Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Onko Sedu joku 165-senttinen?
Alle, olen seisonut sen vieressä baaritiskillä ja joutuu suunnilleen kurottelemaan että saa kyynärpäät sinne.
Mikkoska kyllä vie tätä showta eteenpäin yksnolla.
Kelly on kaunis, nuori nainen. Suominaiset tykkäävät enemmän Joeleista ja Kristianeista. Suominaiset eivät kaunista, nuorta naista äänestä.
Petra vois lähteä kotiin pyörittelemään silmiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas Mikkonen esittää kun itkee.
"Tuntuu niin pahalta"
Nuo on olleet tuolla kaksi vuorokautta :D
Ovat nopeasti ystävystyneet ja tulleet toisilleen tärkeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Annista huomaa että on osaava ammattijuontaja. Juontaisi joka lähetyksen.
Huutonaurua! 😂
Vierailija kirjoitti:
Laitan 100 euroa Kellylle suominaisten kiusaksi.
Vetäydy sinä vaan takaisin sinne uuninpankolle läähättämään kellyn perään, kun et paremmasta tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mikkoska kyllä vie tätä showta eteenpäin yksnolla.
Jep :D arvostan pelinlukutaitoaan👍🏻
Kelly on pois, mutta kyllä Pinskulla ja Saralla on myös hyvät kropat. Jatkossa sitten katsotaan heitä.
Bikinit pois!
Suominaiset ovat Rosan näköisiä.
Sani pitäs laittaa aikakoneeseen.
Mikä tämä kateusläppä taas on?
Tyhmää et nuo otettiin studioon ja sit kaks menee takas. Ei pitäisi päästä ulkomaailmaan kesken kaiken..
Vierailija kirjoitti:
Nina rakentelee voittoa. Ensimmäiseksi kohua aiheuttaneet perhemurha puheet, nyt tekokyyneleet. Showbiz guru
On kyllä niin ennalta arvattava strategia hänellä pelata. Toisaalta kertoi että on voittopotin takia talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Nina Mikkolan kanssa monessa asiassa yhtään samaa mieltä, mut onhan hänellä ollut rankkaa enkä hänellekään olisi tuota kohtaloa suonut. Hän on onneksi vahva ihminen.
Ei sen rankempaa kuin useimpien elämä yleensä.
Hänen ainoa brändinsä on jankuttaa tätä leskeyttään. Ihan kuin ois kovin erikoista.En tiedä yhtäkään, kenen isä olisi ampunut itsensä sinun edessä, kun olet lapsi. Mutta ehkä tää on yleisempi kokemus kuin luulen ja olen elänyt kuplassa. Masennus on aina rankka kokemus eikö siitä selviäminen ole itsestäänselvyys.
Melko yleistä Suomessa, minunkin isä teki itsarin.
Nina on säälipisteitä kerjäävä lipevä liero, jonka höpinöitä ei kannata ottaa kovin tosissaan.
Rooli päällä kokoajan.No Nina sanoi että on mukana rahan takii, rehellistä, ei lipevää.
Tossa oli rehellinen, koska se palvelee hänen nyyhkytarinaansa. "Sankarileski yksinhuoltaja jolla erityispojat rahan tarpeessa", vai miten se menikään.
Miksi äänestys noin yllättäen päättyi?
Kohta nähdään, kenet tuotanto halusi ulos...
Onko Aleksi liimannut ton hikinauhan päähänsä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sainio on kommentoimaan Sanin tyyliä? Itse on jäänyt 2000-luvun alkuun. Kommentit sopisi ihan ensimmäiseen Idols -ohjelmaan, ei vuoteen 2021.
Puhui tuosta eilen ja tarkoitti Sanin juttuja.
Aika monen kilpailijan voitto on voitto myös ulosottomiehelle.