Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?

Vierailija
05.05.2021 |

Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.

Kommentit (403)

Vierailija
61/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin helposti kieliä ja osaan kuutta kieltä. Harmi vain, että se on ainoa asia, missä olen hyvä, eikä siitä ole mitään hyötyä. 

Vierailija
62/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tarpeeksi hyvä piirtäjä, että minua turhauttaa se, etten osaa (vielä) niin hyvin piirtää kuin haluaisin. Aika jännä ilmiö. Aiemmin kun en edes harrastanut piirtämistä mitenkään säännöllisesti, ajattelin, että olen hyvä piirtäjä, ja piirroksiani kyllä aina kehuttiinkin, jne. Sitten aloin piirtää tosissani, ja nykyään löydän aina vain enemmän puutteita taidoistani. Samalla kyllä näen, että joka päivä edistyn, mutta se on silti todella turhauttavaa. Se kaipaamani taidon taso ikäänkuin pakenee joka päivä kauemmas horisonttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon hyvä sängyssä

M15

Nukahdat nopeasti ja tiedät kaikki lihaksia rentouttavat makuuasennot?

Vierailija
64/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä yksinkertaistamaan vaikeita asioita ja kääntämään pitkiä selityksiä selkokielelle.

Vierailija
65/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä yksinkertaistamaan vaikeita asioita ja kääntämään pitkiä selityksiä selkokielelle.

Minulla täysin sama. Yksikään asiakas ei tuosta ovesta lähde ilman, että on ymmärtänyt asiansa täysin. Piirtelen asiakkaille kuvioita usein. 

Tämän lisäksi looginen päättelykyky ja taito puhua tarvittaessa pitkiä pätkiä sanomatta todellisuudessa mitään....

F, asianajaja

Vierailija
66/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kertotaulut vaikka unissani. Ennen vanhaan ne piti jo kansakoulun alaluokilla opetella.

N. 70

Vierailija
67/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opin helposti kieliä ja osaan kuutta kieltä. Harmi vain, että se on ainoa asia, missä olen hyvä, eikä siitä ole mitään hyötyä. 

Hohhoijaa!

Vierailija
68/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan kertotaulut vaikka unissani. Ennen vanhaan ne piti jo kansakoulun alaluokilla opetella.

N. 70

Hienoa, mutta älä huoli, kyllä ne kertotaulut pitää vieläkin opetella ulkoa.

Vierailija
69/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiskottelu on vahvuuteni, voin pötkötellä koko päivän sohvalla tekemättä oikeastaan mitään, tuijottelen kattoon tai lepuutan silmäluomia.

Vierailija
70/403 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllän kielelläni nenääni.

Gene..? Mitä sä täällä?

Vierailija
71/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan julkisesti kysy oppilailta, missä he ovat hyviä, koska olen huomannut, että monet lahjakkuudet kasaantuvat ja osa on tasaisen hyviä vähän kaikessa ja osa on heikon motoriikan ja hitaan älyn takia heikkoja vähän kaikessa. Heidän on mahdotonta keksiä juttua, jossa olisivat parempia kuin edes puoli luokkaa. Ja vaikka haluaisin että eivät vertaisi toisiinsa, niin ainahan ne vertailee.

T.ope

Vierailija
72/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan saada ihmiset viihtymään seurassani jos haluan ts. kykenen tekemään tilanteesta miellyttävän melkein kenen kanssa vain. Tämä edellyttää kyllä, että panostan asiaan ja läheskään aina en viitsi. Olen kai siis halutessani sosiaalisesti taitava.

Vierailija
73/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lahjoja, olen epäonnistunut kaikessa.

Vierailija
74/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki ole lahjakkaita jossain.

Vierailija
75/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musikaalisuus, liikunnallisuus, oikeamielisyys.

Vierailija
76/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllän kielelläni nenääni.

Gene..? Mitä sä täällä?

En ole tuo joka yltää kielellä nenäänsä, mutta vitsit kun nauroin tätä kommenttia. 😂

Vierailija
77/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut nivelet liittyy lahjakkuuteen? Mulla on kyllä yliliikkuvat, mutten pidä sitä varsinaisesti lahjakkuutena...

No eiväthän ne mikään lahjakkuus olekaan, mutta ajattelin, että kun saa sanoa mitä tahansa, kenellekään ei tule paha mieli. ap

Se on lahja ja kirous.

Tyttäreni on hyvin notkea. Harrastaa tanssia ja nyt on liittymässä sirkukseen. Yliliikkuvat nivelet ovat siis tuossa asiassa lahja.

Polvien yliliikkuvuus taas tuottaa ongelmia mikä välillä haittaa noissa harrastuksissa.

Itselläkin on yliliikkuvuutta mutta vain nivelissä joissa siitä ei ole hyötyä kuten sormissa ja nilkoissa.

Minun lahjani on empaattisuus ja kyky asettua toisen asemaan. Osaan myös lukea hyvin ihmisiä.

Minulla on myös adhd jonka näen isona vahvuutena. Minulla on hyvä ongelmanratkaisukyky. Nuo kolme kun yhdistää niin niistä on iso apu tulevassa ammatissani.

Vierailija
78/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysty syömään ainakin 10 bigmac hampurilaista

Vierailija
79/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn yksin ilman ihmisseuraa vaikka kuinka kauan, kissat ja netflix riittävät.

Niin minäkin!

Olen myös tosi hyvä pyörittämään hulavannetta.

Olen ollut parissa leikkauksessa ja molemmilla kerroilla lääkäri on kehunut nopeaa paranemistani.

Vierailija
80/403 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varma ja karismaattinen esiintyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi