Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Sara oli todella kaunis kauden alussa.
Ei ole enää.
Tässä näkee, miten paljon luonne vaikuttaa.
Täällä sama. Kirjoittelinkin eka päivänä tänne, että olen rakastunut häneen. Nyt mietin, että mitä ihmettä olen hänessä nähnyt.
Sainio sanoi sen, mitä itse olen ajatellut koko ajan: Nina ylentää alentamalla.
Vierailija kirjoitti:
Nina on mielestään ollut aito...hmm.., miksi se sitten tuntuu niin lipevältä se "aitous". ..
Sainio sanoi, että kaikkien puheenvuorot oli huonoja. Olis saanut katsojien pisteet se, joka olis ollut kehumatta itseään. Mutta nyt meni maku kaikkiin sanoi Sainio. Sainio sanoi, että Nina ylensi itsensä alentamalla itsensä, hurskasteli siis.
Aleksi ei olisi muuten kehunut itseään tuolla kopissa, näin uskon.
Nina on mielestäni elänyt eniten täysillä ja antanut omasta elämästään muille eniten, viitaten tuohon mitä Sainio lopussa sanoi.
Sainio huolissaan ettei kukaan voita kisaa kun ei saa ääniä, haukkui kaikki kilpailijat siihen sävyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa. Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan.
Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka.
Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään,
olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää.
Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.
Petra saa ääniä porukalta toisella foorumilla koska ovat sopineet niin, mies ei saa voittaa
Joo, kosto Porkan tiputtamisesta, halutaan estää Markun voitto. Varalla on vitsinä pistää mummo voittoon eli Nina.
Miten Markku on vaikuttanut Porkan putoamiseen? Ninahan siitä hyötyi ja avoimesti siitä iloitsi. Porkka oli suosikkini, nyt äänet menee Markulle. Pääasia, ettei tuo suurin peluri Nina voita.
Lue sieltä toiselta, ei niiden ajatuksenjuoksusta saa oikein selvästi kirjoitettua edes. Pudotti Pinjan ja Ronin kostoksi siitä kun Porkka tippui ja Pinja oli silloin sen kanssa vastakkain. Markku ja Porkka oli jossain vaiheessa kaksi suosituinta, Markku ei niiden logiikalla saa voittaa tjsp.
Vierailija kirjoitti:
Ihme settiä kyllä Sainio heitti Valalle. Ihan hävetti kuunnella. Väkisin yritti olla raflaafa ja saada Aleksin provosoitumaan. Yhtä paha rimanalitus kuin pullon antaminen.
Minusta pullon antaminen ei edes ole rimanalitus tuohon Sainioon verrattuna. Eiköhän tuo ole joku sovittu sponssijuttu. Ja pahinta on se, että Sainio ei edes tajua, että häntä vietiin 6-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nina on ihan erilainen, paljon määrätietoisempi pk-huoneessa. Höppänän mummelin rooli jää seinän taakse.
Etkö itse käyttäydy tai puhu eri tavoin eri tilanteissa?
En jaksa vääntää rautalangasta, koska et ymmärrä kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Saran pitää myuntipuheessaan esitellä dekolteeta yli syvälle.
ulkoisellako yrittää voittoon vai?
Tykit dösät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helevetti!
Olin satavarma, että hänelle annetaan itsestäänselvästi alkoholiton juoma vaihtoehtoisesti!!!
Mutta mitä vittua. Ei noin pösilöä voi olla edes tuotannossa joka antaa tuollaisen pullon alkoholistille jolla nykyään korkki kiinni!!!!!
Eihän sitä itse tarvii juoda, antaa vaikka lahjaksi jollekin.
Lahjan voi tietty antaa, mutta oma lahja on itselle. annetaan ja heti sanotaan, kenelle aiot sen antaa. Toinen typertyy ja kääntää jutun vegaanimerkintään.
Jokaiselle pitäisi tarjota hänelle sopivaa (kuten vegasnikin saa vegaaniruokaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytettiinkö koosteessa se musaesitys just kun kävin mainostauolla vessassa ja meni ehkä minuutti lähetysaikaa??
Ei kun se näytettiin jo eilisessä jaksossa. Nää on koostettu ihan kummalliseen järjestykseen...
Ai.... no sit toi kävi jo eilen :(
[quote
Aleksi ei olisi muuten kehunut itseään tuolla kopissa, näin uskon.[/quote]
No höpsis, todellakin olisi! Ei Aleksilla ole koskaan ollut mikään ongelma kehua itseään, sitähän se teki koko BB:n ajan. 😅
Ei kolmessa viikossa ihmisestä näy kuin raapaisu tässä vip-bb:ssä varsinkin kun meillä on jo jonkinmoinen julkisuuskuva henkilöistä.
Huomenna prosentit muuttuvat kun Sainio laittaa tuotannon pyörät pyörimään. Nina ei hänen maailmassaan voi olla kuin viimeisenä.
Ja Vehviläinen taas hehkuttaa Saran avautumista. Mitä tuosta on nyt sitten avautunut? Edes tehtävät eivät kiinnosta ennen kuin pääsi itse keskipisteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme settiä kyllä Sainio heitti Valalle. Ihan hävetti kuunnella. Väkisin yritti olla raflaafa ja saada Aleksin provosoitumaan. Yhtä paha rimanalitus kuin pullon antaminen.
Minusta pullon antaminen ei edes ole rimanalitus tuohon Sainioon verrattuna. Eiköhän tuo ole joku sovittu sponssijuttu. Ja pahinta on se, että Sainio ei edes tajua, että häntä vietiin 6-0.
Jotenkin mua ihan säälittää Sainio. Hän on niin elämäänsä kyllästyneen oloinen, energitön ja kyllästyneen oloinen mies joka jotenkin pinnistellen yrittää olla nuorekas, vaikka ulkoisen olemuksen perusteella on lähempänä 6-kymppiä. Mutta jostain kumman syystä niin moni tuon ikäinen mies on jo väsähtänyt, toisin kuin samanikäiset naiset. Ehkä miehet vanhenevat huomattavasti reippaamassa tahdissa kuin samanikäiset naiset.
Joko taas joku kitisee esikuvista. Jos ohjelman kielenkäyttö on liian karua, älkää nyt herranjestas antako niiden lastenne katsoa tätä ohjelmaa.