Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Odotan kovasti. Kiva kun tulee kaksi kertaa tämä vuonna, syksyllä se tavisten kausi.
Mä toivon että noi Seiskan antamat nimet ei olisi totta, samat tyypit kiertää kaikki tositv:t.
Ylihuomenna se alkaa. Edellinen julkkiskausi oli aivan paska. Toivon että tämä on parempi.
No ei kiinnosta. Kuka noita oikeesti seuraa?
Aion seurata. En usko että seiskan julkaisemat nimet on oikeasti tulossa taloon, mutta niin toivoisin Lampelan astelevan sinne!
Vierailija kirjoitti:
Aion seurata. En usko että seiskan julkaisemat nimet on oikeasti tulossa taloon, mutta niin toivoisin Lampelan astelevan sinne!
En mäkään usko. Mulla on käsitys että joku yksityishenkilö on tuon kuvan askarrellut ja Seiska sen nappas. Ihan hyviä arvauksia siinä on. Uskon että Palander ja Archie on siellä. Almakin on mahdollinen, kun ei ole juontamassakaan.
Bb käynnistyykin huomenna jo klo 20. Ensimmäinen asukas on siellä ensimmäisen tunnin yksin. Tuon voi tietty nähdä vain 24/7 kautta, kunnes virallinen lähetys käynnistyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mäkään usko. Mulla on käsitys että joku yksityishenkilö on tuon kuvan askarrellut ja Seiska sen nappas. Ihan hyviä arvauksia siinä on. Uskon että Palander ja Archie on siellä. Almakin on mahdollinen, kun ei ole juontamassakaan.
Alma on viikon aikana päivittänyt ig-juttuja, eli tuskin on. Taloon menevät ovat karanteenissa.
Tänään se alkaa, jippii! Pakko hakee illaksi pari bissee ja jos vaikka pizzan leipasis.
Saa nähdä, kuinka moni ennakkoon kerrotuista on oikeesti taloon menossa. Kalle Palander, Archie on varmaankin. Jossain veikattiin myös Sara Forsbergia. On tehnyt ig-päivityksiä jossain hotellihuoneessa eikä ole ollut radiolähetyksissä, joissa on normaalisti ollut.
Joalin menee ja voittaa tämänkin.
Vierailija kirjoitti:
Joalin menee ja voittaa tämänkin.
Toivottavasti ei.
Mä luulen että siellä on
Palander
Crutz
Forsberg
Ukkola
Joku bimbotyrkky - kuka?
Joku entinen asukas? Kuka? En usko että Saarinen enää lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että siellä on
Palander
Crutz
Forsberg
Ukkola
Joku bimbotyrkky - kuka?
Joku entinen asukas? Kuka? En usko että Saarinen enää lähtee.
Rosanna Kulju
Nykäskä on varmaan mukana, koska ei rahaa. Kalle Palander, tietty. Sitten tämä "et uskoisi kuka"? Ehdotuksia, kuka on mahd. henkilö, jota et ikinä uskoisi BB:ssa nähtävän? ;) Aira Samulin? XXD Jorma Uotinen? XD
Aika halppis versio toi talo siitä Australian versiosta : D
Talo näyttää kivalta
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007954031.html?fbclid=IwAR3a8u…
Vierailija kirjoitti:
Maria Nordin ?
Nordin olis liian paha, kaikille.
Aion.