Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen
Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen, mutta naiset eivät huoli. Akateemisesti koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä. Mutta eivät istu perinteiseen miehekkään miehen käsitykseen. Työskentelevät teknisellä alalla. Eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä sosiaalisesti rajoittuneita.
Itsekin kuulun tähän joukkoon, tosin olen hieman vanhempi jo toisella kierroksella. Moni mies haluaisi isäksi ja puolisoksi. Miksi kirjoitan tästä äitienpäivänä? Ehkä siksi kun aina muistetaan mainita niitä jotka eivät ole äitejä syystä tai toisesta. Kuinkahan monessa tällaisessa tapauksessa voisi katsoa peiliin...?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.
Ovat kokeilleet deittiappeja, ruokakaupassa, terassilla, työpaikalla jne.
Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.
Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?
Mä olen sen verran pelokas, etten ole uskaltanut etsimällä etsiä. Olen luottanut, että se sopiva tulee vastaan yhteisten kavereiden kautta, työn tai harrastusten kautta. Deittiapeissa on vain pelureita ja baareissa vain juoppoja tai yhden yön seuran etsijöitä.
Tiedän varsin hyvin, mikä mun ongelma pariutumisessa on ollut. Olen liian ujo ja arka. En osaa olla luontevasti tuntemattomien seurassa, joten ei kukaan (itseni ikäinen ja selväpäinen) älyä tai halua mua edes lähestyä. Mä en ole niitä naisia, joiden on täytynyt hädistellä kosiskelijoita pois. Päällisin puolin on kaikki kunnossa. Olen itsenäinen, jalat maassa, on tutkinto, hyvä kroppa ja perusnätit kasvot. Mutta olen vain liian ujo.
Mulla on lapsi, koska ehdin siinä mun elämäni ainoassa parisuhteessa tulla raskaaksi ennen kuin mies paljasti väkivaltaisen luonteensa. Eli luotin vaistooni, joka oli väärässä. Jätin miehen raskausaikaina, jotta säästyttäisiin sekavalta kuviolta. Enkä minä tai lapseni olleet turvassa siellä. Olen kuitenkin iloinen, että tulin raskaaksi. Mun on niin vaikea löytää kumppania, että välttämättä en olisi ehtinyt ennen kuin hedelmällisyys olisi laskenut liikaa. Olisin kyllä halunnut kaksi tai kolme lasta, mutta nyt jää yhteen. Harmittaa myös, etten ole saanut kokea normaalia rakastavaista parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat 30-48v pääkaupunkiseudulta anna tulla yhteystietoja
Terv. Sokkotreffien järjestäjä
Kaikkin sopivat tuohon ikäluokkaan. Kannattaisi mainostaa jossain, vaikka puskaradiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tapa syyllistää muita kertoo, ettei hän edes ole mikään hyvä mies. Kannattaa vaan ihan itse katsoa sinne peiliin.
En syyllistä ketään. Ihmettelen vaan millainen ihmemies oikein pitää pk-seudulla olla, jotta kelpaa ihan perustason = tavis naisille.
Pk-seudulla asuvana naisena sanoisin, että täällä on naisten keskuudessa kuumaa kamaa sellaiset pintaliitäjät. Eli on aktiivinen somessa, seuraa trendejä, ehkä käy salilla, on statusta jne. Jos on enemmän semmonen rauhallinen kotona tai metsässä viihtyvä mies, niin kannattaa ehkä muuttaa muualle Suomeen. Kenties muualla arvostetaan aitoja ominaisuuksia.
Ainakin kaikki tietämäni naiset jotka ovat vasten tahtoaan perheettömiä, ovat sairaalloisen ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.
No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet?? :D Ei tule virhevalintoja?
Miten virhevalintojen määrä putoaisi sillä, että naiset ryhtyisivät valitsemaan näitä miehiä, joiden jo alussa tietävät olevan itselleen vääriä?
Koska ensivaikutelma on usein virheellinen tai kokonaan väärä. Senhän todistavat jo useammat viestit tässä keskustelussa jossa ihanasta kemiamiehestä on paljastunut väkivaltainen riehuja.
- eri
Usein sen toisen osapuolen osoittautuminen virhevalinnaksi voi viedä vuosiakin. Toisinpäin käännettynä olisi kamalaa vedätystä seurustella miehen kanssa vuosia odotellen hänen mahdollisesti vuosien mittaan osoittautuvan oikeaksi.
Itse ainakin haluan miehekkään miehen enkä liian kilttiä. Haluan tuntea itseni naiseksi
T.juuri sinuksi taas tullut nainen
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin halunnut parisuhteen ja perheen mutta en löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa parisuhde olisi onnistunut. Kaikissa parisuhteissani on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Kaksi lasta olen kyllä saanut joten en ainakaan tällä hetkellä edes kaipaakaan uutta parisuhdetta. Ehkä sitten kun lapset isoja vaikka viihdyn kyllä yksinkin.
Saisiko esimerkin tästä fyysisestä väkivallasta vai onko se sellaista normaalielämää, että mies vaikka kieltää sinua lähtemästä bilehilettämään yökerhoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n tapa syyllistää muita kertoo, ettei hän edes ole mikään hyvä mies. Kannattaa vaan ihan itse katsoa sinne peiliin.
En syyllistä ketään. Ihmettelen vaan millainen ihmemies oikein pitää pk-seudulla olla, jotta kelpaa ihan perustason = tavis naisille.
Mitä jos kysyisit meiltä naisilta, joilla on mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olisin halunnut parisuhteen ja perheen mutta en löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa parisuhde olisi onnistunut. Kaikissa parisuhteissani on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Kaksi lasta olen kyllä saanut joten en ainakaan tällä hetkellä edes kaipaakaan uutta parisuhdetta. Ehkä sitten kun lapset isoja vaikka viihdyn kyllä yksinkin.
Saisiko esimerkin tästä fyysisestä väkivallasta vai onko se sellaista normaalielämää, että mies vaikka kieltää sinua lähtemästä bilehilettämään yökerhoon?
Senkin tollo. Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Nollalinja.fi voit lukea esimerkkejä eri väkivallan muodoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei aikuista ihmistä voi kieltää menemästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senkin tollo. Tuota kutsutaan henkiseksi väkivallaksi. Nollalinja.fi voit lukea esimerkkejä eri väkivallan muodoista.
Minun mielestäni pienen lapsen äiti ei kuulu bilehilettämään yökerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni pienen lapsen äiti ei kuulu bilehilettämään yökerhoon.
Miksi ihmeessä tää keskustelu on ajautunu bilehilettäjä-äiteihin? :D Voitaisiinko palata asiaan?
Palataan vaan, odottelen edelleen tuon yhden kirjoittajan lupaamaa kuvausta omasta miehestään. Saa tietysti muutkin varatut vastata...ja sinkut siitä miksi ei ole kelpuuttanut miestä vaihtoehtojen joukosta.
Näistä kaikista ketjuista ja kaikista viesteistä paistaa aina sama asia, oli sitten miehiä tai naisia: aitoja lähestymisiä on 0 ja ainoa peli tapahtuu Tinderissä. Menee vihkoon. Mies Tinderissä = low value heti alkuunsa, koska piiloutuu lähestymisen pelkoa nettiin. Nainen taas saa Tinderistä seksiä sen minkä jaksaa kotiin kantaa, mutta se on harvalle naiselle lopullinen tavoite elämässä.
On miehiä, jotka pitävät rimaa liian korkealla. Lähiöbaareissa hyllyy mt-tapauksia, jotka kyllä kelpuuttaisivat aloituksessa kuvattuja miehiä, jos nämä tulisivat tekemään aloitteen.
Paskanmarjat, sanon minä! Kodinhoitajan ne haluaa, lapsikin on monille miehille vaan statusjuttu. Eihän suomalainen mies edes halua elättää perhettään, kotona lasta hoitava vaimo on vaan laiska lusmu, mutta itsekään mies ei tietenkään suostu jäämään kotiin. Tuo on niin paskadiili naiselle, että en ihmettele jos ei kiinnosta.
"koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä"
Kuulostaa ystävän ominaisuuksilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro toki.
Ihmemieheni on:
- vähän minua vanhempi
- akateemisesti koulutettu kuten olen itsekin
- mikroyrittäjä/pienyrittäjä (myy omaa asiantuntemustaan)
- kuulemma 178 cm pitkä (en ole mitannut, tuli vain joskus uimahallissa puheeksi)
- reilut 90 kg painoa, ylipaino vatsassa, manboobsit
- seksikäs, hyvännäköinen tummatukkainen sinisilmä (ihossa pahoja aknearpia, ohuet huulet, epäsymmetriset silmät, hiukset ohentuneet ohimoilta
- seurallinen, hauska, huomaavainen, kohtelias
- eläinrakas
- musikaalinen
- kädentaitoinen
- huomaavainen ja hyvä sängyssä (pieni penis)
- harrastaa lukemista, nikkarointia, matkailua, moottoripyöräilyä, musiikkia (keikoilla käymistä, ei itse soita julkisesti)
- hänellä on krooninen sairaus, joka pitää huomioida arjessa
Ja kyllä, olen onnellinen, että olen saanut hänet (= hän on rakastunut minuun) ja minulle hän on ihmemies.
Jos ovat 30-48v pääkaupunkiseudulta anna tulla yhteystietoja
Terv. Sokkotreffien järjestäjä