Kuinka pitkät hiusten tulee olla, että miehet tykkää?
Mikä on se pitkien hiusten maaginen raja kun sanotaan, että miehet tykkää pitkistä hiuksista. Onko olkapäämitta ok vai lasketaanko pitkiksi hiuksiksi vain lähelle takapuolta yltävät?
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.
Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.
Minkä ne "voittaa"? (Kysyy pitkähiuksinen, joka ei tiennyt omistavansa hiuksissaan salaisia voimia kuten Simson.)
Voittaa siinä jos kysytään miesten mielipiteitä. Vain harva mies arvioi lyhyen ja "pirtsakan" kampauksen viehättävämmäksi kuin pitkät hiukset naisella. Tässähän kysyttiin miesten mielipiteitä ja vastaukset sen mukaan. Jokainen voi vaikka kyniä päänsä jos haluaa, mutta miesten keskuudessa konsensus on se, että hiukset on yksi tärkeimmistä piirteistä tai ominaisuuksista naisen ulkonäössä ja pitkät hiukset on paremmannäköiset kuin lyhyet. T. eräs mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi tavisnaista ja toisella kiiltävät, pitkät, tuuheat hiukset, niin silloin se on hänelle etu. Jos taas tuota pitkätukkaa verrataan hottikseen, jolla on kauniit kasvonpiirteet ja upea kroppa, mutta lyhyet hiukset, niin...
Ehkä näin. Näin voisi vertailla ihmisten, miesten ja naisten, monia ominaisuuksia.
Tämmöiseksikö se kn mennyt?
Mitä jos vertailisi, että kaksi naista, veemäinen ja upeahiuksinen, tai kiva ja ohuthiuksinen, niin kumpi kannattaa ottaa?
Niinpä. Järjetöntä se onkin vertailla, yleensä kai ihastutaan kokonaisuuteen. Ei voi siis myöskään sanoa että pitkät hiukset olisivat oleelliset naisen ulkoisen viehättävyyden kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pitkät hiukset yksin kenestäkään hottia tee. Varsinkaan, jos eivät ole runsaat ja hyväkuntoiset.
Lyhythiuksinen nainen bongattu. Pitkät hiukset voittaa lyhyet aina, jopa ohuina.
Minkä ne "voittaa"? (Kysyy pitkähiuksinen, joka ei tiennyt omistavansa hiuksissaan salaisia voimia kuten Simson.)
Voittaa siinä jos kysytään miesten mielipiteitä. Vain harva mies arvioi lyhyen ja "pirtsakan" kampauksen viehättävämmäksi kuin pitkät hiukset naisella. Tässähän kysyttiin miesten mielipiteitä ja vastaukset sen mukaan. Jokainen voi vaikka kyniä päänsä jos haluaa, mutta miesten keskuudessa konsensus on se, että hiukset on yksi tärkeimmistä piirteistä tai ominaisuuksista naisen ulkonäössä ja pitkät hiukset on paremmannäköiset kuin lyhyet. T. eräs mies
Mitenhän mahdettiin vaikka 80-luvulla pariutua, kun lyhyemmät hiukset olivat tavallisemmat kuin pitkät. (Vastaus: pariuduttiin helpommin ja todennäköisemmin kuin nykyään.)
Kyllä ne persukseen asti menevät on jo vähän liian pitkät, hieman yli olkapään OK vaikka kyllä minulle lyhyemmätkin kelpaa. Pääasia että näyttää hyvältä.
Pitkät hiukset lisäävät viehättävyyttä, *jos* nainen on muutenkin nätti. Pelkkiä hiuksia kukaan tuskin kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pitkät ja paksut hiukset ja olen hoikkakin ja melko muodokaskin, vaan enpä ole koskaan ollut kuuminta hottia miesten parissa. Siis olen täysin epäkiinnostava miesten mielestä.
Oma veikkaukseni on se, että kaikki muu on melko samantekevää naisen ulkonäössä, mutta Suomessa naisella on oltava suuret ja kauniit rinnat sekä sirot kasvonpiirteet. Niiden avulla nainen on kaunis miesten silmissä kokonaisuudessaan ja muu on yhdentekevää. Niiden avulla miehet suorastaan läähättävät naisen perässä.
Itse taas mutulla sanoisin että useampi miehistä on peppu- kuin tissimies. Ja rinnoissakin tärkeämpää taitaa olla pyöreys ja kiinteys kuin suuri koko.
Taidan hypätä junan alle kun imetys vei tissitkin. Hiukset on ohuet ja tissit kuin beaglen korvat.
Kannattaa hakea apua, jos lasten saamisen jälkeen on tuollaisia ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kaksi tavisnaista ja toisella kiiltävät, pitkät, tuuheat hiukset, niin silloin se on hänelle etu. Jos taas tuota pitkätukkaa verrataan hottikseen, jolla on kauniit kasvonpiirteet ja upea kroppa, mutta lyhyet hiukset, niin...
Ehkä näin. Näin voisi vertailla ihmisten, miesten ja naisten, monia ominaisuuksia.
Tämmöiseksikö se kn mennyt?
Mitä jos vertailisi, että kaksi naista, veemäinen ja upeahiuksinen, tai kiva ja ohuthiuksinen, niin kumpi kannattaa ottaa?
Niinpä. Järjetöntä se onkin vertailla, yleensä kai ihastutaan kokonaisuuteen. Ei voi siis myöskään sanoa että pitkät hiukset olisivat oleelliset naisen ulkoisen viehättävyyden kannalta.
Mäkin ihmettelen tätä keskustelua. Onko keskivertomiehellä tai -naisella jotenkin varaa valita ympärillään pyörivistä kiinnostuneista: "tjaa... taitaa Annukalla olla pikkusen kiiltävämmät hiukset kuin Jessicalla, meillä varmasti synkkaa sen perusteella hyvin":
Bobcut sen täytyy olla. Toki kasvoilla on paljon merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiusten merkitys on noin suuri, miksi minun flaksini on ollut todella heikko? Onko syynä se sirojen kasvonpiirteiden osittainen puute vai mikä?
T. Pitkä- ja paksuhiuksinen, hoikka ja muodokas nainen, jolla vain osa kasvonpiirteistä siroja ja loputkin menee juuri ja juuri keskivertokategoriaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu, hiusteni pituus siis. Eivätkä kaikki sinun lirulettiäsi ihaile, vaikka niin luulet.
Olen mies, ja minulla on siistit, lyhyet hiukset. Eivät erityisen paksut mutta eivät ohuetkaan. Teininä minulla oli jonkin aikaa pitkät hiukset, mutta siitä nyt on jo aikaa.
En tiedä tuttavapiiristäni yhtäkään miestä joka erityisesti pitäisi lyhyistä hiuksista naisilla. Itsekin olen seurustellut vain pitkähiuksisten naisten kanssa. Hiusten paksuudella ei ole väliä. Ohuistakin hiuksista saa nätin näköiset kihartamalla ja laittamalla.
Olet nainen. Harva mies tietää miten hiusten kihartamisesta ja laittamisesta tai ainakaan osaa sanoa, miten ohuista hiuksista saisi kihartamalla nätit.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monella miehellä on lyhyet hiukset, jos kerran tykkäävät pitkistä hiuksista 🤔
miehet eivät näkisi omia pitkiä hiuksiaan, koska miehet eivät kyttää peliä ja ota selfieitä jatkuvasti kuten naiset
Edelleenkin, mikä se maaginen raja on sille, mitkä on pitkät hiukset? T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos hiusten merkitys on noin suuri, miksi minun flaksini on ollut todella heikko? Onko syynä se sirojen kasvonpiirteiden osittainen puute vai mikä?
T. Pitkä- ja paksuhiuksinen, hoikka ja muodokas nainen, jolla vain osa kasvonpiirteistä siroja ja loputkin menee juuri ja juuri keskivertokategoriaan
vittumainen luonne ja feminismi vähentävät haluttavuutta
Vierailija kirjoitti:
Pitkät hiukset lisäävät viehättävyyttä, *jos* nainen on muutenkin nätti. Pelkkiä hiuksia kukaan tuskin kuolaa.
No niin. Tässä se on tiivistettynä. Eli aloitus on täyttä fuulaa. Sama pätee hoikkuuteenkin eli ei hoikkuudella ole väliä, ellei nainen ole muuten perusnätti.
T. Aloitusta ihmetellyt nainen, jolla on aina ollut surkea flaksi + aina aikuisena pitkät hiukset ja sorja varsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vittumainen luonne ja feminismi vähentävät haluttavuutta
En ole v*ttumainen, enkä feministikään. Olen itse asiassa piilosovinisti.
T. Sama
Minulla on pitkät hiukset ja korvikset, tatuointeja ei ole eikä lävistyksiä. Ja olen hyvä tekemään ruokaa. Mutta naisena pärjään kyllä yksinkin, olen 170 cm pitkä, joten kotityöt pystyy hyvin tekemään yksin esim. siivoustyöt. Miehen pituudeksi riittäisi 167 cm, mutta luonne on tärkeä, miehen pitää olla mukava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monella miehellä on lyhyet hiukset, jos kerran tykkäävät pitkistä hiuksista 🤔
miehet eivät näkisi omia pitkiä hiuksiaan, koska miehet eivät kyttää peliä ja ota selfieitä jatkuvasti kuten naiset
Mitkäs pelit on nykyään erityisesti naisten suosiossa? Ite kun en kyttää mitään pelejä, niin kiinnostaa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin arvattu, hiusteni pituus siis. Eivätkä kaikki sinun lirulettiäsi ihaile, vaikka niin luulet.
Olen mies, ja minulla on siistit, lyhyet hiukset. Eivät erityisen paksut mutta eivät ohuetkaan. Teininä minulla oli jonkin aikaa pitkät hiukset, mutta siitä nyt on jo aikaa.
En tiedä tuttavapiiristäni yhtäkään miestä joka erityisesti pitäisi lyhyistä hiuksista naisilla. Itsekin olen seurustellut vain pitkähiuksisten naisten kanssa. Hiusten paksuudella ei ole väliä. Ohuistakin hiuksista saa nätin näköiset kihartamalla ja laittamalla.
Olet nainen. Harva mies tietää miten hiusten kihartamisesta ja laittamisesta tai ainakaan osaa sanoa, miten ohuista hiuksista saisi kihartamalla nätit.
Jokainen naisen kanssa seurustellut mies tietää kyllä että hiuksille pystyy tekemään kaikenlaista. Ei täällä kaikki ole peräkamaripoikia.
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, mikä se maaginen raja on sille, mitkä on pitkät hiukset? T. Ap
Olet jo saanut vastauksia: lapaluu on se alaraja.
Ok, eli kaikki tiivistyy niihin iroihin kasvonpiirteisiin siis. Eli ei tarvitse olla suuret silmät tai paksut huuletkaan tai kaunis värityskään, kunhan on sirokasvoinen eli pieni nenä, pienet hampaat ja pienehkö suu. Siitä on naisen kauneus tehty Suomessa.