Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan

Vierailija
11.05.2021 |

Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.

Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.

Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan tämä taas se sama nainen joka on aloittanut kevään aikana jo monta ketjua samasta aiheesta. Mies on työtön ja nukkuu päivät vaikka on luvannut tavata apta. Ja silti ap roikkuu tuon miehen lahkeessa kuin pieni koira. Ei ymmärrä että maailmassa olisi niin paljon parempiakin suhteita kuin roikkua miehessä joka ei halua tuota naista ja lisäksi mies muutenkin sellainen ettei kelpaisi suurimmalle osalle naisia millään. Anteeksi ap jos oletkin eri tyyppi mutta aloitus kuulosti vaan niin tutulta...

Vierailija
22/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä mulle tulee mieleen, että mies on naimisissa/avoliitossa. Pystyy käymään "harrastamassa" sen 1-2 tuntia pari kertaa viikossa ilman että kotona aletaan ihmettelemään. Harrastatteko yleensä seksiä silloin kun tapaatte?

Joka tapauksessa suosittelen lopettamaan suhteen. Sinä selvästi toivot enemmän ja mies ei kunnioita toiveitasi tipan tippaa. Ei tuo hyvää lupaa, vaikka hän vapaa olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nää tossa hyväksikäyttöä, vaan sen että mies kaipaa enemmän omaa aikaa ja väsyy sosiaalisissa tilanteissa, muttei kehtaa sanoa sulle. Ei silti kannata jatkaa suhdetta, koska vaikutatte olevan tässä asiassa niin erilaisia.

Vaikka introvertti olisikin, niin toistuva valehtelu, lupausten rikkominen, ignooraaminen ja välinpitämättömyys toisen toiveita kohtaan, on minusta hyväksikäyttöä. Olen itsekin introvertti enkä silti katsoisi oikeudekseni kohdella toista ihmistä tuolla tavalla. En ymmärrä sellaista, että ei kehtaisi kertoa toiselle tarvitsevansa vain enemmän tilaa, jos kuitenkin kehtaa kirkkain silmin lupailla läpiä päähänsä ja vedättää toista minkä ehtii. Ei meidän introverttienkään sentään kusipää-ääliöitä tartte olla.

Vierailija
24/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Tein itsekin aikoinaan näin avovaimolleni. Olivat parhaat vuoteni elämässä. AIVAN MIELETTÖMÄSTI OMAA AIKAA! Loistava elämä päättyi sitten seitsemän vuoden jälkeen, kun hän sanoi että jollei muuteta yhteen, niin suhde loppuu. Paskemmaksihan se elämä sitten tietysti muuttui. Vielä paskemmaksi, kun piti koiratkin saada. Entistä paskemmaksi, kun yksi lapsi syntyi ja avain totaalisen täyspaskaksi elämä muuttui, kun toinenkin lapsi piti tehdä.

Ja nyt toivoisit heidän ajavan kallioleikkaukseen?

Vierailija
25/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi tänään itse että nähdäänkö, vastasin että  joo jos ei taas vasta illalla. Hän vain vastasi olevansa kaupassa ja kohta kotona, sitten jonkun ajan päästä sanoikin jo olevansa kalastamassa. Sitten laitoin, että ei hän oikeasti halua selvästikkään seurustella eikä ole tunteita, vaan vain hyväksikäytti minua. Mies vastasi vaan, että ei kuullut viestiäni ja ei ole hyväksikäyttänyt ketään.

En voi ollenkaan ymmärtää, miten joku voi tehdä noin... Vielä itse ehdotti näkemistä, ja sitten tuollainen kiero temppu eikä nähdäkään ollenkaan. Minusta tuo vaikuttaa jotenkin tietoiselta kiusaamiselta.. 

- Ap

Vierailija
26/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi tänään itse että nähdäänkö, vastasin että  joo jos ei taas vasta illalla. Hän vain vastasi olevansa kaupassa ja kohta kotona, sitten jonkun ajan päästä sanoikin jo olevansa kalastamassa. Sitten laitoin, että ei hän oikeasti halua selvästikkään seurustella eikä ole tunteita, vaan vain hyväksikäytti minua. Mies vastasi vaan, että ei kuullut viestiäni ja ei ole hyväksikäyttänyt ketään.

En voi ollenkaan ymmärtää, miten joku voi tehdä noin... Vielä itse ehdotti näkemistä, ja sitten tuollainen kiero temppu eikä nähdäkään ollenkaan. Minusta tuo vaikuttaa jotenkin tietoiselta kiusaamiselta.. 

- Ap

Tunnet ihan varmasti itsesi loukatuksi ja ihan syystä. Sinua on kohdeltu väärin ja se tuntuu pahalta.

Nyt on kuitenkin oikea aika miettiä, haluatko elää haaveissa siitä, mitä teillä voisi olla, vai onko parempi hyväksyä, että todellisuudessa hän ei ole sellainen mies, jonka kanssa voisit rentoutua, nauttia, luottaa ja olla onnellinen.

Tästä parisuhdehaaveesta irtipäästäminen tarkoittaa sitä, että jälleen kerran pitää olla yksin ja epävarma siitä, löytääkö koskaan ketään. Ei se helppoa ole. Mutta oletko nyt onnellinen?

Vierailija
27/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehe. Tein itsekin aikoinaan näin avovaimolleni. Olivat parhaat vuoteni elämässä. AIVAN MIELETTÖMÄSTI OMAA AIKAA! Loistava elämä päättyi sitten seitsemän vuoden jälkeen, kun hän sanoi että jollei muuteta yhteen, niin suhde loppuu. Paskemmaksihan se elämä sitten tietysti muuttui. Vielä paskemmaksi, kun piti koiratkin saada. Entistä paskemmaksi, kun yksi lapsi syntyi ja avain totaalisen täyspaskaksi elämä muuttui, kun toinenkin lapsi piti tehdä.

En tietenkään. Rakastan heitä kaikkia, enkä missään nimessä haluaisi heitä menettää. En vaan haluaisi nähdä heitä joka saatanan päivä. Vähintäänkin viikonloput pitäisi olla OMAA AIKAA. Paras suhde on sellainen, kun nähdään vaan silloin tällöin, mutta ollaan uskollisia toisilleen.

Vierailija
28/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaillaankohan samaa miestä ap? Seksi kelpaa kyllä, mutta muu on turhaa...

Vierailija
29/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mieheltä vain tuli pari viestiä, että on ihan kohta kotona, vaikka en hänen viimeisimpiin viesteihin edes mitään vastannut... Oksettaa, että hän taitaa olla oikeasti vain hyväksikäyttäjä.

- Ap

Vierailija
30/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään. Rakastan heitä kaikkia, enkä missään nimessä haluaisi heitä menettää. En vaan haluaisi nähdä heitä joka saatanan päivä. Vähintäänkin viikonloput pitäisi olla OMAA AIKAA. Paras suhde on sellainen, kun nähdään vaan silloin tällöin, mutta ollaan uskollisia toisilleen.

Lohduttavaa kuulla, ettet ole se palstamies, joka toivoo vaimonsa ja lastensa kuolemaa. Silti ihmettelen, miten tuo oli mahdollista:

Ensin suostuit muuttamaan yhteen vaikka et olisi halunnut. Minkä ihmeen takia?

Sitten otitte koiria, vaikka et olisi halunnut. Minkä ihmeen takia?

Sitten teille "syntyi lapsi". Ilmeisesti ihan ilman sinun vaikutustasi asiaan? Ja sitten vielä toinen, vaikka käytit kumia ja/tai olit jo käynyt sterilisoitavana ja muutenkin kaikin tavoin varmistit, ettei ole raskauden riskiä?

Minkä ihmeen takia et itse ole ottanut vastuuta siitä, että voisit olla parisuhteessa, jossa nähdään vain silloin tällöin ja ollaan uskollisia toisilleen?

Ja millainen isä olet lapsillesi, jotka ovat tuolla tavalla saaneet alkunsa? He ovat siihen syyttömiä.

Vierailija
31/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan vain sitoutumiskammoinen mies. Olen tapaillut tuollaista ihmistä, ei muuttunut parempaan päin runsaan puolen vuoden deittailun jälkeen, joten lopetin suhteen. Ghostaus on erittäin ikävä tapa vältellä kommunikointia toiden kanssa.

Suosittelen vahvasti katselemaan josko deittimarkkinoilta löytyisi fiksumpaa seuraa, löytäisit varmasti paremman. Suhteessa molempien osapuolten tulisi tuntea itsensä halutuksi ja arvostetuksi.

Vierailija
32/117 |
11.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttavaa kuulla, ettet ole se palstamies, joka toivoo vaimonsa ja lastensa kuolemaa. Silti ihmettelen, miten tuo oli mahdollista:

Sitten teille "syntyi lapsi". Ilmeisesti ihan ilman sinun vaikutustasi asiaan? Ja sitten vielä toinen, vaikka käytit kumia ja/tai olit jo käynyt sterilisoitavana ja muutenkin kaikin tavoin varmistit, ettei ole raskauden riskiä?

Minkä ihmeen takia et itse ole ottanut vastuuta siitä, että voisit olla parisuhteessa, jossa nähdään vain silloin tällöin ja ollaan uskollisia toisilleen?

Ja millainen isä olet lapsillesi, jotka ovat tuolla tavalla saaneet alkunsa? He ovat siihen syyttömiä.

Luuletko, että olisin itse halunut mitään noista? En, vaan avovaimoni halusi. Mitä luulet, että olisi tapahtunut jos en olisi noihin suostunut? Olisin nähnyt minulle rakkaan ihmisen kärsivän, todennäköisesti myös masentuvan tai sitten jättävän minut. Lisäksi jokaikinen nainen, jota myös nuorempana tapailin halusi jossain vaiheessa aina muutettevan yhteen, perustettavan perheen, yms. paskaa. Elämä on kompromisseja. Pakko luopua jostain, että saa jotain muuta.

Vierailija
33/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään parisuhde. Mies käy luonasi vain kylässä ja se siitä.

Vierailija
34/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuo ongelma ratkea, kun vaimo kyllästyy siihen, että mies ei arvosta yhteistä aikaa ja ottaa jalat alleen. Lapsia näet sen jälkeen viikko ja viikko systeemillä eli saat aina kokonaisen viikon omaa aikaa.

Vierailija
35/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon

Vierailija
36/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstaunelma. Monen on tyydyttävä 2 minuutinpistoon. Esileikkeineen.

Vierailija
37/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaa tai peseydy ainakin! Römpsä ja hampaat.

Vierailija
38/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että olisin itse halunut mitään noista? En, vaan avovaimoni halusi. Mitä luulet, että olisi tapahtunut jos en olisi noihin suostunut? Olisin nähnyt minulle rakkaan ihmisen kärsivän, todennäköisesti myös masentuvan tai sitten jättävän minut. Lisäksi jokaikinen nainen, jota myös nuorempana tapailin halusi jossain vaiheessa aina muutettevan yhteen, perustettavan perheen, yms. paskaa. Elämä on kompromisseja. Pakko luopua jostain, että saa jotain muuta.

Olisi pitänyt jatkaa sellaisen ihmisen etsimistä, jolla olisi ollut samat haaveet tulevaisuudelle. Samoin todellista rakkautta olisi ollut antaa sen rakkaan ihmisen toteuttaa omat haaveensa jonkun kanssa, jolla on samat haaveet kuin hänellä. Uskomattoman ajattelematonta toimintaa ja törkeää vielä kaiken hyvän saatuaan kertoa, ettei olisi sitä edes halunnut. Tuskin olet niin hyvä näyttelijä, etteikö perheesi huomaisi mitä mieltä todella olet perhe-elämästä.

Vierailija
39/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kokeiltiin tuollaista myös, mutta menin elämässäni eteenpäin siinä kohtaa kun viestiini ei vastattu, vaan yritettiin kouluttaa jotenkin hassulla tavalla siten että sielläpä nyt oppii olemaan kun en vastaa mitään. Opin hienosti olemaan kyllä, vedin rimpsapaidan niskaan ja juhlahousut jalkaan, ja kävin nappaisemassa tulevan aviomieheni itselleni. 

Vierailija
40/117 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, anna olla. Ei miestä kiinnosta. Miten ihmeessä edes etenitte tuollaiseen tapailuvaiheeseen?