Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, alkoholistille pullo skumppaa. Ihan oikeesti. Asia oli kaikilla tiedossa. Todella noloa Neloselta.
Haluavat Seiskaan etusivulööppejä: "Valavuori ratkesi ryyppäämään" "Valavuoren kosteat bileet"
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on karismaattinen tuo Valavuori.
Niinpä. Kerrankin joku viitsii sanoa Sainiolle takaisin muutenkin kuin "hihihii, ai ku sä oot kamala".
Olisko Aleksille sitten pitänyt antaa mehukattipullo?
Minusta Sara oli todella kaunis kauden alussa.
Ei ole enää.
Tässä näkee, miten paljon luonne vaikuttaa.
Olen hämmästellyt v-sanan viljelemisen runsautta tässä Vip-BB:ssä. Kyseessä ovat kuitenkin aikuiset julkisuuden ihmiset, osalle katsojista jopa esikuvat. Kyse on kuitenkin naisen kehon osasta - sen jokainen tietää. Lapsia ja nuoria opetetaan siivoon kielenkäyttöön, mutta mutta...
Muuten ihan ok-seurattavaa.
Saran pitää myuntipuheessaan esitellä dekolteeta yli syvälle.
ulkoisellako yrittää voittoon vai?
Aivan järjettömästi mainoskatkoja
Vierailija kirjoitti:
Olisko Aleksille sitten pitänyt antaa mehukattipullo?
Tai muumilimppaa.
Vierailija kirjoitti:
Petra ja Markku on olleet jo pitkään läheisissä tunnelmissa. Petra tavallaan pitänyt Markkua otteessa.
Se on se painijan luja, mutta hellä ote, joka ei lipsu tiukassakaan paikassa, siinä on Maken turvallinen ja hyvä olla
Miks toi Sainio piti laittaa studioon ku kiinnosti Aleksin mielipiteet !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa. Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan.
Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka.
Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään,
olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää.
Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.
Petra saa ääniä porukalta toisella foorumilla koska ovat sopineet niin, mies ei saa voittaa
Joo, kosto Porkan tiputtamisesta, halutaan estää Markun voitto. Varalla on vitsinä pistää mummo voittoon eli Nina.
Niinpä. pitäis keksiä uusi systeemi koko äänestykselle ettei tommoinen pelaaminen onnistu. Yksi ääni per liittymä, mutta se veisi tuotannolta hyvät rahat
Mitähän Sara kuvittelee tarkoittavansa tuolla ärsyttävyydellään? Minä luulen, että hän ei oikeasti edes tajua, millä tavalla hän on ärsyttävä ja kuvittelee vain, että hänen "räväkkä" persoonansa ärsyttää ihmisiä. Todellisuudessahan tuo ihminen on umpitylsä ja hänessä ärsyttää ainoastaan ylimielisyys ja huomionhaku.
Nina on ihan erilainen, paljon määrätietoisempi pk-huoneessa. Höppänän mummelin rooli jää seinän taakse.
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti!
Olin satavarma, että hänelle annetaan itsestäänselvästi alkoholiton juoma vaihtoehtoisesti!!!
Mutta mitä vittua. Ei noin pösilöä voi olla edes tuotannossa joka antaa tuollaisen pullon alkoholistille jolla nykyään korkki kiinni!!!!!
Eihän sitä itse tarvii juoda, antaa vaikka lahjaksi jollekin.
Ihme settiä kyllä Sainio heitti Valalle. Ihan hävetti kuunnella. Väkisin yritti olla raflaafa ja saada Aleksin provosoitumaan. Yhtä paha rimanalitus kuin pullon antaminen.
Täysin kusetusta äänestys! Näin tehtiin jo vuosia sitten!Ostat tupla suklaan voitat!Voittaako sinun pahvin alla oleva numero sarja palkinnon!
Lähetä tekstari!nm.älä mene halpaan
Vierailija kirjoitti:
Nina on ihan erilainen, paljon määrätietoisempi pk-huoneessa. Höppänän mummelin rooli jää seinän taakse.
Etkö itse käyttäydy tai puhu eri tavoin eri tilanteissa?
Mä en kestä!!! Eikö voi yhtään miettiä???! Alkoholistille lahjaksi proseccoa🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️