Jos haluaa poistaa hajua tekstiilistä
Niin riittikö siihen ihan normi etikka vai pitääkö olla pyykkietikkaa? Kuinka paljon sitä lorautetaan sinne huuhtelunestesäiliöön?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt niin, että laitan ihan perus etikkaa saaviin tms. ja vettä sen verran, että vaate peittyy. Kaadan suoraan pullosta ehkä desin tai kaksi. Annan sitten liota sen vaatteet siinä saavissa joitain tunteja. Sitten pesen vaatteen pyykkikoneessa ja vaatteesta riippuen, noudatan pesuohjetta tai joskus pesen 60 asteessa.
Kiitos! Pitäis huuhteluaineen lemusta päästä eroon, niin tää varmaan auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt niin, että laitan ihan perus etikkaa saaviin tms. ja vettä sen verran, että vaate peittyy. Kaadan suoraan pullosta ehkä desin tai kaksi. Annan sitten liota sen vaatteet siinä saavissa joitain tunteja. Sitten pesen vaatteen pyykkikoneessa ja vaatteesta riippuen, noudatan pesuohjetta tai joskus pesen 60 asteessa.
Kiitos! Pitäis huuhteluaineen lemusta päästä eroon, niin tää varmaan auttaa.
Toivottavasti! Mutta joskus joutuu tuon pesun toistamaan jos on voimakas haju.