Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
4881/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valavuoren tapauksessa taitaa päteä "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"

Vierailija
4882/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole 24/7 jatkuvassa seurannassa, vaan katson pätkän kolme, neljä kertaa tunnissa.

Mikkonen on aina äänessä.

Ihan uskomatonta.

Mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä, että hänen tekemisensä, perheensä, kokemuksensa, mielipiteensä ovat niin tärkeitä, että niistä pitää puhua taukoamatta?

Ja eikö hän itse tajua, että pulputtaa koko ajan? Jopa porkkanaa rouskuttaessaan.

Käsittämättömän raskas ja rasittava ihminen.

Samalla tavallahan tuolla puhuu kaikki muutkin eikä kukaan puhu yksikseen, keskenään istuvat ja juttelevat, kaikilla näyttää olevan oikein hauskaa ja Mikkosen jutut kiinnostavan. Miksi kuuntelet jos et tykkää, etkö osaa laittaa pois`?

Miten laitetaan vain yhden asukkaan ääni pois?

Vastaus: pistämällä tuo kälättävä, tekopyhä yksinhuoltajaäiti kotiin.

Toivottavasti pian.

Tuskin on lähdössä minnekään. Oli eilen suosituimpien joukossa. Hienosti ottanut nytkin nuoret mukaan keskusteluun kysymysillään ja antaa heille tilaa kertoa itsestään ja asioistaan. Osaa saada muut vapautumaan ja osaa myös kuunnella. Mielenkiintoinen tuon Roninkin taustatarina, en tiennyt ennestään hänestä oikein mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4883/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valavuoren tapauksessa taitaa päteä "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten"

No tähän voi sanoa kerrankin että osui ja upposi!

Vierailija
4884/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua toi Markku vain ällöttää jotenkin. Lauman johtajaksi akkojen ja keittiön kautta käyt tie, haistan pahoja Ade-fiboja. Sitten käydään vaivihkaa muita voimakkaita uroksia (Sedu ja Rosa) vastaan pukemalla se hyökkäys yhteishyvän nimiin, esim. huonoihin sänkyihin ja kuorsaukseen.

No ademaisiin sfääreihin tuskin kolmessa viikossa ennätetään. Pska-Mäntä on Nina, muut adjutantit on Saara ja Sanna.

Pisteet kyllä romahti, kun alkoi selän takana läyhäriksi ja manipulaattoriksi, mutta eipäs vedetä nyt legendaarista Adea tähän. Ade on ylittämätön, sitä asemaa ei kimeä-ääniset entiset salkkaritähdet ja wanna-be-laumanjohtajat horjuta.

Mullaki kyllä särähti korvaan tuo Markun ja Saran iltapäivän keskustelu sänkypaikoista ym. Ja mää kyllä todellakin ymmärrän tuon pointin, jos on sellanen tyyppi et haluaa että kaikki jaetaan tasapuolisesti, eikä hyväksy että toiset vie jatkuvasti ns. parhaat päältä.

Tämä nyt annettakoon anteeksi, koska otti kuitenki asian kaikkien kans puheeksi kuitenkin. Mutta jos tällanen asioiden puiminen toisten selän takana jatkuu, eikä niisyä uskalletakaan sanoa päin naamaa, niin tippii Markun pisteet munkin silmissä kyllä.

Asiaahan Markku terveesti puhui, ei tarvi olla kynnysmattona tuolla. Terveeen merkki, pitää puoliaan ja rajojaan oikein.

Vierailija
4885/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole 24/7 jatkuvassa seurannassa, vaan katson pätkän kolme, neljä kertaa tunnissa.

Ihan uskomatonta.

Mistä ihmeestä hän on saanut päähänsä, että hänen tekemisensä, perheensä, kokemuksensa, mielipiteensä ovat niin tärkeitä, että niistä pitää puhua taukoamatta?

Ja eikö hän itse tajua, että pulputtaa koko ajan? Jopa porkkanaa rouskuttaessaan.

Samalla tavallahan tuolla puhuu kaikki muutkin eikä kukaan puhu yksikseen, keskenään istuvat ja juttelevat, kaikilla näyttää olevan oikein hauskaa ja Mikkosen jutut kiinnostavan. Miksi kuuntelet jos et tykkää, etkö osaa laittaa pois`?

Olen maksanut 24/7-palvelusta ja haluaisin kuulla muidenkin puhetta, mutta Ninan ääni puskee aina läpi. Hänellä on rasittava puheripuli.

Sinä kun tunnut olevan fani, niin miksi Nina ei mene töihin? Miksi hän uhriutuu vuodesta toiseen? Mikä niiden poikien kasvatuksessa meni vikaan, vaikka äiti imetti kaksivuotiaaksi asti? Millä konstilla hänet voisi saada vaikenemaan?

Lakkaa uhoamasta muille kommentoijille ja jankkaamasta Mikkosvihaasi täällä. Olet puuduttavan tylsä! Opettele vaihtamaan se kamerakuva, lapsikin osaisi.

-eri

Hengitä välillä 😂

4886/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää toi sedun "hei tytöt", kun haluaa porukan kuuntelevan jotakin lyhyttä mitätöntä kommenttiaan.

Siitä se älämölö nousisi, jos huutaisi että hei naiset, typykät tai  akat.

Vierailija
4887/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais loppua siihen tuo pyörän pyörittäminen kun Porkka saikin eka pyöräytyksellä pääpalkinnon. Ei tarvii muiden enää turhaan pyöritellä....

Vierailija
4888/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieralijaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valavuorelle selvästi vaikea myöntää että nainen on saavuttanut jotain mihin hän ei ikinä pystyisi ( Petra)

Kuinka niin vaikeaa, eihän tuo painiskelija saa missään tilanteessa suuntaan auki.

Vai oikein painiskelija kun MM mitali :D! Ihmistä voi katsoa tekojenkin perusteella eikä aina lipevien puheitten.

Vierailija
4889/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rosassa ärsyttää myös se piirre, että hän pitkittää muiden vitsejä ja selittää niitä auki. Ihan tarpeetonta. Silloin hauskoista jutuista katoaa koko terä, kun selitetään miksi se naurattaa.

Totta. Ja samanlaista, liian kaukaa alkavaa jaaritusta on ne omatkin vitsiyrityksensä. 

Vierailija
4890/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta.

Höpönlöpöä! Eniten on tänään olleet äänesä Ukkola ja Meriläinen, taas kuuluu raakunta.

Eilen oli äänessä Valavuori, taisi rauhoittua pudotuksesta. Mahtaakojan Simo Frangen olla tietoinen, että Rosa selvitti sitten hänen raha-asiansakin kaaikelle kansalle?

Höpönlöpö itsellesi, et ole molempia kameroita kuunnellut samaan aikaan, joten pidä pääsi kiinni siitä mitä toiset on katsoneet.

Minun vipissä ei oo rosa jauhanut tänään yhtään.

Eri

Vierailija
4891/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara tekee saletisti jotain että huomio menee häneen koko ohjelmassa. Hän tietää sen julkisuuden arvon. Tää on tuota laatua.

Vierailija
4892/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toi Ninan vihaaja katsoo tätä jos noin ottaa mielenterveyden päälle 🥴

Onhan siellä monta muutakin asukasta.

No hei, ei ole.

Siellä on vain Nina Mikkonen.

Jännä, että suurin osa pystyy havainnoimaan kaikki asukkaat tasapuolisesti ja huomaamaan kaikista useita puolia ja tapoja, mutta Mikkosvihaaja jankkaa vain samaa, hänelle siellä ei tosiaan muita ole. Hieman surullista.

Vierailija
4893/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitääs jokaisesta laulu joka on jo olemassa, tai sanat:

Kuka vei porstuasta porkat, voi siansorkat!

Vierailija
4894/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitääs jokaisesta laulu joka on jo olemassa, tai sanat:

Kuka vei porstuasta porkat, voi siansorkat!

Robin: Frontside Ollie

Vierailija
4895/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en ikinä nähny Kellyä siivoamassa 24/7:ssa?? oon nähny siivoamassa Mikkosen, ehkä eniten, Pullin, Porkan, Ukkolan, Forsbergin ja tupari-iltana Saanaksenahon, mutta en Kellyn kertaakaan.

Seuraan 24/7:aa ja eilen aamulla (tupari-illan jälkeisenä aamuna) Kelly oli yksin ylhäällä ja siivosi keittiötä. Jupisi itsekseen muiden jättämistä sotkuista, tyhjensi tölkkejä ja pulloja, laittoi likaisia laseja astianpesukoneeseen, luuttusi tiskipöydän tasoja, laittoi kelmuun jääkaappiin jätettyjä sipulilohkoja + kelmutti pöydälle jätetyt makkarat ja pisti ne jääkaappiin. Sen jälkeen puheli itsekseen, että nyt näyttää paljon paremmalta, nyt keittiö on kiva, jne. Eli olen todistanut Kellyn siivoamista.

Vierailija
4896/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nyt erikoista. Olen lähes tunnin nyt kuunnellut kumpaakin kameraa enkä huomaa Mikkosen olevan äänessä mitenkään erityisen paljon. Enemmänhän tossa Valavuori ja Meriläinen puhuu, usea muu pikkuisen jotain välillä.

Miksi en nyt näe sitä Mikkosen dominointia vaikka ihan näiden kommenttien perusteella aloin seurata?

Vierailija
4897/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon seurannu 24/7 ja ainoastaan pari kertaa kuullu Nina Mikkosen mainitsevan kuolleen miehensä, muuten juttelee kaikkien kanssa enimmäkseen muiden asioista. Ja jos tämä kuolleen miehen mainitseminen kamalasti ärsyttää niin miksiköhän Rosan puhuminen sekä entisestä että nykyisestä miehestään ei ärsytä - syyt lienee henkilökohtaiset.

Mua ainakin ärsyttää Rosan puheet puolisostana ja Simosta hemmetisti. Ne ei ikinä edes liity mitenkään mihinkään tilanteisiin tai puheissa oleviin aiheisiin kuten Ninan jutut Timosta on liittyneet.

Vai on ninan jjtut timosta liittyneet aina tilanteeseen.

Älä jauha puppua.

Molemmat voisivat tukkia turvat menneistä miehistään, moukkamaista jauhaa niistä ventovieraille ja vie julkisesti.

Jauhakoot omista suolentoiminnoistaan ja rakoistaan vaan ennemmin.

Kylläpä vain ovat liittyneet. Tänään aamullakin Valavuori kysyi Ninalta että mites se oli Timon aikoihin että teillähän tästä on varmasti kokemusta ja Nina alkoi kertoa. Ei edes itse tuonut Timoa mukaan vaan vastasi kun kysyttiin. 

Näin se vaan on vaikka sua harmittaisi kuinka :D

Harmittaa aika monta muutakin, täällä sekä talossa tuo mikkoskan raakuna ja samat jutut ees taas.

Vai valavuori oikein kysyi ninalta, jopas nyt, tämän muuttaakin kaiken, nina on sittenkin pyhimys jota kaikki haluaa kuunnella lisää ja lisää. Ok.

Valavuori kysyi aamun keskustelussa Mikkoselta, että mites tää teidän kohdalla Timon aikoina asia oli ja Mikkonen vastasi.

Meriläiselle karjaisi jo toista kertaa, että Merilainen lakkaa nyt raakkumasta, kun käkätti päälle.

Siellä on jo muutaman kerran käsketty Meriläisen olla hiljaa, sehän siellä näyttää eniten muita asukkaita ärsyttävän. Eikä ihan ensimmäisten joukossa päässyt turvaankaan eilen.

Varmaan siksi että sille uskalletaan sanoa, koska sillä on huumorintajua.

Mikkoselle jos sanois, tulis haarukka silmään tms.

Mulla menny ohi että Rosalle on mitään sanottu, joten sun logiikalla sanon että niin ei edes ole tapahtunut. Hehheh.

Vierailija
4898/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh Huh 😳

Vierailija
4899/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää nyt erikoista. Olen lähes tunnin nyt kuunnellut kumpaakin kameraa enkä huomaa Mikkosen olevan äänessä mitenkään erityisen paljon. Enemmänhän tossa Valavuori ja Meriläinen puhuu, usea muu pikkuisen jotain välillä.

Miksi en nyt näe sitä Mikkosen dominointia vaikka ihan näiden kommenttien perusteella aloin seurata?

Saatat olla normaali ihminen, ilman mitään henkilökohtaisia vanhoja kaunoja ketään asukasta kohtaan?

Vierailija
4900/24387 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huvittavaa, että Nina Mikkonen esiintyy pyhimyksenä ja perhearvojen puolustajana.

Timo T A ehti olla edellisen vaimonsa kanssa melkein 30 vuotta naimisissa, kun suhde Ninan kanssa alkoi. Se tuli perheelle täytenä yllätyksenä. Silloinen rouva taisi lukea lehdestä eronneensa.

Ketju on lukittu.