Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Kyl noi papparaiset Sedu ja Janne ois voinu pudota! Ei kuivempaa vois olla.
Parhaammasta päästähän näiden jutut on olleet.
Nina itkee taas krokotiilin kyyneliä.
Valavuori vois korjata hampaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sainio on kommentoimaan Sanin tyyliä? Itse on jäänyt 2000-luvun alkuun. Kommentit sopisi ihan ensimmäiseen Idols -ohjelmaan, ei vuoteen 2021.
Voi apua. Taas meni näemmä sainion pointti ohi oikein huolella eikä se edes haukkunut sania.
Päivätehtävää katsellessa tuli naurettua ääneen: Porkka, Niäminen, Sedu ja vissiin Valavuorikin herjaili ja piikitteli silleen kiltisti toisilleen. Varsinkin Toni Niemisen itseironia tuntuu aidolta ja hieman olen alkanut ymmärtää, että millä se pokaa ne kaikki naisensa. Osaa nauraa kyllä itselleen, ja pahasti kumpuun jääneille hypyilleen. Tulihan sieltä kuitenkin sentään kaksi olympiakultaa ja yksi hopea ja MM-lentomäkimestaruus ja ....
Niin että hyvä että kolmikko Porkka, Nieminen ja Sedu jäi vielä kettuilemaan toisilleen.
Nina rakentelee voittoa. Ensimmäiseksi kohua aiheuttaneet perhemurha puheet, nyt tekokyyneleet. Showbiz guru
Vierailija kirjoitti:
Mikä Sainio on kommentoimaan Sanin tyyliä? Itse on jäänyt 2000-luvun alkuun. Kommentit sopisi ihan ensimmäiseen Idols -ohjelmaan, ei vuoteen 2021.
Samaa ihmettelin, mistä 90-luvulle jäämisestä puhuu. Mikä siinä on, että viisikymppinen nainen ei saa olla viisikymppinen?
Niämine menee vielä pitkälle sanokaa mun sanoneen.
En varsinaisesti ylläty, jos suomalaiset naiset ( kyllä, heitä 85 prosenttia katsojista) eivät äänestä kaunista, tummaihoista naista jatkoon.
Sara ei osallistu koskaan keskusteluihin, kyttää mikä kamera kuvaa, esittää ja ulos vielä tällä viikolla kiitos.
Tämä nyt on? Miksi pääsevät välillä pois talosta kuuntelemaan kommentteja? Typerää.
Tinni taisi jo muuten möläyttää, että Kelly on lähdössä kun kysyi, ketä jää kaipaamaan, kun lähtee...
Kelly ja Petra saavat vähän ääniä sillä kateelliset äänestäjänaiset ei halua katsella hyväkroppaisia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyl noi papparaiset Sedu ja Janne ois voinu pudota! Ei kuivempaa vois olla.
Sedun pitää olla loppuun asti.
Kunnon meemi-setä.
Mitä nuo kolme nyt siellä studiossa tekevät? Tuleeko 2 takasin taloon?
Tiukkoja kysymyksiä Kimiltä.
Tosi tyhmää rahastusta et jo 2 päivän kuluttua on häätö-äänestys. Ei mitään järkeä ja makua tässä. Vastahan noi sopeutuu taloon
Vierailija kirjoitti:
Rasistisuomalaiset äänestävät Kellyn ulos?
Tulihan se sieltä ja minä kun jo pelkäsin että jääkö nyt rasistikortti käyttämättä.
Kelly on tylsä, sillä ei ole värin kanssa mitään tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Sara ei osallistu koskaan keskusteluihin, kyttää mikä kamera kuvaa, esittää ja ulos vielä tällä viikolla kiitos.
Olen eri mieltä. Toivotaan että saa jatkaa.
Kelly ulos, vähiten sanottavaa. Aleksi voi luoda vähän jotain konfliktia ehkä kaikessa hölötyksessään jatkossa. Petran parasta antia toistsisfksi painioppitunnit.
Kiinnostava nähdä Aleksi haastateltavana studiossa.