Big Brother vip 2021 official
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näin Petran tulevan taloon sillä asenteella, että hän on sentään maailmanmestari, ketäs helvetin tubettajia te olette? Ei ollut kiinnostunut kenestäkään, murjotti ja katseli kulmiensa alta kun muut keskustelivat milloin mistäkin. Urheiluaiheisiin pääsi mukaan ja nekin keskittyi vain hänen omiin tekemisiinsä. Lopussa alkoi viljelemään pohojanmaalaista asennetta kun keksi että katsojat taisivat tykätä hänen jostain heitostaan. Päälleliimattuna sekin meni mun mielestä penkin alle kun yritti kehitellä itsestään jotain sketsihahmoa loppua kohden.
Minä en ajatellut, että olisi mennyt minään maailmanmestariasenteella sisään, mutta muuten olen kyllä pitkälti samaa mieltä. Minusta Petra oli vain aluksi vähän eksyksissä, ikään kuin koki olevansa väärässä paikassa ja väärässä seurassa. Keskusteluihin ei vain oikein ollut mitään sanottavaa. Petra on todella mukavan tuntuinen ihminen, mutta vaikuttaa aika yhden asian ihmiseltä eikä asiaa tunnu löytyvän muusta kuin omista kokemuksista ja painista. Senkin takia tuntui olevan vähän ulkopuolinen eikä kyseessä nähdäkseni ollut mikään ylimielisyys. Ja pohjalaisuuden mainitsi kyllä jo heti ensimmäisinä sanoinaan taloon tullessaan, kun tervehti Saraa ja kysyi eikös tämäkin ole pohjanmaalta.
Ei minustakaan Petra ollut ylimielinen, mutta itseä häiritsi se ettei ollut kiinnostunut muusta kuin painista. Sainio (tai joku muu) sanoi, että Petra on kuin sketsihahmo. Toisaalta tuntuu loukkaavalta sanoa ketään sketsihahmoksi, koska tuo on vaan hänen persoonansa. Mulle ei avautunut ollenkaan se huumori mitä Petra viljeli, tai en edes huomannut mitään huumoria, jotain alapääheittoja vaan. Harmi kun Petra ei ollut Selviytyjissä tai Farmissa , olisin varmasti pitänyt kyseisestä henkilöstä enemmän noissa formaateissa.
Itsekin ajattelin Petrasta ja myös Valasta, että olivat tosiaan kuin jotain tahattoman hassuja sketsihahmoja, kuin jostain Putouksen hahmoista repäisty tuonne taloon (se olemus, liikehdintä ja käyttäytyminen). Outoa, jos jotkut oikeasti ovat tuollaisia, mutta kai ne sitten olivat suht omia itsejään siellä... enpä huomannut huumoria juuri ollenkaan, kiroili välillä
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa en tajua: jos Janne Porkkaa hehkutetaan koko kansan suosikkina, joka nousi uuteen lentoon ohjelman myötä, niin miksi kansa ei äänestänyt häntä jatkoon? Onko kansa väärässä vai onko hehkutus siltä osin turhaa. Vai onko BB:n logiikassa jotain outoa. Minä yksinkertaisena olen ajatellut että suosituin voittaa
Tätähän on ihmetelty aika laajastikin, mutta kyllä se selitys on hyvin yksinkertainen. Jotkut äänestäjät eivät äänestä suosikkejaan, vaan äänestävät sen perusteella, ketä yrittävät pudottaa. Jannen kohdalla kävi niin, että Valavuorta äänestivät ne, jotka halusivat Pinjan lähtevän ja Pinjaa äänestivät ne, jotka halusivat Valavuoren lähtevän. Tämä on nähty bb:ssä aiemminkin, kun esim viime kaudella Timo putosi ja taidettiinpa Tynkkysenkin putoamiseen löytää sama selitys, vaikka molemmat olivat vahvoja suosikkeja. Logiikka on hyvin yksinkertainen: äänestä suosikkiasi. Mutta varsinkin nyt somekaudella, viha ja raivo nousee suuremmaksi äänestysvaiuttajaksi kuin suosikin kannattaminen. Näkeehän sen tässä keskustelussakin, että enemmän toimintaa saavat aikaan ne inhokit kuin suosikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa en tajua: jos Janne Porkkaa hehkutetaan koko kansan suosikkina, joka nousi uuteen lentoon ohjelman myötä, niin miksi kansa ei äänestänyt häntä jatkoon? Onko kansa väärässä vai onko hehkutus siltä osin turhaa. Vai onko BB:n logiikassa jotain outoa. Minä yksinkertaisena olen ajatellut että suosituin voittaa
Kuinkahan moni oikeasti äänestää? Katsoin jonkin verran 24/7 ja koosteet ja suosikit oli Markku ja Sara, mutta eipä olisi tullut mieleenkään äänestää. Ei niin paljon kiinnosta. Työpaikalla monia samanlaisia, jotka tykkäsi Markusta, mutta eivät äänestäneet.
Tuo äänestys on muutenkin vähän vääristävä eli voittajan voi ostaa puhtaasti rahalla jos välttämättä haluaa tuhlata isoja summia. Ääni per kansalainen ja ilmaiseksi toisi varmaan ihan toisenlaisia tuloksia. Nykysysteemissä monikaan ei halua maksaa vaikka jotakuta kannattaisikin ja lisäksi siellä on niitä tuhannen tai useamman äänen isolompakkoisia.
Kunnallisvaalit voisi perua ja valjastaa sen vaalikoneiston BB-voittajan äänestyksen. Tulisi kansan ääni aidosti esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vip kausi oli niin lyhyt, joten uskon, että tuon ajan jaksaa vähän feikatakin. Jäi vähän hämärä tunne kun yleensä olen edes jotakin mieltä henkilöistä ja nyt en oikein mitään. Sarasta en saanut mitään otetta, uskon että veti pääosin roolia. Nina myöskin, ei ollut täysin aito. Oliko kukaan? Ehkä Markku, vaikka vasta loppumetreillä aloin tykästymään henkilöön. Kyllä, Markku oli aito itsensä. Petra osin veti roolia, mutta vähemmän kuin Sara ja Nina. No, Vala, hmm.. oli aikalailla oma itsensä. Moni feikkasi, varsinkin Sanna.
Tästä omana itsenään olemisesta ja aitoudesta kun jauhetaan, niin kyllä se aitouden tunne välittyy tv:n läpi osittain. Jos katsoja kokee ristiriitaa henkilön sanojen ja ilmeiden kautta, niin lopputulos on teatraalisen falskia.
Taidat tulkita aika tarkoitushakuisesti näkemääsi. Et esim. ota huomioon ettei kaikki halua paljastaa koko elämäänsä koko maailmalle ja tietävät aivan mainiosti että kamerat kuvaa ja mikrofonit kuulee kaiken mitä tuolla sanotaan ja tehdään.
Markkuhan veti tarkkarajaisesti sen mitä omasta elämästään paljastaa (pari julkista roolia, ei juuri muuta). Petra ei ole näyttelijä joten tuon pidättyvyys lienee ollut halua pitää jotain yksityisasioitaan poissa ohjelmasta. Sara taas kaipasi selvästi välillä omaakin rauhaa vaikka välillä sitten tuli esiin se sama henkilö joka tykkää tehdä youtubeen esityksiä eli sitten esitettiin talon kameroille. Niina tuntui alusta lähtien ottaneen tavoitteekseen voiton eikä tuo sitä suuremmin peitellyt. Välillä tuo paljasteli liikaakin, varsinkin muiden asioita jotka ehkä olisi voinut jättää sanomattakin.
Ei tuolla juuri kukaan ollut täysin oma itsensä mutta eipä sitä muut odotakaan paitsi ohjelmaa tuijottavat suurfanit joilla on joku kummallinen ideaalikuva siitä mitä olisi täydellinen bb ja jotka kritisoi kaikkea tai kaikkia mikä ei sovi heidän mielikuvaansa.
Mun mielestä on kaksi ihan eri asiaa feikata jotenki omaa luonnettaan tai käyttäytymistään, kuin se että on tietoisesti kertomatta yksityisasioistaan. Eihän kukaan tuolla ole 100% samanlainen kuin kotonaan, ei varmasti sano samoja asioita koko Suomen kuullen kuin ihan lähipiirilleen.
Ja mistähän sinä sen todellisen luonteen sitten päättelet jos et just siitä käyttäytymisestä?
Tuossahan nimenomaan sanottiin, että käyttäyminenhän on eri asia kuin yksityisasioista kertominen. Se, ettei kerro yksityisasioitaan ei tarkoita sitä, että käyttäytyminen olisi jotenkin feikkiä. Todella omituista, että pitäisi käyttäytyä jotenkin äänekkäämmin ja näkyvämmin kuin normaalisti, että olisi muka aito. Minä ainakin olen luonnostanikin ujompi, ilmeettömämpi ja hiljainen, kuten Petra. Miten olisin muka aidompi, jos yhtäkkiä kameran edessä alkaisin hössöttämään äänekkäästi?
eri
olisin feikki jos olisin hiljainen nurkassa viihtyvä joskus pientä hymyä.
Kyllähän Petra asiansa puhui ja enemmänkin.
...asiaa ei ollut kylläkään paljon...siinä se harmitus katsojan kannalta.
Ja Nina puhui liikaa,🤓
Nina pystyi kyllä keskustelemaan monista aiheista...toisin kuin Petra ja tubettajat.
kuten timosta, itsestään, ajatuksistaan, timosta, pojistaan, mietteistään, työkokemuksistaan, timosta...
jokaiseen asiaan otti kantaa, mielipide jne. Olisin silti halunnut että Nina voittaa vaikka oli välillä ärsyttävä siksi koska olisi välillä ollut hiljaa, vähemmän puhunut tai ei ollenkaan pojista. Omat suosikkini Rosa ja Sanna. Pääasia että nainen voitti.
Mikä tää pääasia että nainem voitti juttu mitä moni suoltaa täällä on? :D Ollaanko me naiset nykyään tosiaan tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtui siitä ketä Jannella oli vastassa. Jannen jäämistä taloon pidettiin itsestäänselvänä joten sen äänestäminen "unohtui" kun ihmiset keskittyi antamaan ääniä niin, että saavat inhokkinsa ulos.
Tämä on ongelma kun äänestetään taloon jäävää eikä talosta putoavaa, niitä ääniä menee kelle tahansa muulle kunhan oma inhokki tippuisi
Jep. Riippuu niin ketä on vastassa, ja keiden puolesta on joku tykityskampanja meneillään. Nykysysteemillä näitä 'varjofinaaleja' on pruukannut olemaan - siis sellaisia jossa ratkotaan jo voittajaa (tuossa vaiheessa voittajasuosikki oli selkeästi Markku ja haastaja Janne), ja finaaliin livahtaakin sitten näitä vapaamatkustajia, jotka ovat vain täytettä. Kyllä mielestäni on ihan selvää, että Janne olisi esim kaksintaisteluissa Janne vs. Nina, pessyt Ninan mennen tullen, samoin Saran jne. Mutta ei tuossa vaiheessa Markkua.
Yllättävää oli Petran viimemetrien nousu ohi, jota ei olla nähty sitten...milloin? Onko nähty milloinkaan? Aso voitti vahingossa aikoinaan sillä toisella äänestyssysteemillä (sai antaa miinuspisteitä), kun paljon suositumpien Kätlinin ja Esa A:n fanit kilpaa miinustivat toisiaan, samaten Annika oli sellainen kompromissivoittaja, kun muut oli niin pskoja. Mutta että tuollainen loppupäivien kiri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Farmi kutsuu Niinaa seuraavaksi..
Veikkaan myös että
Porkkaa kutsuu joku Putouksen tyyppinen ohjelma juontohommiin
Ninaa kutsuu pari tositv:tä sekä seiska
Petraa kutsuu selviytyjät ja muut tositv-kilpailut
Saraa, Pinjaa ja Ronia omat työnsä
Samoin Sania myös
Kellyä seiskan palstat ja ex on the beach -tyyppiset formaatit
Rosa ja Sanna pysyy tuntemattomissa lesteissään
Sedua kutsuu raha
Markkua omat opiskelunsa
Valaa ulosottomiesOnpa ankeasti sanottu. Mitä sitten, jos joidenkin elämä jatkuu sellaisena kuin se oli aiemminkin ja näistä tyypeistä nyt tehdään pari seiskajuttua ja joku ehkä saatetaan nähdä jossain muussa realityssä? Eikös se ole aika perussettiä, kun nämä nyt sattuivat olemaan julkkiksia jo ennestään. Ja kommentti Rosasta ja Sannasta on myös mielestäni outo. Missä ihmeen tuntemattomissa lesteissään? Etkö sinä tunne ketään, elleivät he kierrä tosi-tv -formaateissa tai seiskassa?
Ei tässä ollut tarkoitus ankeasti sanoa tai edes arvostella yhtään mitään, veikkaus vain mikä ketäkin tulevaisuudessa kutsuu.
Enemmänkin se on mielestäni hyvä, että näillä muutamalla on omat työnsä jotka jatkuvat ennallaan eikä heidän tarvitse alkaa juoksentelmaan eri formaateissa julkisuuden perässä. Sanna ja Rosa on aika tuntemattomissa lesteissä ihan yleisesti jos vertaa muihin.Riippuu piireistä. Minulle kyllä Rosa ja Sanna ovat paljon tunnetummissa lesteissä kuin tubettajat, salkkarinäyttelijät, urheilijat, missit tai ravintolayrittäjät. Pinjaa, Kellyä, Valavuorta, Petraa ja Markkua en edes tunnistanut.
et oo sitten koskasan katsonut esim uutisten jälkeen urheiluruutua mitä Petraan tulee Ikinä en oo kuullut MarkkuPullista en Pinjasta , vasta BB ssa
Totta, en ole koskaan katsonut urheilu-uutisia tai urheiluruutua. Urheilu ei kiinnosta minua pätkääkään. Mitä ihmeellistä siinä on?
Ei sitten tullut mieleen että montaa muuta kiinnostaa?
Missäs minä niin sanoin? Tuolla sanottiin, että Rosa ja Sanna ovat tuntemattomissa lesteissä. Minä sanoin, että riippuu piireistä ja itselleni esim Petra oli täysin tuntematon. Sitten minulta kysyttiin, enkö muka ole katsonut urheiluruutua ja siihen vastasin. Missään en mielestäni sanonut, että kukaan ei saisi katsoa urheiluruutua ja tuntea Petraa. Vastasin vain kysymykseen ja aiemmin kerroin esimerkin, että vaihtelee eri katsojien välillä, keitä näistä tuntee ja keitä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä vip kausi oli niin lyhyt, joten uskon, että tuon ajan jaksaa vähän feikatakin. Jäi vähän hämärä tunne kun yleensä olen edes jotakin mieltä henkilöistä ja nyt en oikein mitään. Sarasta en saanut mitään otetta, uskon että veti pääosin roolia. Nina myöskin, ei ollut täysin aito. Oliko kukaan? Ehkä Markku, vaikka vasta loppumetreillä aloin tykästymään henkilöön. Kyllä, Markku oli aito itsensä. Petra osin veti roolia, mutta vähemmän kuin Sara ja Nina. No, Vala, hmm.. oli aikalailla oma itsensä. Moni feikkasi, varsinkin Sanna.
Tästä omana itsenään olemisesta ja aitoudesta kun jauhetaan, niin kyllä se aitouden tunne välittyy tv:n läpi osittain. Jos katsoja kokee ristiriitaa henkilön sanojen ja ilmeiden kautta, niin lopputulos on teatraalisen falskia.
Taidat tulkita aika tarkoitushakuisesti näkemääsi. Et esim. ota huomioon ettei kaikki halua paljastaa koko elämäänsä koko maailmalle ja tietävät aivan mainiosti että kamerat kuvaa ja mikrofonit kuulee kaiken mitä tuolla sanotaan ja tehdään.
Markkuhan veti tarkkarajaisesti sen mitä omasta elämästään paljastaa (pari julkista roolia, ei juuri muuta). Petra ei ole näyttelijä joten tuon pidättyvyys lienee ollut halua pitää jotain yksityisasioitaan poissa ohjelmasta. Sara taas kaipasi selvästi välillä omaakin rauhaa vaikka välillä sitten tuli esiin se sama henkilö joka tykkää tehdä youtubeen esityksiä eli sitten esitettiin talon kameroille. Niina tuntui alusta lähtien ottaneen tavoitteekseen voiton eikä tuo sitä suuremmin peitellyt. Välillä tuo paljasteli liikaakin, varsinkin muiden asioita jotka ehkä olisi voinut jättää sanomattakin.
Ei tuolla juuri kukaan ollut täysin oma itsensä mutta eipä sitä muut odotakaan paitsi ohjelmaa tuijottavat suurfanit joilla on joku kummallinen ideaalikuva siitä mitä olisi täydellinen bb ja jotka kritisoi kaikkea tai kaikkia mikä ei sovi heidän mielikuvaansa.
Mun mielestä on kaksi ihan eri asiaa feikata jotenki omaa luonnettaan tai käyttäytymistään, kuin se että on tietoisesti kertomatta yksityisasioistaan. Eihän kukaan tuolla ole 100% samanlainen kuin kotonaan, ei varmasti sano samoja asioita koko Suomen kuullen kuin ihan lähipiirilleen.
Ja mistähän sinä sen todellisen luonteen sitten päättelet jos et just siitä käyttäytymisestä?
Tuossahan nimenomaan sanottiin, että käyttäyminenhän on eri asia kuin yksityisasioista kertominen. Se, ettei kerro yksityisasioitaan ei tarkoita sitä, että käyttäytyminen olisi jotenkin feikkiä. Todella omituista, että pitäisi käyttäytyä jotenkin äänekkäämmin ja näkyvämmin kuin normaalisti, että olisi muka aito. Minä ainakin olen luonnostanikin ujompi, ilmeettömämpi ja hiljainen, kuten Petra. Miten olisin muka aidompi, jos yhtäkkiä kameran edessä alkaisin hössöttämään äänekkäästi?
eri
Ja Nina puhui liikaa,🤓
Nina pystyi kyllä keskustelemaan monista aiheista...toisin kuin Petra ja tubettajat.
kuten timosta, itsestään, ajatuksistaan, timosta, pojistaan, mietteistään, työkokemuksistaan, timosta...
jokaiseen asiaan otti kantaa, mielipide jne. Olisin silti halunnut että Nina voittaa vaikka oli välillä ärsyttävä siksi koska olisi välillä ollut hiljaa, vähemmän puhunut tai ei ollenkaan pojista. Omat suosikkini Rosa ja Sanna. Pääasia että nainen voitti.
Mikä tää pääasia että nainem voitti juttu mitä moni suoltaa täällä on? :D Ollaanko me naiset nykyään tosiaan tällaisia?
Juu, tätä minäkin ihmettelen, miksi hoetaan, että pääasia, että nainen voittaa. Ymmärtäisin, jos joku sanoisi, että haluaa _jonkun_ naisista_ voittavan, jos porukassa ne omat suosikit sattuvat olemaan naisia. Mutta tätä en ymmärrä, että voittaja voi olla vaikka millainen p*rsereikä, kunhan vain on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tuotanto ne palkit laita heille mieluisekseen tuossa vaiheessa..
Tuollahan oli selkeesti että porukat ei juovu liikaa niin Toni työnnettiin myös häätöön ja saartin yksi riski kännääjä pois!Aina ihmetellyt että työnnetään neljä häätöön jollain kahdella nimeämispisteellä..rahastusta ja tuotanto päättää siinä vaiheessa..kuka noita tarkastaa häh?
Pitäisikö BB-talossa olla joku tilintarkastaja. Jokainen saa laittaa rahansa, siis rehellisesti ansaitsemansa rahat mihin tahtoo, ihmettelenkin miksi Petralta tiukattiin mihin tuikkaa setelikasan. Kelan luukulla pitää kai tarkkaan selostaa mihin rahat tunkee, samoin on EU-tukirahojen laita. Kunnille annettin nyt lumossa yli miljardi liikaa, mutta niiden käyttöäkin seurataan Marinin mukaan hyvin hyvin tiheällä seulalla.
Johan uutisissakin sanotaan jos joku urheilija voittanut jotain. Et siis katso uutisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääasia, ettei kälättäjä-Mikkonen voittanut. Sen narinasta sai jo ihan tarpeekseen. Toivottavasti älyää olla osallistumatta enää yhteenkään ohjelmaan.
En ollut Petrankaan voittoon tyytyväinen. Rikkaan perheen tenava, jolle on kaikki petattu valmiiksi.
Ehkä Markulle ois tehnyt raha hyvää.
Markku lienee varakkaasta perheestä. Kertoi juoneensa lapsena jääteetä perheensä ulkomaanreissulla.
sekö varakkaan perheen merkki, naurettavaa
Ulkomaanreissulla!
Mikä merkki tämä on varakkuudesta? Kyllähän keskituloiset tai jopa köyhät käy joskus ulkomaanreissulla jossain kanarialla :D
Kasarilla ja ysärillä oli toisin kuin nykyään.
No markku puhuu luultavasti 90 luvusta. Meidänkin perhe kävi kanarialla jossain räkäsessä hotellissa sillon eikä mun vanhemmat ollut todellakaan varakkaita. Ehkä ei ollut silloon niin yleistä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Johan uutisissakin sanotaan jos joku urheilija voittanut jotain. Et siis katso uutisiakaan.
En urheiluosuuksia. Uutiset yleensä rakentuvat niin, että edetään aihepiiri kerrallaan. Ulkomaat, kotimaa, kulttuuri, urheilu, sää, loppukevennys. Ja jos joskus uutisissa joku ohimennen mainitaan ja näytetään joku suttuinen kuva taustalla ja kerrotaan, että asiasta lisää Tulosruudussa, eipä siitäkään kummoista muistijälkeä jää.
Jatkoa VIP Brother kausille toivon. Oli hauska. Ainut ärsyttävä tekiä oli Ninan tauoton puhe.
Taviskausi tuskin enää kiinnostaa kiljumisineen ja lääppimisineen, ja kiintiömitäliesukupuolisineen.
Ikävä juttu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se tuotanto ne palkit laita heille mieluisekseen tuossa vaiheessa..
Tuollahan oli selkeesti että porukat ei juovu liikaa niin Toni työnnettiin myös häätöön ja saartin yksi riski kännääjä pois!Aina ihmetellyt että työnnetään neljä häätöön jollain kahdella nimeämispisteellä..rahastusta ja tuotanto päättää siinä vaiheessa..kuka noita tarkastaa häh?
Pitäisikö BB-talossa olla joku tilintarkastaja. Jokainen saa laittaa rahansa, siis rehellisesti ansaitsemansa rahat mihin tahtoo, ihmettelenkin miksi Petralta tiukattiin mihin tuikkaa setelikasan. Kelan luukulla pitää kai tarkkaan selostaa mihin rahat tunkee, samoin on EU-tukirahojen laita. Kunnille annettin nyt lumossa yli miljardi liikaa, mutta niiden käyttöäkin seurataan Marinin mukaan hyvin hyvin tiheällä seulalla.
"niin seurataankii..."
"Nothing to see here, move along" t. sanna
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa VIP Brother kausille toivon. Oli hauska. Ainut ärsyttävä tekiä oli Ninan tauoton puhe.
Taviskausi tuskin enää kiinnostaa kiljumisineen ja lääppimisineen, ja kiintiömitäliesukupuolisineen.
Minä todellakin toivoisin, että tuotanto ottaisi nyt opikseen tämän castingin suhteen. Ei sen kiinnostavan draaman tarvitse olla sellaista kiusaamista ja nälvimistä, mitä on nähty näiltä Elloilta, Artuilta ja Pauloilta, vaan hyvänkin kautta voi syntyä mielenkiintoista viihdettä. Eihän se näille asukkaillekaan ole kivaa, jos kaikki vihaavat heitä talon jälkeen ja menettävät työpaikat ja avioliitotkin.
Mäki tykkäsin tästä kaudesta kun ei ollut sitä örveltämistä ja nussimista.
Siihen olin kyllä vähän pettynyt että oli vähän lässynlää, eli asukkaita ei oikeastaan hirveästi koeteltu. Ei ollut mitään yö tehtäviä, paitsi ihan alussa se yks nopee aleksilla ja saralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni oikeasti äänestää? Katsoin jonkin verran 24/7 ja koosteet ja suosikit oli Markku ja Sara, mutta eipä olisi tullut mieleenkään äänestää. Ei niin paljon kiinnosta. Työpaikalla monia samanlaisia, jotka tykkäsi Markusta, mutta eivät äänestäneet.
Tuo äänestys on muutenkin vähän vääristävä eli voittajan voi ostaa puhtaasti rahalla jos välttämättä haluaa tuhlata isoja summia. Ääni per kansalainen ja ilmaiseksi toisi varmaan ihan toisenlaisia tuloksia. Nykysysteemissä monikaan ei halua maksaa vaikka jotakuta kannattaisikin ja lisäksi siellä on niitä tuhannen tai useamman äänen isolompakkoisia.
Itse asiassa äänestäjiä on nykyisin tosi vähän. Siksi niiden määrää piilotellaan. Ja miksi kukaan viitsisikään äänestää tuollaisessa asiassa, ihan sama kuka voittaa.
Jotkut sairaat vihaajat tietysti yrittävät pudottaa jonkun ja äänestävät sitten kolmea muuta ja rahaa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Mäki tykkäsin tästä kaudesta kun ei ollut sitä örveltämistä ja nussimista.
Siihen olin kyllä vähän pettynyt että oli vähän lässynlää, eli asukkaita ei oikeastaan hirveästi koeteltu. Ei ollut mitään yö tehtäviä, paitsi ihan alussa se yks nopee aleksilla ja saralla.
Juu, olihan tässä rima vähän matalalla, mutta toisaalta, ne suuremmat koettelemukset vaativat pidemmän ajankin, että jää kuitenkin aikaa niille hyvillekin jutuille ja ylipäätään tutustumiselle. Tässäkin minua vähän arvelutti tuo joukkuejako, mutta onneksi sitä ei viety tuon pidemmälle. Sainiohan tästä tosin taisi väen vängällä etsiä jotain draamaa, mutta onneksi asukkaat eivät toimi niin kuin Sainio haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Ja Nina puhui liikaa,🤓
Se on sitä paljon puhuttua feminismiä mikä pitäisi jo laissa kieltää. Se ei tarkoita tasa-arvoa vaan naisten ylivaltaa ja miesten alistamista jota en itse kannata vaikka nainen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtui siitä ketä Jannella oli vastassa. Jannen jäämistä taloon pidettiin itsestäänselvänä joten sen äänestäminen "unohtui" kun ihmiset keskittyi antamaan ääniä niin, että saavat inhokkinsa ulos.
Tämä on ongelma kun äänestetään taloon jäävää eikä talosta putoavaa, niitä ääniä menee kelle tahansa muulle kunhan oma inhokki tippuisiJep. Riippuu niin ketä on vastassa, ja keiden puolesta on joku tykityskampanja meneillään. Nykysysteemillä näitä 'varjofinaaleja' on pruukannut olemaan - siis sellaisia jossa ratkotaan jo voittajaa (tuossa vaiheessa voittajasuosikki oli selkeästi Markku ja haastaja Janne), ja finaaliin livahtaakin sitten näitä vapaamatkustajia, jotka ovat vain täytettä. Kyllä mielestäni on ihan selvää, että Janne olisi esim kaksintaisteluissa Janne vs. Nina, pessyt Ninan mennen tullen, samoin Saran jne. Mutta ei tuossa vaiheessa Markkua.
Yllättävää oli Petran viimemetrien nousu ohi, jota ei olla nähty sitten...milloin? Onko nähty milloinkaan? Aso voitti vahingossa aikoinaan sillä toisella äänestyssysteemillä (sai antaa miinuspisteitä), kun paljon suositumpien Kätlinin ja Esa A:n fanit kilpaa miinustivat toisiaan, samaten Annika oli sellainen kompromissivoittaja, kun muut oli niin pskoja. Mutta että tuollainen loppupäivien kiri?
Markku oli niin vahva voittajaehdokas, että Petralle tykitettiin ääniä jottei Markku varmasti voittaisi. Monet miehet ainakin "inhosi" Markkua (yllätys) ja jostain syystä oli tärkeää että nainen voittaa.
Saraa ei kovin moni äänestänytkään enää, eikä sillä olisi mahiksia ollutkaan kun kaikki keskittyi pudottamaan Markun äänestämällä Petraa tai toisin päin.