Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisen merkit naamassa, koville ottaa.

Vierailija
06.05.2021 |

Ei vastaa oma mielikuva naamasta enää ollenkaan peilistä näkyvää. Ihan hirvittävän nopeasti on naama ikääntynyt kun täytti 40v enkä pysy muutoksessa mukana. Kaula kaikista pahin alue. En olisi ikinä uskonut että on näin vaikea hyväksyä asiaa, olin niitä jotka nuorempana piti kauneuskirurgiaan turvautuvia jotenkin älyttömän turhamaisina. Ja seassa oli myös nuoruuden itsevarmuutta, että minähän pidän huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla ja hoitamalla ihoani joten ikäännyn tyylikkäästi eikä isoja rupsahtamisia tule. No, miten kävikään... Kohtalotovereita? Hyväksyitkö vain asian vai turvauduitko hoitoihin/kirurgiaan/pistoksiin tms?

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on suhteellista. Naama on suhteeton. Ainakin minulla.

Vierailija
2/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tunne olevasi enää arvokas jos vanhenet? Vai mistä on kyse? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh. Hienoa kun vanhenee ja ikääntyy. Itsevarmuutta naiset,

Vierailija
4/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaa turhamaisuutta tämä kai on. Mutta kirpaisee se silti. En ajattele ettenkö olisi arvokas vanhanakin.

Vierailija
5/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ahneet saa RYPYTKIN aikaisemmin ja varsinkin ENEMMÄN 😂

Vierailija
6/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se lujille ottaa.

Vierailija
7/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän päälle kolmekymppisenä minua luultiin melkein teiniksi. Viisi vuotta siitä, kasvot ja varsinkin se kaula! roikkuu ja on niin ryppyinen, että niiden perusteella voisi luulla 20 vuotta vanhemmaksi.. Kuvittelin tosiaan, että tämä tapahtuisi pikkuhiljaa ja tältä näyttäisi vasta 60 vuotiaana. Niin nopea muutos ja näin nuorena, niin tosi vaikea sopeutua. Hävettää jos törmää johonkin tuttuun, jonka nähnyt esim tuolloin viisi vuotta sitten. Hoitoja on yritetty tehdä, mihin vaan rahat riittää. Ne tosiaan on omalla listalla ensimmäisenä, jos ylimääräistä rahaa on. Ja vaikkei olisikaan.

Vierailija
8/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onneksi aina ollut ruma, joten ulkonäön rapistuminen ei juurikaan haittaa. Olen myös 40-vuotias. Vielä tosin en ole huomannut suurempia muutoksia ulkonäössä, yhtä ruma kuin aiemminkin.

Vierailija
9/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omaa turhamaisuutta tämä kai on. Mutta kirpaisee se silti. En ajattele ettenkö olisi arvokas vanhanakin.

olet varmaan aivopesty kun nykyään joka puolelta toitetaan että pitää näyttää nuorelta forever. Kannattaa sulkea tv jne. 

Vierailija
10/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Hienoa kun vanhenee ja ikääntyy. Itsevarmuutta naiset,

Ei siinä kyllä ole mitään hienoa. Tiettyyn pisteeseen joo, kun jää nuoruuden harhat ja hölmoilyt pois, mutta sitten on se piste, josta elämä on hautaan vaan yhtä alamäkeä kaikkine vaivoineen kropan rapistuessa.

Vierailija
12/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Kemiallinen kuorinta palauttaa hehkeyden.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

Ja hyvä retinol iltaisin, vaikka Ordinaryn.

Vierailija
13/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Angsti tuli tosin vasta 1-2 vuotta sitten.

N52

Vierailija
14/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

jos et hyväksy nyt vanhenemistasi miten ajattelit hyväksyä sen sitten vaikka 70-vuotiaana? vai aijotko silloinkin pumpata kasvoosi neuloja?

Vierailija
15/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän päälle kolmekymppisenä minua luultiin melkein teiniksi. Viisi vuotta siitä, kasvot ja varsinkin se kaula! roikkuu ja on niin ryppyinen, että niiden perusteella voisi luulla 20 vuotta vanhemmaksi.. Kuvittelin tosiaan, että tämä tapahtuisi pikkuhiljaa ja tältä näyttäisi vasta 60 vuotiaana. Niin nopea muutos ja näin nuorena, niin tosi vaikea sopeutua. Hävettää jos törmää johonkin tuttuun, jonka nähnyt esim tuolloin viisi vuotta sitten. Hoitoja on yritetty tehdä, mihin vaan rahat riittää. Ne tosiaan on omalla listalla ensimmäisenä, jos ylimääräistä rahaa on. Ja vaikkei olisikaan.

Joo, on muuten minullakin aina ollut tuo sama että on luultu paljon nuoremmaksi kuin olenkaan. Olin aina sellainen babyface, pyöreäkasvoinen jne. Laihduin sitten nopeasti n. 15kg, osin elintapojen muututtua ja osin tosi raskaan elämänvaiheen vuoksi. Nyt on naama tavoittanut ikävuodet ja vielä vähän enemmänkin, parin kolmen vuoden sisällä.

Vierailija
16/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelisin, jos sanoisin, ettei vanhenemisen tiedostaminen yhtään ahdista. Mutta se on todellakin yksi pienimmistä murheista mun elämässä enkä todellakaan aio ryhtyä mihinkään dramaattisiin toimenpiteisiin. Vanheneminen on luonnollista jos elää. (Olen 49.)

Vierailija
17/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olet varmaan aivopesty kun nykyään joka puolelta toitetaan että pitää näyttää nuorelta forever. Kannattaa sulkea tv jne. 

No pitäisikö sitten olla esim. värjäämättä hiuksia? Vaikka se on tosi helppoa? Vain että näyttäisi "hyväksyvän itsensä"? Pitäisikö vaikka aknearvet vaan hyväksyä, vaikka ne on nykyään helppo häivyttää? Pitäisikö samantien jättää hampaat paikkaamatta koska kaikkihan me vaan vanhetaan ja se on vaan sitä iän tuomaa kulumista?

Vierailija
18/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valehtelisin, jos sanoisin, ettei vanhenemisen tiedostaminen yhtään ahdista. Mutta se on todellakin yksi pienimmistä murheista mun elämässä enkä todellakaan aio ryhtyä mihinkään dramaattisiin toimenpiteisiin. Vanheneminen on luonnollista jos elää. (Olen 49.)

Nykyään ei tarvitse tehdä mitään dramaattista, on edullisia toimivia pikkukeinoja. Mutta jokainen niinku tykkää.

Vierailija
19/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asianmukainen kosmetiikka on käytössä, olen aina tykännyt ja ollut kiinnostunut ihonhoidosta. Seuraava vaihe on kyllä noi tehokkaammat hoitolahoidot. Kiitos vinkeistä!

Vierailija
20/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei tarvitse tehdä mitään dramaattista, on edullisia toimivia pikkukeinoja. Mutta jokainen niinku tykkää.

No joo, mutta tarkoitin siis kaikenlaisia operaatioita, joita tehdään muualla kuin kotona. Mulle riittää ryppyrasvat ym. kosmetiikka sekä terveelliset elintavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi