Big Brother vip 2021 official
Erilaisia ennakkotietoja on tiputeltu, keitä taloon menee. Totuus selviää sunnuntaina. Aiotko seurata?
Kommentit (24387)
Petra menossa kohti murskavoittoa!
Vierailija kirjoitti:
Sainion käytös oli jo todella loukkaavaa, eikä pitänyt paikkaansa.
Sainio on itse ärsyttävä.
Mitä se teki/sanoi? En jaksa noita lähetyksiä edes katsoa kun juontajat ärsyttää ja se katsojien "manipulointi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Nina pitää itseään niin vanhana. Puhuu itsestään kuin olisi jo 80-vuotias.
Eikä puhu. Hyvä näyttää noilla nuoremmilla olla olevan Ninan seurassa, nauru raikaa ja juttu lentää, kaikilla hauskaa ja kaikki uskaltaa osallistua.
Ihan loistava. Vai ei muka Mikkosta roustata, kannattais kuunnella tarkemmin. Hemmetin hyvä itseirona naisella kyllä. Hauskaa Petra
Petralla hyviä kuitteja. Joku pikkuisen heikolla korvalla kuuntelee kun laittaa kaikki Saran kuitit Petralle Ninan piikkiin.
Ei kolahda mulle.
Ihana persoonallinen huumori Petralla
Musta jotenkin tuntuu että Vehviläinen ja Sainio ei tuu toimeen keskenään. Kemiat ei vaan kohtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Ronn Moss?
Ridgeä kanssa tuossa kyselin, mutta mukamas seiskan lupaus. Silti tuntuu pahalta. Miten seiska uskaltaa lupailla olemattomia toisten puolesta. Ei kivaa kun joutuu pettymään:(
Viimeiseen asti elättelee toivoa, että se jostain ilmaantuisi. Ehkä se on huomenna ojentamassa 30 000 shekin voittajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se teki/sanoi? En jaksa noita lähetyksiä edes katsoa kun juontajat ärsyttää ja se katsojien "manipulointi"
Haukkui, että Aleksi oli ärsyttävä ja yliesitti ja huusi liikaa. Kyllä tommoisesta ottaa itse kukin itseensä. Ja Sainio oli tosissaan, ei vitsaillut. Olen pitänyt hauskana ihmisenä, mutta ei sitten olekaan kovin mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkui, että Aleksi oli ärsyttävä ja yliesitti ja huusi liikaa. Kyllä tommoisesta ottaa itse kukin itseensä. Ja Sainio oli tosissaan, ei vitsaillut. Olen pitänyt hauskana ihmisenä, mutta ei sitten olekaan kovin mukava ihminen.
Nina onneksi kehuu nyt Aleksia. Siitäs sait Sainio.
Vierailija kirjoitti:
Petruska on hauska ja aito eikä mikään meikkipelle sipsuttelija
No joka päivänhän se aloittaa nimenomaan meikkaamalla naamaansa ja silmiinsä kunnon pakkelikerrokset. Peilailee pitkään ja tarkasti.
Aleksi, olet väärässä: Kyllä 24/7 -seuraajat näkee ihan KAIKEN! Sua vaan vitutti kun Janne voitti sut hauskuudessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Markku huljutti mulkkunsa ja kivekset suihkussa käyttämällä kättään uimahousujen sisällä, mutta ei pessyt peräreikäänsä.
Miksi pesisi, kun pesi sen jo pari tuntia sitten ja sen jälkeen on lillunut poreammeessa?
Ootte kyllä uskomattoman hyvin kartalla Maken intiimihygieniasta. Varmaan paremmin, kuin se itsekään. Onhan tuokin taito sinänsä🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle riitti katsominen. Sammutin television, kun Sainio kehui Petraa, josta en pidä, joka täysi tapetti talossa. Tämä on ihan varma asia, äänestys on turhaa, tuotanto valitsee voittajan.
Äänestäköön kuka haluaa, minä en tule katsomaan edes finaalia, koska tuotanto on jo Sainion johdolla valinnut voittajan. Tähän saakka katsoin kaikki koosteet klo 12 saakka.
Finaalia en katso, enkä anna äänen ääntä kenellekkään,
olin äänestänyt joitakin kertoja, mutta en Petraa, koska en hänestä tykkää.
Ai tuotanto on taas valinnut voittajan? Eiliseen asti se tuotannon suosikki oli muka Vala.
Petra saa ääniä porukalta toisella foorumilla koska ovat sopineet niin, mies ei saa voittaa
Joo, kosto Porkan tiputtamisesta, halutaan estää Markun voitto. Varalla on vitsinä pistää mummo voittoon eli Nina.
Vierailija kirjoitti:
Markku on sen verran jo hönössä että varmaan naksauttaa vielä tänä yönä painijaa.
Jon on liikaa hönössä ni ei pysty
-Minä, minä, minä, minä!!
(Sara)
Olisi kyllä jees saada pitkästä aikaa naisvoittaja. Ei sillä, että Markussa mitään vikaa olisi. Nina tai Petra ansaitsisi voiton myös.
Sara on ainoa, jota Valan poistuminen ei häirinnyt yhtään. Oppi muka loppua kohti "fiilaamaan", mutta tärkeimpänä mielessä oli, että hän itse pääsi jatkoon.
Aleksi ja Nina vaikuttavat molemmat ihmisiltä, jotka tietävät tehneensä elämässään virheitä ja ovat tavallaan nöyrtyneet vanhemmiten. Siksi ymmärtävät toisiaan, eivätkä vedä kölin alle elämässä mokanneita.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tolle vehviläiselle onmennyt päähän, kuittailee Sainiolle välillä tylysti. Partojen väristä sanoisin, että kyllä vehviläisellä on harmaampi partakuin Sainiolla.
Ehkä kyllästynyt Sainion negailuun... Ei olisi ainoa.
Ei taida Valasta ja Sarasta tulla vuosisadan rakkaustarinaa, sen perusteella mitä Sara sanoi Aleksin lähdön jälkeen :D
Mitä ihmeen hautajaiskirjoitusta nuo kirjoittavat itselleen???