Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.

Vierailija
08.05.2021 |

Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.

Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.

Kommentit (807)

Vierailija
341/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?

Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.

ap

No nyt kun jankkaat syitä niin tässäpä sinulle vaihtoehtoja:

a) poikasi ei nyt vaan sattunut tapaamaan Suomessa ketään sellaista, jonka kanssa olisi synkannut. Ainakin omassa kaveripyyrissä naiset ovat varsin itsenäisiä, ja ollaan mieluummin yksin kuin "tyydytään" johonkin ihan kivaan tyyppiin.

b) pojassasi on jotain vikaa, minkä vuoksi ei ole kelvannut kenellekään. Nykyinen nainen on hänen kanssaan vaan työn/rahan/seuran vuoksi tai sitten poikasi ominaisuus, joka suomalaisnaisista oli vastenmielinen, ei haittaa amerikkalaisia.

Luuletko oikeasti, että elämässä ei ole muita vaihtoehtoja? Voin sanoa, että sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä.

Varsin itsenäinen = nirso.

ap

Itsehän sinä tässä tunnut olevan vaihtoehtojen suhteen ehdoton :D Ainoa hyväksytty vastaus on että suomalaisnaiset ovat nirsoja.  Ja näin yleisesti ottaen sanoisin, että kaikilla ihmisillä on opittavaa elämästä, se on ihmiselon yksi hienouksista!

Kannattaa toimia niin kuin itse sanoo. Pelkkä toisten neuvominen puutteellisen elämänkokemuksen perusteella... no, se näkyy kauas, eikä vakuuta.

ap

Työn kun näkee, tekijän tuntee. Poikasi kelpaamattomuus on sinun kasvatuksesi tulosta. Sinäkin käyttäydyt sosiopaattisesti.

Omituisuus ja luonteen heikkoudet eivät yhtä helposti näy kieli- ja kulttuurimuurin yli.

Tuskinpa sosiopaatti olisi saanut työpaikkaa Piilaaksosta tai Suomestakaan. Kieli- ja kulttuurimuuri on alhainen, sillä poika oli lukioiässä vaihtarina vuoden verran USAssa, joten tuntuu hyvin paikallisen kulttuurin ja osaa englannin kielen erinomaisesti. 

Lisäksi se, että sinä jankkaat jotain asiaa, ei tee siitä totta. 

ap

Mutta se, että sinä jankkaat jotain asiaa, tekee siitä totta?

Koska minä kirjoitan omasta ja poikani elämästä, sinä taas kirjoittelet vainoharhojasi. Siinäpä se ero.

ap

Okei eli naiset on nirsoja koska heille ei kelvannut sinun listan mukainen mies. Tunteilla ei mitään väliä. Myönnän että itse ainakin olen sinun kummallisen määritelmän mukaan nirso, en ala suhteeseen ilman tunteita.

Mistä olet saanut käsityksen, ettei tunteilla ole väliä? Isot tunteet vaativat aikaa kehittyäkseen. Itse suhtautuisin varovaisesti mieheen tai naiseen, joka jo ensitreffeillä julistaisi olevansa rakastunut. 

ap

Miksi menet toiseen ääripäähän. Ei tarvitse olla täysin rakastunut ensitreffellä, mutta on jotain fiiliksiä ja kiinnostusta treffikumppanista, että on valmis tapaamaan toisenkin ja kolmannenkin kerran jne... Mutta jos ei ole mitään kemiaa, niin sitten ei ole. Persoona vaikuttaa niin paljon eikä vain lista hyvistä puolista riitä.  

Eri

Mitä muuta se on, että tuomitaan tunnekylmäksi ja että tunteilla ei olisi väliä kuin ääripää-ajattelua? Tunteiden kehittyminen vie aikansa.

ap

Vierailija
342/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:ssa eurooppalaiset ovat hyvin eksoottisia. Lisäksi he kohtelevat naisia tasa-arvoisesti, mitä ei jenkit tee.

Suomalaiselle miehelle pitää selittää miksi hänen täytyy tehdä näin tai noin. Keski-Euroopasta tuleekin hyvätapaisia, samaten Norjasta missä miehet tarttuu ihan luonnostaan imuriin ja moppiin.

Joo, kaikille suomalaisille pitää selittää. Ja kaikki norjalaiset miehet moppaa. Mistä sä keksit näitä satuja?

Mitä satuja? Ihan tiedetty fakta. Syy miksi täällä on saatu ns. tilastollinen tieto miesten siisteydestä johtuu tilastoharhasta. Siivoaminen loppuu yhteenmuuttoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?

Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.

ap

a) poikasi ei nyt vaan sattunut tapaamaan Suomessa ketään sellaista, jonka kanssa olisi synkannut. Ainakin omassa kaveripyyrissä naiset ovat varsin itsenäisiä, ja ollaan mieluummin yksin kuin "tyydytään" johonkin ihan kivaan tyyppiin.

b) pojassasi on jotain vikaa, minkä vuoksi ei ole kelvannut kenellekään. Nykyinen nainen on hänen kanssaan vaan työn/rahan/seuran vuoksi tai sitten poikasi ominaisuus, joka suomalaisnaisista oli vastenmielinen, ei haittaa amerikkalaisia.

Luuletko oikeasti, että elämässä ei ole muita vaihtoehtoja? Voin sanoa, että sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä.

ap

Itsehän sinä tässä tunnut olevan vaihtoehtojen suhteen ehdoton :D Ainoa hyväksytty vastaus on että suomalaisnaiset ovat nirsoja.  Ja näin yleisesti ottaen sanoisin, että kaikilla ihmisillä on opittavaa elämästä, se on ihmiselon yksi hienouksista!

Kannattaa toimia niin kuin itse sanoo. Pelkkä toisten neuvominen puutteellisen elämänkokemuksen perusteella... no, se näkyy kauas, eikä vakuuta.

ap

Työn kun näkee, tekijän tuntee. Poikasi kelpaamattomuus on sinun kasvatuksesi tulosta. Sinäkin käyttäydyt sosiopaattisesti.

Omituisuus ja luonteen heikkoudet eivät yhtä helposti näy kieli- ja kulttuurimuurin yli.

Tuskinpa sosiopaatti olisi saanut työpaikkaa Piilaaksosta tai Suomestakaan. Kieli- ja kulttuurimuuri on alhainen, sillä poika oli lukioiässä vaihtarina vuoden verran USAssa, joten tuntuu hyvin paikallisen kulttuurin ja osaa englannin kielen erinomaisesti. 

ap

Koska minä kirjoitan omasta ja poikani elämästä, sinä taas kirjoittelet vainoharhojasi. Siinäpä se ero.

ap

Okei eli naiset on nirsoja koska heille ei kelvannut sinun listan mukainen mies. Tunteilla ei mitään väliä. Myönnän että itse ainakin olen sinun kummallisen määritelmän mukaan nirso, en ala suhteeseen ilman tunteita.

Mistä olet saanut käsityksen, ettei tunteilla ole väliä? Isot tunteet vaativat aikaa kehittyäkseen. Itse suhtautuisin varovaisesti mieheen tai naiseen, joka jo ensitreffeillä julistaisi olevansa rakastunut. 

ap

Miksi menet toiseen ääripäähän. Ei tarvitse olla täysin rakastunut ensitreffellä, mutta on jotain fiiliksiä ja kiinnostusta treffikumppanista, että on valmis tapaamaan toisenkin ja kolmannenkin kerran jne... Mutta jos ei ole mitään kemiaa, niin sitten ei ole. Persoona vaikuttaa niin paljon eikä vain lista hyvistä puolista riitä.  

Eri

Mitä muuta se on, että tuomitaan tunnekylmäksi ja että tunteilla ei olisi väliä kuin ääripää-ajattelua? Tunteiden kehittyminen vie aikansa.

ap

Rakas miespuolinen saunatonttu, mulla on omillaan toimeentulevana oikeus kieltäytyä epämiellyttävästä seuralaisesta.

Vierailija
344/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n poika tuskin on mikään komistus...

Ei ole mallin näköinen, mutta tuskin olet sinäkään, kuten suurin osa kukaan meistä. 

ap

"Suurin osa kukaan meistä", heikko kirjoitustaitokin viittaa kouluttamattomaan mieheen.

Ihmisten kirjoitusvirheistä huomauttelevat ovat mänttejä, ihan tutkitusti: https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…

ap

Ei kiinnosta. Sinusta naiset lähtökohtaisesti ovat mänttejä, se kuuluu taudinkuvaasi.

Todistit juuri linkin väitteen todeksi. Olen itse nainen, joten en pidä lähtökohtaisesta naisia tai ketään muutakaan mäntteinä. Sinä sen sijaan olet ja sen olet ihan itse todistanut.

ap

Siteeraan sinua itseäsi: "Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua."

Niin? En edelleenkään tajua suomalaisnaisten nirsoilua.

ap

Kukaan muukaan ei tajua miten ne sinusta nyt on nirsoja.

Olet itse suomalainen nainen niin kerro alkuun vaikka miten ja miksi itse olet nirso niin päästään tässä jotenkin eteenpäin.

Keskustelu ei nyt etene kun sinä vain kiukuttelet.

Varmasti olen nirso joissakin asioissa. Olen sen verran aikuinen, että kykenen sen myöntämään. 

ap

Et ole nirso vaan pinnallinen ja kykenemätön tunteisiin. Olet valinnut puolisosi pinnallisen asioiden perusteella ja et ymmärrä miksi muut ei tee niin.

Puoliso on valittu rakkaudella. Älä projisoi omia tunteitasi muihin.

ap

Olet kammottava ihminen! Kukaan muu ei saa valita rakkaudella, ei edes oma lapsesi.

Ei ihme että hän lähti niin kauas sinusta.

Onhan hänellä naisystävä, joka on valittu rakkaudella. Hän lähti USAan, koska maa on hänelle tuttu ja hän sai hyvin työtarjouksen.

ap

Mutta sillä ei ole väliä valiseeko hänen puolisonsa rakkaudella. Riittää että puoliso valitsee hänet sinun listan perusteella.

Eiköhän hän ole valinnut naisystävänsä omilla kriteereillään. 

ap

Vierailija
345/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olethan sinäkin suomalaisnainen, ap.

Ei vaan, et ole. Olet palstauli ja sen tunnisti heti. Samat jankutukset.

Niin olenkin. Mutta juttujen tasosta päätellen, olen noin noin 35 vuotta vanhempi kuin kirjoittelijat, jotka eivät vielä elämästä näytä tietävän juuri mitään.

ap

Muille ihmisille elämään, etenkin suhteisiin, vaikuttaa hyvin paljon tunteet. Sinulla ei.

Rakastan perhettäni. Se ei muutu, vaikka miten kiukuttelet.

ap

Saat luulla niin mutta koska et ymmärrä mitään parisuhteista ja mitä sellaiseen tarvitaan kukaan muu ei usko sinua.

Parisuhteeni on kestänyt yli 30 vuotta. Mites sinulla? Onko edes parisuhdetta?

ap

Koska koko perheesi on tottunut elämään sen kanssa ettei tunteita ja yhteenkuuluvuutta ole. Ulkoiset asiat kunnossa niin se riittää. Poikasi toivottavasti pääsi nyt kaikkien noiden vuosien jälkeen kokemaan muuta.

Ilman rakkautta liitto ei säily kuin muutaman vuoden, sillä ennen pitkää tulee pettämistä ja tyytymättömyyttä. Eli mikä oli oman parisuhteesi kesto? Onko edes sellaista?

ap

Halusit siis pojallesi rakkaudettomia pätkäsuhteita.

Toivon hänelle pitkää parisuhdetta, kuten meilläkin on miehen kanssa ollut. 

ap

Vierailija
346/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Status-jutut yksi, mutta myös se, että Suomen sukupuolijakauma on aktiivi-ikäisissä suorastaan katastrofaalinen. 

Vaikka jokaisella aktiivi-ikäisellä suomalaisnaisella olisi mies, jäisi silti 50 000 miestä yksin. Se on iso määrä näin pienessä maassa. Keskikokoisen suomalaisen kaupungin verran!

Amerikassa sukupuolijakauma lienee paljon tasaisempi, eli myös naistarjontaa on enemmän. Tällöin mahdollisuudet löytää nainen paranevat jo ihan tilastomatemaattisten seikkojenkin vuoksi. 

Siis 50.000 suomalaismiestä jää yksin. Onneksi tähän on ratkaisu. Tehdään niinkuin vuonna 2015, jolloin maahan päästetiin 30.000 yksinäistä miestä. 

Vierailija
347/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poikasi on liian kiltti ja kunnollinen Suomi-neidoille. Ilmeisesti jenkkilässä ei ole samanlaista renttuja ja jänniksiä ihailevaa kulttuuria.

Tässähän se oikeastaan tuli. Jännisten ihailu varsinkin alemmissa sosiaaliluokissa ja sitten akateemisissa naisissa myös nämä "mikään ei ole tarpeeksi hyvää minulle" psykoosit. Ihan sama vaikka itse olisi mikä jakkukalkkuna turhake jossain virastossa, niin vaatimukset on katossa.  

Vierailija
348/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaisten laatu on heikko. Ovat köyhiä, rumia, huonolla tuulella ja vaativat liikaa huomiota. Sita se tasa-arvo teettää.

Vierailija
349/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Osaatko perustella epäilystäsi mitenkään?

Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.

Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa. 

Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.

ap

Olet siis valinnut oman puolisosi vain sillä perustein että hänellä on koulutus, asunto, työ ja harrastus sekä osaa terveelliset elämäntavat.

Mitään väliä ei ole sopiiko mikään niistä yhteen sinun elämän ja arvojen kanssa kunhan nuo on.

Ja nyt sinä aikuinen ihminen ihmettelet kun muut ei tuolla tavalla valitse puolisoaan. Sinulta puuttuu selvästi elämänkokemus erityisesti ihmissuhteista. Ehkä tämä sinun näköalattomuus vaikutti poikasi sosiaaliseen elämään ja kykyyn käsitellä mitä yleensä suhteessa tarvitaan ja vasta kun pääsi kauas sinun virheellisistä käsityksistä hän alkoi nähdä miten hyvät ihmissuhteet rakentuu. Onnea pojallesi ja toivottavasti pysyy lapsuuden kodistaan kaukana, etenkin jos joskus omia lapsia tekee tuo sinun tunnekylmä vaikutus voi olla haitallinen.

Koulutus, asunto, työ ja harrastukset kuvastavat niitä arvoja, jotka ovat tärkeitä monelle ihmiselle. Opiskelu, mielekkään työn tekeminen, terveelliset elämäntavat, kuten liikunta, terveellinen ruoka, liikunta, päihteettömyys ja oma koti ovat aivan perusarvoja. En itse tuntisi mitään yhteistä romanttisessa mielessä elämäntapatyöttömän juopon kanssa, vaikka hän voisi ehkä olla miellyttävä ihminen muuten. Minä en ole näköalaton, vaan tavallinen, koulutettu, työssäkäyvä ihminen, joka myös harrastaa, tapaa ystäviään, matkustelee ja harrastaa vapaaehtoistyötä. No vähemmän nyt korona-aikana. Olemme olleet pitkässä parisuhteessa, jossa rakkautta riittää ja lapsilla on ollut hyvä olla. 

Pikku analyysisi meni todella pieleen. Miten voikaan mennä noin pieleen? Hassua.

ap

Ei, vaan nuo luetellut asiat ovat niin perusjuttuja länsimaissa, ettei niistä voi päätellä kenenkään arvoja. Esim. oikeistolaisia arvoja kannattava ja vasemmistolaisia arvoja kannattava ovat molemmat länsimaissa koulutettuja, harrastavat urheilua ja kirjallisuutta, hankkivat perheen tai eivät, juopottelevat tai eivät, jne. Koulutus, urheilullisuus ja alkoholittomuus eivät kerro kenestäkään persoonana. Etkö jum.alau.ta vieläkään tajua, mitä persoonallisuus ja henkilökohtaiset arvot tarkoittavat, vaikka niitä on sun kalloosi taottu täällä 5 vuotta? Rautalankaa: kaksi alkoholin kohtuukäyttäjää ovat käyneet samat koulutukset ja ovat molemmat ylempinä toimihenkilöinä, sijoittavat, asuvat omistusasunnossa, harrastavat monipuolisesti, elävät terveellisesti, tulevat taloudellisesti hyvin toimeen ja haluavat perheen. Näillä kahdella on kuitenkin ihan erilaiset persoonat ja arvot. Nyt ap:n päässä käy kova raksutus: "ei ole mahdollista! Persoonien ja arvojen on oltava samat, jos nämä kaikki asiat ovat heillä samat!"

Koska ap on vajaaälyinen, ei hän kerta kaikkiaan tiedä, mitä ovat arvot ja persoonallisuus. Etenkin persoonallisuus tuntuu olevan täysin tuntematon käsite. No mutta, aina voi oppia uutta. Googleta:" what does personality mean" ja "how do personality traits affect relationships", vaikka alkuun, jos haluat lähteä ihan alkeista liikkeelle. Huomaa kyllä tosiaan, että olet mies, kun et edes tiedä mitä on ihmisen persoonallisuus ja miten se vaikuttaa parisuhteen muodostukseen.

Sekin on valinta ja kuvastaa arvoja, että haluaa opiskella hyvän ammatin ja että on valmis panostamaan työuraan. Suomessa ja muissakin länsimaissa on täysin mahdollista tehdä myös toisenlainen valinta eli ei kouluttaudu ja jättäytyy yhteiskunnan elätettäväksi. Minulle tuollainen asenne kuvastaa sellaista arvoihin liittyvää eroa, että en voisi olla parisuhteessa tuollaisen ihmisen kanssa, vaikka hän muuten voisi olla miellyttävä ihminen esim. tuttavana.

En nyt oikein ymmärrä, mistä 5 vuodesta on kyse? Täällä ei ensinnäkään kukaan tao minun päähäni yhtään mitään. Olen sen verta vanha ja elämää nähnyt, että jonkun keskustelupalstan keskustelijat eivät vaikuta millään tavalla minun mielipiteisiini tai arvoihin. 

Edelleen olen nainen. Googleta sinä vaikka vainoharha, myös aggressiivisuus taitaa olla ongelmasi.

ap

Vierailija
350/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

ap

ap

Eri

ap

Inho kehittyy hetkessä.

Älä ap hukkaa elämääsi satujen keksimiseen, mene terapiaan ja laita pääsi kuntoon, niin löytyy se nainenkin.

Tai mene oikeasti sinne ulkomaille, kukaan ei suo täällä väkisin pidä ja yritä pakottaa ottamaan nirsoa suomalaista. Ei kukaan.

Vierailija
351/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

ap

ap

Ihan omista kirjoituksistasi tulee käsitys ettei tunteilla ole väliä.

Sanot että naiset ovat nirsoja koska poikasi ei saanut suhdetta.

Listaat ulkoisia asioita joiden perusteella poikasi olisi pitänyt saada suhde.

Et käsittele ollenkaan tunteita ja ne on suurin syy miksi ihmiset on suhteessa. Koska tätä et käsittele niin tietysti jokainen olettaa ettei sinulle ole väliä tunteilla.

Jos asia on nyt niin että niillä on väliä niin koita viimein kertoa miten naiset ovat nirsoja.

Sinun käsityksesi ovat vain ja ainoastaan omalla vastuullasi. Jos kuvittelet, että muut ovat jollain lailla vastuussa ajatuksistasi, niin olet sairaampi kuin osasin kuvitellakaan.

Tunteet eivät synny heti, eivätkä ne ole parisuhteen alkuvaiheessa olennaisia. Toki pitää olla kiinnostusta, mutta se ei yksin riitä. Pitää olla myös samanlaiset arvot.

ap

Vierailija
352/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia r.unkkareita leipä elättääkin, ap on mies joka syystä on yksin.

Söin aamulla croissantia äitienpäiväaamiaisella ja edelleen olen nainen.

ap

Ketju lukkoon, hän söi cruasaan äitienpäiväaamiaisella! Hän ON nainen! Mies olisi syönyt kettinkiä.

Olen nainen, ikävää, jos päiväsi meni sen takia pilalle.

ap

Vierailija
353/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaisten laatu on heikko. Ovat köyhiä, rumia, huonolla tuulella ja vaativat liikaa huomiota. Sita se tasa-arvo teettää.

Miksi siis olet täällä suomalaisten naisten kanssa? Mene pois, kukaan ei jää kaipaamaan.

Vierailija
354/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.

Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa. 

Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.

ap

"Miksi suomalaiset naiset?"

"Poika on yksilö."

Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.

Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.

ap

Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.

Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.

ap

Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.

Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?

ap

Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?

En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.

ap

Vierailija
355/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia r.unkkareita leipä elättääkin, ap on mies joka syystä on yksin.

Söin aamulla croissantia äitienpäiväaamiaisella ja edelleen olen nainen.

ap

Ketju lukkoon, hän söi cruasaan äitienpäiväaamiaisella! Hän ON nainen! Mies olisi syönyt kettinkiä.

Olen nainen, ikävää, jos päiväsi meni sen takia pilalle.

ap

Et ole nainen, höpö höpö taas.

Vierailija
356/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

"Poika on yksilö."

Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.

Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.

ap

Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.

Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.

ap

Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.

Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?

ap

Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?

En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.

ap

Mikä sinusta tekee hyvän miehen?

Vierailija
357/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lle kysymys: kuinka pitkä poikasi on tarkalleen?

183 cm on tämän pojan pituus.

ap

Vierailija
358/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

"Poika on yksilö."

ap

ap

ap

ap

Voit ihan rauhassa muuttaa Jenkkeihin.

Vierailija
359/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset naiset ihastuvat miehiin, jotka puhuvat englantia suomalaisella aksentilla. Se on iso syy miksi suomalaisilla miehillä on vientiä siellä.

Vierailija
360/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana ei kukaan muuta Piilaaksoon.

En tiedä, pitääkö tämä paikkaansa. Hän on kuitenkin muuttanut ennen korona-aikaa. 

ap

Pitkälle läks naista hakemaan. Veikkaan, että

Oli kypsä nyt. Olisi löytänyt sen täältäkin. Nyt.

Onhan tuo äidille ikävä, kun jää lapsenlapset ulkomaille.

Hän lähti töihin Piilaaksoon ja sattumalta löysi sieltä upean naisen, toisin kuin täältä. On meillä muitakin lapsia, joten mahdolliset tulevat lapsenlapset eivät jää tähän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi