Mies haluaa nähdä vain iltaisin kerran-pari viikossa parin tunnin ajan
Olemme siis keskustelleet asiasta monesti, olen sanonut että haluaisin nähdä useammin jo päivällä, viettää kokonaisia päiviäkin välillä yhdessä, niinkuin mielestäni normaaliin suhteeseen kuuluu. Mies aina sanoo, että lupaa olla kanssani enemmän, ja kysyykin monesti, että nähdäänkö huomenna päivällä. Silti, vaikka sovitaan että nähdään, mies ei välttämättä ota seuraavana päivänä yhteyttä ollenkaan jos minä en ota, tai sitten olisi näkemässä minua vasta illalla. Hän rikkoo joka viikko lupauksen siitä, että nähdään, mutta sitten ei nähdäkään.
Minua tämä turhauttaa jo niin paljon (tilanne jatkunut n. puoli vuotta), että olen jo sanonut miehelle, että olen selvästi pelkkä lelu eikä hän oikeasti halua seurustella. Vastaus on aina joko välinpitämätön "kui" tai sitten vaan väittää, että ei pidä paikkaansa ja haluaa olla kanssani, mutta on niin paljon kiireitä.
Onko tuo muka normaalia käytöstä parisuhteessa?
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi tänään itse että nähdäänkö, vastasin että joo jos ei taas vasta illalla. Hän vain vastasi olevansa kaupassa ja kohta kotona, sitten jonkun ajan päästä sanoikin jo olevansa kalastamassa. Sitten laitoin, että ei hän oikeasti halua selvästikkään seurustella eikä ole tunteita, vaan vain hyväksikäytti minua. Mies vastasi vaan, että ei kuullut viestiäni ja ei ole hyväksikäyttänyt ketään.
En voi ollenkaan ymmärtää, miten joku voi tehdä noin... Vielä itse ehdotti näkemistä, ja sitten tuollainen kiero temppu eikä nähdäkään ollenkaan. Minusta tuo vaikuttaa jotenkin tietoiselta kiusaamiselta..
- Ap
Älä vaan enää vastaa ja jatka elämääsi eteenpäin. Nuo temput on törkeää ihmisten kiusaamista. Ehkä tekee sitä tahattomasti tai sitten tahallaan, mutta ei ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kysyi tänään itse että nähdäänkö, vastasin että joo jos ei taas vasta illalla. Hän vain vastasi olevansa kaupassa ja kohta kotona, sitten jonkun ajan päästä sanoikin jo olevansa kalastamassa. Sitten laitoin, että ei hän oikeasti halua selvästikkään seurustella eikä ole tunteita, vaan vain hyväksikäytti minua. Mies vastasi vaan, että ei kuullut viestiäni ja ei ole hyväksikäyttänyt ketään.
En voi ollenkaan ymmärtää, miten joku voi tehdä noin... Vielä itse ehdotti näkemistä, ja sitten tuollainen kiero temppu eikä nähdäkään ollenkaan. Minusta tuo vaikuttaa jotenkin tietoiselta kiusaamiselta..
- Ap
Älä vaan enää vastaa ja jatka elämääsi eteenpäin. Nuo temput on törkeää ihmisten kiusaamista. Ehkä tekee sitä tahattomasti tai sitten tahallaan, mutta ei ei.
Kiusaamiselta vaikuttaa minustakin. En voi ymmärtää miten joku pystyy tuollaiseen käytökseen, kyseessä vielä 31 vuotias mies eli ei mene nuoruuden typeryydenkään piikkiin. Mutta joo, samaa mieltä olen että elämässä eteenpäin vaan vaikka on tämä vähän yksinäistä kun tinderistäkin loppui jo alueeni miehet. :'D
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Ainiin, ja jos on tilanne, että loukkaannun siitä jos ei vaikka nähdäkään kun sovittu, ja laitan viestiä tyyliin, että "arvasin että et ole taaskaan tosissasi", niin mies saattaa ikäänkuin "kostoksi" ignoorata viestini vuorokaudeksi eikä vastaa enää mitään. Eli jos vähänkin riitatilanne, joka johtuu usein siitä, että loukkaannun miehen käytöksestä, hän vain ignooraa. Pari viikkoa sitten ignoorasi kokonaiseksi kahdeksi vuorokaudeksi, vaikka oltiin puhuttu, että voitaisiin tavata. Tuokin on minusta todella ahdistavaa, että hän ei kykene kommunikoimaan. Ei siis silloin vastaa edes puheluun.
- Ap
Skorpioni. Ei ne parane, laita kiertoon.
Oletko vähän yksinkertainen? Ihan selvä juttu että miehellä on jo puoliso, ehkä jopa perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Joko mies valehtelee ja välttelee, koska a) on varattu b) haluaa pitää sinua varalla eikä siksi pysty suoraan sanomaan, ettei kiinnosta. TAI jos mies on oikeasti siellä kalassa yhtäkkiä, niin tulee mieleen joku adhd, joka sinkoaa sinne ja tänne eikä muistanut lupaustaan ystävälle, jonka kanssa piti mennä kalaan. Molemmat huonoa.
Eksälläni oli ADHD ja kaikki tässä ketjussa kuulostaa aivan saatanan tutulle. Ei kannata roikkua, ei tule paranemaan vaan pahenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisikohan tämä taas se sama nainen joka on aloittanut kevään aikana jo monta ketjua samasta aiheesta. Mies on työtön ja nukkuu päivät vaikka on luvannut tavata apta. Ja silti ap roikkuu tuon miehen lahkeessa kuin pieni koira. Ei ymmärrä että maailmassa olisi niin paljon parempiakin suhteita kuin roikkua miehessä joka ei halua tuota naista ja lisäksi mies muutenkin sellainen ettei kelpaisi suurimmalle osalle naisia millään. Anteeksi ap jos oletkin eri tyyppi mutta aloitus kuulosti vaan niin tutulta...
On sama tyyppi. Tunnistan kirjoitustyylistä.
Hauskinta tässä on se, ettei ap tunnu lukevan näitä vastauksia ollenkaan. Eli paasaa vaan menemään omaa fantasiaansa jossa muka seurustelee tuon miehen kanssa. Oikeasti miehellä on joku perhe jossakin. Tai mahdollisesti jopa 5-6 yksinkertaista naista joita käy sitten kutakin vuorollaan kerran viikossa paneskelemassa.
Ap voi olla myös trolli, ja totisesti toivon näin.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vähän yksinkertainen? Ihan selvä juttu että miehellä on jo puoliso, ehkä jopa perhe.
Ei ole perhettä, olen tuntenut miehen jo muutaman vuoden, ollaan enemmän hänen luonaan jne. Tietäisin kyllä jos olisi perhe tai puoliso.
Miehelle kaverit on todella tärkeitä ja heidän kanssa viettää suurimman osan ajastaan. On myös sanonut, että ei haluaisi suhdetta jossa nähdään 24/7, koska ei halua että eron jälkeen huomaisi että ystäviä ei enää ole (näin kävi joskus aikoinaan hänen eksänsä kanssa).
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Hehe. Tein itsekin aikoinaan näin avovaimolleni. Olivat parhaat vuoteni elämässä. AIVAN MIELETTÖMÄSTI OMAA AIKAA! Loistava elämä päättyi sitten seitsemän vuoden jälkeen, kun hän sanoi että jollei muuteta yhteen, niin suhde loppuu. Paskemmaksihan se elämä sitten tietysti muuttui. Vielä paskemmaksi, kun piti koiratkin saada. Entistä paskemmaksi, kun yksi lapsi syntyi ja avain totaalisen täyspaskaksi elämä muuttui, kun toinenkin lapsi piti tehdä.
Oma valintasi. Sinun olisi pitänyt erota, kun kerran halusit täysin erilaista elämää kuin naisesi.... mutta ei, pitäähän itsensä ajaa juuri tuollaiseen tilanteeseen, niin voi sitten kaikille päivitellä, kuinka paska muija on ja paska elämä. Jostain syystä se vaimoke ja lapsia silti vaan 'täytyy' olla... 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole perhettä, olen tuntenut miehen jo muutaman vuoden, ollaan enemmän hänen luonaan jne. Tietäisin kyllä jos olisi perhe tai puoliso.
Miehelle kaverit on todella tärkeitä ja heidän kanssa viettää suurimman osan ajastaan. On myös sanonut, että ei haluaisi suhdetta jossa nähdään 24/7, koska ei halua että eron jälkeen huomaisi että ystäviä ei enää ole (näin kävi joskus aikoinaan hänen eksänsä kanssa).
- Ap
Jos oikeasti on noin, haluaa vaan vakituisen pillun, jota käydä jyystämässä kun säkkejä pakottaa. Ei viitsi etsiä satunnaista seksiseuraa. Ei siis muutu tuosta, joten jos haluat oikean parisuhteen, heipat vaan tuolle miehelle samantien.
Mies ehdotti tänään iltapäivällä näkemistä taas, ja jälleen sama juttu kun eilen. Eipä nähtykään, eikä mies edes vastannut kun yritin soittaa.
Ei voi olla mieleltään terve ihminen, kun selvästi tarkoituksellisesti hyväksikäyttää ja kiusaa..
- Ap
Olisi hyvä jos parisuhteen molemmilla osapuolilla olisi suunnilleen samanlainen tarve yhdessä vietetyn ajan suhteen. On kuitenkin ihan ok, jos toinen haluaa vähemmän kuin toinen, jos jonkinlaiseen kompromissiin päästään.
Ap:n tapauksessa jättäisin miehen. Suhde ei kuulosta vakavalta, ja tuollainen ignooraaminen kostomielessä riittäisi siihen ettei kiinnostaisi katsella tyyppiä sen enempää.
Mies on varattu tai pitää ap:ta vaan hupina.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehdotti tänään iltapäivällä näkemistä taas, ja jälleen sama juttu kun eilen. Eipä nähtykään, eikä mies edes vastannut kun yritin soittaa.
Ei voi olla mieleltään terve ihminen, kun selvästi tarkoituksellisesti hyväksikäyttää ja kiusaa..
- Ap
Juu ei ole terve. Laita sen numero blokkiin ja unohda se. Tosin se varmaan alkaa taas piirittää kun et vastaa koska nauttii saalistamisesta ja hylkäämisestä.
Mies ei ole kovin kiinnostunut valitettavasti.
Eikös apn pitänyt olla vastaamatta miehelle. Miksi yritit siis soittaa hänelle ?
Usko jo voit kitua vuosia tuossa yksipuolisesta suhteessa. Minusta tuota ei voi kutsua edes oikeaksi suhteeksi tuollaisena.
Näin miestä hetken ja kysyin onko hän varattu (viitaten joko itseeni eli seurustelemme, tai sitten onko hänellä mahdollisesti toinen nainen). Hän vain vastasi "kui" eikä muuta vastannut vaikka siis kasvotusten kysyin ja pyysin vastaamaan kyllä tai ei..
- Ap
Mies vei minut äitinsä luo kahville. Käytiin myös muutama päivä sitten. Valitti siitä, kun heti aloin riitelemään, vaikka vain sanoin siitä että eilen rikkoi lupauksen.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se exäni näin uuden hellun löytänyt?
😂 mäki mietin ihan tota samaa 😂
Ap on jollain tavalla koukussa. Haluaa ehkä vielä miehen kiintymyksen, tai ehkä selityksen miehen käytökselle... joka tapauksessa ap haluaa pitää vielä yhteyttä.
Ap, voit jatkaa itsesi kidutusta, jos niin haluat. Tai sitten voit lähettää miehelle viestin, jossa kerrot, että juttunne ei taida toimia.
Sen jälkeen blokkaat hänet puhelimesta, somesta, kaikkialta. Ja jatkat elämääsi. En yleensä kannusta tekstarieroon, mutta sinä et ole miehelle mitään velkaa, hänhän kohtelee sinua huonosti. Ignooraa hänet, hän tekee samaa sinulle.
Joko mies valehtelee ja välttelee, koska a) on varattu b) haluaa pitää sinua varalla eikä siksi pysty suoraan sanomaan, ettei kiinnosta. TAI jos mies on oikeasti siellä kalassa yhtäkkiä, niin tulee mieleen joku adhd, joka sinkoaa sinne ja tänne eikä muistanut lupaustaan ystävälle, jonka kanssa piti mennä kalaan. Molemmat huonoa.