Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen

Vierailija
09.05.2021 |

Tunnen useita miehiä jotka haluaisivat parisuhteen ja perheen, mutta naiset eivät huoli. Akateemisesti koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä. Mutta eivät istu perinteiseen miehekkään miehen käsitykseen. Työskentelevät teknisellä alalla. Eivät ole ainakaan perinteisessä mielessä sosiaalisesti rajoittuneita.

Itsekin kuulun tähän joukkoon, tosin olen hieman vanhempi jo toisella kierroksella. Moni mies haluaisi isäksi ja puolisoksi. Miksi kirjoitan tästä äitienpäivänä? Ehkä siksi kun aina muistetaan mainita niitä jotka eivät ole äitejä syystä tai toisesta. Kuinkahan monessa tällaisessa tapauksessa voisi katsoa peiliin...?

Kommentit (148)

Vierailija
41/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä peiliin katsottajat huokuvat sellaista negatiivisuutta, joka karkottaa kauas heidän läheltään. Miksi kukaan haluaisi elämäänsä valmiiksi katkeraa ihmistä?

Vierailija
42/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"koulutettuja, ahkeria ja mukavia tyyppejä"

Kuulostaa ystävän ominaisuuksilta

Pikemminkin työntekijän ominaisuuksilta.

Vierailija
44/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.

Ovat kokeilleet deittiappeja, ruokakaupassa, terassilla, työpaikalla jne.

Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.

Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?

Miten ruokakaupassa kokeillaan lähestyä naisia? Luulisi, että on aika tuhoontuomittu yritys. Mikäli tapaa vain naisia, joilla on vaatimuksena kallis omistusasunto, huippuliksa ja samppanjakontakteja, täytyy sanoa, että silloin oma naismaku ohjaa tämäntyyppiseen seuraan. Muunkinlaisia naisia on, luultavasti paljon enemmän kuin noita, mutta ne eivät sitten vissiin jostain syystä herätä mileenkiintoa?

Mitä edes ovat samppanjakontaktit? Jotain maahantuojia vai kenties jotain julkkisbileiden järjestäjiä? Koittakaa tapailla maanläheisempiä naisia, jos tuollainen nousee ongelmaksi.

Vierailija
45/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.

No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet??   :D   Ei tule virhevalintoja?

Niin, ja sitä suuremmalla syyllä ei varmaan kannata ottaa sellaista, joka ei alunalkaenkaan vaikuta sopivalta?

Vierailija
46/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitäisi tyytyä johonkin, joka ei natsaa hänelle? Hyvään parisuhteeseen ja perhe-elämään tarvitaan vähän enemmänkin, kuin vain paperilla hyvältä vaikuttava mies.

No valitsevatko kaikki naiset nyt itselleen sopivat miehet??   :D   Ei tule virhevalintoja?

Niin, ja sitä suuremmalla syyllä ei varmaan kannata ottaa sellaista, joka ei alunalkaenkaan vaikuta sopivalta?

Kannattaisi velankin opetella lukemaan viestejä, tuolla on aiemmin todettu, että ensivaikutelma voi olla usein väärä ja naiset haksahtavat siihen. Valitsevat sitten kemiakeijoja jotka paljastuvat narsistisiksi ja väkivaltaisiksi.

Vierailija
47/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Akateemisesti koulutettu, ahkera ja mukava" - joo, ihan kivoja ominaisuuksia, mutta ainakin itse painotan suhteessa enemmän sitä, ollaanko samalla aaltopituudella, natsaako huumorintaju, onko meidän välillä seksuaalista vetovoimaa, onko samantyyppiset arvomaailmat ja elämäntyylit, sopiiko tulevaisuudensuunnitelmat yhteen.... Ihan sama minulla oikeastaan, mikä koulutus toisella on, tai onko toinen ahkera. Mukavuus on toki tärkeä ominaisuus.

Eli voisiko olla, että kyseinen mies ei osaa tuoda itsestään esiin niitä parisuhteessa tarvittavia puolia, vaan keskittyy liikaa painottamaan sitä, miten ahkera hän on työssään tai miten koulutettu on? Nämähän ovat hyviä ominaisuuksia työelämässä, mutta parisuhteen perustaksi niistä ei valitettavasti ole.

Vierailija
48/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Haluatko valaista vähän? Siis kaikista vuoden päivistä juuri äitien päivänä, sinä katsot aiheelliseksi syyllistää niitä naisia, jotka olisivat halunneet perheen ja lapsia, mutta eivät ole löytäneet sopivaa kumppania? Eikö se, ettei äidiksi halunnut nainen ole omaa lasta saanut, ole mielestäsi ehkä vielä riittävän pahalta tuntuva asia? Haluat vielä syyllistää näitä naisia, jotta heistä tuntuisi vielä pahemmalta? Vai mitä ihmettä oikein tarkoitat??

Päivä se on tämä siinä kuin muutkin. Kyllä se kohtaanto-ongelma ja perheettömyys on ollut jo aika pitkään naisten ja heidän vaatimustensa käsissä. Jos ei löydy siitä miesmassasta puolisoa mikä on esim. pk-seudulla niin sitten pitää rimaa laskea selvästi. Tai olla sitten sinkkuv/pela ja lopettaa itkeminen.

Vierailija
49/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut näitä miehiä. Missä heitä kohtaa? No minulla on jo perhe, muttei miestä. Korkeakoulututkinto myös. Mutta mun kohdalla hyvän kumppanin löytäminen on liian myöhäistä. Kaikki haluavat perustaa perheen alusta asti itse, mikä on ihan ymmärrettävää.

Silmiinpistävää on naisten aloitekyvyttömyys ja vihamielinen käyttäytyminen jos yrittää lähestyä esim. ravintolassa. Deittiapeissa homma ei etene ollenkaan, naisilla tosi kovat vaatimuslistat tyyliin pitää olla omistusasunto kalliiilla paikalla, huippuliksa, paljon shamppanjakontakteja jne.

Mites sinun tilanteesi? Lapset on, mutta ei miestä? Oletko eronnut, adoptoinut vai itsenäisesti hankkinut?

Miten ruokakaupassa kokeillaan lähestyä naisia? Luulisi, että on aika tuhoontuomittu yritys. Mikäli tapaa vain naisia, joilla on vaatimuksena kallis omistusasunto, huippuliksa ja samppanjakontakteja, täytyy sanoa, että silloin oma naismaku ohjaa tämäntyyppiseen seuraan. Muunkinlaisia naisia on, luultavasti paljon enemmän kuin noita, mutta ne eivät sitten vissiin jostain syystä herätä mileenkiintoa?

Mitä edes ovat samppanjakontaktit? Jotain maahantuojia vai kenties jotain julkkisbileiden järjestäjiä? Koittakaa tapailla maanläheisempiä naisia, jos tuollainen nousee ongelmaksi.

Mua ei kyllä haittais, jos lähestyy ruokakaupassa. Kertoo vain siitä, että on uskaliaisuutta ja ehkä huumorintajua. Toisaalta kyllähän sitä miettii, että millä perusteella joku tuntematon lähestyy ruokakaupassa. Ainoat syyt mitä keksin ovat ulkoisia. Tai sitten joku valitsee kumppaninsa ruokailutottumusten perusteella. Mutta lähtisin silti kokeilemaan, jos mies vaikuttaisi ihan perus siistiltä, ok näköiseltä ja ikäiseltäni. Mun mielestä tuollainen spontaani lähestyminen ja myöskin flirtin lisääminen muuallekin kuin vain tinderiin ja baariin olisi suotavaa. Nykyään ollaan niin tosikkoa.

Noita samppanjakontakteja kyllä minäkin ihmettelin :D

Vierailija
50/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Akateemisesti koulutettu, ahkera ja mukava" - joo, ihan kivoja ominaisuuksia, mutta ainakin itse painotan suhteessa enemmän sitä, ollaanko samalla aaltopituudella, natsaako huumorintaju, onko meidän välillä seksuaalista vetovoimaa, onko samantyyppiset arvomaailmat ja elämäntyylit, sopiiko tulevaisuudensuunnitelmat yhteen.... Ihan sama minulla oikeastaan, mikä koulutus toisella on, tai onko toinen ahkera. Mukavuus on toki tärkeä ominaisuus.

Eli voisiko olla, että kyseinen mies ei osaa tuoda itsestään esiin niitä parisuhteessa tarvittavia puolia, vaan keskittyy liikaa painottamaan sitä, miten ahkera hän on työssään tai miten koulutettu on? Nämähän ovat hyviä ominaisuuksia työelämässä, mutta parisuhteen perustaksi niistä ei valitettavasti ole.

No millainen (vaatimaton) elämäntyyli ja huumorintaju esimerkiksi sinulla sitten on? Johon löytyisi kohtuullisen helposti natsaava mies? Muistathan että miehistä punavihreitä arvoja kannattaa hyvin pieni osa ja osa näistäkin feikkaa.

Vierailija
51/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa voi lähestyä ketä tahansa, jos ei ole  seksuaalisesti painostava tai uhkaava. On selvä asia, että lähestyitpä mielenkiintoista ihmistä missä tahansa, niin tavallisella miehellä ne ovat pakit valtaosassa lähestymisiä. Se vaan on kertakaikkiaan kestettävä ja opittava kestämään, jos Casanovaksi mielii. 1/40 on jo kova tulos, jos saat mistä tahansa ulos deiteille.

Vierailija
52/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela -72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi velankin opetella lukemaan viestejä, tuolla on aiemmin todettu, että ensivaikutelma voi olla usein väärä ja naiset haksahtavat siihen. Valitsevat sitten kemiakeijoja jotka paljastuvat narsistisiksi ja väkivaltaisiksi.

Niin. Kannattaa mieluummin ottaa se väkivaltainen ja ahdasmielinen mies ja toivoa, että sieltä kuoriutuu hyvä ja hellä mies? :D

Kukaan ei tarkoituksella valitse väkivaltaista miestä. Miksi kukaan satuttaisi itseään niin? Tuhlaisi vuosia elämästään ja mahdollisesti pilaisi terveytensä. Väkivaltaisiin suhteisiin joudutaan, koska sitä väkivaltaista luonnetta ei oikeasti aina näe päälle päin.

Vierailija
53/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella on valtava vastuu löytää lapselle hyvät geenit. Miehen pitää haista naisen nenään oikealta eli ei miltään. Jos mies tuoksuu tai haisee naisen nenään niin ei jatkoon.

Mutta ap naisia syyttämällä et puolisoa löydä. Kun korona väistyy niin tee, osallistu ja ole aito ja avoin. Vihaamalla et löydä. Rakastuminen on ihanaa ja sen laannuttua rakastaminen.

Feromononiteoria on kumottu kokeilla. Paremminkin miehen pitää näyttää komealta naisen silmään...valitettavasti se kuulostaa inhorealistisen pinnalliselta tuohon nenäjuttuun verrattuna. 

Vierailija
54/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tarkoita että olet sopiva isäksi.

Vierailija
55/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No millainen (vaatimaton) elämäntyyli ja huumorintaju esimerkiksi sinulla sitten on? Johon löytyisi kohtuullisen helposti natsaava mies? Muistathan että miehistä punavihreitä arvoja kannattaa hyvin pieni osa ja osa näistäkin feikkaa.

En ole väittänytkään itse olevani "vaatimaton". Mutta rahaa tai omaisuutta en edellytä kumppanilla olevan. Suurin osa kumppaneistani on ollut jonkin alan taiteilijoita, koska itsekin työskentelen taidealalla, ja tuntuu että natsaa parhaiten samantyyppisten ihmisten kanssa. Kohtuullisen helposti ei todellakaan löydy itselleni sopivaa miestä, koska en ole kiinnostunut mistään keskiverto-perusihmisestä, vaan pikemminkin vähän vaihtoehtoisemmasta ja pikemminkin marginaalisemmista tyypeistä. Mutta silti olen kyllä löytänyt omanhenkistä seuraa. Asiaa auttaa, kun liikun paikoissa ja piireissä, joissa on samanhenkisiä ihmisiä. En tiedä, osaanko nyt avata omaa huumorintajuani tuntemattomalle, mutta niin se vaan on, että joidenkin kanssa huumorintaju osuu yksiin ja joidenkin kanssa ei - liittyy varmaan aika paljon elämänasenteeseen ja maailmankatsomukseen, sekä siihen, millainen persoona on.

Vierailija
56/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä taas yksi jolla on heti naiselle vaatimuksena että ei saa käyttää omaa järkeä ja ajatella vaan pitää olla niinkuin mies haluaa ja määrää. Sitten ihmettelet että naiset on nirsoja? Ja tosiaankin mielestäsi siis naisen pitäisi laskea rutkasti rimaa!

Vierailija
57/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on valtava vastuu löytää lapselle hyvät geenit. Miehen pitää haista naisen nenään oikealta eli ei miltään. Jos mies tuoksuu tai haisee naisen nenään niin ei jatkoon.

Mutta ap naisia syyttämällä et puolisoa löydä. Kun korona väistyy niin tee, osallistu ja ole aito ja avoin. Vihaamalla et löydä. Rakastuminen on ihanaa ja sen laannuttua rakastaminen.

Feromononiteoria on kumottu kokeilla. Paremminkin miehen pitää näyttää komealta naisen silmään...valitettavasti se kuulostaa inhorealistisen pinnalliselta tuohon nenäjuttuun verrattuna. 

Minun miehellä on tosi ihana ominaistuoksu. En voisi kuvitella olevani sellaisen miehen kanssa, joka tuoksuu epämiellyttävälle.

Vierailija
58/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei kyllä haittais, jos lähestyy ruokakaupassa. Kertoo vain siitä, että on uskaliaisuutta ja ehkä huumorintajua. Toisaalta kyllähän sitä miettii, että millä perusteella joku tuntematon lähestyy ruokakaupassa. Ainoat syyt mitä keksin ovat ulkoisia. Tai sitten joku valitsee kumppaninsa ruokailutottumusten perusteella. Mutta lähtisin silti kokeilemaan, jos mies vaikuttaisi ihan perus siistiltä, ok näköiseltä ja ikäiseltäni. Mun mielestä tuollainen spontaani lähestyminen ja myöskin flirtin lisääminen muuallekin kuin vain tinderiin ja baariin olisi suotavaa. Nykyään ollaan niin tosikkoa.

Noita samppanjakontakteja kyllä minäkin ihmettelin :D

Mutta riittäisikö oman kiinnostuksesi heräämiseen vain se, että toinen kiinnostui sinusta ulkonäön perusteella? Minulle ei riittäisi. En tietäisi ihmisestä mitään, en olisi itse edes kiinnittänyt häneen huomiota, ja todennäköisesti hänen ulkonäkönsä ei herättäisi minussa mielenkiintoa. Joten mikä olisi itselleni syy lähteä treffeille? En ole niin tahdoton, että vain toisen kiinnostus ulkonäöstäni saisi minut innostumaan - kyllä itsekin haluan olla kiinnostunut ihmisestä, jota menen tapaamaan.

Ja toisaalta millaisen kontaktin ruokakaupassa pystyy eden luomaan? Kaupassa ollaan periaatteessa aika vähän aikaa ja oletus on, että tehdään nopeasti omat ostokset. Joku lyhyt juttelu maitohyllyn tarjonnasta tuskin herättäisi mielenkiintoa, tai edes joku "hei olen vähän katsellut sua puurohiutalehyllyllä, lähtisitkö treffeille".

Suurin osa tuskin innostuu ruokakauppalähestyjistä, joten pakkeja pelkäävän tuskin kannattaa pilata itsetuntoaan yrittämällä iskeä ketään kaupassa. Ja toisaalta, minua kinnostaisi myös se, millä perusteella sitä ruokakaupassa muka kiinnostuu kenestäkään? Riittäkö se ulkonäkö pelkästään? Vaikea kuvitella, että kenelläkään voi olla niin mielenkiintoiset ostokset, että ne herättäisivät mielenkiinnon - ja lisäksi kuulostaisi vähän creepyltä, jos joku kyttäisi toisen ostoksia.

Vierailija
59/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokakaupassa voi lähestyä ketä tahansa, jos ei ole  seksuaalisesti painostava tai uhkaava. On selvä asia, että lähestyitpä mielenkiintoista ihmistä missä tahansa, niin tavallisella miehellä ne ovat pakit valtaosassa lähestymisiä. Se vaan on kertakaikkiaan kestettävä ja opittava kestämään, jos Casanovaksi mielii. 1/40 on jo kova tulos, jos saat mistä tahansa ulos deiteille.

No, ainahan sitä voi lähestyä, mutta onnistumisen mahdollisuus on todella pieni. Jos nainen ei ole itse kiinnittänyt mieheen huomiota, ei tiedä miehestä mitään, niin mikä saisi hänen kiinnostuksensa yhtäkkiä parissa minuutissa heräämään?

Vierailija
60/148 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olisin halunnut parisuhteen ja perheen mutta en löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa parisuhde olisi onnistunut. Kaikissa parisuhteissani on ollut fyysistä ja henkistä väkivaltaa. Kaksi lasta olen kyllä saanut joten en ainakaan tällä hetkellä edes kaipaakaan uutta parisuhdetta. Ehkä sitten kun lapset isoja vaikka viihdyn kyllä yksinkin. 

Saisiko esimerkin tästä fyysisestä väkivallasta vai onko se sellaista normaalielämää, että mies vaikka kieltää sinua lähtemästä bilehilettämään yökerhoon?

Tässä taas joku sankari. Väkivalta on väkivaltaa ja sinulla on otsaa väheksyä sitä? Mahtaa äitisi olla ylpeä.

Ja se ei ole normielämää että puoliso kieltää lähtemästä yökerhoon!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi