Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
81/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa pituuden tärkeyttä vähättelevät lyhyet naiset, joilla mies on pidempi, ja pituuden tärkeyden myöntävät pitkät naiset, jotka tapaavat paljon itseään lyhyempiä miehiä 🤔

Ymmärrät varmaan että lyhyen naisen on aika hankalaa löytää itseään lyhempi mies, koska suurin osa miehistä on heitä pitempiä. 160senttiselle naiselle 165 mies on pitempi kuin nainen on kun taas 170senttistä naista kyseinen mies on 5cm lyhempi. Ei tuossa ole kyse mistään myöntämisestä tai vähättelystä, vaan lyhemmäksi jäänyt nainen nyt vain ei koe ongelmana sitä että kaikki hänestä kiinnostuneet miehet olisivat häntä lyhyempiä, koska näin se ei faktuaalisesti ole.

Sitä paitsi jos ajattelee että nainen on 185 senttinen, ja hänen miehensä on häntä 5cm lyhempi, niin mies on silti ihan normaalimittainen, kun taas 160 senttisen naisen 5cm lyhempi mies on jo todella erikoisen lyhyt mies.

Niin? Pointti oli se, ettei aloituksen väitettä kumoa lyhyiden naisten kommentit siitä kuinka eivät valinneet miestänsä pituuden perusteella, jos kuitenkin seurustelevat itseään pidemmän miehen kanssa.

Vierailija
82/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itseäni vähän pidemmistä tai saman pituisista naisista. Lyhyitä naisia on niin paljon, liian tavallista. Olen 173 cm, naisystävä 176cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen ja puoliso on 182 cm, mielestäni hyvä pituusero.

Tosin, jos tulisi ero niin kyllä 167 cm pitkä mieskin kävisi, enemmän kiinnittäisin huomiota luonteeseen.

Jos olisin lyhyempi nainen niin kävisi lyhyempi mies kuin 167 cm, mutta kun satun nyt olemaan tämän pituinen enkä halua tuntea itseäni liian isoksi miehen rinnalla.

Eli huono itsetunto, kun 12cm pidempi käy jos kaikki muu on miehessä ok, mutta 12cm lyhyempi ei käy vaikka kaikki muu olisi miehessä ok.

Tuo on vähän hassusti ajateltu. Jos nainen on 155cm pitkä, niin ymmärrätkö että häntä 12cm lyhempi mies on jo lyhytkasvuinen? Tämä teidän logiikka ei toimi kuin tietyissä pituuksissa vrt jos nainen olisi 195cm pitkä, niin melko varmasti hänen kumppaninsa olisi häntä lyhempi, koska kiinnostavien miesten skaala kaventuu huomattavasti jos naiselle kelpaisi kumppaniksi vain häntä 12 cm pitempi mies.

Vierailija
84/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pienikokoinen nainen, 160cm. Suurin osa miehistä siis on automaattisesti minua pidempiä, joten en ole koskaan valikoinut seurustelukumppaniani pelkän pituuden takia. Epämiellyttävintä oli seurustella kaksimetrisen miehen kanssa, koska pituusero oli niin valtavan suuri. Epäkäytännöllistä myös intiimissä kanssakäymisessä.

Nykyinen mieheni on n. 178cm, ja pituusero on passeli. Ylettää vielä suutelemaankin ilman että kumpikaan naksauttaa niskojaan katki. Mutta luonteiden yhteensopivuus ja arvomaailma on kyllä se, joka ratkaisee mun parisuhdevalinnat.

Vai arvomaailma.

Vierailija
85/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin 168-senttisenä ei ole mitenkään harvinaista tavata itseäni lyhyempiä miehiä. Itse asiassa usein juuri sellaiset ovat minua yrittäneet pokata, tai sitten saman pituiset tai korkeintaan pari senttiä pidemmät. Lisäksi ovat yleensä olleet vielä todella hinteliäkin. En tiedä mistä johtuu, näytänkö sitten niin helpolta kohteelta... Pitkät miehet ovat huomattavasti harvemmin osoittaneet kiinnostusta.

Kuitenkin pakko myöntää että lyhyet miehet eivät minulle erityisemmin nappaa. Vaikka en ole isokokoinen, tunnen itseni pienen miehen seurassa suunnilleen norsuksi, eikä se ole mukava tunne. Onneksi jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa.

Toki jokaisella on oikeus, mutta ajattelusi ei ole kovin järkevää. Leikitään, että minulla olisi mahdollisuus itseäni älykkäämpään naiseen. Kumpi seuraavista tavoista kohdata tilanne olisi parempi:

A) Annan naiselle pakit, koska koen itseni tyhmäksi naisen seurassa.

B) Ryhdyn naisen kanssa suhteeseen ja saan nauttia älykkäästä seurasta.

Vierailija
86/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosin, jos tulisi ero niin kyllä 167 cm pitkä mieskin kävisi, enemmän kiinnittäisin huomiota luonteeseen.

Jos olisin lyhyempi nainen niin kävisi lyhyempi mies kuin 167 cm, mutta kun satun nyt olemaan tämän pituinen enkä halua tuntea itseäni liian isoksi miehen rinnalla.

Eli huono itsetunto, kun 12cm pidempi käy jos kaikki muu on miehessä ok, mutta 12cm lyhyempi ei käy vaikka kaikki muu olisi miehessä ok.

Tuo on vähän hassusti ajateltu. Jos nainen on 155cm pitkä, niin ymmärrätkö että häntä 12cm lyhempi mies on jo lyhytkasvuinen? Tämä teidän logiikka ei toimi kuin tietyissä pituuksissa vrt jos nainen olisi 195cm pitkä, niin melko varmasti hänen kumppaninsa olisi häntä lyhempi, koska kiinnostavien miesten skaala kaventuu huomattavasti jos naiselle kelpaisi kumppaniksi vain häntä 12 cm pitempi mies.

Ei minua tarvitse teititellä, mutta ymmärrätkö että se 12cm pidempi mies on jo todella paljon 155cm naista pidempi, aivan kuten se 12cm lyhyempi mies on jo todella paljon 155cm naista lyhyempi.

Vierailija
87/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm pitkä, eli normaalipituinen nainen, ja tosi harvoin tulee vastaan minua lyhempiä miehiä, joten vastaan että ne nyt vain sattuvat järjestään jokainen olemaan pitempiä kuin minä. Eli en tunnista omassa elämässäni ongelmaa.

Minäminäminäminäminä

Vierailija
88/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen ja lyhyempi mies kävisi, mutta en aio seurustella kenenkään kanssa omien ulkonäkö ongelmieni takia esim. jalat on kamalan näköiset enkä halua niitä kenellekkään näyttää.

Jos mies saa pakit, se ei välttämättä johdu miehestä vaan siitä, että nainen häpeää itsessään jotain asiaa ja parisuhteessa nämä asiat näkyisi.

Onneksi miehet ei yleensä tenttaa pakkien syytä vaan piståvät syyn vaikka oman lyhyytensä piikkiin.

Itsellä on 2 lasta ja lasten saaminen on jättänyt jälkiä vartaloon. Käyn uimassa, mutta vain sen takia, että lapset pääsevät uimaan. Kun lapset kasvaa tarpeeksi eivätkä käy enää minun kanssani uimassa niin minun uimiset loppuu siihen tämän kamalan vartalon kanssa, en enää mene ikinä uimaan mikä on myös helpotus.

Jos tulee ero niin en ala seurustelemaan kenenkään kanssa näiden omien ulkonäkö ongelmien takia.

Miehet ei ymmärrä, että vika ei välttämättä ole heissä tai heidän pituudessa vaan naisen omissa ulkonäkö ongelmissa, jos nainen ei halua seurustella.

"Miehet" 🙄

"Kukaan nainen" ei ymmärrä, että vika olla myös heissä itsessään jos eivät pääse niihin kovapalkkaisiin asemiin. Johtuu ainoastaan syrjinnästä.

Yksi sukupuoli käsittää noin puolet ihmiskunnasta. Särähtää aina korvaan kun puhutaan että miehet on sellaisia ja naiset on tällaisia.

Juu, kyllä me naiset ymmärretään ettei näytetä hyvältä lasten saamisen jälkeen, kyllä meillä kotona peili on. Eikä edes sen takia aleta seurustelemaan kenenkään kanssa, sanotaan vaan miehille, että olette liian lyhyitä, se menee täydestä miehille eikä ne kysele mitään.

Ja ymmärretään myös ettei kelvata välttämättä töihinkään, täytyy keskittyä elämässä muihin asioihin.

Vierailija
89/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustelussa pituuden tärkeyttä vähättelevät lyhyet naiset, joilla mies on pidempi, ja pituuden tärkeyden myöntävät pitkät naiset, jotka tapaavat paljon itseään lyhyempiä miehiä 🤔

Ymmärrät varmaan että lyhyen naisen on aika hankalaa löytää itseään lyhempi mies, koska suurin osa miehistä on heitä pitempiä. 160senttiselle naiselle 165 mies on pitempi kuin nainen on kun taas 170senttistä naista kyseinen mies on 5cm lyhempi. Ei tuossa ole kyse mistään myöntämisestä tai vähättelystä, vaan lyhemmäksi jäänyt nainen nyt vain ei koe ongelmana sitä että kaikki hänestä kiinnostuneet miehet olisivat häntä lyhyempiä, koska näin se ei faktuaalisesti ole.

Sitä paitsi jos ajattelee että nainen on 185 senttinen, ja hänen miehensä on häntä 5cm lyhempi, niin mies on silti ihan normaalimittainen, kun taas 160 senttisen naisen 5cm lyhempi mies on jo todella erikoisen lyhyt mies.

Niin? Pointti oli se, ettei aloituksen väitettä kumoa lyhyiden naisten kommentit siitä kuinka eivät valinneet miestänsä pituuden perusteella, jos kuitenkin seurustelevat itseään pidemmän miehen kanssa.

Tuo on jo niin sumeaa logiikkaa että täytyy olla melkoinen tolvana että kykenee vääntämään asian noin :D

Vierailija
90/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitähän täällä on jo kerrottu.

Sanon itse tähän vielä sen, että tämä on sitä naisten harrastamaa kirsikoiden poimimista. Miehetkin tätä harrastavat, mutta nykyään alkaa vähän tuntua siltä, että naiset eivät hyväksy miehiltä sitä läheskään niin helposti kuin miehet naisilta.

Vierailija
91/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidempi on seksikäs. Olen seurustellut tarpeeksi monta kertaa lyhyempien miesten kanssa.

Vierailija
92/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin 168-senttisenä ei ole mitenkään harvinaista tavata itseäni lyhyempiä miehiä. Itse asiassa usein juuri sellaiset ovat minua yrittäneet pokata, tai sitten saman pituiset tai korkeintaan pari senttiä pidemmät. Lisäksi ovat yleensä olleet vielä todella hinteliäkin. En tiedä mistä johtuu, näytänkö sitten niin helpolta kohteelta... Pitkät miehet ovat huomattavasti harvemmin osoittaneet kiinnostusta.

Kuitenkin pakko myöntää että lyhyet miehet eivät minulle erityisemmin nappaa. Vaikka en ole isokokoinen, tunnen itseni pienen miehen seurassa suunnilleen norsuksi, eikä se ole mukava tunne. Onneksi jokaisella on oikeus etsiä juuri sellaista kumppania kuin haluaa.

Toki jokaisella on oikeus, mutta ajattelusi ei ole kovin järkevää. Leikitään, että minulla olisi mahdollisuus itseäni älykkäämpään naiseen. Kumpi seuraavista tavoista kohdata tilanne olisi parempi:

Kuulostaa aika utopistiselta että olisi oikeus itseään fiksumpaan.

Vierailija
93/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on jo niin sumeaa logiikkaa että täytyy olla melkoinen tolvana että kykenee vääntämään asian noin :D

Nimittely ei ole argumentointia, mutta jätän mainitsematta minkälaisen kuvan se sinun älykkyydestäsi antaa.

Vierailija
94/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En valitse kumppania järjen vaan puhtaasti tunteen perusteella. Jos miehen seurassa olo ei ole hyvä, silloin toimin sen tunteen mukaan. Toisaalta koen ettei olisi kovin järkevääkään valita kumppania, jonka seurassa ei syystä tai toisesta ole hyvä olla.

Vierailija
95/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän 15v poika on jo yli 180cm ja harteikas.

Vierailija
96/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minua tarvitse teititellä, mutta ymmärrätkö että se 12cm pidempi mies on jo todella paljon 155cm naista pidempi, aivan kuten se 12cm lyhyempi mies on jo todella paljon 155cm naista lyhyempi.

Ei pelkkä lainaaminen tee viestistä ainoastaan sinulle tarkoitettua, vaan kirjoitus saattaa olla tarkoitettu sinulle ja muille samalla tavalla asioita väänteleville, eli TEILLE. Loppu tekstistäsi olikin tasoa ymmärrätkö että hauki on kala.

Vierailija
97/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pidempi on seksikäs. Olen seurustellut tarpeeksi monta kertaa lyhyempien miesten kanssa.

Niin ja eräs näistä lyhyemmistä existä hikeentyi ja rupesi raivoamaan minulle kun "naiset vaativat pitkää miestä". Mies etsi treffiprofiilissaan siroa ja sporttista. Vissiin eri asia sitten kun mies haluaa tietynlaisen.

Vierailija
98/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pelkkä lainaaminen tee viestistä ainoastaan sinulle tarkoitettua, vaan kirjoitus saattaa olla tarkoitettu sinulle ja muille samalla tavalla asioita väänteleville, eli TEILLE. Loppu tekstistäsi olikin tasoa ymmärrätkö että hauki on kala.

No ymmärrätkö? Kun sitä ei kommenteistasi huomaa.

Vierailija
99/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja eräs näistä lyhyemmistä existä hikeentyi ja rupesi raivoamaan minulle kun "naiset vaativat pitkää miestä". Mies etsi treffiprofiilissaan siroa ja sporttista. Vissiin eri asia sitten kun mies haluaa tietynlaisen.

Miehille naisen pituus ei ole tärkeää yhtä usein kuin miehen pituus on naiselle.

Yleensäkin miehillä vaatimusten lista ei ole pitkä, riittää että saisi jonkun naispuolisen ei-sukulaisen ja mielellään omaa ikäluokkaa oleva pumpattavan.

Vierailija
100/391 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 170 cm pitkä nainen, todella paljon on itseäni lyhyempiä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän