"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli pomo antanut irtisanomislapun käteen YT:n päätteeksi, kuten 7 muullekin. Menimme tupakalle kahden jälkeen ja katsoin vain parkkipaikkaa kunnes näin esimiehen auton seinää vasten. Mitään selittelemättä kävelin sen autolle, nousin tuulilasin viereen, housut nilkkoihin ja kyykkyyn. Pissasin sen ilmanottoaukkoon. Siinäpä haiselkoon kusta pari päivää. Sitten housut ylös ja kävelin takaisin muiden luo taputusten saattelemana.
Ei ole tullut sosiaaliseen mediaan videoita, vaikka niitä ottivat kyllä.
Oot ihan kamala ihminen. Luuletko. että firmalla menee hyvin jos on yt:t ja pomo huvikseen irtisanoo porukkaa. En kyllä ihmettele, että juuri sinut on irtisanottu, kun lukee käytöksestäsi..
Siivouskomeron lattiakaivo, oli pakko, kerrostalossa ei ollut yleistä vessaa, tein ylläpitosiivousta ja kauhea pissahätä, laitoin sankoon vettä ja heitin vedet perään:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle oli pomo antanut irtisanomislapun käteen YT:n päätteeksi, kuten 7 muullekin. Menimme tupakalle kahden jälkeen ja katsoin vain parkkipaikkaa kunnes näin esimiehen auton seinää vasten. Mitään selittelemättä kävelin sen autolle, nousin tuulilasin viereen, housut nilkkoihin ja kyykkyyn. Pissasin sen ilmanottoaukkoon. Siinäpä haiselkoon kusta pari päivää. Sitten housut ylös ja kävelin takaisin muiden luo taputusten saattelemana.
Ei ole tullut sosiaaliseen mediaan videoita, vaikka niitä ottivat kyllä.
Oot ihan kamala ihminen. Luuletko. että firmalla menee hyvin jos on yt:t ja pomo huvikseen irtisanoo porukkaa. En kyllä ihmettele, että juuri sinut on irtisanottu, kun lukee käytöksestäsi..
Vaikuttaa kyl keksityltä tarinalta.
Kaverin kotona kaljaa juomassa vessa oli varattu Kusin sitten kaverinisän kumisaappaaseen