Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen

Vierailija
09.05.2021 |

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen, mutta naiset eivät huoli. Akateemisesti koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä. Mutta eivät istu perinteiseen miehekkään miehen käsitykseen. Työskentelevät teknisellä alalla. Eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä sosiaalisesti rajoittuneita.

Itsekin kuulun tähän joukkoon, tosin olen hieman vanhempi jo toisella kierroksella. Moni mies haluaisi isäksi ja puolisoksi. Miksi kirjoitan tästä äitienpäivänä? Ehkä siksi kun aina muistetaan mainita niitä jotka eivät ole äitejä syystä tai toisesta. Kuinkahan monessa tällaisessa tapauksessa voisi katsoa peiliin...?

Kommentit (148)

Vierailija
1/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin syyhän siihen on, että miehet eivät ole onnistuneet halustaan huolimatta perustamaan perhettä. On myös naisia, jotka ovat toivoneet lapsia ja perhe-elämää vuosikaudet, mutta ovat edelleen yksin.

Syitä on varmasti paljon ja jokaisen kohdalla hieman eri syyt.

Vierailija
2/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä syitä nyt kovin montaa ole. Lähes kaikki naiset toteavat tarkemmin kysyessä, kyllähän niitä kosijoita olisi, mutta kun ovat niin huonoja eivätkä kelpaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.

Vierailija
4/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haluta, älä puhu paskaa!

Vierailija
5/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioista tietämättömät miehet, yleensä nuoret, haluavat parisuhteen. Kokeneemmat tietävät mitä haluavat naisesta ja se on ensisijaisesti seksi. Tietävät myös, ettei parisuhteeseen, ainakaan pitkään sellaiseen, kannata alkaa, koska seksin määrä vähenee ajan kuluessa.

Vierailija
6/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.

Vierailija
7/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin halunnut parisuhteen ja perheen mutta en löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa parisuhde olisi onnistunut. Kaikissa parisuhteissani on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Kaksi lasta olen kyllä saanut joten en ainakaan tällä hetkellä edes kaipaakaan uutta parisuhdetta. Ehkä sitten kun lapset isoja vaikka viihdyn kyllä yksinkin. 

Vierailija
8/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.

No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet??   :D   Ei tule virhevalintoja?

Vierailija
9/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella on valtava vastuu löytää lapselle hyvät geenit. Miehen pitää haista naisen nenään oikealta eli ei miltään. Jos mies tuoksuu tai haisee naisen nenään niin ei jatkoon.

Mutta ap naisia syyttämällä et puolisoa löydä. Kun korona väistyy niin tee, osallistu ja ole aito ja avoin. Vihaamalla et löydä. Rakastuminen on ihanaa ja sen laannuttua rakastaminen.

Vierailija
10/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä syitä nyt kovin montaa ole. Lähes kaikki naiset toteavat tarkemmin kysyessä, kyllähän niitä kosijoita olisi, mutta kun ovat niin huonoja eivätkä kelpaa minulle.

Tämä on varsin ymmärrettävää. Parisuhde ei ole sama kuin ruoka, jota on syötävä vaikka heikkolaatuistakin, ettei näänny nälkään. Ja kävellen pääsee nopeammin perille kuin polkupyörällä, jonka kumit tyhjenee vähän päästä ja ketjut irtoaa. Mieluummin jalkapatikka kuin polkupyörä, joka ei toimi niin kuin polkupyörän kuuluu.

Vierailija
11/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään suuri osa naisista edes näytä haluavan mitään perinteisen miehekästä miestä. Ainakaan täällä pääkaupunkiseudulla, missä itse asun.

Vierailija
12/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioista tietämättömät miehet, yleensä nuoret, haluavat parisuhteen. Kokeneemmat tietävät mitä haluavat naisesta ja se on ensisijaisesti seksi. Tietävät myös, ettei parisuhteeseen, ainakaan pitkään sellaiseen, kannata alkaa, koska seksin määrä vähenee ajan kuluessa.

Tämä viestisi kertoo vain sen että et ole vielä aikuinen.

Vierailija
13/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.

Ovat kokeilleet deittiappeja, ruokakaupassa, terassilla, työpaikalla jne.

Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.

Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?

Vierailija
14/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä ulinaketju

Käyn suihkussa, pesen hampaani, minulla on ammatti ja työpaikka. Minun pitäisi kelvata kelle vaan naiselle.

Sitten kun ruvetaan tarkemmin penkomaan, niin kas vain, eivöt olekaan niin fiksuja, on pershäiriö tms ja kas vain, kun tavis- Tiina ei kelpaa( paitsi jos se on sarasieppi)

Näin se vain menee...

Vierailija
15/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW kirjoitti:

Eikä haluta, älä puhu paskaa!

Niin eikä meitäkään kyllä kiinosta, että seli seli!

Vierailija
16/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut parisuhteen ja perheen mutta en löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa parisuhde olisi onnistunut. Kaikissa parisuhteissani on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Kaksi lasta olen kyllä saanut joten en ainakaan tällä hetkellä edes kaipaakaan uutta parisuhdetta. Ehkä sitten kun lapset isoja vaikka viihdyn kyllä yksinkin. 

Mulla vähän sama. En deittaillut ketä tahansa, vaan aloin tapailemaan kun olin vasta oikeasti kiinnostunut. Halusin valita seurani huolella. Vihdoinkin löysin miehen, jonka seurassa oli hyvä, rento ja turvallista olla. Tuntui, että voin olla oma itseni. Siitä alkoi mun ensimmäinen parisuhde. Myöhemmin tulin raskaaksi ja mies ei ollutkaan enää turvallinen. Jätin väkivaltaisen miehen menneisyyteen. Nyt olen yksin lapsen kanssa. Mun seurusteluelämä päättyi heti alkuunsa, vaikka vastahan se ensimmäinen löytyi. No sainpahan ainakin sen lapsen. Mielenhäiriöiset ovat hyviä esittämään jotain täysin muuta kuin ovat.

Vierailija
17/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet??   :D   Ei tule virhevalintoja?

Miten virhevalintojen määrä putoaisi sillä, että naiset ryhtyisivät valitsemaan näitä miehiä, joiden jo alussa tietävät olevan itselleen vääriä?

Vierailija
18/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapa syyllistää muita kertoo, ettei hän edes ole mikään hyvä mies. Kannattaa vaan ihan itse katsoa sinne peiliin.

Vierailija
19/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten virhevalintojen määrä putoaisi sillä, että naiset ryhtyisivät valitsemaan näitä miehiä, joiden jo alussa tietävät olevan itselleen vääriä?

Koska ensivaikutelma on usein virheellinen tai kokonaan väärä. Senhän todistavat jo useammat viestit tässä keskustelussa jossa ihanasta kemiamiehestä on paljastunut väkivaltainen riehuja.

- eri

Vierailija
20/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tapa syyllistää muita kertoo, ettei hän edes ole mikään hyvä mies. Kannattaa vaan ihan itse katsoa sinne peiliin.

En syyllistä ketään. Ihmettelen vaan millainen ihmemies oikein pitää pk-seudulla olla, jotta kelpaa ihan perustason = tavis naisille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi