Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother vip 2021 official

Vierailija
29.04.2021 |

Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?

Kommentit (24387)

Vierailija
24161/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko koko aikana selville että seurusteleeko Markku vielä sen Venla Savikujan kanssa? Tai yleensäkään että onko sinkku nykyään?

Ei oo sinkku ku mä just varasin sen

Vierailija
24162/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!

Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.

Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)

Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D

"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.

Eivät kumpikaan tienneet toisiaan ennestään. Petra sitten kertoi painineensa, ja silloin Markku kysyi mikä on hänen URANSA suurin saavutus. Kun Petra vastasi että no, maailmanmestaruus, ja kaksi euroopanmestaruutta, pahoitteli Markku että sori etten tiennyt. Eikä Petra puolestaan ottanut millään lailla asennetta että oletpas juntti kunnet tunnistanut. Juttelivat pitkään senkin jälkeen. Ja näköjään ystävystyivätkin talossa.

Eikö täälläkin ole tullut jo selväksi, ettei se naisten paini ole kaikille tuttu laji. Ihmisillä on elämässä niin paljon kaikenlaista, että on suorastaan mahdotonta pysytellä kärryillä kaikesta, ellet pelkästään keskity seuraamaan elämää sivusta, että mitä muut tekevät. Eikä uutisiakaan katso televisiosta enää kuin se vanhempi kansanryhmä, jotka ovat siihen tottuneet.

Itse en edes muista, milloin olisin viimeksi niin tehnyt. Ainakin siitä on vuosia.

Eli tässäkin asiassa on turha Petran puolesta myötäloukkaantua.

Muutkin asukkaat keskusteli ohjelman aikana siitä, ketä tiesi entuudestaan ja ketä ei. Ei olleet mitään itsestäänselviä tuttavuuksia kaikille ollenkaan.

Kiva sekoitus kaikkea kuitenkin haettu; somevaikuttajia, politiikan ääntä, entistä urheilijaa, näyttelijää, muusikkoa, kauneuskisaajaa jne.

Asukkaat itse sitten lopulta teki ohjelmasta sen mitä

siitä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24163/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko näin kauden loputtua sanoa vielä muutama ylistävä sana mun lempparista eli Markusta. Musta oli niin ihana seurata sellasta tyyppiä, joka on luonnostaan kohtelias ja auttavainen muita kohtaan. Sen kyllä huomaa, jos joku tekee ja sanoo jotain vaan mielistelläkseen. Markulta kaikki eleet tuli niin luonnostaan ja helposti. Hän myös kohteli kaikkia tasapuolisesti niin keskusteluissa kuin tehtävissä ja muissa touhuissa. Markku kokkasi ja suunnitteli kaikille asukkaille ruokaa, vaikka itse ei sitä syönytkään.

Tästä päästäänkin seuraavaan aiheeseen eli vegaaniin. Huippua nähdä ihminen, joka on oikeasti ilmeisen ehdoton vegaani, eikä tee siitä mitään ongelmaa itselleen eikä kanssa-asukkaille. Eikä hän myöskään tuputtanut veganiuttaan muille ja ruokaostoksissakin huomio yhtälailla muitakin syöjiä. Loistava esimerkki monille muille vegaaneille!

Kaikesta tästä kiltteydestä huolimatta ei ole mikään kynnysmatto tai säälin kerjääjä vaan tarvittaessa piti puolensa ja sanoi vastalauseen. Itsevarma omilla vahvoilla jaloillaan seisova mies, joka ei ota itseään ja elämää liian vakavasti. Osasi myös ottaa johtajan aseman ja vastuun kunniakkaasti vastaan.

Ja kirsikkana kakun päällä vielä charmikas ja komea ulkonäkö, joka miellyttää ainakin minua. Kertakaikkiaan ihana mies, oli huippua seurata kaverin tekemisiä muutaman viikon ajan :)

Tulipas romaani, mutta harvoin tällä palstalla ketään kehutaan joten ehkä yks hehkutusromaani välissä mene :D

"Mikäs sun suurin saavutus elämässä on ollut?" kyssä Petralle + muut möläytykset olivat kyllä aika tyrmääviä. Neitimäinen puhetapa pisti korvaan.

Mikä tuossa 'möläytykessä' oli kiin tyrmäävää? En nyt iha ymmärrä

Kenelle tahansa voisi vilpittömästi esittää saman kysymyksen.

Niinpä.

Ne jotka urputtavat ettei ihmiset tiedä Petraa niin tietääkö itse, että se maailmanmestaruuskin tuli sille ihan vahingossa, vastustajan virheiden ja pistesähläyksen vuoksi?

Ei mitenkään itsestäänselvää että hän pitäisi tuota välttämättä suurimpana saavutuksenaan.

Vierailija
24164/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Ne jotka urputtavat ettei ihmiset tiedä Petraa niin tietääkö itse, että se maailmanmestaruuskin tuli sille ihan vahingossa, vastustajan virheiden ja pistesähläyksen vuoksi?

Ei mitenkään itsestäänselvää että hän pitäisi tuota välttämättä suurimpana saavutuksenaan.

Ei helvetti! Et selvästi tiedä painista tai urheilusta mitään! Olli voitti sen finaalin yksiselitteisesti sääntöjen mukaan. Hän meinasi menettää mestaruutensa lopussa, kun oma valmentaja täysin tarpeettomasti painoi sitä haastonappia, mutta onneksi sääntöjen mukaan Olli sai peruuttaa sen haaston. Tuo tieto on niin virheellinen ja kunniaa loukkaava, että rikosilmoitus ei ole kaukana.

Vierailija
24165/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Nina alkoholisti, kun ei uskalla ottaa pisaraakaan viinaa?

Timo TA:n vaikutusta käsittääkseni. Hän oli raivoraitis.

pappilassa kasvanut

Vierailija
24166/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saran muistopuhe kaikista paras. Täys 10

Olikohan Sara ihan ite kirjoittanut?

Hauska/huono oli myös Markun puhe, kun aloitti: Mukavaa että olette päässeet paikalle. ..

. Nina repesi nauruun sanasta : mukavaa, hautajaispuheessa!

Sara kirjoitti itse niinku kaikki muutkin. 

Vierailija
24167/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ei syksyllä tule sellaista muijaa taloon, kuin Eevis. Nussi vieraan jätkän kanssa taukoamatta, kuin idiootti ja kehui vielä peseytyvänsä aniharvoin. Yök mikä otus.

Hiiwiksellä oli monesti monta päivää putkeen rasvainen tukka nutturalla kiinni. Alapäänsä pesi kerran viikossa ja monissa paidoissa oli vanhat pinttyneet hikiläikät kainalossa.. Monestihan hiiwis ei mennyt pesulle edes seksin jälkeen. En tiedä miten Jukka sitä suostui panna.

olihan siellä käsisuihku, amis sai mensaa

Vierailija
24168/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustin Ninaa ja kehuin täällä Petraa. Musta tuntuu että ne ilkeimmät ihmiset ovat olleet Markun kannattajia, joilla on tarve vain haukkua muita ja olla kateellisia.

Vierailija
24169/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina oli tyytyväinen lopputulokseen, koska ei ollut suurta eroa muihin. (N. 33%) 3. Sija

Sara ei ollut tyytyväinen, koska ero muihin oli suuri. (N .12%) 4. Sija

Siis millä tavalla olivat ja eivät olleet tyytyväisiä? Sanoiko esimerkiksi Sara näin? Mitäs markku sanoi? 

Nina oli tyytyväinen kun erot oli pienet heidän kolmen välillä ymmärrätkö pointin.

Sara oli pettynyt, kun " kaula" oli suuri, ymmärrätkö?

- Markku sanoi yllättyneenä: hopea ei ole häviö...

Tottakai ymmärsin, mitä tarkoitit. Tuonhan jo kirjoitit tuossa aiemmin. Minä en kysynytkään, mitä sinä kommentillasi tarkoitit, vaan kysyin, sanoiko joku näin vain miten se ilmeni. 

Markki sanoi. Nina sanoi. Saran ilme.

Nii, eli Markku sanoi, että hopea ei ole häviö, ja Nina oli tyytyväinen. Sara ei sanonut mitään. Kiitos. 

Sara oli kyllä säteilevin kasvoiltaan ja varmaan mielissään että nyt pääsi pois. 

Vierailija
24170/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Ei helvetti! Et selvästi tiedä painista tai urheilusta mitään! Olli voitti sen finaalin yksiselitteisesti sääntöjen mukaan. Hän meinasi menettää mestaruutensa lopussa, kun oma valmentaja täysin tarpeettomasti painoi sitä haastonappia, mutta onneksi sääntöjen mukaan Olli sai peruuttaa sen haaston. Tuo tieto on niin virheellinen ja kunniaa loukkaava, että rikosilmoitus ei ole kaukana.

Mitä sä sönkötät?

Petra yhden pisteen pelin aikana vastustajan virheen vuoksi. Ja ilman sitä ei olisi voittanut.

Sen ansiosta olivat tasatilanteessa 5-5 ja pelin jälkeen Petra sai vielä yhden lisäpisteen vastustajan virheellisen haaston takia jolloin tulos oli 6-5.

Ilman lisäpistettä vastustajan mokan takia tulos olisi ollut tasapeli, Petra olisi silti saanut voiton sillä vastustajalle oli annettu toisessa erässä varoitus.

Vierailija
24171/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa en tajua: jos Janne Porkkaa hehkutetaan koko kansan suosikkina, joka nousi uuteen lentoon ohjelman myötä, niin miksi kansa ei äänestänyt häntä jatkoon? Onko kansa väärässä vai onko hehkutus siltä osin turhaa. Vai onko BB:n logiikassa jotain outoa. Minä yksinkertaisena olen ajatellut että suosituin voittaa

Mun mielestäni hän kärsi jonkinlaisen "oikeusmurhan" siinä häätöäänestyksessä. Oli pitkään varmana pääsemässä jatkoon prosenttien perusteella, ja äänestäjät keskittyivät Aleksiin ja Pinjaan kun luulivat Jannen olevan turvassa. Eli esim ne jotka halusivat "tubettajat" ulos, antoivat äänensä Aleksille. Itsekin toimin näin ja harmikseni Janne tippui.

ei pidä luulla luuta lihaksi eikä lampaanpäätä makkaraksi. 

Vierailija
24172/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina oli tyytyväinen lopputulokseen, koska ei ollut suurta eroa muihin. (N. 33%) 3. Sija

Sara ei ollut tyytyväinen, koska ero muihin oli suuri. (N .12%) 4. Sija

Siis millä tavalla olivat ja eivät olleet tyytyväisiä? Sanoiko esimerkiksi Sara näin? Mitäs markku sanoi? 

Nina oli tyytyväinen kun erot oli pienet heidän kolmen välillä ymmärrätkö pointin.

Sara oli pettynyt, kun " kaula" oli suuri, ymmärrätkö?

- Markku sanoi yllättyneenä: hopea ei ole häviö...

Tottakai ymmärsin, mitä tarkoitit. Tuonhan jo kirjoitit tuossa aiemmin. Minä en kysynytkään, mitä sinä kommentillasi tarkoitit, vaan kysyin, sanoiko joku näin vain miten se ilmeni. 

Markki sanoi. Nina sanoi. Saran ilme.

Nii, eli Markku sanoi, että hopea ei ole häviö, ja Nina oli tyytyväinen. Sara ei sanonut mitään. Kiitos. 

Sara oli kyllä säteilevin kasvoiltaan ja varmaan mielissään että nyt pääsi pois. 

Sara on pohjimmiltaan ujo ja peitti pettymyksensä. Toisaalta oli ehkä varma että voittaisi.

Vierailija
24173/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikkia äänestetään, ei toiseksi parasta. 

Vierailija
24174/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä asiaa en tajua: jos Janne Porkkaa hehkutetaan koko kansan suosikkina, joka nousi uuteen lentoon ohjelman myötä, niin miksi kansa ei äänestänyt häntä jatkoon? Onko kansa väärässä vai onko hehkutus siltä osin turhaa. Vai onko BB:n logiikassa jotain outoa. Minä yksinkertaisena olen ajatellut että suosituin voittaa

Mun mielestäni hän kärsi jonkinlaisen "oikeusmurhan" siinä häätöäänestyksessä. Oli pitkään varmana pääsemässä jatkoon prosenttien perusteella, ja äänestäjät keskittyivät Aleksiin ja Pinjaan kun luulivat Jannen olevan turvassa. Eli esim ne jotka halusivat "tubettajat" ulos, antoivat äänensä Aleksille. Itsekin toimin näin ja harmikseni Janne tippui.

ei pidä luulla luuta lihaksi eikä lampaanpäätä makkaraksi. 

..pässinpäätä..

Vierailija
24175/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina sanoi, että hänellä on yhtä tasokkaat jutut ilman alkoholiakin.

Eiköhän liene ihan oma päätös.

Vierailija
24176/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Farmi kutsuu Niinaa seuraavaksi..

Veikkaan myös että

Porkkaa kutsuu joku Putouksen tyyppinen ohjelma juontohommiin

Ninaa kutsuu pari tositv:tä sekä seiska

Petraa kutsuu selviytyjät ja muut tositv-kilpailut

Saraa, Pinjaa ja Ronia omat työnsä

Samoin Sania myös

Kellyä seiskan palstat ja ex on the beach -tyyppiset formaatit

Rosa ja Sanna pysyy tuntemattomissa lesteissään

Sedua kutsuu raha

Markkua omat opiskelunsa

Valaa ulosottomies

Onpa ankeasti sanottu. Mitä sitten, jos joidenkin elämä jatkuu sellaisena kuin se oli aiemminkin ja näistä tyypeistä nyt tehdään pari seiskajuttua ja joku ehkä saatetaan nähdä jossain muussa realityssä? Eikös se ole aika perussettiä, kun nämä nyt sattuivat olemaan julkkiksia jo ennestään. Ja kommentti Rosasta ja Sannasta on myös mielestäni outo. Missä ihmeen tuntemattomissa lesteissään? Etkö sinä tunne ketään, elleivät he kierrä tosi-tv -formaateissa tai seiskassa? 

Ei tässä ollut tarkoitus ankeasti sanoa tai edes arvostella yhtään mitään, veikkaus vain mikä ketäkin tulevaisuudessa kutsuu.

Enemmänkin se on mielestäni hyvä, että näillä muutamalla on omat työnsä jotka jatkuvat ennallaan eikä heidän tarvitse alkaa juoksentelmaan eri formaateissa julkisuuden perässä. Sanna ja Rosa on aika tuntemattomissa lesteissä ihan yleisesti jos vertaa muihin.

Riippuu piireistä. Minulle kyllä Rosa ja Sanna ovat paljon tunnetummissa lesteissä kuin tubettajat, salkkarinäyttelijät, urheilijat, missit tai ravintolayrittäjät. Pinjaa, Kellyä, Valavuorta, Petraa ja Markkua en edes tunnistanut. 

et oo sitten koskasan katsonut esim uutisten jälkeen urheiluruutua mitä Petraan tulee Ikinä en oo kuullut MarkkuPullista en Pinjasta , vasta BB ssa

En oo katsonut. Tiedän tunnetut urheilijat jotka edustaa tunnettuja lajeja maailmalla (jääkiekko, hiihtäjät, formulat jne.) mutta mistään entisestä painijasta en ollut ikinä kuullutkaan.

En myöskään katso Ukkolan edustamia ohjelmia tai lue hänen kolumnejaan.

Tai varmasti olen lukenut, mutten kiinnitä yleensä mitään huomiota itse toimittajaan vaan juttuun.

Rosan tiesin politiikasta ja vttu haisee hyvältä -kommenteistaan, sen enempää en ollut hänen edesottamuksistaan kuullut kun ei ole niin kiinnostavia olleet juttunsa, että otsikkotasoa pidemmälle jaksaisin kiinnostua.

Markun tiesin salkkareiden entisenä näyttelijänä, mutta hänen oikeaa nimeä en tiennyt ennen kuin kasvot näin. Tubettajat tiesin teini-ikäisten lasten kautta ym.

Täysin tuntemattomia nimiä oli vain Kelly, Vala ja Petra.

Minulle oli täysin tuntemattomia Markku, Pinja ja Sara.

Vierailija
24177/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut kaikki BB tuotantokaudet ja tämä kausi on mielestäni paras.

Onnistunut casting, talo ja tehtävät.

Asukkailla rento ja hyväntuulinen ilmapiiri. Hyviä keskusteluja ja huumoria.

Toki studion puolella ja äänituotannossa oli parannettavaa, mutta muutoin ihan huippu viihdettä. :)

Vierailija
24178/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä.

Petra ei olisi voittanut sitä omilla ansioillaan, vaan olisi hävinnyt ollut 4-5, jos ei vastustaja olisi tehnyt virhettä ottelussa (Petralle 1 piste) ja vastustaja ei olisi tehnyt väärää haastoa (Petralle toinen piste).

Se nyt on kylmä totuus, että voitto tuli vastustajan virheistä. Ei siitä hernettä nenään voi vetää jos sen ääneen sanoo.

Urheilijaluonteen tietäen moni ei pitäisi sitä itselleen silloin ns. "oikeana" voittona ja tärkeimpänä saavutuksenaan.

Vierailija
24179/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nina sanoi, että hänellä on yhtä tasokkaat jutut ilman alkoholiakin.

Eiköhän liene ihan oma päätös.

Alkoholi aiheuttaa kertomansa mukaan hänelle ihoon punaisia läikkiä, kuumenemista ja hikoilua. Sille on käsittääkseni joku nimikin olemassa, en jaksa muistaa mistä on kyse mutta tota joillekin tosiaan tulee.

Vierailija
24180/24387 |
21.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Farmi kutsuu Niinaa seuraavaksi..

Veikkaan myös että

Porkkaa kutsuu joku Putouksen tyyppinen ohjelma juontohommiin

Ninaa kutsuu pari tositv:tä sekä seiska

Petraa kutsuu selviytyjät ja muut tositv-kilpailut

Saraa, Pinjaa ja Ronia omat työnsä

Samoin Sania myös

Kellyä seiskan palstat ja ex on the beach -tyyppiset formaatit

Rosa ja Sanna pysyy tuntemattomissa lesteissään

Sedua kutsuu raha

Markkua omat opiskelunsa

Valaa ulosottomies

Onpa ankeasti sanottu. Mitä sitten, jos joidenkin elämä jatkuu sellaisena kuin se oli aiemminkin ja näistä tyypeistä nyt tehdään pari seiskajuttua ja joku ehkä saatetaan nähdä jossain muussa realityssä? Eikös se ole aika perussettiä, kun nämä nyt sattuivat olemaan julkkiksia jo ennestään. Ja kommentti Rosasta ja Sannasta on myös mielestäni outo. Missä ihmeen tuntemattomissa lesteissään? Etkö sinä tunne ketään, elleivät he kierrä tosi-tv -formaateissa tai seiskassa? 

Ei tässä ollut tarkoitus ankeasti sanoa tai edes arvostella yhtään mitään, veikkaus vain mikä ketäkin tulevaisuudessa kutsuu.

Enemmänkin se on mielestäni hyvä, että näillä muutamalla on omat työnsä jotka jatkuvat ennallaan eikä heidän tarvitse alkaa juoksentelmaan eri formaateissa julkisuuden perässä. Sanna ja Rosa on aika tuntemattomissa lesteissä ihan yleisesti jos vertaa muihin.

Riippuu piireistä. Minulle kyllä Rosa ja Sanna ovat paljon tunnetummissa lesteissä kuin tubettajat, salkkarinäyttelijät, urheilijat, missit tai ravintolayrittäjät. Pinjaa, Kellyä, Valavuorta, Petraa ja Markkua en edes tunnistanut. 

et oo sitten koskasan katsonut esim uutisten jälkeen urheiluruutua mitä Petraan tulee Ikinä en oo kuullut MarkkuPullista en Pinjasta , vasta BB ssa

En oo katsonut. Tiedän tunnetut urheilijat jotka edustaa tunnettuja lajeja maailmalla (jääkiekko, hiihtäjät, formulat jne.) mutta mistään entisestä painijasta en ollut ikinä kuullutkaan.

En myöskään katso Ukkolan edustamia ohjelmia tai lue hänen kolumnejaan.

Tai varmasti olen lukenut, mutten kiinnitä yleensä mitään huomiota itse toimittajaan vaan juttuun.

Rosan tiesin politiikasta ja vttu haisee hyvältä -kommenteistaan, sen enempää en ollut hänen edesottamuksistaan kuullut kun ei ole niin kiinnostavia olleet juttunsa, että otsikkotasoa pidemmälle jaksaisin kiinnostua.

Markun tiesin salkkareiden entisenä näyttelijänä, mutta hänen oikeaa nimeä en tiennyt ennen kuin kasvot näin. Tubettajat tiesin teini-ikäisten lasten kautta ym.

Täysin tuntemattomia nimiä oli vain Kelly, Vala ja Petra.

Minulle oli täysin tuntemattomia Markku, Pinja ja Sara.

Kukaan muu kuin Pinja ei ollut heistä tuntematon nimensä puolesta.

Ketju on lukittu.