Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sainion käytös oli jo todella loukkaavaa, eikä pitänyt paikkaansa.
Sainio on itse ärsyttävä.
Mitä se teki/sanoi? En jaksa noita lähetyksiä edes katsoa kun juontajat ärsyttää ja se katsojien "manipulointi"
Haukkui, että Aleksi oli ärsyttävä ja yliesitti ja huusi liikaa. Kyllä tommoisesta ottaa itse kukin itseensä. Ja Sainio oli tosissaan, ei vitsaillut. Olen pitänyt hauskana ihmisenä, mutta ei sitten olekaan kovin mukava ihminen.
Taisit loukkaantua pahemmin kuin Aleksi itse.
En muuten usko. Näytti todella loukkaantuneelta, ja sen takia otin sen puolesta nokkiini. Onneksi ei mennyt Sainion väitteisiin mukaan, että olisi näytellyt. Niin voisi helposti käydä, että alkais itsekin vähättelemään itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme settiä kyllä Sainio heitti Valalle. Ihan hävetti kuunnella. Väkisin yritti olla raflaafa ja saada Aleksin provosoitumaan. Yhtä paha rimanalitus kuin pullon antaminen.
Minusta pullon antaminen ei edes ole rimanalitus tuohon Sainioon verrattuna. Eiköhän tuo ole joku sovittu sponssijuttu. Ja pahinta on se, että Sainio ei edes tajua, että häntä vietiin 6-0.
Jotenkin mua ihan säälittää Sainio. Hän on niin elämäänsä kyllästyneen oloinen, energitön ja kyllästyneen oloinen mies joka jotenkin pinnistellen yrittää olla nuorekas, vaikka ulkoisen olemuksen perusteella on lähempänä 6-kymppiä. Mutta jostain kumman syystä niin moni tuon ikäinen mies on jo väsähtänyt, toisin kuin samanikäiset naiset. Ehkä miehet vanhenevat huomattavasti reippaamassa tahdissa kuin samanikäiset naiset.
ehkä se ms-tauti vaikuttaa, ja poikansa kaverin tekemä murha
Nauran enemmän Markun naurulle kuin Saran jutuille :D
Mitä se Aleksi puhui korvanapista?
Kun joku pieree korvanappiin?
Hups, siis korvanjuureen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme settiä kyllä Sainio heitti Valalle. Ihan hävetti kuunnella. Väkisin yritti olla raflaafa ja saada Aleksin provosoitumaan. Yhtä paha rimanalitus kuin pullon antaminen.
Minusta pullon antaminen ei edes ole rimanalitus tuohon Sainioon verrattuna. Eiköhän tuo ole joku sovittu sponssijuttu. Ja pahinta on se, että Sainio ei edes tajua, että häntä vietiin 6-0.
Jotenkin mua ihan säälittää Sainio. Hän on niin elämäänsä kyllästyneen oloinen, energitön ja kyllästyneen oloinen mies joka jotenkin pinnistellen yrittää olla nuorekas, vaikka ulkoisen olemuksen perusteella on lähempänä 6-kymppiä. Mutta jostain kumman syystä niin moni tuon ikäinen mies on jo väsähtänyt, toisin kuin samanikäiset naiset. Ehkä miehet vanhenevat huomattavasti reippaamassa tahdissa kuin samanikäiset naiset.
Eihän ikääntymisessä mitään pahaa ole. Enemmän ärsyttää tuo hänen teiniangstinsa, jossa kaikesta vain pitää periaatteessa yrittää löytää jotain provosoivaa sanottavaa, vaikka mitään sisältöä ei olisikaan
Mikä Ninaa naurattaa? Nytkö se sekosi?
Vierailija kirjoitti:
Sainio huolissaan ettei kukaan voita kisaa kun ei saa ääniä, haukkui kaikki kilpailijat siihen sävyyn
Niitten olisi pitänyt jättää Aleksi finaaliin, niin kannattajat olisi äänestänyt finaaliin saakka. Nyt ei ketään erikoisemmin enää kiinnosta, kuka voittaa. Tyhmä veto tuotannolta pudotaa Aleksi. Mainosrahatkin jää vähiin, kun ei viitsi enää katsoa. Joo tiedän, että ne mainokset on jo maksettu:).
Ikääntynyt Markku näyttää ihan Seppo Taalasmaalta.
Markku olis voinut pitää tuon puheen omalla äänellään. Mukahauska ääntäminen kuulostaa hölmöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa. Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan.
Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka.
Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään,
olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää.
Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.
Petra saa ääniä porukalta toisella foorumilla koska ovat sopineet niin, mies ei saa voittaa
Joo, kosto Porkan tiputtamisesta, halutaan estää Markun voitto. Varalla on vitsinä pistää mummo voittoon eli Nina.
Miten Markku on vaikuttanut Porkan putoamiseen? Ninahan siitä hyötyi ja avoimesti siitä iloitsi. Porkka oli suosikkini, nyt äänet menee Markulle. Pääasia, ettei tuo suurin peluri Nina voita.
Nina ei muuten ole iloinnut kenenkään putoamisesta, Älä jaksa valehdella. Nina oli ainoa joka tuota Pyhimuksen kanssa tehdyn biisin esityksen lopussa huusi vielä terkkuja Jannelle ja Sedulle. Ketään muuta ei Jannen mainitseminen kiinnostanut ollenkaan.
Sainiokin oli niin varsin nokkela, kun keksi haukkua asukkaiden finaalipuheita tylsiksi. No mitä jos ette laittaisi heitä pitämään tuollaisia typeriä puheita, niin ei tulisi typeriä vastauksiakaan. Kritiikin voisi osoittaa sinne tuotannon suuntaan eikä asukkaille, jotka tekevät tasan niin kuin tuotanto pyysi.
Tuleville bb kausille juontajiksi Valavuori , Porkka ja Sainio. Olis muuten kova, paitsi että trio saattaisi varastaa fokuksen itse bb:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Nina on ihan erilainen, paljon määrätietoisempi pk-huoneessa. Höppänän mummelin rooli jää seinän taakse.
Monet ihmiset on yksin ollessaan erilaisia kuin isossa porukassa. Ei tarvitse jännittää mitään eikä pelätä ketään. Talossa oli muutama asukas jotka saivat aika helposti olemuksellaan ja käytöksellään Nina pasmat sekaisin ja itseluottamuksen nolliin. Yksin ollessaan saa olla oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä36009 kirjoitti:
Tulen nauttimaan suuresti kun Markun naama venähtää kun Petra vie voiton! Markku ei ole tehnyt mitään, Petra on sentään MM-kultamitalisti.
Muutama lepakko harrastaa ns. painia pierutrikoissaan maailmanlaajuisesti. Eikä "julkkiksen" tittelin saadakseen tarvitse tehdä mitään. Mitä esim. Nina Mikkonen on tehnyt tuosta porukasta?😁
Törkeää vähättelyä. Ja tuo lepakko maininta. Eiköhän ko. lajia harrasta ihan kaikenlaisia ihmisiö. Paini on todella kova laji.
On kova laji. Nyrkkeilijä häviää painijalle.
Vierailija kirjoitti:
Tuleville bb kausille juontajiksi Valavuori , Porkka ja Sainio. Olis muuten kova, paitsi että trio saattaisi varastaa fokuksen itse bb:ltä.
Valde sopii telkkariin kuin nenä päähän.
Vierailija kirjoitti:
Sainio hiiteen ja Valtee tilalle.
Sainio yrittää olla joku kotipsykologi. Ärsyttää nuo yleistykset, joita tekee. Antaisi noiden juontajien jututtaa näitä asukkaita.