Miksi naiset ei osta miehille
Kommentit (16)
Vaadin tasa-arvoa oikeinkirjoituksen suhteen. Jollei mies osaa kirjoittaa yhtä virkettä ilman viittä kirjoitusvirhettä, hän ei ansaitse lahjoja.
En osta, enkä halua lahjoja. Siinä sinulle tasa-arvoa.
Meillä ei moisesta hömpästä välitetä.
Ei hän halua, joten laitan vain viestin 😄
Japaniassa on White Day 14.3. jolloin naiset ostavat miehille lahjoja. Tasa-arvoinen maa.
Eipä hänkään huomioi merkkipäiviäni millään lailla joten miksi vaivautuisin.
En osta, en saa, ihan merkityksetön päivä minulle. Mies tuskin edes huomaa milloin ystävänpäivä on, hyvä jos on kartatalla edes jostain joulusta tai juhannuksesta :D
Meillä on tasa-arvo, kumpaakaan ei voisi vähempää kiinnostaa kyseinen päivä.
Vierailija kirjoitti:
Japaniassa on White Day 14.3. jolloin naiset ostavat miehille lahjoja. Tasa-arvoinen maa.
Korjaus: naiset lahjovat 14.2. ja saavat vastalahjoja 14.3.
Suomessa naiset ostaa enemmän lahjoja miehille kuin miehet naisille.
Miten niin ei osta? Tottakai ostaa. Itse olen ostanut ihan joka vuosi kun ollaan yhdessä oltu. Todellakin varmasti naiset ostavat enemmän lahjoja kuin miehet.
Meillä mies ei edes tiedä, että joku ystävänpäivä on olemassa, eikä sitä meillä noteerata mitenkään.
Minulle ja varmasti monelle muullekin ihmiselle tasa-arvo on jotakin ihan muuta, kuin lahjan ostaminen ystävänpäivänä. Ystävänpäivä ei muuten tarkoita Suomessa mitään: Mies ostaa lahjan naiselle, vaan varmaan enemmän ihmiset muistaa ystäviään.
Joskus kun ystävänpäivän itse huomioin se tarkoitti sitä, että lähetin kortit sisaruksilleni ja ystävilleni. Nyt en tee enää sitäkään. Kortit on kalliita ja postimerkit on kalliita ja koko ystävän päivä on ihan humpuukia.
Suurin osa miehistä ei takuulla huomioi yhtävänpäivää mitenkään. Itse asiassa suurin osa ihmisistä ei huomioi ystävänpäivää mitenkään.
Suomessa on ystävänpäivä, ei mikään Valentines päivä jolloin miehet hemmottelevat naisiaan, vievät ravintolaan, antavat ruusuja ja suklaata, kosivat ja antavat kielihoitoa.
Ei suomalaismiehistä ole tuollaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin tasa-arvoa oikeinkirjoituksen suhteen. Jollei mies osaa kirjoittaa yhtä virkettä ilman viittä kirjoitusvirhettä, hän ei ansaitse lahjoja.
Mitä virheiden korjaaja saa itselleen, kun tulee korjaamaan toisten virheitä, muttei vastaa heidän kysymyksiinsä tai kommentoi aihetta? Vaikuttaa vastenmieliseltä.
Meillä ystävänpäivänä yleensä annetaan lahjaksi toisille yhteistä aikaa, jonka käytämme useimmiten tehden ja nauttien yhdessä illallisen. Joskus jompi kumpi on saattanut muistaa tuoda kaupasta ohimennen jotkin leivokset, muttei muutoin erikseen huomioida erikseen.
Minä ostan omalle miehelleni.