Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten edetä kimpassa

Miten edetä
29.04.2021 |

Miten edetä kun on sopiva kolmas saatu paikalle viettämään iltaa. Kertokaas kokemuksia miten homma on teillä edennyt seksiin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sanonut, että jaahas, aletaanko panee?

Vierailija
2/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikki saa ruiskia hätäisesti, ensimmäinen mies aloittaa, sitten toinen mies jatkaa heti kun ensimmäinen on päässyt pois päältä ja kolmas mies tulee päälle kun toisella on ruiskahtanut.

Sitten hetki hengähdetään, mies menee selälleen imen sen kovaksi ja istun niin että siitin menee pilluun ja nostan pyllyn pystyyn ja tarjoan pyllyä toiselle miehelle, se työntää kullin pyllyyn. Kolmannen miehen siitin tä pidän suulla kovana, pyllyssä oleva saa nopeaan ruiskittua pyllyyn. Kolmannella on kivan kova ja se työntyy rasvattuun pyllyyn. Mulle tulee orkku jolloin saan samaan aikaan miehet laukeamaan. Olen täynnä spermaa, lähdemme saunaan jonka mieheni on lämmittänyt.

Pesemme ja menemme sänkyyn.

Mua nuollaan ja eka tulee pilluun, makaan Selälläni.

Mies yrittää pidättää ettei ruiskahda, tekevät vaihdon ja seuraava tulee sisään kovalla kullilla. Ja sama hänen kohdalla.

Tässä vaiheessa kiemurtelenja voihkin. Miehet on innoissaan kun mun pillu lypsää kullia ja tämä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

On aivan älytön polte pillussa, viimein miehet armahtavat ja ruiskivat pillun täyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kun ollaan, saunomalla aloitetaan. Samalla tulee paikat puhtaaksi ja saa mukavaa visuaalista ja vähän fyysistäkin tuntumaa toisiin. Mutta älkää vielä siellä saunassa menkö tositoimiin asti.

Vierailija
4/4 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kaikki saa ruiskia hätäisesti, ensimmäinen mies aloittaa, sitten toinen mies jatkaa heti kun ensimmäinen on päässyt pois päältä ja kolmas mies tulee päälle kun toisella on ruiskahtanut.

Sitten hetki hengähdetään, mies menee selälleen imen sen kovaksi ja istun niin että siitin menee pilluun ja nostan pyllyn pystyyn ja tarjoan pyllyä toiselle miehelle, se työntää kullin pyllyyn. Kolmannen miehen siitin tä pidän suulla kovana, pyllyssä oleva saa nopeaan ruiskittua pyllyyn. Kolmannella on kivan kova ja se työntyy rasvattuun pyllyyn. Mulle tulee orkku jolloin saan samaan aikaan miehet laukeamaan. Olen täynnä spermaa, lähdemme saunaan jonka mieheni on lämmittänyt.

Pesemme ja menemme sänkyyn.

Mua nuollaan ja eka tulee pilluun, makaan Selälläni.

Mies yrittää pidättää ettei ruiskahda, tekevät vaihdon ja seuraava tulee sisään kovalla kullilla. Ja sama hänen kohdalla.

Tässä vaiheessa kiemurtelenja voihkin. Miehet on innoissaan kun mun pillu lypsää kullia ja tämä jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.

On aivan älytön polte pillussa, viimein miehet armahtavat ja ruiskivat pillun täyteen.

Sitten heräsin