Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani muutti töiden perässä Piilaaksoon ja löysi heti naisystävän. Suomesta ei löytynyt vuosien etsimisen jälkeenkään.

Vierailija
08.05.2021 |

Ihmettelen suomalaisten naisten nirsoutta. Poika on hyväkäytöksinen, on opiskellut ja oli Suomessakin hyvässä työpaikassa. Oli oma asunto, harrastuksia, ei tupakoinut, alkoholia käytti kohtuudella. Naista ei vain löytynyt. Ja kun ei naisystävää ollut eikä perhettä, niin oli helppo lähteä USAan töihin. Ei mennyt kuin pari kuukautta, niin hän löysi todella miellyttävän yhdysvaltalaisnaisen ja nyt seurustelee vakavasti.

Miksi ihmeessä suomalaisnaiset ovat nirsoja? En tajua.

Kommentit (807)

Vierailija
381/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia r.unkkareita leipä elättääkin, ap on mies joka syystä on yksin.

Söin aamulla croissantia äitienpäiväaamiaisella ja edelleen olen nainen.

ap

Ketju lukkoon, hän söi cruasaan äitienpäiväaamiaisella! Hän ON nainen! Mies olisi syönyt kettinkiä.

Olen nainen, ikävää, jos päiväsi meni sen takia pilalle.

ap

Et ole nainen, höpö höpö taas.

Kyllä olen. Hae oikeasti apua pakkomielteeseesi.

ap

Vierailija
382/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?

Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.

ap

Osaatko perustella epäilystäsi mitenkään?

Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.

Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa. 

Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.

ap

"Miksi suomalaiset naiset?"

"Poika on yksilö."

Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.

Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.

ap

Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.

Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.

ap

Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.

Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?

ap

Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?

En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.

ap

Mikä sinusta tekee hyvän miehen?

Mikään ei tee minusta hyvää miestä, koska en ole mies.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva että löysi työpaikan ja puolison. Mitäs sitä muiden "nirsoutta" ihmettelemään, kun kaikille kävi hyvin?

Ihmettelen vain, miksei suomalaisten naisten kanssa saanut parisuhdetta. Kävi kyllä treffeillä jne, mutta jostain syystä ei edennyt parisuhteeksi asti. Epäilen syyksi suomalaisten naisten nirsoutta.

ap

No nyt kun jankkaat syitä niin tässäpä sinulle vaihtoehtoja:

a) poikasi ei nyt vaan sattunut tapaamaan Suomessa ketään sellaista, jonka kanssa olisi synkannut. Ainakin omassa kaveripyyrissä naiset ovat varsin itsenäisiä, ja ollaan mieluummin yksin kuin "tyydytään" johonkin ihan kivaan tyyppiin.

b) pojassasi on jotain vikaa, minkä vuoksi ei ole kelvannut kenellekään. Nykyinen nainen on hänen kanssaan vaan työn/rahan/seuran vuoksi tai sitten poikasi ominaisuus, joka suomalaisnaisista oli vastenmielinen, ei haittaa amerikkalaisia.

Luuletko oikeasti, että elämässä ei ole muita vaihtoehtoja? Voin sanoa, että sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä.

Varsin itsenäinen = nirso.

ap

Itsehän sinä tässä tunnut olevan vaihtoehtojen suhteen ehdoton :D Ainoa hyväksytty vastaus on että suomalaisnaiset ovat nirsoja.  Ja näin yleisesti ottaen sanoisin, että kaikilla ihmisillä on opittavaa elämästä, se on ihmiselon yksi hienouksista!

Kannattaa toimia niin kuin itse sanoo. Pelkkä toisten neuvominen puutteellisen elämänkokemuksen perusteella... no, se näkyy kauas, eikä vakuuta.

ap

Työn kun näkee, tekijän tuntee. Poikasi kelpaamattomuus on sinun kasvatuksesi tulosta. Sinäkin käyttäydyt sosiopaattisesti.

Omituisuus ja luonteen heikkoudet eivät yhtä helposti näy kieli- ja kulttuurimuurin yli.

Tuskinpa sosiopaatti olisi saanut työpaikkaa Piilaaksosta tai Suomestakaan. Kieli- ja kulttuurimuuri on alhainen, sillä poika oli lukioiässä vaihtarina vuoden verran USAssa, joten tuntuu hyvin paikallisen kulttuurin ja osaa englannin kielen erinomaisesti. 

Lisäksi se, että sinä jankkaat jotain asiaa, ei tee siitä totta. 

ap

Mutta se, että sinä jankkaat jotain asiaa, tekee siitä totta?

Koska minä kirjoitan omasta ja poikani elämästä, sinä taas kirjoittelet vainoharhojasi. Siinäpä se ero.

ap

Okei eli naiset on nirsoja koska heille ei kelvannut sinun listan mukainen mies. Tunteilla ei mitään väliä. Myönnän että itse ainakin olen sinun kummallisen määritelmän mukaan nirso, en ala suhteeseen ilman tunteita.

Mistä olet saanut käsityksen, ettei tunteilla ole väliä? Isot tunteet vaativat aikaa kehittyäkseen. Itse suhtautuisin varovaisesti mieheen tai naiseen, joka jo ensitreffeillä julistaisi olevansa rakastunut. 

ap

Miksi menet toiseen ääripäähän. Ei tarvitse olla täysin rakastunut ensitreffellä, mutta on jotain fiiliksiä ja kiinnostusta treffikumppanista, että on valmis tapaamaan toisenkin ja kolmannenkin kerran jne... Mutta jos ei ole mitään kemiaa, niin sitten ei ole. Persoona vaikuttaa niin paljon eikä vain lista hyvistä puolista riitä.  

Eri

Mitä muuta se on, että tuomitaan tunnekylmäksi ja että tunteilla ei olisi väliä kuin ääripää-ajattelua? Tunteiden kehittyminen vie aikansa.

ap

Inho kehittyy hetkessä.

Älä ap hukkaa elämääsi satujen keksimiseen, mene terapiaan ja laita pääsi kuntoon, niin löytyy se nainenkin.

Tai mene oikeasti sinne ulkomaille, kukaan ei suo täällä väkisin pidä ja yritä pakottaa ottamaan nirsoa suomalaista. Ei kukaan.

En ole lesbo, joten kelpuutan naiset vain kavereiksi. Sinulla on todella pahoja äitisuhteeseen liittyviä ongelmia, joten näin äitienpäivän kunniaksi hae apua jo tänään. Koskaan ei ole liian myöhäistä saada hyvä lapsuus. Uskon, että voit vielä kehittyä normaaliksi.

ap

Ketään ei kiinnosta saunan lauteiden alta kantautuvat ns. viisaat neuvot.

Vierailija
384/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Epäilen vahvasti kun et vielä ole sitä tehnyt. Jos poikasi keskustelutaidot on tätä samaa luokaa kuin sinun tässä niin ihmettelen miten amerkkalainen nainen sitä on alkuunkaan katsellut.

Poika oli kouluttautunut, asui omillaan, kävi töissä, oli harrastuksia ja terveelliset elämäntavat. Silti ei kelvannut kenellekään Suomessa. 

Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menemisen? Poikani on yksilö, ei hän ole minä. Kaikesta haukkumisestasi huolimatta hänellä on nyt naisystävä USAssa.

ap

"Poika on yksilö."

Ei se ole kun ei aloituksessa ole kukaan muukaan. Käsittelemme poikaasi jonkin luokan edustajana koska itse aloitit keskustelun siltä pohjalta. Aloitus ja keskustelu myös vahvasti viittaa sinun heikkoon keskustelukykyyn ja sosiaaliset taidot periytyy eli pojallasi on huonot sosiaaliset taidot.

Kyllä ne naiset, joita hän tapaili olivat yksilöitä, joilla yhteisenä piirteenä oli nirsous. Jos et ymmärrä sitä aloituksesta, että kyse oli näistä naisista, niin viestisi viittaavat vahvasti luetun ymmärtämisen vaikeuteen. Kaipa sekin on periytyvää.

ap

Kaikki tekevät päätelmän etteivät olleet nirsoja vaan sinä vain tykkäät sanaa viljellä. Et osaa kertoa miten se tuli esille joten et ehkä edes tiedä mitä se on.

Aloituksessa on kerrottu nirsoudesta. Jos et osaa lukea tai et ymmärrä lukemaasi, niin sille me muut emme mahda mitään.

ap

Olet keskustelutaidoiltasi 100% autisti. Joko olet itse tämä tarinan kundi tai sitten kundin autistimutsi. Joka tapauksessa sosiaaliset taitosi ovay perunan tasolla, kun et osaa muuta kuin jankuttaa.

Olisipa äitisi kasvattanut sinua, niin sinulla ei olisi tarvetta haukkua muita. Kiusasitko koulussakin?

ap

Miksi itse haukut suomalaiset naiset nirsoiksi, senkin koulukiusaaja ja työpaikkakiusaaja ja naisvihaaja?

En hauku kaikkia naisia nirsoiksi, vaan ne, joille ei hyvä mies kelvannut. Voit vielä kerrata aloituksen, jos se jäi jotenkin epäselväksi.

ap

Voit ihan rauhassa muuttaa Jenkkeihin.

Ei ole mitään aikomusta. Et kai vain ole nyt siitäkin kateellinen, että poikani sai USAsta työpaikan?

ap

Vierailija
385/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle kysymys: kuinka pitkä poikasi on tarkalleen?

183 cm on tämän pojan pituus.

ap

Äsken oli 165cm

Ei se äsken ollut, kyllä siitä on useita vuosia.

ap

Vierailija
386/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

"Poika on yksilö."

ap

ap

ap

ap

Mikä sinusta tekee hyvän miehen?

Mikään ei tee minusta hyvää miestä, koska en ole mies.

ap

Voi ei! Tonttu kriiseilee minäkuvansa kanssa 😱

Vierailija
387/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lle kysymys: kuinka pitkä poikasi on tarkalleen?

183 cm on tämän pojan pituus.

ap

Äsken oli 165cm

Ei se äsken ollut, kyllä siitä on useita vuosia.

ap

Seuraa ketjua.

Vierailija
388/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä siis jonku aikuisen it mikon ÄITI valittaa sivutolkulla, kun hänen "hyvä" poikansa ei kelvannut joillekin naisille?!

Ei tarvitse kovin korkeaa rakettitiedettä ymmärtääkseen, mistä mikon "ongelma" on juontanut juurensa. Ja miksi mikko muutti vähän kauemmaksi ja löysi tyttöystävän.

Vierailija
389/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

"Poika on yksilö."

ap

ap

ap

ap

Anteeksi, että puutun keskusteluunne, mutta ihan oikeastiko äitinä olisit halunnut miniän, joka ei rakastaisi poikaasi ja jolle poikasi olisi ainoastaan kelvannut, koska ei parempaakaan saanut? 

Ajattelin, että rehellinen ja mukava mies varmasti löytää parisuhteen, kun elämässä on kaikki kunnossa. Mutta eipä löytynyt. Olin hieman hämmästynyt asiasta, mutta näyttää olevan monille täällä todella herkkä asia, että suomalainen löytääkin parisuhteen muualta. Ja nimenomaan suomalainen mies vielä. Tämä näyttää ärsyttävän erityisen paljon.

ap

Vierailija
390/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

a) poikasi ei nyt vaan sattunut tapaamaan Suomessa ketään sellaista, jonka kanssa olisi synkannut. Ainakin omassa kaveripyyrissä naiset ovat varsin itsenäisiä, ja ollaan mieluummin yksin kuin "tyydytään" johonkin ihan kivaan tyyppiin.

b) pojassasi on jotain vikaa, minkä vuoksi ei ole kelvannut kenellekään. Nykyinen nainen on hänen kanssaan vaan työn/rahan/seuran vuoksi tai sitten poikasi ominaisuus, joka suomalaisnaisista oli vastenmielinen, ei haittaa amerikkalaisia.

Luuletko oikeasti, että elämässä ei ole muita vaihtoehtoja? Voin sanoa, että sinulla on vielä paljon opittavaa elämästä.

ap

Itsehän sinä tässä tunnut olevan vaihtoehtojen suhteen ehdoton :D Ainoa hyväksytty vastaus on että suomalaisnaiset ovat nirsoja.  Ja näin yleisesti ottaen sanoisin, että kaikilla ihmisillä on opittavaa elämästä, se on ihmiselon yksi hienouksista!

Kannattaa toimia niin kuin itse sanoo. Pelkkä toisten neuvominen puutteellisen elämänkokemuksen perusteella... no, se näkyy kauas, eikä vakuuta.

ap

Työn kun näkee, tekijän tuntee. Poikasi kelpaamattomuus on sinun kasvatuksesi tulosta. Sinäkin käyttäydyt sosiopaattisesti.

Omituisuus ja luonteen heikkoudet eivät yhtä helposti näy kieli- ja kulttuurimuurin yli.

Tuskinpa sosiopaatti olisi saanut työpaikkaa Piilaaksosta tai Suomestakaan. Kieli- ja kulttuurimuuri on alhainen, sillä poika oli lukioiässä vaihtarina vuoden verran USAssa, joten tuntuu hyvin paikallisen kulttuurin ja osaa englannin kielen erinomaisesti. 

ap

Koska minä kirjoitan omasta ja poikani elämästä, sinä taas kirjoittelet vainoharhojasi. Siinäpä se ero.

ap

Okei eli naiset on nirsoja koska heille ei kelvannut sinun listan mukainen mies. Tunteilla ei mitään väliä. Myönnän että itse ainakin olen sinun kummallisen määritelmän mukaan nirso, en ala suhteeseen ilman tunteita.

Mistä olet saanut käsityksen, ettei tunteilla ole väliä? Isot tunteet vaativat aikaa kehittyäkseen. Itse suhtautuisin varovaisesti mieheen tai naiseen, joka jo ensitreffeillä julistaisi olevansa rakastunut. 

ap

Miksi menet toiseen ääripäähän. Ei tarvitse olla täysin rakastunut ensitreffellä, mutta on jotain fiiliksiä ja kiinnostusta treffikumppanista, että on valmis tapaamaan toisenkin ja kolmannenkin kerran jne... Mutta jos ei ole mitään kemiaa, niin sitten ei ole. Persoona vaikuttaa niin paljon eikä vain lista hyvistä puolista riitä.  

Eri

Mitä muuta se on, että tuomitaan tunnekylmäksi ja että tunteilla ei olisi väliä kuin ääripää-ajattelua? Tunteiden kehittyminen vie aikansa.

ap

Rakas miespuolinen saunatonttu, mulla on omillaan toimeentulevana oikeus kieltäytyä epämiellyttävästä seuralaisesta.

Onneksi tämä toimii myös toisinpäin eli poikani ei tarvitse enää tyytyä suomalaisiin nirsoihin naisiin.

ap

Heh heh, tämä niiiiiin paljastaa uuuulin :D

Vierailija
391/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

ap

ap

Ihan omista kirjoituksistasi tulee käsitys ettei tunteilla ole väliä.

Sanot että naiset ovat nirsoja koska poikasi ei saanut suhdetta.

Listaat ulkoisia asioita joiden perusteella poikasi olisi pitänyt saada suhde.

Et käsittele ollenkaan tunteita ja ne on suurin syy miksi ihmiset on suhteessa. Koska tätä et käsittele niin tietysti jokainen olettaa ettei sinulle ole väliä tunteilla.

Jos asia on nyt niin että niillä on väliä niin koita viimein kertoa miten naiset ovat nirsoja.

Sinun käsityksesi ovat vain ja ainoastaan omalla vastuullasi. Jos kuvittelet, että muut ovat jollain lailla vastuussa ajatuksistasi, niin olet sairaampi kuin osasin kuvitellakaan.

Tunteet eivät synny heti, eivätkä ne ole parisuhteen alkuvaiheessa olennaisia. Toki pitää olla kiinnostusta, mutta se ei yksin riitä. Pitää olla myös samanlaiset arvot.

ap

Anna haluaa panna, tilaa sinäkin omasi! Vai eikö varat riitäkään ikiomaan Annaan?

Onpa tasokasta.

ap

Vierailija
392/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONko tämä jokun lesbonaisten palsta???

Vierailija
393/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei pojallesi kelvannut suomalainen nainen?

Olisi kelvannut, mutta ei kelvannut suomalaisille naisille. Ja sekös näyttää nyt harmittavan, kun kelpasi yhdysvaltalaisnaiselle.

ap

Suomi luovuttaa mielellään yhden tontun jollekin varakkaalle jenkille.

Sittenhän kaikki on hyvin ja voit lopettaa valittamisen.

ap

Vierailija
394/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kelvannut, mutta ei kelvannut suomalaisille naisille. Ja sekös näyttää nyt harmittavan, kun kelpasi yhdysvaltalaisnaiselle.

ap

Keitä mielikuvituspoikasi onni harmittaa? Ja miksi, harmittaako sinua ihmiset jotka ovat löytäneet puolison? Miksi luulet että muita harmittaisi?

Sinua näyttää harmittavan. Miksi näin on, sitä en osaa kuin arvailla. 

ap

Vierailija
395/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

"Poika on yksilö."

ap

ap

ap

ap

Anteeksi, että puutun keskusteluunne, mutta ihan oikeastiko äitinä olisit halunnut miniän, joka ei rakastaisi poikaasi ja jolle poikasi olisi ainoastaan kelvannut, koska ei parempaakaan saanut? 

Usko huviksesi, tämä kirjoittaja ei ole nainen, vaan palstan vakkariuuuuli.

Sitä epäilen itsekin. Olen pojan äiti ja ikimaailmassa en toivoisi omalle pojalleni - enkä sen puoleen tyttärellenikään - mitään rakkaudetonta kulissiavioliittoa. Siis sellaista, missä ollaan vain kelvattu toisilleen, lyöty hynttyyt yhteen ja perustettu perhe kuin liikekumppanit. 

Jos tuomitset tuolla tavalla ihmisiä, joita et tunne, niin mistä luulet poikasi oppivan asenteet? Juuri niin, sinulta.

ap

Vierailija
396/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän tarina... Tutustuin ystävääni, kun hänen pieni poikansa oli viiden. Meistä tuli nopeasti hyvät ystävät ja sain seurata pojan kehitystä. Muistan kesät, kun poika juoksi nurmikon yli näyttämään isälleen itse onkimaansa kalaa ja auttoi elokuussa äitiään keräämään pihan viinimarjapensaat tyhjiksi. Kaikki oli niin hyvin... Koulu sujui pojalla hienosti, keskiarvo heilui ysin ja kympin välillä. Poika lueskeli tarinoita avaruusaluksista sekä maailman presidenteistä, katsellen uutisia sohvalla vanhempiensa vieressä... Perheen elämä oli onnellista, pojan tulevaisuudessa näytti olevan kaikki hyvin. Muistan kuin eilisen päivän sen alkusyksyn kauan sitten, kun ystäväni uskoutui minulle suuren salaisuuden: Poika oli kertonut haaveilevansa omasta tyttöystävästä, jonka kanssa voisi vaeltaa kansallispuistossa ja lähteä isona Keski-Eurooppaan reilaamaan. Ne sanat saivat minut hymyilemään sisäisesti... Pojasta saisi joku mukava tyttö vielä ihanan poikaystävän! Pojan yläaste tuli päätökseen ja lukio alkoi, aikaisemmin hän oli vielä saanut seurata sivusta, kuinka pärinäpojat kyyditsivät kylän tyttöjä. Lukion alkaessa jokin muuttui, pojasta tuli hiljaisempi ja vetäytyvä. Olimme huolissamme... Poika opiskeli edelleen biologiaa loistavin arvosanoin, mutta elämänilo hänestä oli kadonnut kokonaan. Laitoimme toiveen armeija vuoden ja opiskelemaan lähdön vaikutukseen, olihan pojalla ollut siihen astisessa elämässään kaikki hyvin. Poika pääsikin opiskelemaan ja opiskeli maailmanpolitiikkaa vuoden verran, mutta palattuaan kesäksi kotiin, seurasi romahdus... Tätä nykyä poika elää vuoteen omana... Niin se elämä voi muuttua.

Hyvä kirjoitus, samoin kuin tämän ketjun aloitus.

Ei voi kuin ihmetellä tällä palstalla riehuvaa miesvihaa. Etenkin kun tämä on Vauva-lehden

palsta. Oletettavasti suurimmalla osalla tänne kirjoittavista on oma lapsi, kuten itselläni on. Ja tilastoista tiedämme, että 51,5% noista lapsista on poikia.

Eikö miehiä solvaaville koskaan tule mieleen, että se kotona Legoja rakentava oma pikkupoika on kohtuullisella todenännäköisyydellä tulevaisuudessa tälle palstallekin kirjoittava kilttimies, nuhjake ja mitä lie haukkumasanoja täällä käytetään. Vaikuttaa siltä, että mies joka ei menesty naismarkkinoilla on tällä palstalla jokin eläimen ja ihmisen välimuoto, jota kohtaan ei tarvitse tuntea mitään inhimillisiä tunteita kuten empatiaa. Enkä tarkoita tuolla edellisellä tunnejutulla, että kenenkään tarvitsisi säälisyistä alkaa seurustella naismarkkinoilta syrjäytyneiden miesten kanssa. Suhtauduttaisiin vain kuten muihinkin ihmisiin.

Tällä palstalla nämä ihmissuhde- ja lapsettomuutta käsittelevät jutut ovat valtavirtaa. Se on ymmärrettävää. Mutta tilastoista tiedämme myös, että ongelmat em. asioissa eivät ole naisten kesken kovin yleisiä. Tänään on äitienpäivä. Noin 80% suomalaisista naisista päätyy äideiksi. Oletettavasti suurimpaan osaan noista äidiksi tulemisista liittyy myös jokin miessuhde.

Miehistä isiksi tulee vain n. 60%. Siis hieman reilu puolet. Siinä valtavassa miesporukassa joka ei isäksi tule, on varmasti paljon ihmisiä joilla ei elämänsä aikana ole yhtään parisuhdetta, ei ehkä edes seksiä. Minä ajattelisin, että he ovat parisuhdemielessä samassa asemassa kuin taloudellisesti vähävaraiset, siis köyhiä. Taloudellisesti köyhiä me emme yleensä pilkkaa. Mutta tällä palstalla paisuhdeköyhien miesten pilkkaaminen on suoranainen kansanhuvi.

Jos ei muuten empatiaan kykene, kannattaa tosiaan muistaa että isollla osalla teidän omista pojistanne on jatkossa sama kohtalo. Ja jos tuon jälkeenkään ei osaa toisen ihmisen asemaan asettua, voi ajatella itseään. Isosta osasta teistä poikien äideistä ei koskaan tule isoäitejä, mummeja ym. Jos se oma poikakin syrjäytyy tai kuolee, äitienpäivät muuttuvat jossain vaiheessa yksinäisiksi, hiljaisiksi ja surullisiksi päiviksi.

Onko naisen= käyttötavaran ja pllun ja lapsen saaminen joku miehen perustuslaillinen oikeus ja naisten velvollisuus tarjota sitä kaikille miehille? Koska siltä tämä sinun vonkunasi kuulostaa. Mene sinä ja muut ullisijat sinne peilin ääreen itkemään, sieltä löytyy se syy, ei naisista.

Kyllä se tavallaan on, niin kauan kun sinkkumiehet joutuvat maksamaan raskaita veroja ja osallistumaan infrastruktuurin ylläpitoon ilman mitään kunnon vastiketta (=perhe, parisuhde, lapset).

- eri

Missä tämä on määritelty? Onko tästä ihan laki olemassa?

Lukeeko mirhen verokortissa, että oikeus saada pllua x3 kertaa vuodessa tältä ja tältä vai miten tämä toimii?

Mites kun naisetkin maksavat näitä raskaita veroja, mitä oikeuksia me saamme, jos kerta te miehet saatte valita pllunsaannin? Saanko minä valita, että kaikki jämämiehet viedään pakkotyöhön puuvillaplantaasille kesälomiksi? Kaikki sinkkumiehet kerätäänkaupunkirn toreille alasti koka sunnuntai klo 12 jossa heille saa nauraa ja heitä saa kivittää?

Suurin osa naisten palkoista maksetaan julkiselta sektorilta joka ei periaatteessa tuota mitään. Eli naisten palkat maksetaan yksityisen sektorin verovaroista. Katsos kultani kun sellaista taikaseinää ei ole olemassa josta saisi rahaa loputtomiin.

Jos olet sinkkunainen, työskentelet yksityisellä sektorilla ja käytät vain minimin yhteiskunnan palveluita niin voin tulla kesämökillesi kääntämään perunapeltoa talkoohengessä.

Okei niputat koko sukupuolen yhteen. Onneksi olkoon, suurin osa miehistä on parisuhteessa ja saa lapsia jossain vaiheessa elämää eli sinun sanoin miehet saa vastineen panoksestaan.

Vierailija
397/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos aloitus olisi totta, mihin en sekuntiakaan usko, niin entä sitten?

Nytkö instabeibet joukolla alkaa kelpuuttaa jotakin aspergereita, koska tämä kirjoitus (ja ne sadat saman tyypin aiemmat)? Vai mikä on pointti?

Ap, mikset lähde sinne ulkomaille oikeasti, kun kerran olet kaikin tavoin ok mies, ja suomalaiset naiset on sinusta ihan kuraa? Mikä sinua pidättelee? Kaikki voittaisivat.

Vaan minä luulen ettei ap ja vastaavat lähde, koska oikeasti heillä ei olisi mitään saumaa työpaikkaan ulkomailla, hyvä jos Suomessakaan.

Ja sitten ollaankin toden äärellä: ap on oikeasti kouluttamaton, työtön ja äidin kanssa asuva. Onko ihme, että naista ei löydy.

Miksi lähtisin ulkomaille, kun oma elämä on täällä? Parisuhde, työ, kaverit ja harrastukset. Ei kiitos. Mieluummin lähden matkalle, kun korona hellittää.

ap

Seliseli.

Hae apua.

ap

Vierailija
398/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ONko tämä jokun lesbonaisten palsta???

Kysy palstan kuumieheltä. Sillä on vissiin joku hoito tuolla Piilaaksossa. Sääli ettei uskalla tulla kaapista ulos..

Vierailija
399/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

ap

ap

ap

Eri

ap

Rakas miespuolinen saunatonttu, mulla on omillaan toimeentulevana oikeus kieltäytyä epämiellyttävästä seuralaisesta.

Onneksi tämä toimii myös toisinpäin eli poikani ei tarvitse enää tyytyä suomalaisiin nirsoihin naisiin.

ap

Lähditkö hyvään kotiin? Ilmeisesti joku on huolinut sinut omakseen.

Yhdessä olemme rakentaneet kodin, ei tarvinnut kummankaan lähteä mihinkään. Ihme tunkkainen käsitys avioliitosta, arvatenkin et ole parisuhteessa.

ap

Vierailija
400/807 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Suomi luovuttaa mielellään yhden tontun jollekin varakkaalle jenkille.

Sittenhän kaikki on hyvin ja voit lopettaa valittamisen.

ap

Jäikö lento välistä, vai mitä teet SINÄ teet täällä?