Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
1/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun mies on 176c,m . Mä oon 182cm ei eihän tuo pidä paikkaansa?

Vierailija
2/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on lyhyempi, kuin minä. Tämä on herättänyt ihmetystä. Alkuun jaksoin yllättyä siitä, miten ahtaita ihmisten käsitykset on. Nykyisin lähinnä huvittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen heikko itsetunto ei jotenkin kestä jos nainen on pidempi.

N175 cm

Vierailija
4/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan noita kääpiömiehiä on tarpeeksi monta palstalla kitisemässä, ei niitä tarvitse lisää tehdä.

On se ilmeisesti niin kova kohtalo.

Vierailija
5/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on lyhyempi, kuin minä. Tämä on herättänyt ihmetystä. Alkuun jaksoin yllättyä siitä, miten ahtaita ihmisten käsitykset on. Nykyisin lähinnä huvittaa.

Myös siskoni mies on häntä lyhyempi. ... En ymmärrä mistä ap puhuu

Vierailija
6/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mukavammalta niin. Tykkään ja kiihotunkin siitä kun mies on pidempi ja muutenkin isompi/vahvempi.

Mutta eihän se kaikilla näin ole enkä itsekään sanoisi että se täysin ehdoton vaatimus on, eipä sitä kuitenkaan voi valita kehen rakastuu tai kenestä kiihottuu.

Vierailija
7/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisellisempi olo kun mies on pitempi.

Vierailija
8/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen heikko itsetunto ei jotenkin kestä jos nainen on pidempi.

N175 cm

Ei niiden itsetunto kestä mitään naisen paremmuutta, herkät pikku kukkaset.

N173

Vierailija
9/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista pitää tulla mahdollisimman isoja. Naisista ja miehistä. Niin ei käy, jos lisäännymme pätkien kanssa.

Vierailija
10/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys pidentää. Siksi Ano Turpiainen on 82 cm lyhyt.

Vierailija
11/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös siskoni mies on häntä lyhyempi. ... En ymmärrä mistä ap puhuu

Onko tuo "yleisen mielipiteen" kumoava argumentti?

Vierailija
12/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkyys pidentää. Siksi Ano Turpiainen on 82 cm lyhyt.

Vaikea uskoa väitettäsi. Winston Churchill oli 168 cm ja Alfred Hitchcock 170 cm. Uskoakseni olivat molemmat sinua älykkäämpiä.

Vierailija
13/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset nyt keskimäärin ovat lyhyempiä kuin miehet. Sehän on vain fiksua naisen etsiä itseään pidempää. Niitä kun lienee enemmän - keskimääräisen pituisia ajatellen.

Vierailija
14/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä ku naisen pitää olla kevyempi.

Vierailija
15/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kummallista, että eri painoindeksin omaavat ovat parisuhteessa? Soo, soo, jos vielä kehtaavat olla onnellisia.

Vierailija
16/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanpituisen miehen kanssa oli tosi vaikea kulkea vierekkäin, niin että miehen käsi oli mun olkapäillä. En tajua, miksi halusi välttämättä sen siihen laittaa. Pidemmän miehen kanssa onnistuu ihan luonnostaan. Seksi takaapäin oli kyllä paljon helpompaa samanpituisen kanssa.

Vierailija
17/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan, koska mies haluaa olla isompi tai nainen pienempi. Pituus on tavallaan helpoin mittari tälle mutta se ei ole ainut.

En yleensä sorru itsekehuun, mutta täytyy mainita, että itse olen tällainen roteva tankki ja minua pitemmätkin naiset ovat vaikuttaneet kiinnostuneilta. Treenaan vielä olkapäitä kahdesti viikossa korostaakseni tätä jo lähes hullunkurista kehotyyppiä.

Napoleon-kompleksi ehkä mutta tykkään huomiosta :)

Vierailija
18/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset nyt keskimäärin ovat lyhyempiä kuin miehet. Sehän on vain fiksua naisen etsiä itseään pidempää. Niitä kun lienee enemmän - keskimääräisen pituisia ajatellen.

Nyt ei puhuttu siitä, vaan että miksi miehen olisi oltava pidempi ja pituus olisi este parisuhteessa.

Vierailija
19/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä 168 senttiselle formulakuskille kyllä kysyntää riittää eikä pituus haittaa yhtään.

Vierailija
20/391 |
23.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut tämän aikaisemminkin mutta siis, minulla on ollut vuosien varrella neljä naisystävää (eli rakastettua), jotka ovat olleet pitkiä, vähintään n. itseni pituisia (175-180 cm), ja aina on tullut aloite suhteeseen heiltä! Ikää on eli en hypi suhteesta toiseen mutta pituuteni ei ole ollut heille kynnyskysymys vaan muut asiat on ratkaisseet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi