"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
-- Kaksikerroksisessa turistibussissa keskellä yötä takapenkin alla limsapulloon välillä Ruotsi-Italia. Tarkkuuslaji miehenäkin.
- Tukholman keskustassa kauppakeskuksessa keskellä yötä lattialle. Olin katsomassa U2-keikkaa, ja ei ollut muuta yöpaikkaa niin menin stadionin läheiseen ostoskeskukseen syrjäisen käytävän päähän ja jäin sinne yöksi kun keskus suljettiin. Vartija käveli siellä yöllä, ei huomannut. Kusin lattialle aamuyöstä.
Onhan noita.
Uutena vuotena pissattiin kaverin kanssa metroasemalle ja joku kiltti tyttö tarjosi nenäliinoja vessapaperiksi 😅
Pariisissa kaksi kertaa lukittujen ovien takana. Kamalaa.Ensimmäinen kerta tavaratalo ,jossa ovi meni takalukkoon.Toinen kerta kellarivessaan, jossa tapahtui suurpiirtein sama.Valottomassa pottukellarissa tyyppi eikä kukaan kuullut. Paniikki.
kiinassa kiinan muurin vierellä pieni haiseva koppi, jossa reikä lattiassa. koppia ei ollut siivottu varmaankaan koskaan...
Sörnäisten metroaseman hissi (oli ihan tajuton hätä!)
Vessa. Joka yö parin tunnin välein. Kunnollinen yöuni, mikä se sellainen?
Onko jo tuotu esiin Turkin vuosistoon tehdyllä retkellä koettu vessa, joka oli vailla vertaa. Reikä lattiassa, vesi virtasi nurkasta ja piti asettua lattiassa oleviin jalanjälkiin kököttämään. Ei muistaakseni edes ovea ja kaikki sujui, kun oli pakko.
Vierailija kirjoitti:
Uutena vuotena pissattiin kaverin kanssa metroasemalle ja joku kiltti tyttö tarjosi nenäliinoja vessapaperiksi 😅
Arvaankohan oikein, että tämä tapahtui itähelsingissä?
Aivan outo tilanne sattui muutama vuosi sitten, kun olin vielä nuorena naisena opiskelija-asuntolassa asumassa. Tuona päivänä olin palannut kesätauolta ja asuntola oli täynnä uusia kasvoja. Olin tullut myöhään illalla kotiin kaverini kanssa bussilla ja kaikki muut asukkaat olivat jo menneet nukkumaan.
Kaverini nukkui kanssani samassa sängyssä tuona yönä. Olin nauttinut bussimatkasta pullollisen vettä, joten arvelin, että oli parempi käydä vielä kerran vessassa ennen nukkumaanmenoa, että en ravaa siellä yöllä. Vessat sijaitsivat käytävän toisessa päässä ja asunnostani oli lyhyt matka sinne. Kävelin ripeästi käytävää pitkin ja juuri kun olin saapumassa vessan ovelle, tunsin jo valtavaa painetta. Tajusin, etten pystyisi pidättämään pissahätää enää kauempaa.
Vessan ovi oli kuitenkin lukossa! Paniikki valtasi minut, enkä tiennyt mitä tehdä. Yritin epätoivoisesti etsiä muita vessatiloja, mutta kaikki ovet olivat lukossa. Tiesin, että minun täytyisi keksiä jotain nopeasti tai sitten pissaaminen tapahtuisi väistämättä.
Silmäni osuivat sitten varastokäytävön oveen, joka oli suoraan vastapäätä wc:n ovea. Ennen kuin ehdin kunnolla harkita päätöstäni, hain keittiöstä kulhon siirryin varastokäytävään ja suljin oven takanani. Tunsin itseni täysin käsittämättömäksi ja hulluksi, mutta samalla se oli ainoa keino välttyä nololta tilanteelta.
Laskin verkkarit ja pikkarit. Kyykistyin ja aloin pissata kulhoon. Pissa lorisi kuitenkin kovaan ääneen ja kaikui käytävässä. En kuitenkaan vainut enää lopettaa, sillä rakkoni oli aivan täynnä.
Naapurini, vanha mies, joka asui vastapäisessä asunnossa, oli yhtäkkiä ilmestynyt käytävään. Hänellä oli ilme, joka sai minut purskahtamaan nauruun kesken pissaamiseni. Hän seisoi siinä, tuijotti minua suu auki, ja näytti kuolaten kaikkea muuta kuin kuvatulta naapurilta.
Yritin peittää itseni parhaani mukaan, mutta tilanteen absurdius sai minut vain nauramaan entistä enemmän. Naapurini näytti yhä enemmän ja enemmän ahneelta, lähes kuolaavalta sudelta, ja yritin saada sanottua hänelle, että oli vain hätätilanne ja lähtisin heti pois.
Hän änkytti anteeksipyyntöjään, tuijottaen suu ja silmät pyöreänä. Kauhistuneena siitä, mitä juuri oli tapahtunut, lopetin pissauksen. Onneksi kukaan muu ei ollut paikalla todistamassa tätä järjettömän noloa tilannetta.
Myöhemmin naapurini ja minä molemmat kohtasimme toisemme pihalla ja tällä kertaa hän vain hymyili maireasti. Tuo hävettävä tilanne on jäänyt mieleeni luultavasti koko elämäksi.
Hieman kyllä haiskahtaa fantasioinnilta tämä tarina, jossa opiskelija-asuntolassa vessat on käytävällä, ja naapurissa asuu vanha mies joka juuri sopivasti sattuu paikalle kun ollaan pissalla.
Musiikkifestarin likainen bajamaja. Vaati hengityksen pidättämistä, akrobaattista notkeutta ja vatsalihaksia, ettei peppu eikä muukaan iho saanut tuntumaa saastasopissa.
Aivan hirveää. Jonotuskin kesti, noin 30 hlöä ennen mua.
Eikä putsaus- / desinfektioaineita. Tosin tästä aikaa lähes 20 vuotta.
Vastasin kysymykseen.
Puskapissa kovassa pakkasessa ei ehkä ole paikkana ihmeellinen, mutta jäi hyvin mieleen enkä mieluusti kokisi uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miespuoleisena eivät puskapissatkaan pelota mistä syystä ihan karmeaan vessaan ei tarvitse mennä kun aina on tarjolla joku puska johon voi mennä katkarapua heiluttelemaan.
Lapsuudesta jäivät kuitenkin mieleen paikallisen uimahallin vessat joita ei ilmeisesti siivottu kovinkaan usein kun lattialla lillui uimareista valunut vesilammikko johon sekoittui pöntöstä ohi lorotetun kusen haju ja minä jouduin seisomaan tässä liemessä paljain jaloin.
Ei ihmekään että monet pissaavat mieluummin suihkussa.
Hämmästelen edelleen sitä että tämänkään ketjun perusteella tytöt eivät tajua pissaavansa seisaaltaan ihan yhtä hyvin kuin pojat.
Partiota pienestä pitäen harrastanut tyttöystävä tuli aina mukaan puskapissalle. Se seisoi vieressä jalat hiukan harallaan, selkä vähän taakse kaarella ja pissasi sormilla häppäreitä levittäen ihan samanlaisessa terävässä kaaressa eteenpäin kuin minäkin. Ei tarvinnut pelätä kää
Häppäreiden avaaminen virtsasuihkun ohjaamiseksi on aliarvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin kerrostalon rappukäytävään yhdessä kaverin kanssa.
Minkähänlainen keskustelu kaverin kanssa tätä tilannetta edelsi?
"Olis pissahätä" - "Mullakin" - Etsittäiskö rappukäytävä, johon pissata?" - "Joo"
Vaikea kuvitella, mut kaipa näinkin voi käydä
Ihan perusjuttu, hyvää näkösuojaa ei ole kaupungissa paljon tarjolla
T.eri
Jotkut meistä onkin kasvatettu sisäsiisteiksi, kaikkia näemmä ei. Ja näin sisäsiistinä tuota keskustelua on tosi vaikea kuvitella.
Juuri näin, nää rappuihin ja hissiin kusijat on on sellaisia elukoita jotka sais lopettaa. Meillä lapsetkin osaa mennä ulos kuselle jos tarve on.
Mua kyllä myös ihan aidosti kiinnostaisi kuulla, millainen keskustelu edeltää tilannetta jossa useampi henkilö menee pissalle rappukäytävään. Yhden voisi tavallaan ymmärtää päähänpistona, mutta luulisi että noin 99% ihmisistä ei olisi vastaanottavaisia jos kaveri sitä ehdottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä myös ihan aidosti kiinnostaisi kuulla, millainen keskustelu edeltää tilannetta jossa useampi henkilö menee pissalle rappukäytävään. Yhden voisi tavallaan ymmärtää päähänpistona, mutta luulisi että noin 99% ihmisistä ei olisi vastaanottavaisia jos kaveri sitä ehdottaisi.
Siis ihan perusjuttu, esim keskustassa ei ole kauheasti näkösuojaa tarjolla ja esim näillä keleillä pyllistely on aika ikävää hommaa. Rappukäytävässä ei iltaisin ole kauheasti katsojia eikä pyllyä palele. Itse ainakin kusen rappukäytävään paljon mielummin kuin johonkin porttikongiin
No tätä on vaikeaa päihittää. Poikkesin pimeänä iltana kesken iltalenkin tien vieressä olevalle metsäkaistaleelle. Tarkoitus oli kävellä läheiselle uimarannalle laiturin päähän maisemaa katsomaan ja fiilistelemään, mutta hätä iski. Kyykistyin kuselle ja samalla kuulin kuin ase laukesi jotenkin tosi lähellä. Sitten kuului pientä meteliä ja autojen kaasuttelua. Vedin housut jalkaan ja jäin kusen viereen makaamaan liikkumatta, olin siinä varmaan puolisen tuntia. Seuraavana päivänä luin lehdestä että siinä kusipaikkani lähellä uimarannalla oli ammuttu ihminen, huumeporukoiden välienselvittelyä.