Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen

Vierailija
09.05.2021 |

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen, mutta naiset eivät huoli. Akateemisesti koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä. Mutta eivät istu perinteiseen miehekkään miehen käsitykseen. Työskentelevät teknisellä alalla. Eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä sosiaalisesti rajoittuneita.

Itsekin kuulun tähän joukkoon, tosin olen hieman vanhempi jo toisella kierroksella. Moni mies haluaisi isäksi ja puolisoksi. Miksi kirjoitan tästä äitienpäivänä? Ehkä siksi kun aina muistetaan mainita niitä jotka eivät ole äitejä syystä tai toisesta. Kuinkahan monessa tällaisessa tapauksessa voisi katsoa peiliin...?

Kommentit (148)

Vierailija
61/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Akateemisesti koulutettu, ahkera ja mukava" - joo, ihan kivoja ominaisuuksia, mutta ainakin itse painotan suhteessa enemmän sitä, ollaanko samalla aaltopituudella, natsaako huumorintaju, onko meidän välillä seksuaalista vetovoimaa, onko samantyyppiset arvomaailmat ja elämäntyylit, sopiiko tulevaisuudensuunnitelmat yhteen.... Ihan sama minulla oikeastaan, mikä koulutus toisella on, tai onko toinen ahkera. Mukavuus on toki tärkeä ominaisuus.

Eli voisiko olla, että kyseinen mies ei osaa tuoda itsestään esiin niitä parisuhteessa tarvittavia puolia, vaan keskittyy liikaa painottamaan sitä, miten ahkera hän on työssään tai miten koulutettu on? Nämähän ovat hyviä ominaisuuksia työelämässä, mutta parisuhteen perustaksi niistä ei valitettavasti ole.

No millainen (vaatimaton) elämäntyyli ja huumorintaju esimerkiksi sinulla sitten on? Johon löytyisi kohtuullisen helposti natsaava mies? Muistathan että miehistä punavihreitä arvoja kannattaa hyvin pieni osa ja osa näistäkin feikkaa.

Tässäpä taas yksi jolla on heti naiselle vaatimuksena että ei saa käyttää omaa järkeä ja ajatella vaan pitää olla niinkuin mies haluaa ja määrää. Sitten ihmettelet että naiset on nirsoja? Ja tosiaankin mielestäsi siis naisen pitäisi laskea rutkasti rimaa!

En usko että kukaan ahkerasti töitä tekevä mies haluaa puolisoksi "itsenäisesti ajattelevaa" naista joka päästelee sammakkoja suustaan joka puolella ja kannattaa taikaseinään nojautuvaa julkista taloutta. Ellei sitten itsekin ole joku tällaisen verovaroilla kustannettavan instituution elätti.

Vierailija
62/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palataan vaan, odottelen edelleen tuon yhden kirjoittajan lupaamaa kuvausta omasta miehestään. Saa tietysti muutkin varatut vastata...ja sinkut siitä miksi ei ole kelpuuttanut miestä vaihtoehtojen joukosta.

Olen sinkkunainen. Minulla on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa harjoittava seurustelukumppani, josta onneksi pääsin irti. Fyysinen väkivalta ilmeni lähinnä nyrkeillä lyömisenä, henkinen puolestaan sekä ulkonäköni että luonteeni haukkumisena ja vertailuna minua parempiin naisiin.

En osaa sanoa, että miksi en olisi kelpuuttanut miestä vaihtoehtojen joukosta, koska ei mulla ole koskaan ollut sellaista tilannetta, että olisi useampi kiinnostunut mies ollut samaan aikaan "tarjolla". Syitä siihen, miksi olen antanut minulle kiinnostusta osoittaneelle miehelle pakit, on ollut mm. huono käytös tutustumisvaiheessa sekä se, ettei vaan tapaillessa missään vaiheessa synny mitään kemiaa, ihastumisen tunteita tms. vaan on koko ajan sellainen olo, ettei tää ole minun juttuni.

Haluatko kysyä vielä jotain? Vastaan mielelläni asiallisiin kysymyksiin.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.

Ovat kokeilleet deittiappeja, ruokakaupassa, terassilla, työpaikalla jne.

Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.

Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?

Miten ruokakaupassa kokeillaan lähestyä naisia? Luulisi, että on aika tuhoontuomittu yritys. Mikäli tapaa vain naisia, joilla on vaatimuksena kallis omistusasunto, huippuliksa ja samppanjakontakteja, täytyy sanoa, että silloin oma naismaku ohjaa tämäntyyppiseen seuraan. Muunkinlaisia naisia on, luultavasti paljon enemmän kuin noita, mutta ne eivät sitten vissiin jostain syystä herätä mileenkiintoa?

Mitä edes ovat samppanjakontaktit? Jotain maahantuojia vai kenties jotain julkkisbileiden järjestäjiä? Koittakaa tapailla maanläheisempiä naisia, jos tuollainen nousee ongelmaksi.

Mua ei kyllä haittais, jos lähestyy ruokakaupassa. Kertoo vain siitä, että on uskaliaisuutta ja ehkä huumorintajua. Toisaalta kyllähän sitä miettii, että millä perusteella joku tuntematon lähestyy ruokakaupassa. Ainoat syyt mitä keksin ovat ulkoisia. Tai sitten joku valitsee kumppaninsa ruokailutottumusten perusteella. Mutta lähtisin silti kokeilemaan, jos mies vaikuttaisi ihan perus siistiltä, ok näköiseltä ja ikäiseltäni. Mun mielestä tuollainen spontaani lähestyminen ja myöskin flirtin lisääminen muuallekin kuin vain tinderiin ja baariin olisi suotavaa. Nykyään ollaan niin tosikkoa.

Noita samppanjakontakteja kyllä minäkin ihmettelin :D

Mutta riittäisikö oman kiinnostuksesi heräämiseen vain se, että toinen kiinnostui sinusta ulkonäön perusteella? Minulle ei riittäisi. En tietäisi ihmisestä mitään, en olisi itse edes kiinnittänyt häneen huomiota, ja todennäköisesti hänen ulkonäkönsä ei herättäisi minussa mielenkiintoa. Joten mikä olisi itselleni syy lähteä treffeille? En ole niin tahdoton, että vain toisen kiinnostus ulkonäöstäni saisi minut innostumaan - kyllä itsekin haluan olla kiinnostunut ihmisestä, jota menen tapaamaan.

Ja toisaalta millaisen kontaktin ruokakaupassa pystyy eden luomaan? Kaupassa ollaan periaatteessa aika vähän aikaa ja oletus on, että tehdään nopeasti omat ostokset. Joku lyhyt juttelu maitohyllyn tarjonnasta tuskin herättäisi mielenkiintoa, tai edes joku "hei olen vähän katsellut sua puurohiutalehyllyllä, lähtisitkö treffeille".

Suurin osa tuskin innostuu ruokakauppalähestyjistä, joten pakkeja pelkäävän tuskin kannattaa pilata itsetuntoaan yrittämällä iskeä ketään kaupassa. Ja toisaalta, minua kinnostaisi myös se, millä perusteella sitä ruokakaupassa muka kiinnostuu kenestäkään? Riittäkö se ulkonäkö pelkästään? Vaikea kuvitella, että kenelläkään voi olla niin mielenkiintoiset ostokset, että ne herättäisivät mielenkiinnon - ja lisäksi kuulostaisi vähän creepyltä, jos joku kyttäisi toisen ostoksia.

Sitä mä juuri tarkoitin tuolla, että mietityttää millä perusteella lähestyy. Ainoa vaihtoehto on ulkonäkö. Mutta se ei tarkoita, että koko juttu olisi ihan tuhoon tuomittu. Tuollainen ruokakaupassa lähestyminen on sen verran harvinaista, että se olisi hauskaa. Ja muhun juuri uppoaisi tuollainen "katselin sua puurohiutalehyllyllä" läppä.

Joka tapauksessa ensi treffeillähän sitä tutustuisi paremmin. Ja sitten selviää ne perusjutut kummastakin, että onko mitään järkeä jatkaa tutustumista vai oliko se siinä. Loppujen lopuksi me ihmiset ollaan aika pinnallisia eläimiä. Kyllä ulkonäön pitää miellyttää. Ja se on ensimmäinen asia, joka herättää kiinnostuksen. Ensitreffeillä selviää sitten ne muut peruasiat ja ne tärkeämmät ominaisuudet. Ne määrittävät sen, herääkö syvempi kiinnostus.

Mun mielestä ruokakaupassa lähestyminen kertoo, että on rohkeutta heittäytyä tilanteisiin, potentiaalisesti nolata itsensä siitä välittämättä sekä kyky hassutella. Eli ei ole mikään tosikko. Mutta totta tuo, että 99 % naisista tuskin pitäisi siitä.

Vierailija
64/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Akateemisesti koulutettu, ahkera ja mukava" - joo, ihan kivoja ominaisuuksia, mutta ainakin itse painotan suhteessa enemmän sitä, ollaanko samalla aaltopituudella, natsaako huumorintaju, onko meidän välillä seksuaalista vetovoimaa, onko samantyyppiset arvomaailmat ja elämäntyylit, sopiiko tulevaisuudensuunnitelmat yhteen.... Ihan sama minulla oikeastaan, mikä koulutus toisella on, tai onko toinen ahkera. Mukavuus on toki tärkeä ominaisuus.

Eli voisiko olla, että kyseinen mies ei osaa tuoda itsestään esiin niitä parisuhteessa tarvittavia puolia, vaan keskittyy liikaa painottamaan sitä, miten ahkera hän on työssään tai miten koulutettu on? Nämähän ovat hyviä ominaisuuksia työelämässä, mutta parisuhteen perustaksi niistä ei valitettavasti ole.

No millainen (vaatimaton) elämäntyyli ja huumorintaju esimerkiksi sinulla sitten on? Johon löytyisi kohtuullisen helposti natsaava mies? Muistathan että miehistä punavihreitä arvoja kannattaa hyvin pieni osa ja osa näistäkin feikkaa.

Tässäpä taas yksi jolla on heti naiselle vaatimuksena että ei saa käyttää omaa järkeä ja ajatella vaan pitää olla niinkuin mies haluaa ja määrää. Sitten ihmettelet että naiset on nirsoja? Ja tosiaankin mielestäsi siis naisen pitäisi laskea rutkasti rimaa!

En usko että kukaan ahkerasti töitä tekevä mies haluaa puolisoksi "itsenäisesti ajattelevaa" naista joka päästelee sammakkoja suustaan joka puolella ja kannattaa taikaseinään nojautuvaa julkista taloutta. Ellei sitten itsekin ole joku tällaisen verovaroilla kustannettavan instituution elätti.

Tässäpä konkreettinen esimerkki siitä, että kannattaa etsiä ja kelpuuttaa vain ihminen, jonka kanssa ajattelutavat oikeasti osuvat yksiin. Ei se riman laskeminen auta mitään, jos lopputuloksena on se, ettei sovita yhtään yhteen. 

Vierailija
65/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä konkreettinen esimerkki siitä, että kannattaa etsiä ja kelpuuttaa vain ihminen, jonka kanssa ajattelutavat oikeasti osuvat yksiin. Ei se riman laskeminen auta mitään, jos lopputuloksena on se, ettei sovita yhtään yhteen. 

Tässä on lähinnä konkreettinen esimerkki niistä naisten kohtuuttomista vaatimuksista. Osa naisistahan pääsee eroon näistä autonvihaus ym. muista sekoiluista kun lapsiperhearki iskee naamalle, mutta olisi yhteiskunnan kannalta tärkeämpää ettei tällaisia haitallisia suuntauksia esiintyisi niin paljoa.

Vierailija
66/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on lähinnä konkreettinen esimerkki niistä naisten kohtuuttomista vaatimuksista. Osa naisistahan pääsee eroon näistä autonvihaus ym. muista sekoiluista kun lapsiperhearki iskee naamalle, mutta olisi yhteiskunnan kannalta tärkeämpää ettei tällaisia haitallisia suuntauksia esiintyisi niin paljoa.

Ahaa, sulla on joku tällainen ajatus nyt tässä taustalla - onko joskus siis käynyt niin, että olet mennyt kiinnostumaan jostain vihreästä kaupunkilaisnaisesta, joka ei sit innostunutkaan sun citymaasturista?

Itse olen kahden lapsen äiti, ja edelleenkään en tunne kiinnostusta autoja kohtaan, ja mieluummin olen suhteessa autottoman miehen kanssa kuin sellaisen, joka ajaa autollaan joka paikkaan pienet matkatkin. No, toki tähän välimuotojakin mahtuu, mutta kaikista kumppaneistani onnistuneimmat suhteet on olleet sellaisten kanssa, joiden ajattelutavat ja arvomaailmat ovat osuneet yksiin, ja usein nämä ovat olleet niitä, jotka myöskään eivät tunne vetoa yksityisautoiluun. Kaupungissa asuessa sitä kun ei oikeasti tarvitse - eri asia tietenkin, jos asuu jossain maalla, tai jos työn vuoksi tarvitsee autoa. Ja lasten kanssa olen matkustellut sekä kotimaassa että ulkomailla, julkisilla on ollut ihan hyvä kulkea.

Mutta hei oikeasti - miksi on kohtuutonta, että toivoo kumppanilta samanlaista arvomaailmaa ja ajattelutapaa? Kuka jaksaa jakaa elämänsä ihmisen kanssa, jonka kanssa salaa kumpikin vaikka halveksii toisen näkemystä, kuten sinä selvästi halveksisit sellaisen ihmisen ajattelua, joka ei tykkää autoilusta?

Vierailija
67/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.

No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet??   :D   Ei tule virhevalintoja?

Niin, ja sitä suuremmalla syyllä ei varmaan kannata ottaa sellaista, joka ei alunalkaenkaan vaikuta sopivalta?

Kannattaisi velankin opetella lukemaan viestejä, tuolla on aiemmin todettu, että ensivaikutelma voi olla usein väärä ja naiset haksahtavat siihen. Valitsevat sitten kemiakeijoja jotka paljastuvat narsistisiksi ja väkivaltaisiksi.

Eli millä tavalla kommenttisi vastasi siihen viestiin, jota lainasit? Millä tavalla kommenttisi vastasi siihen kysymykseen, että miksi naisen pitäisi tyytyä jonkin, joka ei natsaa hänelle?

Vierailija
68/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, etteivät miehet sovi perinteisen miehen malliin? Ainakin tekniset alat mielletään yleisesti miehisiksi joten alavalinnasta ei ainakaan ole kyse.

En osaa sanoa miksi miehet eivät kelpaa, koska en tiedä heistä ollenkaan tarpeeksi. Sekä miehissä että naisissa on niitä tyyppejä, joilla on paperilla kaikki kunnossa, mutta puolisoa ei löydy. Se, että naiset voisivat vain valikoida mieleisensä, on miesten oma harha. Jos ei lasketa nettideittejä niin ihan rauhassa useimmiten saa olla, vaikka olisi nättikin nainen. Suomessa ei niin usein tulla randomisti iskemään.

Jossain Tinderissä on varmaankin se ongelma, että hukkuu massaan (Varsinkin jos kuvaan ja tekstiin ei ole panostanut). Noissa treffipalveluissa on miehiä enemmän kuin naisia ja siksi miehillä on hankalampaa. Minkä ikäisiä miehet ovat? Ikäkin vaikuttaa. 20-vuotiaissa on paljon enemmän sinkkuja kuin 30- ja 40-vuotiaissa. Onnekkaat ovat löytäneet kumppanin esim opiskelupaikasta ja näin tutustuneet luonnollisesti. Koska pääosin ihmiset seurustelevat suunnilleen omanikäisen kanssa, vaikeutuu kumppanin löytäminen vanhempana.

Vierailija
69/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??

Päivä se on tämä siinä kuin muutkin. Kyllä se kohtaanto-ongelma ja perheettömyys on ollut jo aika pitkään naisten ja heidän vaatimustensa käsissä. Jos ei löydy siitä miesmassasta puolisoa mikä on esim. pk-seudulla niin sitten pitää rimaa laskea selvästi. Tai olla sitten sinkkuv/pela ja lopettaa itkeminen.

Sinä itse aloitusviestissäsi korostit valinneesi juuri äitienpäivän siitä syystä, että saisit ne naiset, jotka ovat kokeneet juuri sen saman asian, kuin nuo kuvailemasi miehet, katsomaan peiliin. Mitä ilmeisimmin valitsit siis tämän päivän tietoisesti, et sattumalta, vain yhtenä päivänä muiden joukossa.

Vaikka olisit mitä mieltä tahansa kohtaanto-ongelmasta yleisellä tasolla, niin eikö juuri äitienpäivän valinta siitä huomautteluun ole mielestäsi aika ilkeää? Kuinka suhtautuisit vastaavaan aloitukseen isänpäivänä, jossa kehotettaisiin ilman kumppania ja lapsia jääneitä miehiä katsomaan peiliin?

Vierailija
70/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus siitä, että kaikki naiset vaativat omaisuutta ja omakotitaloja ei kyllä pidä paikkaansa. Jos aina törmää sellaisiin naisiin niin herää kysymys, kiinnostuvatko nämä miehet naisissa johonkin ominaisuuteen, joka korreloi sen kanssa, että todennäköisesti nainen etsii varakasta miestä.

Itse löysin poikaystäväni Tinderistä. Ollaan molemmat 29v maisteriopiskelijoita, joilla ei ole omaisuutta. Hän teknisellä alalla ja minä taidealalla.

Vierailija
71/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??

Päivä se on tämä siinä kuin muutkin. Kyllä se kohtaanto-ongelma ja perheettömyys on ollut jo aika pitkään naisten ja heidän vaatimustensa käsissä. Jos ei löydy siitä miesmassasta puolisoa mikä on esim. pk-seudulla niin sitten pitää rimaa laskea selvästi. Tai olla sitten sinkkuv/pela ja lopettaa itkeminen.

Sinä itse aloitusviestissäsi korostit valinneesi juuri äitienpäivän siitä syystä, että saisit ne naiset, jotka ovat kokeneet juuri sen saman asian, kuin nuo kuvailemasi miehet, katsomaan peiliin. Mitä ilmeisimmin valitsit siis tämän päivän tietoisesti, et sattumalta, vain yhtenä päivänä muiden joukossa.

Vaikka olisit mitä mieltä tahansa kohtaanto-ongelmasta yleisellä tasolla, niin eikö juuri äitienpäivän valinta siitä huomautteluun ole mielestäsi aika ilkeää? Kuinka suhtautuisit vastaavaan aloitukseen isänpäivänä, jossa kehotettaisiin ilman kumppania ja lapsia jääneitä miehiä katsomaan peiliin?

Ehkä tarkoitus oli herätellä naisia siihen, että nirsoilun aika on ohi jos halutaan säilyttää nykyinen hyvinvointivaltio ja suomalainen elämäntapa.

En osaa sanoa mikseivät kaverini ole löytäneet puolisoita, sillä taatusti heidän vastineitaan löytyy naisistakin. Ihmettelenkin, että missä ne heidän naisvastineensa oikein piileskelevät ja mikseivät etsi aktiivisesti puolisoa itselleen jotta kohtaanto voisi tapahtua?

Vierailija
72/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatus siitä, että kaikki naiset vaativat omaisuutta ja omakotitaloja ei kyllä pidä paikkaansa. Jos aina törmää sellaisiin naisiin niin herää kysymys, kiinnostuvatko nämä miehet naisissa johonkin ominaisuuteen, joka korreloi sen kanssa, että todennäköisesti nainen etsii varakasta miestä.

Itse löysin poikaystäväni Tinderistä. Ollaan molemmat 29v maisteriopiskelijoita, joilla ei ole omaisuutta. Hän teknisellä alalla ja minä taidealalla.

Miehesi saa olla todella onnellinen kun on löytänyt naisen joka ei välitä materiasta, siis oikeasti eikä vain puheissa. Moni nainen kyllä esittää ettei raha kiinnosta, mutta jos rahan mahdollistamia vaihtoehtoja ei ole tarjota niin siirrytään eteenpäin.

Itse asiassa teidänkin kohdalla pitäisi katsoa tilannetta noin 5 vuoden päästä uudelleen kun pesänrakennusviettisi on käynnistynyt ja biologinen kello tikittää. Pitää hommata uusi asunto, auto, lapselle kaikki vermeet viimeisen päälle jne.

Vierailija
73/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Ehkä tarkoitus oli herätellä naisia siihen, että nirsoilun aika on ohi jos halutaan säilyttää nykyinen hyvinvointivaltio ja suomalainen elämäntapa.

En osaa sanoa mikseivät kaverini ole löytäneet puolisoita, sillä taatusti heidän vastineitaan löytyy naisistakin. Ihmettelenkin, että missä ne heidän naisvastineensa oikein piileskelevät ja mikseivät etsi aktiivisesti puolisoa itselleen jotta kohtaanto voisi tapahtua?

Mistä ihmeestä päättelet, että juuri ne naiset, jotka olisivat tosissaan halunneet löytää parisuhteen ja perustaa perheen ja todella surevat ja kärsivät siitä, kun tämä haave ei toteutunutkaan, olisivat jääneet miehettömiksi ja lapsettomiksi ihan vain nirsouttaan?? Miksi et syyttele nirsoilusta samassa tilanteessa olevia miehiä? Mikset ihmettele, miksi he eivät ole aktiivisesti etsineet puolisoa itselleen, jotta kohtaanto voisi tapahtua?

Siis jos oikeasti haluat herätellä nirsoja naisia, niin ehkä kannattaisi kohdistaa herättelynsä niille oikeasti nirsoille naisille sen sijaan, että alat kiusaamaan tahtomattaan lapsettomaksi jääneitä naisia äitienpäivänä. Ajattelitko myös isänpäivänä alkaa syyttelemään tahtomattaan lapsettomiksi jääneitä miehiä nirsoilusta?

Vierailija
74/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Mistä ihmeestä päättelet, että juuri ne naiset, jotka olisivat tosissaan halunneet löytää parisuhteen ja perustaa perheen ja todella surevat ja kärsivät siitä, kun tämä haave ei toteutunutkaan, olisivat jääneet miehettömiksi ja lapsettomiksi ihan vain nirsouttaan?? Miksi et syyttele nirsoilusta samassa tilanteessa olevia miehiä? Mikset ihmettele, miksi he eivät ole aktiivisesti etsineet puolisoa itselleen, jotta kohtaanto voisi tapahtua?

Siis jos oikeasti haluat herätellä nirsoja naisia, niin ehkä kannattaisi kohdistaa herättelynsä niille oikeasti nirsoille naisille sen sijaan, että alat kiusaamaan tahtomattaan lapsettomaksi jääneitä naisia äitienpäivänä. Ajattelitko myös isänpäivänä alkaa syyttelemään tahtomattaan lapsettomiksi jääneitä miehiä nirsoilusta?

En koska jokainen nainen saa halutessaan puolison. Kyse on vaan siitä miten nirso on eli millaisen miehen kelpuuttaa.

Moni nainen luulee (kuten esim. sinä), että homma toimii toisin päin ihan samalla tavalla. No ei toimi, mies voi tehdä kaikkensa ja silti jäädä ilman puolisoa. Niin se vaan on.

Vierailija
75/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas tämä ulinaketju

Käyn suihkussa, pesen hampaani, minulla on ammatti ja työpaikka. Minun pitäisi kelvata kelle vaan naiselle.

Sitten kun ruvetaan tarkemmin penkomaan, niin kas vain, eivöt olekaan niin fiksuja, on pershäiriö tms ja kas vain, kun tavis- Tiina ei kelpaa( paitsi jos se on sarasieppi)

Näin se vain menee...

Mulle kelpaa kyllä kukatahansa nainen kunhan ei oli ilkeä. Muuten ei ole juurikaan väliä. Itse olen kansainvälisessä yrityksessä työskentelevä DI. Yleensä olen maailmalla ja harvoin Suomessa paitsi nyt Korona-aikana kun kaikki paikat ovat kiinni joten suomalaisiin naisiin tutustumiseen ei ole oikein ikinä mahdollisuutta.

Vierailija
76/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun luen tällaisen ketjun, tulee mieleen sama asia. Miehessä on oikeasti jotain "vikaa", esim. ei kohtele naisia kunnioittavasti, on liian ujo etsimään seuraa, naisen pitää olla älyttömän kaunis että kelpaa, tai käyttää koko vapaa-ajan johonkin missä ei tapaa naisia paljon, esim. videopelien pelaamiseen kavereiden kanssa. 

Kaikki naiset EIVÄT halua perinteistä machomiestä, vaan monelle kelpaa kyllä vähän hiljaisempi, älykäs mies. Nykynainen haluaa kuitenkin mieluummin liberaalin miehen, joka ei etsi naista kodinhoitajaksi tai lasten kaitsijaksi. Jotkut miehet haluavat vetäytyä miesluolaansa koko päiväksi ja nainen hoitaa kotityöt. Itse ainakin miettisin tätä asiaa nörttimiehen kanssa.

Vierailija
77/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on valtava vastuu löytää lapselle hyvät geenit. Miehen pitää haista naisen nenään oikealta eli ei miltään. Jos mies tuoksuu tai haisee naisen nenään niin ei jatkoon.

Mutta ap naisia syyttämällä et puolisoa löydä. Kun korona väistyy niin tee, osallistu ja ole aito ja avoin. Vihaamalla et löydä. Rakastuminen on ihanaa ja sen laannuttua rakastaminen.

Feromononiteoria on kumottu kokeilla. Paremminkin miehen pitää näyttää komealta naisen silmään...valitettavasti se kuulostaa inhorealistisen pinnalliselta tuohon nenäjuttuun verrattuna. 

Tottakai miehen pitää näyttää komealta naisen silmään. Ei kai kukaan muuta kuvittelekaan? Miksi haluaisin seksiä mieheni kanssa, ellen pitäisi häntä komeana, puoleensavetävänä ja haluttavana?

t. nainen, joka tuolla edellä kuvasi oman ihmemiehensä

Vierailija
78/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Eiköhän jokaisella naisella ole nyt ja tulevaisuudessa oikeus valita oma elämänkumppaninsa ja mahdollinen lastensa isä, jos lapsia ylipäänsä haluavat. Vai mitä ajattelit tapahtuvan elleivät naiset ala pariutua heille vastenmielisten tai ainakin täysin välinpitämättömien miesten kanssa? Ja miten ajattelit suomalaisten lisääntyvän, jos naiset pakotetaan pariutumaan miesten kanssa, joita kohtaan he eivät tunne seksuaalista vetovoimaa?

Vierailija
79/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokin syyhän siihen on, että miehet eivät ole onnistuneet halustaan huolimatta perustamaan perhettä. On myös naisia, jotka ovat toivoneet lapsia ja perhe-elämää vuosikaudet, mutta ovat edelleen yksin.

Syitä on varmasti paljon ja jokaisen kohdalla hieman eri syyt.

Syy on naisten nirsous ja epärealistiset odotukset. Huohh....

Vierailija
80/148 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Eiköhän jokaisella naisella ole nyt ja tulevaisuudessa oikeus valita oma elämänkumppaninsa ja mahdollinen lastensa isä, jos lapsia ylipäänsä haluavat. Vai mitä ajattelit tapahtuvan elleivät naiset ala pariutua heille vastenmielisten tai ainakin täysin välinpitämättömien miesten kanssa? Ja miten ajattelit suomalaisten lisääntyvän, jos naiset pakotetaan pariutumaan miesten kanssa, joita kohtaan he eivät tunne seksuaalista vetovoimaa?

No olisko vaikka siten kuten jo vuosituhansia aikaisemminkin. Eli pitää vaan tyytyä muuhunkin kuin lentäjäkirurgijääkiekkomiljonääriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän