"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
Jakartan lentokenttä. Siellä oli vessana reikä lattiassa ja juuri loukkaantuneella polvella oli kyllä aika vaikea kyykkiä...
Indonesiassa. Oli sysipimeää ja olin illalla torilla. Tällainen markkinatyyppinen paikka. Rakko täpötäynnä, puikkelehdin torin laidalla olevaan yleiseen vessaan. Pilkkopimeä huone, näytin kännykällä valoa. Wc oli täynnä rottia. Mutta rakko oli räjähtämispisteessä. Pissasin reiän tapaiseen joka tulvi yli rottien rapistellessa ja vilistäessä.
Mutta olin onnellinen ja helpottunut kun rakko oli tyhjentynyt
Kadun varressa harvan puskan takana. Oli onneksi yö ja aika hiljaista, mutta hävetti silti.
Muuttomiehenä nuorena kloppina toimiessani iski erään asiakkaan tavaroita raahatessa raivoisa pissahätä johtuen helteisen sään aiheuttamasta juomistarpeesta. Oli pakko kysyä saanko käyttää asunnon vessaa. Mies lupasi mutta ehtona oli että hän saa katsella toimitusta. Oli pakko myöntyä koska ainoa toinen vaihtoehto oli kuset housuihin. Siinä äijä tuijotti silmät kiiluen kun kaivoin esiin vehkeeni ja virtsasin. Onneksi ei vemputtanut itseään eikä kosketellut minua.
Nuorena ja kännissä kerrostalon roskakatos. En ole ylpeä tästä.
Kaverin puolesta kerron tuoreen tapauksen: terassille
Lapissa tien laidassa kyykkien avatun oven takana kesällä 1978. Tietysti juuri silloin lähestyi toinen auto takaapäin eikä mitään ollut tehtävissä. Olin ihan näyttämöllä. N72
Suomalaisessa ulkovessassa lapsena maalla. Se koppi oli täynnä kärpäsiä ja hyttysiä. Ei ollut kuivike käymälä vaan sanko täynnä paskaa, joka muodosti sellaisen vuoren, että jos en olisi seissyt sen pöntön päällä, niin olisin istunut suoraan paskaläjään. Lämpö ja haju olivat hirveitä. En mennyt sinne vessaan enää sillä reissulla.
Ihan kotona on käynyt muutaman kerran niin, että etäkokous kestää kestää, eikä voi poistua linjoilta, eikä voi lorottaa pönttöön, niin olen pissannut kylppärin mattoon. Se imee yhdet pissat. Monesti pissin lavuaariin, vaikka bånainen. Mulle tulee usein pissihätä tosi nopeasti, jolloin sit vaan menen jonnekin ouskaan, ehånkä sitä suuremmin häpeä.
Svetogorskin vanhan rautatieaseman viereinen pusikko. Siellä oli moni muukin käynyt.
Kamalan monsuunin jälkeen jouduimme pakosta eräälle pienelle saarelle Thaimaassa. Reikä maassa , vessa oli varastettu!
Vierailija kirjoitti:
Indonesiassa. Oli sysipimeää ja olin illalla torilla. Tällainen markkinatyyppinen paikka. Rakko täpötäynnä, puikkelehdin torin laidalla olevaan yleiseen vessaan. Pilkkopimeä huone, näytin kännykällä valoa. Wc oli täynnä rottia. Mutta rakko oli räjähtämispisteessä. Pissasin reiän tapaiseen joka tulvi yli rottien rapistellessa ja vilistäessä.
Mutta olin onnellinen ja helpottunut kun rakko oli tyhjentynyt
Hyi olkoon. Ehkä parempi että se oli vain reikä lattiassa. Muuten olisit saanut jonkun hyppykupan tai ruton.
Erään baarin wc. Siellä oli niin pistävä ammoniakkikusen haju, että oli pakko katkaista kusi ja lähteä ulos haukkomaan happea.
Minun tyttökaveri nahkapöksyissään kuninkaan asunnon puistossa puun luona.
Juuri silloin ajoi kuningaspari ohi!Hävetti.
Viipurin aseman vessa 1980-luvulla!
Olin Tel Avivissa lomalla ja eksyin ryyppäämään parin USA merivoimien sotilaan kanssa. Jatkoille menin sitten heidän hotellihuoneeseen. Sitten kun he sammui, niin läksin pois ja menin hissillä kellarikerrokseen ja losotin pitkät kuset kellarikerrokseen ja sitten hissillä ensimmäiseen kerrokseen ja ulos hotellista.
Taisin olla itsekin hiukan humalassa. Palvelin silloin rauhanturvaajana.
Kaverin kanssa etelän lomalla rannan hiekkarinteeseen mentiin humalassa kyykkimään pissalle ja eihän siinä pysynyt millään kyykyssä, joku ois voinu luulla että on tehty jotain muutakin niillä dyyneillä kun oli alakerrat täynnä hiekanjyviä kun hotelliin selvittiin😅