Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikääntymisen merkit naamassa, koville ottaa.

Vierailija
06.05.2021 |

Ei vastaa oma mielikuva naamasta enää ollenkaan peilistä näkyvää. Ihan hirvittävän nopeasti on naama ikääntynyt kun täytti 40v enkä pysy muutoksessa mukana. Kaula kaikista pahin alue. En olisi ikinä uskonut että on näin vaikea hyväksyä asiaa, olin niitä jotka nuorempana piti kauneuskirurgiaan turvautuvia jotenkin älyttömän turhamaisina. Ja seassa oli myös nuoruuden itsevarmuutta, että minähän pidän huolta itsestäni syömällä oikein, liikkumalla ja hoitamalla ihoani joten ikäännyn tyylikkäästi eikä isoja rupsahtamisia tule. No, miten kävikään... Kohtalotovereita? Hyväksyitkö vain asian vai turvauduitko hoitoihin/kirurgiaan/pistoksiin tms?

Kommentit (144)

Vierailija
41/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua rypistyminen haittaa, mutta se kiusallinen ihon kuivuminen mihin ei mikään voide tunnu auttavan. On todella epämukava tunne kun iho on aina kuivan tuntuinen. Täytyy vissiin kokeilla sitä hyalourinhappoa, kun sitä niin paljon hehkutetaan. 

Iho kuivuu jos peset puhdistusaineilla kasvojen luontaisen öljyn joka päivä pois

Vierailija
42/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä aloituksia. Tosi pimeitä. Jokainen vanhenee. Ihminen löytyy muualta kuin kasvoista tai vartalosta.

No ap on kiinnostunut muiden kokemuksista. Tämä on keskustelupalsta.

Minä taas en tajua ihmisiä jotka ilmoittavat "minähän en tee mitään", kuin se olisi joku hyveellisyyden kruunu. Iho on ihmisen suurin elin, miksei sitä huoltaisi samoin kuin vaikka huonosti toimivaa maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vialla kaulassa?

Leuan alla on ryppyinen heltta. Tämä on aika samanlainen miltä kaulani näyttää https://fi.realself.com/300x300/4f9fb3631c7defc2f616d114d2227826/b/6/8/…

Vierailija
44/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua näitä aloituksia. Tosi pimeitä. Jokainen vanhenee. Ihminen löytyy muualta kuin kasvoista tai vartalosta.

No ap on kiinnostunut muiden kokemuksista. Tämä on keskustelupalsta.

Minä taas en tajua ihmisiä jotka ilmoittavat "minähän en tee mitään", kuin se olisi joku hyveellisyyden kruunu. Iho on ihmisen suurin elin, miksei sitä huoltaisi samoin kuin vaikka huonosti toimivaa maksaa?

Oikestaan ihoa ei kuuluisi " hoitaa" millään myrkyilä...Iho hoitaa itseään ja uudistuu joka päivä.

Vierailija
45/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kiinnitä huomiota huonoihin puoliin, vaan keskityn hyviin. Silmäni on edelleen kauniit, huulet hyvänmuotoiset ja iho hyvä kuten aina. Myös hammasrivistö on suora ja tasainen. Riittää minulle.

:D en minäkään kiinnittänyt huomiota ihoni huonouteen silloin kun se oli hyvä. 

Vierailija
46/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä vialla kaulassa?

Leuan alla on ryppyinen heltta. Tämä on aika samanlainen miltä kaulani näyttää https://fi.realself.com/300x300/4f9fb3631c7defc2f616d114d2227826/b/6/8/…

Ja tähän jo tulikin hirmu hyvät neuvot :D

1. jos kaula roikkuu, mene kuntosalille

2. älä keskity ihosi huonoihin puoliin, kun nekään eivät keskity joiden iho on kunnossa

Vierailija
47/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykää kirurgilla....

Varaa kyllä ollisi, mutta mikään operaatio ei ole riskitön.

Kyllä sitä vähän miettii, ryhdynkö leikkauttamaan itseäni ilman terveydellistä syytä? Operoidaan tervettä kudosta.

Ekaksi kyllä menisin rinnan pienennys leikkaukseen

Vierailija
48/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Kemiallinen kuorinta palauttaa hehkeyden.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

Ja hyvä retinol iltaisin, vaikka Ordinaryn.

Mikroneulaus rikkoo ihon ja voi aiheuttaa tulehduksia. On aika yököttävän näköisiä ne reiät https://me.me/i/the-human-skin-under-a-microscope-after-a-needle-has-f6…

Vierailija
49/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorille: varokaa aurinkoa jo nyt kun olette vielä sileitä!

Vierailija
50/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan pidän sibeliusrypystäni ja aknearvistani. Olen rosoinen ja seestynyt.

Vierailija
51/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minua ainakin harmittaa se, että peilikuva näyttää nykyään ”vieraalta”. Ja tilannetta ei kauheasti auta se, että työelämässä olisi vähän niinkuin pakko näyttää nuorekkaalta ja levänneeltä, mikä ei näin viisikymppisenä ole joka päivä ihan helppoa. Että kaikenlaisia hoitoja kokeiltu ( esim mikroneulaus ja täyteaineet ) ja käyty kerran jopa kirurgin veitsen alla.

Vierailija
52/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun kasvot alkaa roikkua, niin kuin hamsterilla. Ja yläluomet on liian raskaat. Heti kun on varaa, leikkaan ne. Ryppyjä mulle ei tule, iho on yhä niin rasvainen että joudun monta kertaa päivässä pyyhkimään kasvoja. Hiukset alkaa harmaantua, mutta se ei haittaa.

Eniten harmittaa, kun rinnat roikkuu, kroppa on pilalla ja täynnä raskausarpia, lihomisen vuoksi. Vaikka laihtuisin, en tule enää koskaan olemaan kiinteä.

Järkikään ei toimi enää, ja väsyn helposti sekä fyysisesti että henkisesti. Huoh. Oon tulossa vanhaksi.

Vierailija
53/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v. ja jonkin verran rupsahtamista näkyy jo. Vielä muutokset eivät kovin pahasti häiritse. Olen luonnostaan pyöreäkasvoinen, ja kuulemma meillä pallopäillä ikääntyminen ei näy naamassa yhtä nopeasti kuin kapeakasvoisilla.

Aion kyllä mennä kauneusleikkaukseen, kun rupsahtaminen etenee häiritseväksi. Minusta kauneuskirurgiassa ei ole mitään pahaa, en ymmärrä miksi jotkut suhtautuvat siihen niin negatiivisesti.

Vierailija
54/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No odota vaan kun tulee "eiköhän me vaan hyväksytä itsemme"-terroristi tähänkin ketjuun.

Sillä aikaa: mikroneulaus on todella tehokas ihon kiinteyttäjä, sellanen oikeasti syvemmälle menevä sähkökynä. Kannattaa ostaa oma ja katsoa Youtubesta tutoriaaleja. Amazonissa on noin kuudenkympin kyniä, eli tulee paljon halvemmaksi kuin hoitola.

Pikkuruinen määrä filleriä nostattaa just sen kolme milliä niin että ei silti näytä pullistetulta. Kasvoihin ei kuitenkaan kannata laittaa kuin mahdollisimman vähän ja harvoin, koska nämä aineet eivät haihdu niin nopeasti kuin sanotaan vaan saattavat siirtyä.

Mikroneulaus taitaa olla kuin  venäläistä rulettia. Joidenkin iho kestää, mutta joillekin tekee pysyvät jäljet ja hävittää ihonalaisen rasvan, ja naama roikkuu entistä pahemmin. 

Ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista että mikroneulaus hävittäisi ihonalaisen rasvan. Ja sitä voi kokeilla pienelle alueelle ensin.

Mikroneulausta käytetään mm. selluliitin poistoon, joten kyllä voi hävittää myös ihonalaisen rasvan, kun tarpeeksi syvälle mennään. Netistä löytyy näitä surullisia tarinoita.

Linkkaapa tähän muutama. Olen itse mikroneulannut yli 10vuotta. Ihoni on edelleen hyvässä kunnossa, olen 48v.

En ole nähnyt tai kuullut yhtään tosipohjaista tarinaa että iho olisi mennyt pilalle neulauksesta. En myöskään tiedä yhdenkään kosmetologin lopettaneen mikroneulauksien tekemistä. Yleensä tehottomat tai vahinkoa aiheuttavat hoidot lopetetaan hoitoloissa hyvin nopeasti.

Mielellään näkisin jotain todistetta näille humpuukipuheille.

Vierailija
55/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh. Sellainen kuin mikroneulaus.😯 Enpä ole aiemmin kuullut. Siis tökitään neuloilla ihoa? 😵

Vierailija
56/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Mua ärsyttää kun kasvot alkaa roikkua, niin kuin hamsterilla. Ja yläluomet on liian raskaat. Heti kun on varaa, leikkaan ne. Ryppyjä mulle ei tule, iho on yhä niin rasvainen että joudun monta kertaa päivässä pyyhkimään kasvoja. Hiukset alkaa harmaantua, mutta se ei haittaa.

Eniten harmittaa, kun rinnat roikkuu, kroppa on pilalla ja täynnä raskausarpia, lihomisen vuoksi. Vaikka laihtuisin, en tule enää koskaan olemaan kiinteä.

Järkikään ei toimi enää, ja väsyn helposti sekä fyysisesti että henkisesti. Huoh. Oon tulossa vanhaksi.

Olisiko hormonikorvaushoidon paikka?

Vierailija
57/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 40 vuotta. Olen aina tuntenut näyttäväni "iättömältä", mutta nykyään peilistä katsoo todella väsyneen näköinen tyyppi. Posket ovat yhtäkkiä kaventuneet ja iho kuivunut, josta joku aiemmin mainitsikin. Silti tunnen itseni kauniiksi. Käytän meikkiä tuskin lainkaan, hiuksia en enää värjää ja harmaa kyllä näkyy tummissa hiuksissa. Ennen ahdisti olla "laittamattomana" (eli meikkaamattomana, pukeudun edelleen kivasti ja laitan hiukseni) ihmisten ilmoilla. Nyt saan lähinnä hämmästeleviä kommentteja siitä, kuinka nuorelta näytän. Tämä on hämmentävää ja hiukan ahdistavaa, koska oma kokemus omasta naamasta on erilainen. Kai se on elämänasenne tai joku joka kompensoi sitä nuutuneisuutta.

Vierailija
58/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorille: varokaa aurinkoa jo nyt kun olette vielä sileitä!

Ja vielä sitäkin enemmän kannattaa kaksi kertaa miettiä miten stressaavaa elämää haluaa elää. Ammatti, lapset, puoliso. Tarkkana kannattaa olla, että oikeasti valitsee omannäköisen elämän. Mikään ei vanhenna niin paljon kuin suru, pettymys, stressi ja katkeruus.

Vierailija
59/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikroneulaus taitaa olla kuin  venäläistä rulettia. Joidenkin iho kestää, mutta joillekin tekee pysyvät jäljet ja hävittää ihonalaisen rasvan, ja naama roikkuu entistä pahemmin. 

Ei ole mitenkään fyysisesti mahdollista että mikroneulaus hävittäisi ihonalaisen rasvan. Ja sitä voi kokeilla pienelle alueelle ensin.

Mikroneulausta käytetään mm. selluliitin poistoon, joten kyllä voi hävittää myös ihonalaisen rasvan, kun tarpeeksi syvälle mennään. Netistä löytyy näitä surullisia tarinoita.

Linkkaapa tähän muutama. Olen itse mikroneulannut yli 10vuotta. Ihoni on edelleen hyvässä kunnossa, olen 48v.

En ole nähnyt tai kuullut yhtään tosipohjaista tarinaa että iho olisi mennyt pilalle neulauksesta. En myöskään tiedä yhdenkään kosmetologin lopettaneen mikroneulauksien tekemistä. Yleensä tehottomat tai vahinkoa aiheuttavat hoidot lopetetaan hoitoloissa hyvin nopeasti.

Mielellään näkisin jotain todistetta näille humpuukipuheille.

No kyllähän kaikissa vvähänkin ihon alle menevissä hoidoissa on riskinsä enkä pidä mahdottomana että jollain olisi iho mennytkin pilalle.

Vierailija
60/144 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua kolmivitoset rypyttömyyshehkuttajat naurattaa!!

Nelivitosissa niitä ei enää oo!

Miksiköhän? Hehhehhh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme