Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.
Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!
Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.
Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)
Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.
Mikä tuossa 'möläytykessä' oli kiin tyrmäävää? En nyt iha ymmärrä
Kyllähän jokainen nyt maailmanmestarin tunnistaa. Itse en olisi tunnistanut, en kyllä salkkarinäyttelijää tai tubettajiakaan. Sori siitä. Sama naukuvan nasaali helsinkiläinen puhetapa on myös Valavuorella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.
Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!
Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.
Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)
Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.
Ihanaa täällä palstalla ku joku erehtyy kehumaan jotain, nii heti jonku pitää päästä perää kertomaa kaikki negatiiviset asiat kyseisestä asukaasta että ei vaan ketään päästä liikaa kehumaan. Suomalainen negatiivisuus varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vip kausi oli niin lyhyt, joten uskon, että tuon ajan jaksaa vähän feikatakin. Jäi vähän hämärä tunne kun yleensä olen edes jotakin mieltä henkilöistä ja nyt en oikein mitään. Sarasta en saanut mitään otetta, uskon että veti pääosin roolia. Nina myöskin, ei ollut täysin aito. Oliko kukaan? Ehkä Markku, vaikka vasta loppumetreillä aloin tykästymään henkilöön. Kyllä, Markku oli aito itsensä. Petra osin veti roolia, mutta vähemmän kuin Sara ja Nina. No, Vala, hmm.. oli aikalailla oma itsensä. Moni feikkasi, varsinkin Sanna.
Tästä omana itsenään olemisesta ja aitoudesta kun jauhetaan, niin kyllä se aitouden tunne välittyy tv:n läpi osittain. Jos katsoja kokee ristiriitaa henkilön sanojen ja ilmeiden kautta, niin lopputulos on teatraalisen falskia.
Taidat tulkita aika tarkoitushakuisesti näkemääsi. Et esim. ota huomioon ettei kaikki halua paljastaa koko elämäänsä koko maailmalle ja tietävät aivan mainiosti että kamerat kuvaa ja mikrofonit kuulee kaiken mitä tuolla sanotaan ja tehdään.
Markkuhan veti tarkkarajaisesti sen mitä omasta elämästään paljastaa (pari julkista roolia, ei juuri muuta). Petra ei ole näyttelijä joten tuon pidättyvyys lienee ollut halua pitää jotain yksityisasioitaan poissa ohjelmasta. Sara taas kaipasi selvästi välillä omaakin rauhaa vaikka välillä sitten tuli esiin se sama henkilö joka tykkää tehdä youtubeen esityksiä eli sitten esitettiin talon kameroille. Niina tuntui alusta lähtien ottaneen tavoitteekseen voiton eikä tuo sitä suuremmin peitellyt. Välillä tuo paljasteli liikaakin, varsinkin muiden asioita jotka ehkä olisi voinut jättää sanomattakin.
Ei tuolla juuri kukaan ollut täysin oma itsensä mutta eipä sitä muut odotakaan paitsi ohjelmaa tuijottavat suurfanit joilla on joku kummallinen ideaalikuva siitä mitä olisi täydellinen bb ja jotka kritisoi kaikkea tai kaikkia mikä ei sovi heidän mielikuvaansa.
Mun mielestä on kaksi ihan eri asiaa feikata jotenki omaa luonnettaan tai käyttäytymistään, kuin se että on tietoisesti kertomatta yksityisasioistaan. Eihän kukaan tuolla ole 100% samanlainen kuin kotonaan, ei varmasti sano samoja asioita koko Suomen kuullen kuin ihan lähipiirilleen.
Ja mistähän sinä sen todellisen luonteen sitten päättelet jos et just siitä käyttäytymisestä?
Tuossahan nimenomaan sanottiin, että käyttäyminenhän on eri asia kuin yksityisasioista kertominen. Se, ettei kerro yksityisasioitaan ei tarkoita sitä, että käyttäytyminen olisi jotenkin feikkiä. Todella omituista, että pitäisi käyttäytyä jotenkin äänekkäämmin ja näkyvämmin kuin normaalisti, että olisi muka aito. Minä ainakin olen luonnostanikin ujompi, ilmeettömämpi ja hiljainen, kuten Petra. Miten olisin muka aidompi, jos yhtäkkiä kameran edessä alkaisin hössöttämään äänekkäästi?
eri
olisin feikki jos olisin hiljainen nurkassa viihtyvä joskus pientä hymyä.
Kyllähän Petra asiansa puhui ja enemmänkin.
...asiaa ei ollut kylläkään paljon...siinä se harmitus katsojan kannalta.
Ja Nina puhui liikaa,🤓
Nina pystyi kyllä keskustelemaan monista aiheista...toisin kuin Petra ja tubettajat.
kuten timosta, itsestään, ajatuksistaan, timosta, pojistaan, mietteistään, työkokemuksistaan, timosta...
jokaiseen asiaan otti kantaa, mielipide jne. Olisin silti halunnut että Nina voittaa vaikka oli välillä ärsyttävä siksi koska olisi välillä ollut hiljaa, vähemmän puhunut tai ei ollenkaan pojista. Omat suosikkini Rosa ja Sanna. Pääasia että nainen voitti.
Mikä tää pääasia että nainem voitti juttu mitä moni suoltaa täällä on? :D Ollaanko me naiset nykyään tosiaan tällaisia?
Se on sitä paljon puhuttua feminismiä mikä pitäisi jo laissa kieltää. Se ei tarkoita tasa-arvoa vaan naisten ylivaltaa ja miesten alistamista jota en itse kannata vaikka nainen olenkin.
kuinka monta kertaa BB:n on voittanut nainen? niinpä. 2 kertaa. viimeksi vahvasti hmm s--i mukana. Nyt oli kolme voittaja kelpoista naista finaalissa niin totta helevetissä kannatan että nainen voittaa.
Kannattaminen on eri asia kuin se että raivopäänä koitetaan keinolla millä tahansa varmistaa ettei vaan mies voita, ihan miehestä riippumatta.
niin politiikassa kun kaikessa muussakin niin täytyy valita paras eikä sopivin. Näistä neljästä 3 naista ja 1 mies niin itse pidin kaikista kolmesta naisesta niin tottakai kannatin loppuun asti, en äänestänyt.
Sara oli kaunis nauraessaan. Muuten huulet jollain tapaa turpeat
Petra voitti ja pulinat pois. Hyvä niin. Onnittelut Petralle!!
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Markku ja sara ihastuivat. Juuri kun s oli lähdössä talosta niin Markku vielä huuteli, että Tuu Lappajärvellä käymään.
Miks Markku Saraa huutelis Lappajärvellä käymään ku Helsingissä asuu?
Vierailija kirjoitti:
Sara oli kaunis nauraessaan. Muuten huulet jollain tapaa turpeat
hyvätb oli huulet, ei viivat eikä liian turpeet. Sara oli kaunis vaikkei hymyillyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että Markku ja sara ihastuivat. Juuri kun s oli lähdössä talosta niin Markku vielä huuteli, että Tuu Lappajärvellä käymään.
Miks Markku Saraa huutelis Lappajärvellä käymään ku Helsingissä asuu?
Sara Kokkolassa ja Petra Lappajärvellä ja Kuortaneella työ painivalmentajana, opiskelut kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kumpikaan tienneet toisiaan ennestään. Petra sitten kertoi painineensa, ja silloin Markku kysyi mikä on hänen URANSA suurin saavutus. Kun Petra vastasi että no, maailmanmestaruus, ja kaksi euroopanmestaruutta, pahoitteli Markku että sori etten tiennyt. Eikä Petra puolestaan ottanut millään lailla asennetta että oletpas juntti kunnet tunnistanut. Juttelivat pitkään senkin jälkeen. Ja näköjään ystävystyivätkin talossa.
Eikö täälläkin ole tullut jo selväksi, ettei se naisten paini ole kaikille tuttu laji. Ihmisillä on elämässä niin paljon kaikenlaista, että on suorastaan mahdotonta pysytellä kärryillä kaikesta, ellet pelkästään keskity seuraamaan elämää sivusta, että mitä muut tekevät. Eikä uutisiakaan katso televisiosta enää kuin se vanhempi kansanryhmä, jotka ovat siihen tottuneet.
Itse en edes muista, milloin olisin viimeksi niin tehnyt. Ainakin siitä on vuosia.
Eli tässäkin asiassa on turha Petran puolesta myötäloukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa 'möläytykessä' oli kiin tyrmäävää? En nyt iha ymmärrä
Kenelle tahansa voisi vilpittömästi esittää saman kysymyksen.
Vierailija kirjoitti:
Onko Nina alkoholisti, kun ei uskalla ottaa pisaraakaan viinaa?
Timo TA:n vaikutusta käsittääkseni. Hän oli raivoraitis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettei kälättäjä-Mikkonen voittanut. Sen narinasta sai jo ihan tarpeekseen. Toivottavasti älyää olla osallistumatta enää yhteenkään ohjelmaan.
En ollut Petrankaan voittoon tyytyväinen. Rikkaan perheen tenava, jolle on kaikki petattu valmiiksi.
Ehkä Markulle ois tehnyt raha hyvää.
Markku lienee varakkaasta perheestä. Kertoi juoneensa lapsena jääteetä perheensä ulkomaanreissulla.
sekö varakkaan perheen merkki, naurettavaa
Ulkomaanreissulla!
lähtisin ulkomailla käymään mutta korona .Toivottavasti ens vuonna jo pääsee. Oon tehnyt monia matkoja huom omilla rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä muuten aika erilainen porukka jos vertaa siihen aiempaan jossa olivat mm. Andy McCoy ja Anu Sagim.
"Hieman" eri meno oli talossa näiden porukoiden välillä jos miettii näin jälkikäteen.
No niin oli :D Aika lässynläätä ollut Virtasen BB-kaudet. Toki ollut kivoja asukkaita, mutta me tarvittais enemmän Krisun ja Sinin (mustatukkainen juristi, joka joutui lähteä viikon jälkeen) aiheuttamaan hämmennystä. Jos on vaan kilttejä persoonia, mitään ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tämä muuten aika erilainen porukka jos vertaa siihen aiempaan jossa olivat mm. Andy McCoy ja Anu Sagim.
"Hieman" eri meno oli talossa näiden porukoiden välillä jos miettii näin jälkikäteen.
No niin oli :D Aika lässynläätä ollut Virtasen BB-kaudet. Toki ollut kivoja asukkaita, mutta me tarvittais enemmän Krisun ja Sinin (mustatukkainen juristi, joka joutui lähteä viikon jälkeen) aiheuttamaan hämmennystä. Jos on vaan kilttejä persoonia, mitään ei tapahdu.
Mitä jos menisit vaan sinne lähipubiisi katsomaan parin juoppokaverisi riitelyä. Se on ihan yhtä jännää kuin katsoa samaa telkkarista. Me muut voidaan katsoa sitten sen sijaan telkkarista jotain älykkäämpää.
Tuliko koko aikana selville että seurusteleeko Markku vielä sen Venla Savikujan kanssa? Tai yleensäkään että onko sinkku nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D
Kiitos kun kirjoitit tämän, onhan Markku ihan unelmamies.
Vierailija kirjoitti:
Mikkoskan ääni on kaameaa kuunneltavaa. Miten on pilannut äänensä noin käheäksi?
Toivon ettei Mikkoska ole missään sellaisessa ohjemassa, jota katson. Tuota ääntä en kestäisi kuunnella.
Pöytätavat! Mikkoska puhui ruoka suussa.
Omia lapsiaan hoiti ja moemmilla joku dg.
Siinä "hyvä" esimerkki ruokailutavoista nuorisolle. Ahdetaan suu täyteen ruokaa ja yritetään sen jälkeen mumista jotain. Käytöstavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Markku se oikea voittaja on, tämä yliksen ym. äänillä ratkennut lopputulos lähinnä naurattaa.
Ymmärrän toisaalta Markun aiheuttaman "uhkan" ja kateuden niiden keskustelussa, onhan se kauheaa kun naiset tykkää.Kausi itsessään oli kyllä viihdyttävä ja asukasvalinnat hyviä. Loppua kohti kyllä lässähti pahasti. Vikat päivät jäi melkeinpä katsomatta ja finaalia en katsonut enää ollenkaan.
Kiva että syksyllä on sama talo käytössä, toimiva jotenkin kun tuo keittiö on samassa tilassa ja muutenkin.Toivottavasti talo toi kaikille osallistujille jotain hyvää ja poiki uusia töitä, huolimatta siitä mitä mieltä kenestäkin ollaan. Rohkeaa jokaiselta mennä sinne ylipäänsä.
Ihan kun ylikselle jumiutuneet väsynyttä läppää 24/7 spämmivät nörtit käyttäisi ties kuinka monta tonnia omia rahojaan äänestämällä jotain petraa pelkän päähänpiston vuoksi. Tuollainen vaatisi vähän tulojakin. Ehkä nyt vaan suosiolla uskot että petralla oli kannattajia muuallakin.
Nehän nimenomaan on just niitä jotka käyttää pelirahansa näihin tämmöisiin, niillä muutakaan menoja ole. Tai ehkä on, mutta eivät oo niin justiinsa.
Viimeiset kolme voittajaa edustaa aika hyvin tätä tiettyä vedonlyönti- ja pelikulttuuria noilla palstoilla. Krisussa ja Joelissa on jotain samaistuttavaa noilla jonneilla ja syrjäytyneillä nörteillä.
Markku jakoi mielipiteet, koska vegaaniudenvihaajat, koska ulkonäkö, koska naisten mieleen ja koska mies ei saa voittaa. Sara edusti naista jollaista he eivät koskaan saisi. Nina nyt tasaisesti vaan ärsytti (tosin olisivat sen laittaneet kuulemma läpällä voittoon jos Petru olisi tippunut). Janne oli pidetty, tubettajat ei koska ne menestyivät siinä missä nää toiset jäivät vain jankkaamaan heistä.
Hyvä näpäytys kaikille naisille jotka ei noita jonneja päin katsokaan ja miehille jotka saa parhaimmat naiset.
Voittoon se joka osaa puhua pieruista ja kakasta ja muusta samanhenkisestä.
Näin tässä on käynyt. Kukaan tuntemani ei äänestänyt, en itsekään, vaikka kyllä katsoivat ainakin koosteet. Petra ei varmasti ollut kenenkään suosikki. Suon Petralle voiton, vaikka olisin toivonut Markun tai Saran voittoa. Minkä Petra itselleen mahtaa, jos ei ole perheessä ikinä näytetty tunteita ja painipiireissä ei varmaan hirveän sosiaalista se meno ole, on vain kahden tosi ahdistavan kulttuurin tuotos.
Finaalikaksikko ei ollut yllätys, mutta sinänsä erikoinen "sattuma" että kumpikin on jotenkin todella epäsuosittuja oman sukupuolensa parissa. Naiset ei juurikaan tunnu tykkäävän Petrasta eikä miehet Markusta.
Olikohan Sara ihan ite kirjoittanut?
Hauska/huono oli myös Markun puhe, kun aloitti: Mukavaa että olette päässeet paikalle. ..
. Nina repesi nauruun sanasta : mukavaa, hautajaispuheessa!