Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita nuoria aikuisia jotka rakastavat mökkeilyä?

Vierailija
15.06.2026 |

Olen 34v ja ostin oman mökin 4v sitten. Se on ollut elämäni paras ostos. 

Täydellinen vastapaino toimistotöille kun saa hoitaa pihaa, tehdä halkoja, kalastaa, lämmittää rauntasaunaa, uida, veneillä, nauttia luonnosta. Nyt tuntuu, että minulle pitäisi maksaa siitä, että lähtisin johonkin paahteiseen maahan lentämällä alumiinipötköllä 10km korkeudessa.

Muita nuoria/nuorehkoja jotka ovat rakastuneet mökkeilyyn? Se on niin upea osa suomalaista kulttuuria, että pakakahdun<3

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa kun on VARAKAS!!!!!!

Vierailija
2/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on helppoa kun on VARAKAS!!!!!!

Säästin 15-vuotiaasta jotta sain unelmani omasta rantamökistä toteutumaan.Kokeilisit työntekoa.

Vierailija
4/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mökillä olo is best! Suomi on niin kaunis maa, en kanssa ole tajunnut ulkomaille ramppaavia kun meillä on maailman hienoin luonto täällä :D

Vierailija
5/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää mökkeilystä. Pihatyöt ja kalastaminen ei kiinnosta, eikä alkeellisissa oloissa toimiminen. Pari päivää kesässä voin mökkeillä, mutta pitempään en jaksa siellä kykkiä.

Vierailija
6/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mökkeily olisi ihan ok, mutta omaa ei ole eikä lähisuvussakaan ole mökkejä joilla käydä. Appivanhemmilla on mökki, mutta ei sinne pääse kun ei kutsuta "ikinä". Viimeksi käyty 2023 pääsiäisenä kun silloin kutsuttiin syömään, yötä ei oltu. Pitäisi varmaan vuokramökkiä katsella seuraavaksi. N29

Vierailija
7/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeilylle peukkua mutta miksi pitää haukkua metalliputkea? 

Ei se nyt niin saastuttava matkustusmuoto ole, että pitää ihan periaatteesta haukkua. 

Viikko vuodesta ulkomailla avartaa kivasti maailmankuvaa ja näkee kuinka hyvin meillä on asiat.

Vierailija
8/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää mokkeilystä. Minulla on rintamamiestalo Näsijärven rannalla, ihan riittävän kokoinen oma piha. Tässä on koti ja mökki samassa.

M54

Vierailija
9/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää mökkeilystä. Pihatyöt ja kalastaminen ei kiinnosta, eikä alkeellisissa oloissa toimiminen. Pari päivää kesässä voin mökkeillä, mutta pitempään en jaksa siellä kykkiä.

Siinä on aika isoja eroja minkälaista mökkeily eri ihmisille on. Missään ei sanota, että mökkeilyn pitää olla jotain kurjuuden maksimointia alkeellisessa hökkelissä jossa ei ole vettä, sähkö tai jääkaappia.

Mökkeilystä tulee ihan eri luokan otus siinä vaiheessa kun siellä on tämän vuosituhannan ihmisen mukaiset mukavuudet. Kunnon vessa, sähkövalot ja normaali keittiö. Ei se ole kiellettyä pestä mökillä astioita tiskikoneessa!

En minäkään missään päreen valossa hyttysten syötävänä homeisessa mökissä viihtyisi.

Vierailija
10/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tykkää mokkeilystä. Minulla on rintamamiestalo Näsijärven rannalla, ihan riittävän kokoinen oma piha. Tässä on koti ja mökki samassa.

M54

Joku voisi sanoa, että mökkeilet ympärivuotisesti. Täysin ymmärrettävää, ettei tarvetta enää toiselle mökille tämän lisäksi ole. Kun voi ihan siinä omassa kotipiirissä tehdä kaikkea sitä mitä mökillä yleensä tehdään.

Vierailija
11/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 v. ei ole nuori aikuinen. Vaan ihan aikuinen.

Vierailija
12/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori aikuinen on kuule joku joka on kymmenen vuotta nuorempi…

Vierailija
13/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän nuoriso osti juuri järvenrantamökin läheltä pks, sinne ehtii vaikka töiden jälkeen

Vierailija
14/14 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mökin 10 v sitten keväällä 2016. Heräsin just mökiltä..  Asun täällä koko kesän. Näin just ilveksen tuossa pihalla pari päivää sitten,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä