Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen on oltava pidempi?

Vierailija
23.04.2021 |

Tuntuu olevan niin yleinen mielipide, enkä itse ole ikinä tajunnut sitä. Mahtaako johtua siitä etten tapaa täällä jättiläisten maassa itseäni lyhyempiä miehiä. Mutta toisaalta yksi isoimmista ihastuksistani, ellei isoin, oli itseäni lyhyempään, alle 150cm mieheen, mutta hän oli jo varattu ja perheellinen.

Kommentit (391)

Vierailija
381/391 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute. Itse tulen pitkästä suvusta, eikä meillä koskaan edes mainittu kenenkään pituutta. Muistan yllättyneeni kun koulussa luokkakaverini miettivät joidenkin julkkisten pituuksia. Itse otin 4 cm pidemmän miehen.

Eli miehen on oltava pidempi? Miksi?

Suhteellisesti mieheni on minulle lyhyt, sillä keskimääräinen pituusero on 10 cm. Mies on siis -6 cm lyhyempi.

Voisit vaikka sanoa ottaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, jos hän olisi muuten sopiva, noiden Sanna Marin -vastausten sijaan.

Vierailija
382/391 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä puhe mistä puute. Itse tulen pitkästä suvusta, eikä meillä koskaan edes mainittu kenenkään pituutta. Muistan yllättyneeni kun koulussa luokkakaverini miettivät joidenkin julkkisten pituuksia. Itse otin 4 cm pidemmän miehen.

Eli miehen on oltava pidempi? Miksi?

Suhteellisesti mieheni on minulle lyhyt, sillä keskimääräinen pituusero on 10 cm. Mies on siis -6 cm lyhyempi.

Voisit vaikka sanoa ottaisitko itseäsi lyhyemmän miehen, jos hän olisi muuten sopiva, noiden Sanna Marin -vastausten sijaan.

Jos ihastuisin / rakastuisin niin tietysti! En tarvitse ehkä käytä miehen pituutta mihinkään. Käytän tuolia jos pitää kurkotella ylähyllylle. Lyhyt mies tulee myös halvemmaksi kun ei syö niin paljon. Ja seksi suunnilleen samanmittaisen kanssa helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/391 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli isoja miehiä mutta pienet vehkeet. Nyt on lyhyt mies ja isot vehkeet. 

Eikö teillä homppeleilla ole kaikilla isot vehkeet sellaisi tom of finlandioita kaikki

Vierailija
384/391 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehen tarvi olla pidempi.

t. 182-senttinen nainen, joka osaa kumartua

Vierailija
385/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
386/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kun mieheni on sen verran pidempi, että halatessa voin nojata pääni hänen rintaansa vasten <3 Mutta ei pituus mikään kynnyskysymys ole. Voisin olla lyhyemmänkin miehen kanssa. Olinkin ennen tätä nykyistä. 

Vierailija
387/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanpituisen miehen kanssa oli tosi vaikea kulkea vierekkäin, niin että miehen käsi oli mun olkapäillä. En tajua, miksi halusi välttämättä sen siihen laittaa. Pidemmän miehen kanssa onnistuu ihan luonnostaan. Seksi takaapäin oli kyllä paljon helpompaa samanpituisen kanssa.

Laikki seksi samanpituisen kanssa on parempaa.

T.kokemusta on

Vierailija
388/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanpituisen miehen kanssa oli tosi vaikea kulkea vierekkäin, niin että miehen käsi oli mun olkapäillä. En tajua, miksi halusi välttämättä sen siihen laittaa. Pidemmän miehen kanssa onnistuu ihan luonnostaan. Seksi takaapäin oli kyllä paljon helpompaa samanpituisen kanssa.

Laikki seksi samanpituisen kanssa on parempaa.

T.kokemusta on

Siis kaikki😁

Vierailija
389/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta nainen tuntee olonsa pienemmäksi miehen rinnalla. 

Ei pidä paikkaansa, en halua tuntea itseäni pieneksi missään suhteessa.

Aivoni eivät ymmärrä tätä kokokeskustelua.

Vierailija
390/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli isoja miehiä mutta pienet vehkeet. Nyt on lyhyt mies ja isot vehkeet. 

Pieni mies kasvaa oksansa viereen.

Kokemusta on.

Vierailija
391/391 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tunnin itse aina kanssa lähinnä viehätystä pitkiin miehiin, vielä sellaisiin joilla on todella vahva kroppa. Kai siinä joku alitajuinen primaalivaisto sanoi, että iso mies suojelee naista paremmin ja kai siinä yhteiskunnan yleinen käsityskin on vaikuttanut omaan mielipiteeseen. En todellakaan uskonut, että voisin seurustella lyhyemmän miehen kanssa ja sitten tapasinkin mieheni, joka oli lyhyempi mutta aivan ihana tyyppi ja yhtäkkiä ei mulle ollutkaan enää mitään väliä, että mies oli lyhyempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän