Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninassa ärsyttää myös se piirre, että hän pitkittää muiden vitsejä ja selittää niitä auki. Ihan tarpeetonta. Silloin hauskoista jutuista katoaa koko terä, kun selitetään miksi se naurattaa.
Ja vielä sitäkin ärsyttävämpää on se teennäinen kehujen tulva, jolla hän kuorruttaa milloin ketäkin asukasta, mutta sillä tavalla, että itse jos olisin tuollaisen kehutulvan kohteena, saattaisin tokaista, että 'hei, mä oon tässä näin, ihan samassa pöydässä'.
Koska ihan selvää on, että nuo kehumisryöpyt on tarkoitettu yleisölle ja niillä Nina haluaa kertoa, kuinka positiivinen ja kannustava ja ymmärtävä ja muut huomioon ottava henkilö hän on. SIllä kehuttavalla ei ole tuontaivaallista merkitystä. Sen takia on ollut hupaisaa seurata ilmeitä ja reaktioita tuolla.
Onkohan sun ihan terveellistä katsoa tuota kun noin vainoharhaisia reaktioita jo heräile ja näet asiat eri lailla kuin ne tapahtuu?
Kaikki asukkaat on yhtä kivoja kohteliaita toisilleen, ihan aitoja ja empaattisia ihmisiä, etenkin Nina. Ainoat ilmeet ja reaktiot on nähty Rosan nauraessa tai kuorsatessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon seurannu 24/7 ja ainoastaan pari kertaa kuullu Nina Mikkosen mainitsevan kuolleen miehensä, muuten juttelee kaikkien kanssa enimmäkseen muiden asioista. Ja jos tämä kuolleen miehen mainitseminen kamalasti ärsyttää niin miksiköhän Rosan puhuminen sekä entisestä että nykyisestä miehestään ei ärsytä - syyt lienee henkilökohtaiset.
Mua ainakin ärsyttää Rosan puheet puolisostana ja Simosta hemmetisti. Ne ei ikinä edes liity mitenkään mihinkään tilanteisiin tai puheissa oleviin aiheisiin kuten Ninan jutut Timosta on liittyneet.
Vai on ninan jjtut timosta liittyneet aina tilanteeseen.
Älä jauha puppua.
Molemmat voisivat tukkia turvat menneistä miehistään, moukkamaista jauhaa niistä ventovieraille ja vie julkisesti.
Jauhakoot omista suolentoiminnoistaan ja rakoistaan vaan ennemmin.Kylläpä vain ovat liittyneet. Tänään aamullakin Valavuori kysyi Ninalta että mites se oli Timon aikoihin että teillähän tästä on varmasti kokemusta ja Nina alkoi kertoa. Ei edes itse tuonut Timoa mukaan vaan vastasi kun kysyttiin.
Näin se vaan on vaikka sua harmittaisi kuinka :D
Harmittaa aika monta muutakin, täällä sekä talossa tuo mikkoskan raakuna ja samat jutut ees taas.
Vai valavuori oikein kysyi ninalta, jopas nyt, tämän muuttaakin kaiken, nina on sittenkin pyhimys jota kaikki haluaa kuunnella lisää ja lisää. Ok.Valavuori kysyi aamun keskustelussa Mikkoselta, että mites tää teidän kohdalla Timon aikoina asia oli ja Mikkonen vastasi.
Meriläiselle karjaisi jo toista kertaa, että Merilainen lakkaa nyt raakkumasta, kun käkätti päälle.
Siellä on jo muutaman kerran käsketty Meriläisen olla hiljaa, sehän siellä näyttää eniten muita asukkaita ärsyttävän. Eikä ihan ensimmäisten joukossa päässyt turvaankaan eilen.
Veikkaan, että Rosa on häätöäänestykseen nimettyjen joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Pitääköhän Valavuori tuota hikipantaa myös silloin kun se pa*ee?
Laittaa toisenkin.
Petra on kyllä vaatimaton :)
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako tuo Valavuori edes et juttelee painin maailmanmestarin kanssa :D
Ei se kestä naista joka on maailmanmestari. Alkoi vaan kehua Asellia kuinka hyvä äijä se on..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninassa ärsyttää myös se piirre, että hän pitkittää muiden vitsejä ja selittää niitä auki. Ihan tarpeetonta. Silloin hauskoista jutuista katoaa koko terä, kun selitetään miksi se naurattaa.
Ja vielä sitäkin ärsyttävämpää on se teennäinen kehujen tulva, jolla hän kuorruttaa milloin ketäkin asukasta, mutta sillä tavalla, että itse jos olisin tuollaisen kehutulvan kohteena, saattaisin tokaista, että 'hei, mä oon tässä näin, ihan samassa pöydässä'.
Koska ihan selvää on, että nuo kehumisryöpyt on tarkoitettu yleisölle ja niillä Nina haluaa kertoa, kuinka positiivinen ja kannustava ja ymmärtävä ja muut huomioon ottava henkilö hän on. SIllä kehuttavalla ei ole tuontaivaallista merkitystä. Sen takia on ollut hupaisaa seurata ilmeitä ja reaktioita tuolla.
Onkohan sun ihan terveellistä katsoa tuota kun noin vainoharhaisia reaktioita jo heräile ja näet asiat eri lailla kuin ne tapahtuu?
Kaikki asukkaat on yhtä kivoja kohteliaita toisilleen, ihan aitoja ja empaattisia ihmisiä, etenkin Nina. Ainoat ilmeet ja reaktiot on nähty Rosan nauraessa tai kuorsatessa.
Aika paljon tuli reaktioita ja ilmeitä tänäänkin Rosalle tai Rosa selän takana kun kertoili entisen miehensä asioita ja keskeytti Porkan tarinoinnin täysin ufolla huutamisella.
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun nuo julkimot pitää talonkin siistinä. Pari edellistä kautta asukkaat ovat elelleet sikolätissä , nyt on toinen meininki :)
Kellyhän ne paikat puhtaana piti. Saas nähdä, minkälainen sotkuläjä talosta tulee nyt kun hän ri ole raivaamassa muiden sotkuja poies.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8fecae31-4f00-454d-adb8-a18ef1b…
Vierailija kirjoitti:
Makkarin ovi aukeaa ja siellä on toisessa sängyssä Hilden kyljellään alasti ruusu poikittain hampaiden välissä ja toisen sängyn edessä Ridge smokissa valkoiset hampaat vilkkuen ja hymyillen.
Viettääkö Janne hotelliyön heidän kanssaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 24/7 jatkuvassa seurannassa, vaan katson pätkän kolme, neljä kertaa tunnissa.
Mikkonen on aina äänessä.
Ihan uskomatonta.
Mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä, että hänen tekemisensä, perheensä, kokemuksensa, mielipiteensä ovat niin tärkeitä, että niistä pitää puhua taukoamatta?
Ja eikö hän itse tajua, että pulputtaa koko ajan? Jopa porkkanaa rouskuttaessaan.
Käsittämättömän raskas ja rasittava ihminen.Samalla tavallahan tuolla puhuu kaikki muutkin eikä kukaan puhu yksikseen, keskenään istuvat ja juttelevat, kaikilla näyttää olevan oikein hauskaa ja Mikkosen jutut kiinnostavan. Miksi kuuntelet jos et tykkää, etkö osaa laittaa pois`?
Olen maksanut 24/7-palvelusta ja haluaisin kuulla muidenkin puhetta, mutta Ninan ääni puskee aina läpi. Hänellä on rasittava puheripuli.
Sinä kun tunnut olevan fani, niin miksi Nina ei mene töihin? Miksi hän uhriutuu vuodesta toiseen? Mikä niiden poikien kasvatuksessa meni vikaan, vaikka äiti imetti kaksivuotiaaksi asti? Millä konstilla hänet voisi saada vaikenemaan?
Lakkaa uhoamasta muille kommentoijille ja jankkaamasta Mikkosvihaasi täällä. Olet puuduttavan tylsä! Opettele vaihtamaan se kamerakuva, lapsikin osaisi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuaako tuo Valavuori edes et juttelee painin maailmanmestarin kanssa :D
Ei se kestä naista joka on maailmanmestari. Alkoi vaan kehua Asellia kuinka hyvä äijä se on..
Hiukan noloa ja moukkamaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole 24/7 jatkuvassa seurannassa, vaan katson pätkän kolme, neljä kertaa tunnissa.
Mikkonen on aina äänessä.
Ihan uskomatonta.
Mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä, että hänen tekemisensä, perheensä, kokemuksensa, mielipiteensä ovat niin tärkeitä, että niistä pitää puhua taukoamatta?
Ja eikö hän itse tajua, että pulputtaa koko ajan? Jopa porkkanaa rouskuttaessaan.
Käsittämättömän raskas ja rasittava ihminen.Samalla tavallahan tuolla puhuu kaikki muutkin eikä kukaan puhu yksikseen, keskenään istuvat ja juttelevat, kaikilla näyttää olevan oikein hauskaa ja Mikkosen jutut kiinnostavan. Miksi kuuntelet jos et tykkää, etkö osaa laittaa pois`?
Miten laitetaan vain yhden asukkaan ääni pois?
Vastaus: pistämällä tuo kälättävä, tekopyhä yksinhuoltajaäiti kotiin.
Toivottavasti pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku olis upea pari😏
Niin Sarankin mielestä, Markku taitaa olla eri mieltä
Kyllähän Sara on miljoona kertaa kauniimpi kuin Markun tyttöystävä Venla Savikuja.
Ei ole kaunis NAINEN, kävelee kuin mies ja huonoja tapoja, Räpätäti. Ja rikkaan tytön syndrooma oikkuja löytyy. Markku vaan polttais näppinsä, Mieluummin Pinja.
Minua häiritsee ketjussa tämä, että joku väittää millon kenenkin asukin (naisen) kävelevän kuin miehet tai näyttävän miehiltä. On se nyt kumma, mistä ihme p0rnosta te olette naisia nähneet tai katselleet, kun pitäisi kävellä jotenkin teennäisesti että kävelisi oikein?
Jos nainen kävelee, se kävelee aina kuin nainen, koska se on nainen.
Kelly myöntää, että hänelle oli suuri yllätys päätyä ensimmäiseksi putoajaksi. Hän ennätti ottaa talossa jo roolia, joka edisti kaikkien asukkaiden hyvinvointia.
– Olin todella yllättynyt. Minulla oli sellainen fiilis, että olin sellainen talon emäntä, ja mielestäni tulin kaikkien kanssa toimeen. Siksi mietin eilen, että miten se oli mahdollista että lähdin ensimmäisenä – ja se vähän järkytti kyllä, Kelly toteaa.
Vuoden 2013 Miss Helsinki pitää siisteyttä suuressa arvossa, ja tämä tuli pian selväksi myös BB-katsojille, sillä Kelly siivosi talossa ahkerasti. Hän myöntää, että muiden asukkaiden sotkut olivat asia, joka häntä ärsytti koko talossa kaikkein eniten.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toi Ninan vihaaja katsoo tätä jos noin ottaa mielenterveyden päälle 🥴
Onhan siellä monta muutakin asukasta.
Kelly uskoo muiden asukkaiden muistavan jatkossa hänen oppinsa.
– Siivosin siellä niin sikana, etten tiedä, milloin olisin siivonnut noin paljon. Uskon, että he vielä ajattelevat, että jos Kelly olisi täällä, niin hän varmaan sanoisi jotain, niin pidetään kämppä siistinä.
Kelly uskoo, ettei hän olisi jaksanut siivota muiden sotkuja kovin pitkään.
– Loppuvaiheessa olisin varmaan romahtanut sen takia, hän toteaa.
Vierailija kirjoitti:
Petra on kyllä vaatimaton :)
Kyllä ja kaunis nainen, todella osaajat eivät pullistele yhtään. Hieno luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, kun nuo julkimot pitää talonkin siistinä. Pari edellistä kautta asukkaat ovat elelleet sikolätissä , nyt on toinen meininki :)
Kellyhän ne paikat puhtaana piti. Saas nähdä, minkälainen sotkuläjä talosta tulee nyt kun hän ri ole raivaamassa muiden sotkuja poies.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/8fecae31-4f00-454d-adb8-a18ef1b…
Eikä pitäny, kaikki on kyl nähty Ukkola ja Mikkonen on imuroineet ja luutunneet lattiat huoneissa ja Porkka ja Pulli siivosi vessat ja kylppärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara ja Markku olis upea pari😏
Niin Sarankin mielestä, Markku taitaa olla eri mieltä
Kyllähän Sara on miljoona kertaa kauniimpi kuin Markun tyttöystävä Venla Savikuja.
Ei ole kaunis NAINEN, kävelee kuin mies ja huonoja tapoja, Räpätäti. Ja rikkaan tytön syndrooma oikkuja löytyy. Markku vaan polttais näppinsä, Mieluummin Pinja.
Minua häiritsee ketjussa tämä, että joku väittää millon kenenkin asukin (naisen) kävelevän kuin miehet tai näyttävän miehiltä. On se nyt kumma, mistä ihme p0rnosta te olette naisia nähneet tai katselleet, kun pitäisi kävellä jotenkin teennäisesti että kävelisi oikein?
Jos nainen kävelee, se kävelee aina kuin nainen, koska se on nainen.
No ei se ihan noin mee vaan. Jos joku nainen kävelee kuin jätkä se syö naiseuden ideaa ja paljon.
Valavuorelle selvästi vaikea myöntää että nainen on saavuttanut jotain mihin hän ei ikinä pystyisi ( Petra)
Nyt meni Swdun arvaus väärin, veikkasi että kello on puoli kymmenen.