Marjat jo liian kalliita. K-kauppias tahkoaa miljoonia!
Justiinsa luin lehdestä, että tokmannilla oli 1,9kg vadelmia 19,90e. Ja täällä vähän samoissa hinnoissa jopa mansikat, kainuu. Mutta kai ne pyytää, jos kaupaksi menee.
Kommentit (18)
Ryhdy K-kauppiaksi ja päädy miljonääriksi!
Liian kalliilta vaikuttaa ap. Kyllä näissä hinnoissa on ilmaa miljoonia. Ja kauppias kiittää.
Ei ne kaupat pysy auki jos kauppiaat ei tee voittoa, yritystoiminta on semmoista
Miten k-kauppias ja Tokmanni liittyvät tässä toisiinsa?
Kysynnän ja tarjonnan laki. Mustikoita on vähän kaupan, kun suomalaisille ei raskas työ kelpaa. Myöskin kerääjä saa enemmän.
Onhan 2kg vattuja aika paljon, ja hieman spessu tuote.
Siis Tokmanni myy kalliilla ja K-kauppias tienaa siitä miljoonia. Periikö se K-kauppias jotakin mafian suojelurahoja herra Tokmannilta?
Kun vaikka appelsiineista tulee huono sato, niin hinta tietenkin nousee. Lehdet ovat täynnä vinkumista, että ei uskalla kerätä mustikoita, kun tuet menee. Ei mene. Kummallisia tekosyitä keksitään, kun ei itse viitsi mennä poimimaan mustikoitaan. Ja sitten itketään, että kauppias voittaa. Ei se kauppiaskaan mitään hyväntekeväisyyttä harjoita, vaan ottaa työstään osuuden hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Kysynnän ja tarjonnan laki. Mustikoita on vähän kaupan, kun suomalaisille ei raskas työ kelpaa. Myöskin kerääjä saa enemmän.
Lopeta nyt taas 🤦
Vierailija kirjoitti:
Kun vaikka appelsiineista tulee huono sato, niin hinta tietenkin nousee. Lehdet ovat täynnä vinkumista, että ei uskalla kerätä mustikoita, kun tuet menee. Ei mene. Kummallisia tekosyitä keksitään, kun ei itse viitsi mennä poimimaan mustikoitaan. Ja sitten itketään, että kauppias voittaa. Ei se kauppiaskaan mitään hyväntekeväisyyttä harjoita, vaan ottaa työstään osuuden hinnasta.
Oon mä poiminut ja myynyt.
Tuet ei tosiaan mene, jos asiasta ei kerro virallisille tahoille.
Mustikkakyttää ja uusia lomakkeita odotellessa.. t.kela-kanttura
Tuolla niitä on metsässä miljoonia kiloja. Mene keräämään.
Marjojen kilohintoja olen itsekin ihmetellyt. Kun vieressä myydään persikoita, nektariineja, luumuja ja klementiinejä huomattavasti halvemmalla.
Tokmannilla ei edes myydä marjoja
Vierailija kirjoitti:
15 litraa vadelmia tuli maksamaan ehkä vitosen, kun autolla menin keräämään.
Drive-in vatut
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ongelmana?
Ahneus ja kaiken ylihinnoittelu, eikä volyymimyynti
15 litraa vadelmia tuli maksamaan ehkä vitosen, kun autolla menin keräämään.