Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisen merkit naamassa, koville ottaa.

Vierailija
06.05.2021 |

Ei vastaa oma mielikuva naamasta enää ollenkaan peilistä näkyvää. Ihan hirvittävän nopeasti on naama ikääntynyt kun täytti 40v enkä pysy muutoksessa mukana. Kaula kaikista pahin alue. En olisi ikinä uskonut että on näin vaikea hyväksyä asiaa, olin niitä jotka nuorempana piti kauneuskirurgiaan turvautuvia jotenkin älyttömän turhamaisina. Ja seassa oli myös nuoruuden itsevarmuutta, että minähän pidän huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla ja hoitamalla ihoani joten ikäännyn tyylikkäästi eikä isoja rupsahtamisia tule. No, miten kävikään... Kohtalotovereita? Hyväksyitkö vain asian vai turvauduitko hoitoihin/kirurgiaan/pistoksiin tms?

Kommentit (144)

Vierailija
81/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet tee tämäntyyliisä aloituksia koskaan?

Miehistä tulee charmikkaita hopeakettuja ikääntyessään.

Ei tule, miehet ei vaan ole niin narsisteja että haluavat näyttää maailman kauneimmalta aina

Ei vaan miehet on niinkin naristeja, että kuvittelevat vain komistuvan mitä enemmän ikää tulee.

Vierailija
82/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö hyaluronihappo ja retinoliseerumi käyttämättä? Aika jännä et tollein äkkiä naama rupsahtaa. Oletko varma, ettei kyse ole sairaudesta? Vanhoille ihmisille tulee kaikenlaista sairautta mikä näkyy ulkonäöstä.

Hoidan ihoani kyllä. En ainakaan tietääkseni ole sairas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäikö hyaluronihappo ja retinoliseerumi käyttämättä? Aika jännä et tollein äkkiä naama rupsahtaa. Oletko varma, ettei kyse ole sairaudesta? Vanhoille ihmisille tulee kaikenlaista sairautta mikä näkyy ulkonäöstä.

Minä sanoin lääkärille jotta mikä lie kun naama tälleen rupsahti. Sano jotta hiä sen tietää, mutta ähäkutti enpäs anna liäkettä. 

Vierailija
84/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ikävin vaiva vanhenemisen myötä on silmien ja ihon kuivuminen ja seksuaalisen halun hiipuminen. Välillä tulee joku hormoniryöppy ja jopa haluttaa, mutta kovin on harvoin enää... ja on hormonikorvaushoito jo. Ja huulet on kadonneet kokonaan kun olivat alunperinkin ohuet. Ja kulmakarvat on muuttuneet valkoisiksi. 52 vuotta on ikää. Mutta kun katson tv:stä kummalliset taudit ohjelmaa, niin eipä enää kehtaa valittaa.

Vierailija
85/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä tulee charmikkaita hopeakettuja ikääntyessään.

Ei tule, miehet ei vaan ole niin narsisteja että haluavat näyttää maailman kauneimmalta aina

Ei vaan miehet on niinkin naristeja, että kuvittelevat vain komistuvan mitä enemmän ikää tulee.

Eikä mies tarvitse ikääntyessään muuta parantelua kuin farmari-asun! Ja taas mennään kun nuorena konsaan.

Vierailija
86/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ikävin vaiva vanhenemisen myötä on silmien ja ihon kuivuminen ja seksuaalisen halun hiipuminen. Välillä tulee joku hormoniryöppy ja jopa haluttaa, mutta kovin on harvoin enää... ja on hormonikorvaushoito jo. Ja huulet on kadonneet kokonaan kun olivat alunperinkin ohuet. Ja kulmakarvat on muuttuneet valkoisiksi. 52 vuotta on ikää. Mutta kun katson tv:stä kummalliset taudit ohjelmaa, niin eipä enää kehtaa valittaa.

Suapi valittoo. Aina on joku jolla on asiat huonommin. Minä ainakin haaveilen isommasta asunnosta, vaikka joku jossain asuu suvun kanssa savimajassa. Väriä kulmiin, täytettä huuliin ja paanalle.

Vierailija
87/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 45, ja alkanut kanssa ikä kasvoissa näkyä. Naururypyt ei haittaa yhtään, mutta huulirypyt, poskien veltostuminen(vielä lievää) ja ihon yleinen kuivuminen ja elottomuus kyllä. Eniten surettaa rinnat, jos uskaltaisin, menisin leikkaukseen. Saa nähdä mitä teen kun enemmän rapistun.

Uskon kyllä voiteita ja muita enemmän siihen, että ihon hyvinvointi tulee enemmän siitä mitä suuhunsa pistää. Yritän muistaa juoda paljon vettä, syödä hedelmiä ym.

Netistä löytyy varsinkin englanniksi paljon luontaisohjeita myös ihon hoitoon, täytyykin itsekin taas alkaa selailla.

Yksi mikä noihin hormonivaivoihin auttaa oikeasti on soijarouhe. Siinä on estrogeenia, lisään esim.jugurttiin.

Ollaan me kuitenkin ihan hyviä- kauniitakin! Onni yksillä, kesä kaikilla ❤

Vierailija
88/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli 47v ikäisenä 4v sairastamisen jälkeen, totesi loppuvaiheissaan mm sen, kuinka mielellään olisi ottanut seuraavan 40v elämisen jäljet itsellensä, sairauden ja lähestyvän kuoleman merkkien sijasta.

Tytär 45v ja toivon, että saan vanheta edes suht terveenä ja olla joskus myös mummo💖.

Vierailija
89/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vihaan mun huuliryppyjä, ne tekee naaman 20 vuotta vanhemmaksi. Mitkään voiteet ei auta yhtään.

Mutta täyteaine auttaa, eikä ole edes kovin kallista nykyään.

Vierailija
90/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo silmien kuivuminen on kyllä myös yks v__umainen aihe. Ei riitä että iho kuivuu, mutta vielä silmätkin. Ja vaikka mitä silmätippoja ostelee, ne kyllä helpottaa hieman, mutta ei ole enää sellainen "normaali olo" silmissä. Kuten ei ole enää normaali olo ihossakaan. Aina jostain kiristää tai sattuu. No, tätä se vanheneminen kai sitten on. Ja tietysti vain pahempaa on tulossa jatkossa, mitä ei osaa vielä aavistaakaan. 

Vierailija
91/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90, kuten vaikkapa sairauden runtelemaa kehoa jossa ei kipuun auta mitkään lääkkeetkään.

Vierailija
92/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet saa hopeoitua ihan rauhassa. Niitä joko on onnistanut elämässä tai ei ole. Ulkonäkö on sivuseikka.

Vierailija
93/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät on aina karmeaa aikaa kun pimeän talven jälkeen paljastuu entistä rupsahtaneempi naama. Vahingossa satuin vilkaisemaan peiliin kun auringonvalo tuli sivusta, ja oikein säikähdin kun otsaan oli ilmestynyt syvä sibeliusryppy, ja vain toiselle puolelle! Katselin jo hoitohintoja, ja mietin pitääkö siihen monttuun laittaa jotain täytettä ja pattiin botoxia että lihas laskeutuisi. En ole edes mikään stressaaja ryppyotsatyyppi.

Vierailija
94/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuulkaas meidän vuoro nyt rupsahtaa, se on tapahtunut aiemmille sukupolville, ja se tulee tapahtumaan myös tänä vuonna syntyneille.

Minua ei häiritse niinkään ulkonäön muuttuminen, vaan se yleinen ajatusmalli että sitä vastaan pitäisi ”taistella”. V-itut. En jaksa eikä kiinnosta.

Toinen mikä häiritsee vanhenemisessa, on se tunne miten aika vain katoaa. Tämäkin hetki, kun luet tätä riviä, on iäksi mennyttä..nyt. Puff. Se hetki katosi, eikä tule takaisin.

Vierailija
95/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne hapot ja seerumit jotain auttaisivat, eikö keskuudessamme pitäisi tepastella siloposkisia nelivitosia pilvin pimein? Eipä niitä ole, vaikka naiset käyttävät miljardeja kaikenmaailman tökötteihin ja kuorintoihin. Se on täysin geeneistä kiinni, miten ikääntyy.

Vierailija
96/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle kolmekymppisenä minua luultiin melkein teiniksi. Viisi vuotta siitä, kasvot ja varsinkin se kaula! roikkuu ja on niin ryppyinen, että niiden perusteella voisi luulla 20 vuotta vanhemmaksi.. Kuvittelin tosiaan, että tämä tapahtuisi pikkuhiljaa ja tältä näyttäisi vasta 60 vuotiaana. Niin nopea muutos ja näin nuorena, niin tosi vaikea sopeutua. Hävettää jos törmää johonkin tuttuun, jonka nähnyt esim tuolloin viisi vuotta sitten. Hoitoja on yritetty tehdä, mihin vaan rahat riittää. Ne tosiaan on omalla listalla ensimmäisenä, jos ylimääräistä rahaa on. Ja vaikkei olisikaan.

Tee itse kotona. Mä teen ihan kaiken itse, mikroneulauksen, hevit kuorinnat ja lyhyet langat. Aivan turha maksaa kun on aivan helppoja juttuja nämä.

Millä teet hevikuorinnan? Miten laitat langat ja mistä saat niitä?

Tilasin mikroneulakynän. Ans kattoo toimiiko vai ei. Samaan syssyyn voisi lopettaa polttamisen. Sitten ei tosin tiedä vaikuttaako neulakynä.

Vierailija
97/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, mäkin oon nyt 4 v nukkunu niin että mun kaula on koko yön "rypyssä", tottakai varmaan alkaa tulee sille seudulle ryppyjä, etenki jos laihtuu tms nii kaula helposti veltostuu vähän aikaa, ja vielä saatan meikata kaulan ihoo ja sieltä en poista koskaan niitä meikkejä vaikka naamalta poistan. :D tosi järkevää...

98/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noille ikääntymismerkeille voi aina jotain tehdä, oikeastaan paljonkin. On loistavia hoitoaineita kasvoille, hyaluroni + retinoli etunenässä, hyviä silmänympärysvoiteita ym. Käytän itse näitä kaikkia, mielelläni, enkä turhaan. Käyn vielä joka 3 kk kosmetologilla kasvohoidossa, ihan mahtavaa. Lisäksi syön päivittäin kollageenia ja biotiinia ihon, kynsien ja hiusten hyvinvointiin. Ja lenkkeily kuuluu asiaan myös. Kuten myös aurinkovoiteet. Iho on hyvä ja sileä vaikka ikää jo 61.

Vierailija
99/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 18 vuotiaasta saakka ollu otsarypyt koska ilmeilen. Ainoostaan jos rasvaprossa on pieni, niin otsaan ei tule ryppyjä koska ne ilmerypyt tulee rasvakerroksesta. Mulle on nyt jotkut katkerat yli 50 v naiset alkanu kuittailee mun "kamalista otsarypyistä".. Että mä oon niin vanha, kun oon 30. :D Mun mielestä naurettavaa, kattois vaan omaa naamaansa. :D En enää yhtäkään kertaa jaksa kuunnella sitä valitusta otsarypyitä, jotka ei ole vanhuuden ryppyjä vaan tullu mulle lapsesta saakka ilmeiden kautta. Mitään muita ryppyjä mulla ei ole, ainoastaan otsassa eli mä en oo mitenkään enempää ryppynen kun muut, oikeestaan päin vastoin.

Vierailija
100/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa luoda sellainen elämä, että siinä on mukana elämänilo, niin kasvot ja silmät näyttävät kauniilta iästä riippumatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi