Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan perheemme 17. lasta.

Vierailija
15.08.2006 |

Perheemme tilannetta ihmeteltiin tuolla aiemmassa ketjussa, joten ajattelin kysyä, että miksi meidän valintamme on niin vaikeaa ymmärtää?

Kommentit (180)

Vierailija
1/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea odotukseen ja tsemppiä synnytykseen. Se on varmasti aina yhtä suuri ja jännittävä tilanne.

Vierailija
2/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella suuri suku ja ystäväpiiri, että kaikki lapset saadaan kastettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuinka pystyt pyörittämään taloutta jos kärsit? Entä liitoskivut? Supistelu? Itse olin ihan tohjona ja pää pytyssä toisessa raskaudessani, että ajatus sen toistumisesta aina vaan... huhhuh! Sinullehan käytännössä raskaus on krooninen olotila.

Ovatko kaikki lapset täysiaikaisia?

Ja saanko kysyä kuulutteko johonkin uskontokuntaan, jos kerran ette kuitenkaan vl:iin? Ja siis mihin?

Mun tädilläkin on 13 lasta, ja he kuuluvat johonkin uskontokuntaan, ei vl:iin mutten tosiaan muista tai tiedä kuulleeni sen uskontokunnan nimeä.

Tsemppiä vaan! Ihanaa kun joku jaksaa ja uskaltaa, kotiäidin työ on ikuisen aliarvostettu homma.

Vierailija
4/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä jutussa kyllä kaikki täsmää!!

Lapsilisien määristä, lapsi lukuihin.

Toivottavasti et myönnä olevasi provo lopulta!

USKOMATONTA ja paljon voimia sinulle!!

Vierailija
5/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oikeesti ap sinun elimistö ja kroppa kestää tuota raskauksien ja synnytysten määrää? Oletko synnyttänyt kaikki lapset alakautta vai onko tehty sektioita...? Miten synnytykset on kaikenkaikkiaan menneet? Onko ollut millonkaan mitään ongelmia?

Nostan kyllä hattua sinulle!=)

Vierailija
6/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienoilla oli Keskisuomalaisessa juttua suurperheistä. Siellä oli myös tilastoja Suomen perheistä. Suomessa on tällähetkellä yksi perhe, jossa on 15 alle 18-vuotiasta lasta. Yksi perhe, jossa yksi nainen on synnyttänyt 20 lasta. 19 lasta synnyttäneitä naisia Suomessa on tällähetkellä 9 kappaletta.

Vierailija
7/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tienoilla oli Keskisuomalaisessa juttua suurperheistä. Siellä oli myös tilastoja Suomen perheistä. Suomessa on tällähetkellä yksi perhe, jossa on 15 alle 18-vuotiasta lasta. Yksi perhe, jossa yksi nainen on synnyttänyt 20 lasta. 19 lasta synnyttäneitä naisia Suomessa on tällähetkellä 9 kappaletta.

Vierailija
8/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan tarvi sääliä ap:n lapsia. Minulla on 7 sisarusta ja olen monesti ajatellut, että on niin onni, kun on sisaruksia. Pienempänä oli kavereita ja nyt täysikäisenä kellepä omille sisaruksille voin täysin vapaasti kertoa kaikki asiat. Eli iso sisarusparvi on lahja!

T. Ei edes isosta perheestä, kun vain 7 lasta

Vierailija
9/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä perhe on sitten tuo ainoa Suomen perhe, jossa on 15 alle 18-vuotiasta lasta tai sitten tämä on provo. Muistaakseni tuo perhe asui keski-pohjanmaalla. Tuosta asumisesta en kuitankaan ole varma muistanko sen oikein.

t:128

Vierailija
10/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoa mitä jäin miettimään on se hulina. Itse olen nelilapsisesta perheestä, meidän kotitalo on 360 neliötä, ja silti oli aikamoista menoa ja meteliä kun muutama kaveri oli mukana. Eli jos meitä oli 6 omaa perhettä ja jokunen kaveri niin se tekee vasta 10. Teillä on siinä tapauksessa yli 30 ihmistä. Hui ;)

Vierailija
11/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä löytynee juttuarkisto jotta näemme asuuko kyseinen perhe Varsinais-Suomessa kuten ap ilmoitti. Toivoopi se joka haisteli että tämä on Stella... :)

Vierailija
12/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" KYLLÄ PIENTEN LASTEN KANSSA VOI OPISKELLA JOS TODELLA HALUAA!!"

en väittänytkään ettei voisi, muttaa ap väitti suorittaneensa kasvatustieteen maisterin tutkinnon opiskelemalla lasten päiväunien aikana...

se ei onnistu kotoa käsin. ei todella.

Vierailija
13/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu, sillä kyseiseen koulutusohjelmaan kuuluu todella paljon luentoja ja työryhmiä joissa vaaditaan läsnäoloa. Läheltä olen seurannut. Oman tutkintoni taas voi suorittaa pääosin kirjatentein, olemalla läsnä vain joillain kursseilla.

Vierailija
14/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse tein aloituksen " odotan kahdettatoista lasta" . Eli minusta tämä haiskahtaa provolta. Olen ap:n kanssa samanikäinen ja uskallan väittää, että tuo lapsilukumäärä ei ole totta. Ei kukaan ihminen ole kone.

Toki ap on hyvin suunnitellut ja laskenut koko jutun, ettei jää epäjohdonmukaisuudesta kiinni. Kaikki täsmää. Ainoa ihmetyksen aihe oli tuo niin tarkka aikataulu päivttäisissä töissä....Käytännössä homma ei toimi noin suurperheessä.

Vierailija
15/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletatko että miehesi maksaa eläkkeesi kun et ole päässyt omaasi kerryttämään olemalla kotiäiti? Realistisuus kannattaisi joskus, eikä tuollaisessa pullankäryisessä arjessa elä kukaan...typerä provo.

Vierailija
16/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kahta akateemista tutkintoaan. Siinäkin vaiheessa pitänyt olla jo useampi lapsi.

Vierailija
17/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n mukaan perheessä on 16 lasta joista vanhimmat ovat yli 15-vuotiaita (en nyt tarkkaan muista mutta tarkista ketjun alkupäästä missä hän luetteli lastenn iät).

Vierailija:

että tämä perhe on sitten tuo ainoa Suomen perhe, jossa on 15 alle 18-vuotiasta lasta tai sitten tämä on provo. Muistaakseni tuo perhe asui keski-pohjanmaalla. Tuosta asumisesta en kuitankaan ole varma muistanko sen oikein.

t:128

Vierailija
18/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä höhlä.. 19 oli vanhin ja seuraava 17 ja siitä sit alaspäin.. Eli alle 18 vuotiaita on 15 kpl..

Vierailija
19/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhuttiin siitä, kuinka monta ALLE 18 vuotiasta siellä oli!! Ja niitähän on 15 KPL

-ärsyyntynyt 141-

Vierailija
20/180 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä muistaakseni 22 tai 23 vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi