Kuinka pitkät hiusten tulee olla, että miehet tykkää?
Mikä on se pitkien hiusten maaginen raja kun sanotaan, että miehet tykkää pitkistä hiuksista. Onko olkapäämitta ok vai lasketaanko pitkiksi hiuksiksi vain lähelle takapuolta yltävät?
Kommentit (135)
Vähintään kantapään alle pitää jäädä.
Hiusten pituudella ei ole väliä. Fakta.
Miksi niin monella miehellä on lyhyet hiukset, jos kerran tykkäävät pitkistä hiuksista 🤔
Lapaluihin asti, ikää minulla on 54, en ole tuo aloittaja ja kyllä näkyy, että pitkät hiukset ja tummat/kiiltävät ovat hot hot.
Olkapäille ulottuvat ovat aivan hyvät.
Lapaluusta rintsikoiden alaosaan on sellainen pituusvaihteluväli, joka miellyttää useimpia miehiä.
Kyseletko palstan sinkkumiehiltä tätä. He eivät ole koskaan edes seurustelleet.
Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.
Vierailija kirjoitti:
Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.
Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.
Minkä ne "voittaa"? (Kysyy pitkähiuksinen, joka ei tiennyt omistavansa hiuksissaan salaisia voimia kuten Simson.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu, hiusteni pituus siis. Eivätkä kaikki sinun lirulettiäsi ihaile, vaikka niin luulet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luiperohiuksinen nainen bongattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja olen hoikkakin ja melko muodokaskin, vaan enpä ole koskaan ollut kuuminta hottia miesten parissa. Siis olen täysin epäkiinnostava miesten mielestä.
Oma veikkaukseni on se, että kaikki muu on melko samantekevää naisen ulkonäössä, mutta Suomessa naisella on oltava suuret ja kauniit rinnat sekä sirot kasvonpiirteet. Niiden avulla nainen on kaunis miesten silmissä kokonaisuudessaan ja muu on yhdentekevää. Niiden avulla miehet suorastaan läähättävät naisen perässä.
Jos on kaksi tavisnaista ja toisella kiiltävät, pitkät, tuuheat hiukset, niin silloin se on hänelle etu. Jos taas tuota pitkätukkaa verrataan hottikseen, jolla on kauniit kasvonpiirteet ja upea kroppa, mutta lyhyet hiukset, niin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu, hiusteni pituus siis. Eivätkä kaikki sinun lirulettiäsi ihaile, vaikka niin luulet.
Olen mies, ja minulla on siistit, lyhyet hiukset. Eivät erityisen paksut mutta eivät ohuetkaan. Teininä minulla oli jonkin aikaa pitkät hiukset, mutta siitä nyt on jo aikaa.
En tiedä tuttavapiiristäni yhtäkään miestä joka erityisesti pitäisi lyhyistä hiuksista naisilla. Itsekin olen seurustellut vain pitkähiuksisten naisten kanssa. Hiusten paksuudella ei ole väliä. Ohuistakin hiuksista saa nätin näköiset kihartamalla ja laittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja olen hoikkakin ja melko muodokaskin, vaan enpä ole koskaan ollut kuuminta hottia miesten parissa. Siis olen täysin epäkiinnostava miesten mielestä.
Oma veikkaukseni on se, että kaikki muu on melko samantekevää naisen ulkonäössä, mutta Suomessa naisella on oltava suuret ja kauniit rinnat sekä sirot kasvonpiirteet. Niiden avulla nainen on kaunis miesten silmissä kokonaisuudessaan ja muu on yhdentekevää. Niiden avulla miehet suorastaan läähättävät naisen perässä.
Itse taas mutulla sanoisin että useampi miehistä on peppu- kuin tissimies. Ja rinnoissakin tärkeämpää taitaa olla pyöreys ja kiinteys kuin suuri koko.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi tavisnaista ja toisella kiiltävät, pitkät, tuuheat hiukset, niin silloin se on hänelle etu. Jos taas tuota pitkätukkaa verrataan hottikseen, jolla on kauniit kasvonpiirteet ja upea kroppa, mutta lyhyet hiukset, niin...
Ehkä näin. Näin voisi vertailla ihmisten, miesten ja naisten, monia ominaisuuksia.
Tämmöiseksikö se kn mennyt?
Mitä jos vertailisi, että kaksi naista, veemäinen ja upeahiuksinen, tai kiva ja ohuthiuksinen, niin kumpi kannattaa ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas mutulla sanoisin että useampi miehistä on peppu- kuin tissimies. Ja rinnoissakin tärkeämpää taitaa olla pyöreys ja kiinteys kuin suuri koko.
Taidan hypätä junan alle kun imetys vei tissitkin. Hiukset on ohuet ja tissit kuin beaglen korvat.
Ja ikää oli?