Miksi miehen on oltava pidempi?
Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.
Kommentit (391)
Ei tarvitse olla, mutta sitten pitäisi kompensoida sitä jollakin muulla tavalla kuten älyllä, statuksella tai rahalla.
Pidempi ja muutenkin isompi mies on kiihottava ja tekee olon turvalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tähän kysymykseen tarvitse oikeasti vastata? Kysehän on aivan eläimellisestä jutusta, johon ei voi järjellä edes oikein vaikuttaa. Nainen kokee olevansa pidemmän miehen kanssa fyysisesti turvassa. Iso osa naisen elämästä menee turvallisuuden ajattelemiseen, koska nainen on fyysisesti puolta ihmiskuntaa heikompi, vähemmän lihasmassaa siis, eli nainen on jatkuvasti vähän huolissaan siitä onko fyysisesti turvassa. Mitä turvallisempi mies (itseä isompi), sitä enemmän nainen voi rentoutua ja kokea seksuaalista vetovoimaa mieheen. Tämä on ns. luolanaisosastoa tämä tarve ja sitä on tosi vaikea ohittaa järjellä. Vähän sama kun että suuri osa miehistä tykkää isoista tisseistä ja sitä on vaikea koittaa järkeistää pois, kun luontoäiti näin itselle sanelee. (Itse olen siis nainen.) Mutta tosi rakkaus voi tietenkin ylittää tällaiset vaistomaiset jutut ja ihmiset ovat myös erilaisia yksilötasolla näissä jutuissa.
Tismalleen!
Aha, ehkä tuo sitten selittää, miksi minulle pituus ei ole merkitsevää - en pelkää suurta osaa ajastani
Ja onneksi kumppaneistani se, joka oli väkivaltainen, oli pitkä mutta laiha ja fyysinen väkivalta jäi pariin yritykseen, kun annoin takaisin adrenaliinin ja salillakäynnin voimalla. Mutta pelottavaahan olisi se, jos raamikas kumppani osoittautuisi väkivaltaiseksi.
Miehet ovat keskimäärin pidempiä kuin naiset. Minä olen 164 cm nainen ja kaikki mieheni ovat olleet minua pidempiä. Voit ihan itse miettiä, olenko valinnut heidän pituuden takia, vai ovatko vaan sattuneet olemaan pidempiä kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehessä suosittuja ovat miehiset ominaisuudet, naisissa naiselliset ominaisuudet. Pituus mielletään meidän kulttuurissamme ja on mielletty varmasti useimmissa muissakin miehiseksi ominaisuudeksi.
On kuitenkin ihmisiä, joilla on poikkeavia arvostuksia. Ja se on oma asiansa, paljonko painoarvoa kukin pituudelle antaa.
Minua ihmetyttää se kuinka miehekkäiksi ominaisuuksiksi mielletään yksimielisesti pituus ja raamikkuus.
Sen sijaan naisellisena saatetaan pitää pienuutta ja siroutta, pituutta ja näyttävyyttä, mallimaista hoikkuutta, pyöreää kurvikkuutta, amatsonimaista vahvuutta, jne.
Miksi naisten miesmaku ja käsitys miehekkäästä ulkonäöstä on niin paljon yksipuolisempi?
Koska varieteetti kiihottaa miehiä, ei naisia.
Minusta on kivaa olla amatsooninainen jollekin lyhyemmälle miehelle..
N178cm
Kyllä ulkoisetkin seikat saavat vaikuttaa siihen, että kenestä nainen kiinnostuu. Näinhän se on monesti miehilläkin. Toimiva parisuhde on sitten ihan toinen asia ja on lopulta kiinni lähes kaikesta muusta paitsi kumppanin ulkonäöstä. Suurin osa avioeroista tapahtuu naisten toimeenpanemina ja yhtenä syynä on varmaankin se, että lapset tehdään sen ulkoisesti ihannemiehen kanssa mutta yhteiselo osoittautuu lopulta mahdottomaksi kumppanin luonteen ja arvojen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Johan noita kääpiömiehiä on tarpeeksi monta palstalla kitisemässä, ei niitä tarvitse lisää tehdä.
On se ilmeisesti niin kova kohtalo.
Miten niin. Olemme mieheni kanssa 167cm molemmat ja tytär on 176 ja poika 186!
Seksi on parasta saman kokoisen kanssa, joten ne lapsetkin tuli tehtyä hänen kanssaan.😍
Vierailija kirjoitti:
Miehen heikko itsetunto ei jotenkin kestä jos nainen on pidempi.
N175 cm
Kestää kyllä. Minua ei kiinnosta pituusasiat, mutta naisia ne tuntuvat usein kiinnostavan ongelmaksi asti.
M170 cm
Olen 170 cm pitkä nainen ja puoliso on 182 cm, mielestäni hyvä pituusero.
Tosin, jos tulisi ero niin kyllä 167 cm pitkä mieskin kävisi, enemmän kiinnittäisin huomiota luonteeseen.
Jos olisin lyhyempi nainen niin kävisi lyhyempi mies kuin 167 cm, mutta kun satun nyt olemaan tämän pituinen enkä halua tuntea itseäni liian isoksi miehen rinnalla.
Olen 170 cm pitkä nainen ja lyhyempi mies kävisi, mutta en aio seurustella kenenkään kanssa omien ulkonäkö ongelmieni takia esim. jalat on kamalan näköiset enkä halua niitä kenellekkään näyttää.
Jos mies saa pakit, se ei välttämättä johdu miehestä vaan siitä, että nainen häpeää itsessään jotain asiaa ja parisuhteessa nämä asiat näkyisi.
Onneksi miehet ei yleensä tenttaa pakkien syytä vaan piståvät syyn vaikka oman lyhyytensä piikkiin.
banskun ei rasita liikaa hentoja polviasi?
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm pitkä nainen ja lyhyempi mies kävisi, mutta en aio seurustella kenenkään kanssa omien ulkonäkö ongelmieni takia esim. jalat on kamalan näköiset enkä halua niitä kenellekkään näyttää.
Jos mies saa pakit, se ei välttämättä johdu miehestä vaan siitä, että nainen häpeää itsessään jotain asiaa ja parisuhteessa nämä asiat näkyisi.
Onneksi miehet ei yleensä tenttaa pakkien syytä vaan piståvät syyn vaikka oman lyhyytensä piikkiin.
Itsellä on 2 lasta ja lasten saaminen on jättänyt jälkiä vartaloon. Käyn uimassa, mutta vain sen takia, että lapset pääsevät uimaan. Kun lapset kasvaa tarpeeksi eivätkä käy enää minun kanssani uimassa niin minun uimiset loppuu siihen tämän kamalan vartalon kanssa, en enää mene ikinä uimaan mikä on myös helpotus.
Jos tulee ero niin en ala seurustelemaan kenenkään kanssa näiden omien ulkonäkö ongelmien takia.
Miehet ei ymmärrä, että vika ei välttämättä ole heissä tai heidän pituudessa vaan naisen omissa ulkonäkö ongelmissa, jos nainen ei halua seurustella.
Minulla ja miehellä on 36cm pituuseroa. Minä tykkään pitkistä ja rotevista miehistä ja mies taas pienistä ja siroista naisista. Miksi vain tämä minun (eli naisen) mieltymys on väärin? Seksikin on upeaa, kun kumpikin todella haluaa toista ja pitää täydellisenä. Toki suhteessa tarvitaan muutakin, mutta tosi hyvä lisä on myös se fyysinen viehätys. Eikä meillä ole niin mitään haittaa kokoerosta. Ne pidemmät pussailut hoidetaan sohvalla tai sängyssä tai sitten mies nostaa syliinsä. Painoeroa on 60kg, joten onnistuu hyvin. Eiköhän se ole jokaisen oma asia mitkä ne mieltymykset on, niille harvoin edes mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä 168 senttiselle formulakuskille kyllä kysyntää riittää eikä pituus haittaa yhtään.
Hän on 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Kuten täältä palstoilta on luettu niin miehet eivät hyväksy naisen ulkonäössä tiettyjä asioita joten pareja ei synny ja myös osa miehistä on yksin.
Miehet ei tenttaa pakkien syytä joten asioista ei keskustella. Mies saattaa jäädä siihen luuloon, että ei kelvannut.
Varsinkin monelle synnyttäneelle naiselle seurustelun aloittaminen uuden miehen kanssa on vaikeaa, jos tulee ero, koska meillä on miehiä, jotka ei hyväksy naisen ulkonäössä tiettyjä asioita eikä naiselle välttämättä ole helppoa puhua niistä asioista.
Ei kai tähän kysymykseen tarvitse oikeasti vastata? Kysehän on aivan eläimellisestä jutusta, johon ei voi järjellä edes oikein vaikuttaa. Nainen kokee olevansa pidemmän miehen kanssa fyysisesti turvassa. Iso osa naisen elämästä menee turvallisuuden ajattelemiseen, koska nainen on fyysisesti puolta ihmiskuntaa heikompi, vähemmän lihasmassaa siis, eli nainen on jatkuvasti vähän huolissaan siitä onko fyysisesti turvassa. Mitä turvallisempi mies (itseä isompi), sitä enemmän nainen voi rentoutua ja kokea seksuaalista vetovoimaa mieheen. Tämä on ns. luolanaisosastoa tämä tarve ja sitä on tosi vaikea ohittaa järjellä. Vähän sama kun että suuri osa miehistä tykkää isoista tisseistä ja sitä on vaikea koittaa järkeistää pois, kun luontoäiti näin itselle sanelee. (Itse olen siis nainen.) Mutta tosi rakkaus voi tietenkin ylittää tällaiset vaistomaiset jutut ja ihmiset ovat myös erilaisia yksilötasolla näissä jutuissa.