Odotan perheemme 17. lasta.
Perheemme tilannetta ihmeteltiin tuolla aiemmassa ketjussa, joten ajattelin kysyä, että miksi meidän valintamme on niin vaikeaa ymmärtää?
Kommentit (180)
Vierailija:
Toista se oli 30-vuotta sitten kun tiskit tiskattiin käsin ja lapset hoidettiin itse. Pyykit pestiin pulsaattori koneella jne...Helppoa se on tulla tänne leuhkimaan kun kaiken saa valmiiksi tarjottimella ja yhteiskunta maksaa viulut.
Hyi häpeä ap
Tarjottimella kukaan ei ole antanut meille mitään, kyllä kaikki työ tehdään aivan itse. Ja mitä koneisiin tulee, niin eiköhän useimmissa 2-lapsisissa perheissäkin ole jo pesukone ja astianpesukone=D T. Ap
Saan kuitenkin voimaa ja iloa elämään lapsistani, ja lapsieni eteen olen valmis tekemään mitä tahansa. Oman hyvinvointini takia olen sen sijaan opiskellut, vaikka sen mahdollistaminen onkin välillä vaatinut kekseliäisyyttä. T. Ap
se ei ole mikään kirjekurssi, vaan paikalla pitää olla melko paljon.
Vaikutat vilpittömältä ja todella onnelliselta. Itse tuskin koskaan voin edes saada toista lasta, joten en voi kuin ihmetellä kuinka helposti raskaudut. En kyllä voi väittää olevani kovin kateellinenkaan, sillä tiedän, etten itse pystyisi hoitamaan noin suurta lapsikatrasta.
Ei sinulla ole 17 lasta. Laske nyt itse. Olet Porvoooooost. PROVO !!!!!!!!!!
opiskelemassa nyt vaan aivan mielenkiinnon takia suoritan erityispedan aineopintoja. Kiitos kuitenkin huolehtivaisuudesta! T. Ap =)
Aina ajatellutkin että mun olis pitänyt ottaa lestamies, jotta mulla olis aina vauva.
t: ikuinen vauvakuumeilija, 3 lasta
Vierailija:
Ei sinulla ole 17 lasta. Laske nyt itse. Olet Porvoooooost. PROVO !!!!!!!!!!
En tiedä lapsilisien määrää mutta sitähän ei enää makseta yli 17v. lapsista...
MARSS KOULUU 17 LAPSESTA EI SAA 2000 EURO. TÄÄ ON PROVOOOO
1. lapsi 100,00 ¿/kk
2. lapsi 110,50 ¿/kk
3. lapsi 131,00 ¿/kk
4. lapsi 151,50 ¿/kk
seuraavat lapset 172,00 ¿/kk
Eli yhteensä 2213e/kk 14:sta lapsilisää saavasta lapsesta.
lapsilisä loppuu 16 tai vuoteen ja 2 lasta oli yli sen.
Kun teidän tapauksessahan pitäisi olla miehellä aika karseet tulot, ettette saisi mitään.
No anyway, kysyisin minkälaisista perheistä tulette? Onko teillä omia sisaruksia paljon?
Harvoin vaan saa kumppanikseen sellaista ihmistä, jonka kanssa on samaa mieltä lapsien lukumäärästä. Varsinkin kun te molemmat olette sitä mieltä että niitä saa tulla...
KYLLÄ PIENTEN LASTEN KANSSA VOI OPISKELLA JOS TODELLA HALUAA!! ITSELLÄNI 10 LASTA JA OPISKELEN KOKO AJAN, VAATII HYVÄÄ ORGANISAATIO KYKYÄ JA VAHVAA LUONNETTA JA STRESSIN SIETO KYKYÄ!!!
hieman tämän ap:n aitoutta. Minäkin tunnen yhden perheen, jossa on 18 lasta ja toisen, jossa on 17 lasta. Lapset eivät ole kyllä syntyneet noin tiheästi vaan 25 vuoden aikana, eikä elämä noissa perheissä muutenkaan aivan tuollaista ole. Äideillä ei kyllä ole maisterin tutkintoa eikä isällä kahta maisterin tutkintoa. Muutenkin perheet ovat hieman " inhimillisempiä" omine vikoineen ja hyvine puolineen.
Itse tunnen 18-lapsisen perheen Tampereen kupeesta.
Sama täydellinen nainen, nyt vaan vähän enemmän vielä lapsia... niin ja koulutus on nyt tullut mukaan kun Stellalta se puuttuu (onhan hän toki silti täydellinen). Enemmän kiinnostaisi kyllä se, millainen on tämä ihminen näiden persoonien takana.
No katsotaanpas kuinka usein tämä 17 lapsen äiti alkaa seuranamme viihtymään, huolimatta tuosta minuutintarkasta aikataulusta :)
En minäkään muista tarkkaa summaa kun lapsia on 3. Muistelen että jotain vähän päälle 300 ¿ se on.
kyselivät mummolareissun ajankohtaa jo viikkoa ennen. 1-vuotiaskin rakastaa mummoaan ja jäi iloisena sinne touhuamaan. 15-vuotias puolestaan on erittäin motivoitunut aktiiviharrastaja ja kilpailumatkat ovat harrastuksen kohokohtia. T. Ap