Kaikki ovat jossain lahjakkaita. Mikä on sinun lahjasi?
Onko sinulla vaikka ylitaipuvat nivelet? Mitä tahansa saa sanoa.
Kommentit (403)
Minulla on hyvä itsekuri. Sain gradun valmiiksi ennätysajassa sen takia :P
Assburger kirjoitti:
En tiedä.
Uppoudun eri aiheisiin pariksi vuodeksi kerrallaan.
Takaa laajan yleistiedon ja taitoja monelta alalta, mutta ei oikein miltään alalta talenttia...
Vittumaisen besserwisserin vain minusta tekee.Soitan aloittelijatasoisesti useita instrumentteja, mutta en kunnolla mitään...
Opettelin juuri erään mukavan taidon, mutta ei siitä mitään suurempaa hyötyä ole...
Ihan ku mä! :D
Osaan paljon asioita, mutta en ole mitenkään erityisen lahjakas missään.
En anna periksi kovin helposti ja olen tosi tarkka ja järjestelmällinen muissa asioissa, mutta en esimerkiksi kodin siivouksessa yms.
Vierailija kirjoitti:
Keksin jotain negatiivista mistä tahansa asiasta.
Minulla päin vastoin, keksin positiivista.
Assburger kirjoitti:
En tiedä.
Uppoudun eri aiheisiin pariksi vuodeksi kerrallaan.
Takaa laajan yleistiedon ja taitoja monelta alalta, mutta ei oikein miltään alalta talenttia...
Vittumaisen besserwisserin vain minusta tekee.Soitan aloittelijatasoisesti useita instrumentteja, mutta en kunnolla mitään...
Opettelin juuri erään mukavan taidon, mutta ei siitä mitään suurempaa hyötyä ole...
Millainen mukava taito?
Viihdyn yksin ilman ihmisseuraa vaikka kuinka kauan, kissat ja netflix riittävät.
Minulla on hyvä hajuaisti. Olen myös musikaalinen, tosin lähinnä kuuntelen.
Minulla ainakin on siivoamisen ja järjestelykyvyn lahja, jos sitä sellaiseksi voi sanoa. Enkä suinkaan pidä itseäni mitenkään huonompana tämän "lahjani" johdosta.
Sanoihan Jeesuskin, että minä olen puu ja te olette oksat. Jokainen oksakin on siis tärkeä.
Ajatuksen nopeus, muisti ja huumorintaju. Nuo ovat aika vahvasti yhteyksissä toisiinsa kun keksin juttua lennosta. Vasta viime vuosina olen hiffannut, että muut eivät todellakaan pysty aina ajattelemaan ja liittämään jotain vuosien takaista muistoa tai random anekdoottia johonkin sen hetkiseen tilanteeseen kesken lauseen eli ns. freestailaamaan samalla tavalla kuin minä.
Oon taiteellisesti lahjakas, visuaalinen ja musikaalinen.
Osaan sanoa mielipiteeni väheksymättä vastapuolen mielipidettä.
En oo missään lahjakas. Parhaimmat numerot todistuksessa oli liikunta, kuvis ja kotitalous.
Mä oon hyvä rynkyttämään kaaria ja painamaan nappia 🎢🎡🎠
Laskelmointi talousasioissa.
40 v:stä downshiftannut duunari
Ymmärrän mitä tässä haetaan ja olen koko ikäni koettanut keksiä missä olen lahjakas. En ole vielä keksinyt.
Oon joskus ollut mielestäni hyvä juoksussa mutta en enää jaksa juosta.
Olen todella hyvä kokoamaan palapelejä. Töitä ei oo löytynyt lahjakkuudesta huolimatta