Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Lukematta muita kommentteja niin oisko juontajat ottaneet vähän vettä vahvempaa?? 😅
Vierailija kirjoitti:
Suominaiset ovat Rosan näköisiä.
Kauniita ovat Suomi-naiset.
Olen kyllä yllättynyt siitä, millaista säätämistä nämä lähetykset ovat. Juontajat/kommentoijat puhuvat toistensa päälle, eivät kuule kysymyksiä, heittävät omituista juttua ja kiusallisia hetkiä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Kellyn äiti vois nyt jo rauhottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sedu joku 165-senttinen?
Alle, olen seisonut sen vieressä baaritiskillä ja joutuu suunnilleen kurottelemaan että saa kyynärpäät sinne.
Siis minne sinä niitä kyynärpäitäsi olet tunkemassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sainio on kommentoimaan Sanin tyyliä? Itse on jäänyt 2000-luvun alkuun. Kommentit sopisi ihan ensimmäiseen Idols -ohjelmaan, ei vuoteen 2021.
Puhui tuosta eilen ja tarkoitti Sanin juttuja.
Niinpä. Sitä keikkamuistelua.
Vierailija kirjoitti:
Totta turiset. Lihavuus pistää myös kuorsaamaan.
En tiedä kuka toi valavuori on, nimen joskus kuullut mut ei hajua.. vaikuttaa tosi symppikseltä ja mukavalta, rennolta, myös asukkaista kelly vaikuttaa mukavalta
Oho, aattelin että Petra lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää et nuo otettiin studioon ja sit kaks menee takas. Ei pitäisi päästä ulkomaailmaan kesken kaiken..
Samaa mieltä, toki ymmärrän että tässä halutaan vähän lisäjännitystä tuomalla jengi tuonne seisoskelemaan ja vastaamaan, mutta kyllä tuosta menee vähän se "magia" osittain, kun nuo pääsevät näkemään muitakin ihmisiä. Olkootkin että vain juontajat ja kuvaajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti ylläty, jos suomalaiset naiset ( kyllä, heitä 85 prosenttia katsojista) eivät äänestä kaunista, tummaihoista naista jatkoon.
Tämä on bb eikä missikilpailu. Minua ei kiinnosta pätkääkään kuunnella ihmistä, joka ei osaa puhua mistään muusta kuin topsipuikoista, risteilykammosta ja meikeistä. Ei osaa edes kunnolla suomea ja monessa keskustelussa on ihan pihalla.
Tämä, enkä kyllä ymmärrä, että millä ansioilla on jonkun missikisan voittanut.
Hienoa. Kelly oli ainoa joka ei ole tehnyt mitään elämässään.
Kohta on luvassa ensimmäinen yhdyntä. Yllättävän parin kesken...
Höh kelly.. Petra ois pitäny tippuu😕
Vierailija kirjoitti:
Sani pitäs laittaa aikakoneeseen.
Tai ehkä hän tuli sieltä? Eikä voi tietenkään paljastaa ;)
Onko viherkuplapiireissä maalattu Sannasta jotain nazzipersukuvaa, kun tuo kellykin sitä oikein pelännyt.
Eivät ole tainneet Sannan ohjelmia koskaan katsoa, Sannahan on hyvä toimittaja, ei mikään hitleri.
En ymmärrä. Vuosia sitten persut haukku ukkolaa vihervasurisuvakiksi, ja yhtäkkiä sitä alettiin pitää persuna, ei ole kumpaakaan.
Harvinaisen mautonta keskustelua täällä. Suominaiset taas vauhdissa.