eri todellisuutta rinnakkain...

Vuosia yritin ap:n tavoin kynnysmattoillen hakea samaan tarinaan erilaista loppua, tuloksetta. Ja voi pojat, minkälaisia vatipäitä sitä tästä maailmasta löytääkin, kun oikein yrittää. Jotenkin on vaikea uskoa, miten kujalla fyysiseltä iältään aikuiset miehet voivatkin olla siitä, miten muita ihmisiä kohdellaan. Muussa elämässä olen pärjäävä ja pidetty, mutta rakkauden kaipuu ajaa vahvatkin ihmiset ahtaisiin paikkoihin.

Vaikka tiedostan asian, ei se muuta sitä että edelleen tunnen luontaisesti vetoa vanhempiani muistuttaviin k*sipäihin. Eikä minusta oikein ole lähtemään suhteeseen järki edellä odotellen, että jospa ne tunteet sieltä joskus tulisivat.

Draamasta toiseen kulkeminen on kuluttavaa, ja nyt yritän vain löytää jotenkin mukavan tavan elää elämääni itsellisenä naisena. Harkitsen jopa hulluksi kissa/koiranaiseksi ryhtymistä. Voittanee kuitenkin ovimaton hommat mennen tullen.

Jos ap:lla on muita vastaavia kokemuksia ihmissuhteista ja mahdollisuus kokeilla terapiaa, niin vilpittömästi suosittelen. Itse lykkäsin asiaa 35+-ikään, ja sinne menivät perheenperustamisvuodet idioottien kanssa seilatessa kengänkuvat selässä.

Vierailija
87/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi raivota minulle siitä, että hän ei muka saisi olla harrastuksissaan, korjata autojaan jne muuta minkä takia ei ole minua kerinnyt nähdä.. huusi myös "t u r p a kiinni" kun yritin sanoa, että eihän tuo normaalia ole että nähdään vain 2 tuntia iltaisin.. Sain siis itse vihat niskaan vaikka minua kohdellaan huonosti.

- Ap

Mikään ei pakota sua roikkumaan idiootissa

Vierailija
88/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iskenyt itsellesi paskan miehen

Vierailija
89/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja mun unelmatilanne suhteessa ois just toi että nähdään naisen kanssa vain muutaman kerran viikossa, muutama tunti kerrallaan.

Mutta AP:n mies on kyllä minunkin mielestäni täysi k*sipää, ei tuollainen raivoaminen ole oikea tapa kohdella ketään. Jos odotukset suhteelta eroavat, niin oikea liike on erota eikä huutaa toiselle.

Vierailija
90/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja mun unelmatilanne suhteessa ois just toi että nähdään naisen kanssa vain muutaman kerran viikossa, muutama tunti kerrallaan.

Mutta AP:n mies on kyllä minunkin mielestäni täysi k*sipää, ei tuollainen raivoaminen ole oikea tapa kohdella ketään. Jos odotukset suhteelta eroavat, niin oikea liike on erota eikä huutaa toiselle.

Olen sanonut miehelle, että kertoisi vaan suoraan jos haluaa kevyemmän suhteen jossa tavataan vain pari tuntia iltaisin. Hänen kiukuttelunsa vaan jatkui, sanoi että ei jaksa riidellä, suuttui vaan entisestään kun kerroin riitelyn syyn olevan se että hän itse rikkoo lupauksia, kohtelee huonosti jne. Sanoi myös, että minun kanssa pitäisi suhteessa olla 24/7 että olisin tyytyväinen..

Eli toisinsanoen mies olisi pysynyt tyynenä jos olisin vain pitänyt suuni kiinni hänen käytöksestään ja siitä miltä minusta tuntuu.

Nyt tuskin taas kuulen miehestä muutamaan päivään, kun hän varmaan aloittaa taas tämän "kosto" ghostaamisen minun "valittamiseni" takia. Vaikka siis sanoi taas eilen lopuksi, että huomenna nähdään päivällä. Empä usko.

- Ap

Vierailija
91/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ,että tämän ketjun lukevat NUORET SEURUSTELUVAIHEESSA OLEVAT TYTÖT ja kaikenikäiset. Olette TODELLA TYHMIÄ ,JOS suostutte kynnysmatoksi. Tyy,iin, tavataan silloin tällöin , kun kaverille sopii. ” Ei kun nukutti töiden jälkeen” , elikkä ei tullut vaikka oli luvannut. Ei ole luotettava pienissä , eikä isoissa asioissa.

Kuka teistä on niin hev,,, tin typerä , että suostuu roikkumaan noin rasittavassa suhteessa. Siinä ei promillen vertaa rakkautta olemassa. Joskus se kumppani aina käy ,kun haluaa naida, eikä muuta.

Hyi hel,,,tti.

Vierailija
92/117 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
93/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainiin, ja jos on tilanne, että loukkaannun siitä jos ei vaikka nähdäkään kun sovittu, ja laitan viestiä tyyliin, että "arvasin että et ole taaskaan tosissasi", niin mies saattaa ikäänkuin "kostoksi" ignoorata viestini vuorokaudeksi eikä vastaa enää mitään. Eli jos vähänkin riitatilanne, joka johtuu usein siitä, että loukkaannun miehen käytöksestä, hän vain ignooraa. Pari viikkoa sitten ignoorasi kokonaiseksi kahdeksi vuorokaudeksi, vaikka oltiin puhuttu, että voitaisiin tavata. Tuokin on minusta todella ahdistavaa, että hän ei kykene kommunikoimaan. Ei siis silloin vastaa edes puheluun.

- Ap

Vie sun loukkaangumisen sulta? Narsisti eli itsekäs ja ei osaa asettua asemaasi.. ??

Vierailija
94/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap selkeästi ei jaksa panostaa sinuun. Sanoo niin ja jotain.. mutta ne teot todistaa eli miten toimii. Sanojen ja tekojen pitäisi puhua yhteen. Ei ristiin.

Vierailija
95/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen suhde olisi lähes joka miehen unelma.

Vierailija
96/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut miehelle, että kertoisi vaan suoraan jos haluaa kevyemmän suhteen jossa tavataan vain pari tuntia iltaisin. Hänen kiukuttelunsa vaan jatkui, sanoi että ei jaksa riidellä, suuttui vaan entisestään kun kerroin riitelyn syyn olevan se että hän itse rikkoo lupauksia, kohtelee huonosti jne. Sanoi myös, että minun kanssa pitäisi suhteessa olla 24/7 että olisin tyytyväinen..

Eli toisinsanoen mies olisi pysynyt tyynenä jos olisin vain pitänyt suuni kiinni hänen käytöksestään ja siitä miltä minusta tuntuu.

Nyt tuskin taas kuulen miehestä muutamaan päivään, kun hän varmaan aloittaa taas tämän "kosto" ghostaamisen minun "valittamiseni" takia. Vaikka siis sanoi taas eilen lopuksi, että huomenna nähdään päivällä. Empä usko.

- Ap

Saat sanoa miltä susta tuntuu. En katselis miestä joka ei ota huomioon miltä musta tuntuu ja vielä ghostaa. TODELLA törkeää. Ottaisin sinuna etäisyyttä tai tekisin niin kun ghostaa ensi kerran ettet vastaa mitään hänelle kunnes saa ihmetellä missä vika. Odotat niin kauan kunnes laittaa perääsi uuden viestin. Älä ”roiku kenenkään perässä” ja pidä kii siittä sun loukkaantumisesta. Muuten toistaa samaa kaavaa kun tähänkin päivään mennessä. Musta toi on outoa et sanoo mut ei tarkota et viettäis aikaa. Ei ota sua edes tosissaan..? Vai???

Vierailija
97/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

XDDDDDDDDDDDDD

Nyt jäin kyllä miettimään, että onko aloittaja OIKEASTI noin säälittävä...??????

Vierailija
98/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo pari tuntia iltaisin pari kertaa viikossa kun mies käy laskemassa maidit on ne ajat jolloin mies kertoo rakkaalleen olevansa salilla.

Vierailija
99/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen suhde olisi lähes joka miehen unelma.

Juutårikin näin. Parissa tunnissa saa kyllä nytkytettyä rasvat ulos ja ehtii käydä vielä alapesullakin, ettei haise kun menee kotiin oman kullan kainaloon.

Vierailija
100/117 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roikuin nuorena vanhemmassa miehessä joka ilmoitti ettei halua seurustella. Jos joku sanoo, ettei halua seurustella, siihen voi itse lisätä lopun... sun kanssa.

Halusi pompottaa minua omilla ehdoillaan siksi, että se oli hänelle osoitus hänen vahvatahtoisuudestaan ja siitä, että piti ilmeisesti itseään kovanakin jätkänä kun häntä "ei akka määräile" ja teki just niin kuin itse tahtoi.

Ja juu, säälittävää ehkä, mutta ajattelin että näihin ehtoihin myöntymällä hän muuttuu. Ehdot siis olivat kutakuinkin sitä, että mies määrää tapaamisen ajankohdan ja keston, hän ottaa yhteyttä kun nähdään ja yöksi hän ei jää kun alan sitten "luulemaan liikoja".

Ei muuttunut.

Olin yksinäinen ja nuo pienetkin hetket hänen kanssaan olivat sitten muka tuon arvoisia.

Kadun koko suhdetta edelleen, mutta olen saanut päätöksen asiaan. Ajattelen nykyään, että jos joku sai elämäänsä jotain sisältöä ja onnistumisen tunnetta siitä, että sai toisen hyppimään pillinsä mukaan, niin onnea hänelle ja toivottavasti tämä unelmien täyttymys nyt tuo onnea ja iloa tulevaan.

Mies ei enää tasoistani naista saa ja nyt tuon yhden harvinaisen kerran sai olla se joka päättää kaapin paikan niin vaalikoot muistoa. Never gonna happen again :)