Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkät hiusten tulee olla, että miehet tykkää?

Vierailija
02.05.2021 |

Mikä on se pitkien hiusten maaginen raja kun sanotaan, että miehet tykkää pitkistä hiuksista. Onko olkapäämitta ok vai lasketaanko pitkiksi hiuksiksi vain lähelle takapuolta yltävät?

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asioista tietävä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.

Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.

Minkä ne "voittaa"? (Kysyy pitkähiuksinen, joka ei tiennyt omistavansa hiuksissaan salaisia voimia kuten Simson.)

Voittaa siinä jos kysytään miesten mielipiteitä. Vain harva mies arvioi lyhyen ja "pirtsakan" kampauksen viehättävämmäksi kuin pitkät hiukset naisella. Tässähän kysyttiin miesten mielipiteitä ja vastaukset sen mukaan. Jokainen voi vaikka kyniä päänsä jos haluaa, mutta miesten keskuudessa konsensus on se, että hiukset on yksi tärkeimmistä piirteistä tai ominaisuuksista naisen ulkonäössä ja pitkät hiukset on paremmannäköiset kuin lyhyet. T. eräs mies

Mitenhän mahdettiin vaikka 80-luvulla pariutua, kun lyhyemmät hiukset olivat tavallisemmat kuin pitkät. (Vastaus: pariuduttiin helpommin ja todennäköisemmin kuin nykyään.)

Moni mies tyytyy mielummin kuin on kokonaan ilman.

metoon jälkeen monet miehet ovat tyytyneet olemaan ilman. ei ole enää riskin arvoista lähestyä naisia

Eivät he lähestyneet Suomessa edes ennen metoota selvin päin. Kännihuutelijoita on ollut kyllä aina.

Vierailija
62/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä pitkiä hiuksia pitää jatkuvasti kiinni, eikö se ole sama että ne olisi lyhyet. Edestä katsottuna näyttää siis lyhyiltä. Tästä syystä pidänkin hiukseni lyhyinä. Auki ollessa ne taas on tiellä. Ja hiukseni on todella runsaat ja painavat. Joskus kyllä kasvatan, exän kanssa ollessa tein näin. Jokusen vuoden päästä leikkasin taas kuitenkin lyhyet ja jopa ex totesi, että ne sopii mulle paremmin. Vaikka on siis pitkien hiusten perään. Oon siro ja kasvot myös. Ja päänmuoto on sellainen symmetrinen ja nätti siro niska jne. Sinkku nyt olen, mutta kyllä mulla vientiä on. Enemmän ne miehet on hyvän kropan ja söpön naaman perään. Niitä kun ei voi saada kasvattamalla, pitkät hiukset taas saan jos haluan. Mulla kasvaa vielä niin nopeasti, että vuodessa olisi jo pitkät. Nytkin lähes olkapäille tosin. Ja jos joku mies nyt valintansa pelkkien hiusten pituuden takia tekee, saa mennäkin. Ei ole mua varten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset lisäävät viehättävyyttä, *jos* nainen on muutenkin nätti. Pelkkiä hiuksia kukaan tuskin kuolaa.

Ei vaan hiuksilla voi pelastaa paljon vaikka ei olisikaan kedon kaunein kukkanen. tietysti jos on jotain epämuodostumia kasvoissa niin se on jo eri asia. Naiset itse keskittyy liikaa johonkin nenän muotoon tai kulmakarvojen kaareen kun ne asiat jotka kiinnittää miehen huomion on tässä järjestyksessä 1. hyvä vartalo (hoikkuus) 2. kasvot kokonaisuutena 3. hiukset 4. tyyli. Nainen voi kontrolloida noista kolmea ja hiukset tulee siinä listassa kakkosena vartalon jälkeen. Älkää siis aliarvioiko hiusten merkitystä.

Jaa. Mulla on ollut sekä ihan lyhyet ja todella pitkät hiukset, enkä kyllä voi sanoa, että pitkät hiukset olisivat koskaan vaikuttaneet mitenkään siihen, että ympärilläni olisi erityisesti pörrännyt kiinnostuneita miehiä. Että en kyllä kenellekään antaisi sellaista neuvoa, että pelatkaa varman päälle ja kasvattakaa ne pitkät hiukset. Eniten ne ihan lyhyet on herättäneet kiinnostusta.

Vierailija
64/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset lisäävät viehättävyyttä, *jos* nainen on muutenkin nätti. Pelkkiä hiuksia kukaan tuskin kuolaa.

Ei vaan hiuksilla voi pelastaa paljon vaikka ei olisikaan kedon kaunein kukkanen. tietysti jos on jotain epämuodostumia kasvoissa niin se on jo eri asia. Naiset itse keskittyy liikaa johonkin nenän muotoon tai kulmakarvojen kaareen kun ne asiat jotka kiinnittää miehen huomion on tässä järjestyksessä 1. hyvä vartalo (hoikkuus) 2. kasvot kokonaisuutena 3. hiukset 4. tyyli. Nainen voi kontrolloida noista kolmea ja hiukset tulee siinä listassa kakkosena vartalon jälkeen. Älkää siis aliarvioiko hiusten merkitystä.

Ei tuo vain oikeasti pidä paikkaansa mitenkään. Olen ollut parikymppisenä todella hyvävartaloinen (nykyistä huomttavasti paremman näköinen) ja hiukseni ovat olleet pitkät ja hyväkuntoiset, eikä käytännössä kukaan mies kiinnostunut minusta silloinkaan.

Jos olisin ollut jotenkin miesten mieleen, niin kaipa edes joku olisi tullut juttelemaan jossain vaikka kaupungilla tai kaupassa/kirjastossa. Sellaista tapahtui todella harvoin ja se juttelemaan tullut oli silloinkin jotenkin erikoinen, pienessä nousuhumalassa tai päihdeongelmainen tms. Normaalit kunnon miehet eivät koskaan tulleet kadulla tekemään aloitteita selvin päin.

T. Tuo yksi, joka ihmettelee tätä aloitusta syvästi

Edelleen, sinulla on muita ongelmia etkä voi muutenkaan yleistää oman kokemuksesi perusteella.

Vierailija
65/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat naiset uskaltavat pitää pitkät hiuksensa myös keski-iässä ja vanhuudessa.

Vierailija
66/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvat naiset uskaltavat pitää pitkät hiuksensa myös keski-iässä ja vanhuudessa.

Et oo varmaan kuullut, mutta vaihdevuosien hormonimuutokset tekevät monella naisella hiuksista ohuet ja huonokuntoiset.

Vierailija
67/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.

Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.

Minkä ne "voittaa"? (Kysyy pitkähiuksinen, joka ei tiennyt omistavansa hiuksissaan salaisia voimia kuten Simson.)

Voittaa siinä jos kysytään miesten mielipiteitä. Vain harva mies arvioi lyhyen ja "pirtsakan" kampauksen viehättävämmäksi kuin pitkät hiukset naisella. Tässähän kysyttiin miesten mielipiteitä ja vastaukset sen mukaan. Jokainen voi vaikka kyniä päänsä jos haluaa, mutta miesten keskuudessa konsensus on se, että hiukset on yksi tärkeimmistä piirteistä tai ominaisuuksista naisen ulkonäössä ja pitkät hiukset on paremmannäköiset kuin lyhyet. T. eräs mies

Jos hiusten merkitys on noin suuri, miksi minun flaksini on ollut todella heikko? Onko syynä se sirojen kasvonpiirteiden osittainen puute vai mikä?

T. Pitkä- ja paksuhiuksinen, hoikka ja muodokas nainen, jolla vain osa kasvonpiirteistä siroja ja loputkin menee juuri ja juuri keskivertokategoriaan

Koska olet mielenterveysongelmainen ja se loistaa sinusta kilometrin päähän.

Millä perusteella voit väittää tuollaista kommenttini perusteella? Miten sellainen edes loistaisi toisesta kilometrin päähän? En ole itse koskaan tavannut ihmistä, josta sellainen loistaisi ulospäin, vaan vaatii syvällisempää tutustumista ihmiseen, jotta psyyken asioista voi ottaa selvää.

Suurin osa mielenterveysongelmista on sellaisia, että niitä ei huomaa kovinkaan helposti edes, vaan pitää todella syvällisesti keskustella asioista vieläpä. Millainen naisen pitäisi olla, jotta tuollainen ei loistaisi mielestäsi kilometrin päähän?

Toisaalta: miksi joillain mielenterveyongelmaisillakin on kuitenkin seurustelukumppaneita? Kuitenkin noin kolmasosalla suomalaisista on mielenterveysongelmia elämänsä aikana. Jos se sulkisi pois kumppanin saamisen mahdollisuuden, niin maassamme olisi paljon nykytilannettakin enemmän sinkkuja.

T. Sama, jolle kommentoit

Koska kommentoit täällä joka päivä samaan tyyliin ja sinut tunnistaa helposti. Sen takia ne väkivaltaiset exäsikin osasivat iske äkyntensä juuri sinuun, he tunnistivat heikkoutesi ja ongelmasi vaikka eivät vielä tunteneetkaan sinua syvällisesti.

En ota tässä kantaa noihin epäilyihin siitä, että olisin joku muu, mutta mitkä sitten ovat heikkouteni ja ongelmani, jos noin tarkkaa analyysia teet parin viestin perusteella? Mieluusti ne korjaisin, jos flaksini olisi niin pienestä kiinni.

Ja siis en ole mielenterveysongelmainen oikeassa elämässä, mutta itsetuntoni on *todella* huono pääosin huonon pariutumismenestykseni seurauksena. Olen harmitellut huonoa flaksiani ja sinkkuuttani jostain n. 18-vuotiaasta alkaen ja pohtinut syitä siihen. Sellainen syö itsetuntoa pidemmän päälle.

T. Sama

Vierailija
68/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiukset on about 3mm pitkät, hyvin kelpaan miehelleni, ketä kiinnostaa mitä muut ajattelee? Eikä se omakaan mies saa olla este sille, että haluat leikata/kasvattaa hiukset.

Vierailija
69/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mulla on ollut sekä ihan lyhyet ja todella pitkät hiukset, enkä kyllä voi sanoa, että pitkät hiukset olisivat koskaan vaikuttaneet mitenkään siihen, että ympärilläni olisi erityisesti pörrännyt kiinnostuneita miehiä. Että en kyllä kenellekään antaisi sellaista neuvoa, että pelatkaa varman päälle ja kasvattakaa ne pitkät hiukset. Eniten ne ihan lyhyet on herättäneet kiinnostusta.

Tässä on kyse in spite of/because of -ilmiöstä. Suomeksi siitä huolimatta/sen takia. Se, että sait enemmmän huomiota lyhythiuksisena tuskin johtui siitä että leikkasit hiukset vaan jostain muusta tekijästä. Ehkä näytit lähestyttävämmältä tai kroppasi oli paremmassa kunnossa lyhyttukkaisena. Miehet lähestyivät sinua lyhyistä hiuksista huolimatta, koska olit tarpeeksi hyvännäköinen muutenkin.

Vierailija
70/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo miesten tykkääminen ilmenee? Itsellä on hiukset nyt vyötärölle asti eikä kyllä kukaan ole kertonut tykkäävänsä.. Eikä tätä ole kyllä tapahtunut missään muussakaan hiusten mitassa.

Toisaalta eipä sekään pidä ainakaan omalla kohdallani paikkaansa, että kun unohtaa kaikki parisuhdehaaveet ja lakkaa "etsimästä" niin miehiä tulee heti ovista ja ikkunoista ja samalla sitten löytyy se oikeakin...

Vierailija
71/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja olen hoikkakin ja melko muodokaskin, vaan enpä ole koskaan ollut kuuminta hottia miesten parissa. Siis olen täysin epäkiinnostava miesten mielestä.

Oma veikkaukseni on se, että kaikki muu on melko samantekevää naisen ulkonäössä, mutta Suomessa naisella on oltava suuret ja kauniit rinnat sekä sirot kasvonpiirteet. Niiden avulla nainen on kaunis miesten silmissä kokonaisuudessaan ja muu on yhdentekevää. Niiden avulla miehet suorastaan läähättävät naisen perässä.

Itse taas mutulla sanoisin että useampi miehistä on peppu- kuin tissimies. Ja rinnoissakin tärkeämpää taitaa olla pyöreys ja kiinteys kuin suuri koko.

Taidan hypätä junan alle kun imetys vei tissitkin. Hiukset on ohuet ja tissit kuin beaglen korvat.

eihän sinun tarvitsekaan näyttää hyvältä kun lapset on jo tehty ja elatusmaksut juoksee. kasvata niitä lapsia nyt parikymmentä vuotta ja mieti sitä junaa vasta sitten uudelleen.

Vierailija
72/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hiusten merkitys on noin suuri, miksi minun flaksini on ollut todella heikko? Onko syynä se sirojen kasvonpiirteiden osittainen puute vai mikä?

T. Pitkä- ja paksuhiuksinen, hoikka ja muodokas nainen, jolla vain osa kasvonpiirteistä siroja ja loputkin menee juuri ja juuri keskivertokategoriaan

Koska olet mielenterveysongelmainen ja se loistaa sinusta kilometrin päähän.

Millä perusteella voit väittää tuollaista kommenttini perusteella? Miten sellainen edes loistaisi toisesta kilometrin päähän? En ole itse koskaan tavannut ihmistä, josta sellainen loistaisi ulospäin, vaan vaatii syvällisempää tutustumista ihmiseen, jotta psyyken asioista voi ottaa selvää.

Suurin osa mielenterveysongelmista on sellaisia, että niitä ei huomaa kovinkaan helposti edes, vaan pitää todella syvällisesti keskustella asioista vieläpä. Millainen naisen pitäisi olla, jotta tuollainen ei loistaisi mielestäsi kilometrin päähän?

Toisaalta: miksi joillain mielenterveyongelmaisillakin on kuitenkin seurustelukumppaneita? Kuitenkin noin kolmasosalla suomalaisista on mielenterveysongelmia elämänsä aikana. Jos se sulkisi pois kumppanin saamisen mahdollisuuden, niin maassamme olisi paljon nykytilannettakin enemmän sinkkuja.

T. Sama, jolle kommentoit

Koska kommentoit täällä joka päivä samaan tyyliin ja sinut tunnistaa helposti. Sen takia ne väkivaltaiset exäsikin osasivat iske äkyntensä juuri sinuun, he tunnistivat heikkoutesi ja ongelmasi vaikka eivät vielä tunteneetkaan sinua syvällisesti.

En ota tässä kantaa noihin epäilyihin siitä, että olisin joku muu, mutta mitkä sitten ovat heikkouteni ja ongelmani, jos noin tarkkaa analyysia teet parin viestin perusteella? Mieluusti ne korjaisin, jos flaksini olisi niin pienestä kiinni.

Ja siis en ole mielenterveysongelmainen oikeassa elämässä, mutta itsetuntoni on *todella* huono pääosin huonon pariutumismenestykseni seurauksena. Olen harmitellut huonoa flaksiani ja sinkkuuttani jostain n. 18-vuotiaasta alkaen ja pohtinut syitä siihen. Sellainen syö itsetuntoa pidemmän päälle.

T. Sama

Olet jo saanut lukuisia neuvoja tällä palstalla vuosien ajan mutta sivuutat ne aina. Perusta oma ketju näille asioille äläkä yritä kaapata tätä.

Vierailija
73/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo miesten tykkääminen ilmenee? Itsellä on hiukset nyt vyötärölle asti eikä kyllä kukaan ole kertonut tykkäävänsä.. Eikä tätä ole kyllä tapahtunut missään muussakaan hiusten mitassa.

Toisaalta eipä sekään pidä ainakaan omalla kohdallani paikkaansa, että kun unohtaa kaikki parisuhdehaaveet ja lakkaa "etsimästä" niin miehiä tulee heti ovista ja ikkunoista ja samalla sitten löytyy se oikeakin...

etkö ole kuullut metoosta? eihän kukaan mies enää lähesty naisia missään tai tee alotteita.

Vierailija
74/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahvat? Monta kertaa kyse on sellaisista naisista jotka eivät ymmärrä päivittää hiustyyliään tai tyyliään muutenkaan sitten kun se ei enää imartele. Itsekritiikkiä ja tyylitajua toivoisi kaiken ikäisille.

Vierailija
75/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on kyse in spite of/because of -ilmiöstä. Suomeksi siitä huolimatta/sen takia. Se, että sait enemmmän huomiota lyhythiuksisena tuskin johtui siitä että leikkasit hiukset vaan jostain muusta tekijästä. Ehkä näytit lähestyttävämmältä tai kroppasi oli paremmassa kunnossa lyhyttukkaisena. Miehet lähestyivät sinua lyhyistä hiuksista huolimatta, koska olit tarpeeksi hyvännäköinen muutenkin.

Kuule, mun mielestä tuo kuulostaa aivan uskomattomalta selittelyltä. 

Vierailija
76/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo vain oikeasti pidä paikkaansa mitenkään. Olen ollut parikymppisenä todella hyvävartaloinen (nykyistä huomttavasti paremman näköinen) ja hiukseni ovat olleet pitkät ja hyväkuntoiset, eikä käytännössä kukaan mies kiinnostunut minusta silloinkaan.

Jos olisin ollut jotenkin miesten mieleen, niin kaipa edes joku olisi tullut juttelemaan jossain vaikka kaupungilla tai kaupassa/kirjastossa. Sellaista tapahtui todella harvoin ja se juttelemaan tullut oli silloinkin jotenkin erikoinen, pienessä nousuhumalassa tai päihdeongelmainen tms. Normaalit kunnon miehet eivät koskaan tulleet kadulla tekemään aloitteita selvin päin.

T. Tuo yksi, joka ihmettelee tätä aloitusta syvästi

Edelleen, sinulla on muita ongelmia etkä voi muutenkaan yleistää oman kokemuksesi perusteella.

Mitä muita ongelmia? Ratkaisisin ne mieluusti, jos vain tietäisin mistä on kyse. Vai olenko vain määrittelemättömällä tavalla sekundaa ja parisuhdekelvoton, joten en voi edes vertailla itseäni tavallisten ihmisten kriteereihin.

T. Sama

Vierailija
77/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

😂 Ei vaan vahvat ihmiset ovat juuri sellaisia kuin ovat, muiden mielipiteistä välittämättä.

Säälittäville ihmisille on tärkeintä miellyttää mahdollisimman monia.

Vierailija
78/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo varmaan kuullut, mutta vaihdevuosien hormonimuutokset tekevät monella naisella hiuksista ohuet ja huonokuntoiset.

useimmat ovat rumia jo ennen vaihdevuosia. siihen vielä päälle pari askia tupakkaa päivässä, alkoholiongelma ja sitten pelikoneille notkumaan, niin vientiä riittää

Vierailija
79/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

T. Tuo pitkähiuksinen, jolla on surkea flaksi

Vierailija
80/135 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta.

T. Tuo pitkähiuksinen, jolla on surkea flaksi

Tuo on aivan uskomatonta paskaa. T. se, joka on kohdannut enemmän kiinnostuneita lyhythiuksisena

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi