"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
No, tämä oli ihan vessa, mutta ulkomailla hostellissa jossa kaveri majoittui, aamuyöllä hirveässä kännissä... Ja tällaisesta ei-majoittujan vierailusta olisi voinut rapsahtaa muistaakseni 200 euron lasku :D
90-luvun puolivälissä olin kavereideni kanssa yläasteikäinen pissis. Eli viikonloppuisin isompaan kaupunkiin vetämään kännit, ja kusella käytiin kyykkimässä missä sattui keskustan rakennusten sisäpihoilla, puistossa, tai missä nyt sitten oltiinkaan. Kerran jäin muistaakseni kiinni, tai siis joku noin kolmikymppinen mies käveli ohi, muttei edes sanonut mitään. Eikä kyllä hävettäny yhtään, nauratti ennemmin.
Ihan Turun keskustassa ruusupuskien kohdalla. Puutarhankadulla.
Bajama. Ei ole tapana kuseksia minne sattuu
Puskapissa nokkospuskassa... Tajusin asian vasta kyykistyttyäni housut kintussa
Kiinalaisella rautatieasemalle meinasi vähän kuumottaa, kun julkisessa vessassa oli rivi reikiä lattiassa, olihan siinä "kopit" ympärillä mutta seinä oli minua lyhyttä naista puoleenväliin, eikä ovia ollut lainkaan. No ei sekään vielä mutta kun noin 20 kiinalaista naista kerääntyi siihen tuijottamaan että mites se länkkäri pissaa...
Suunnistamassa metsäpuskassa. Ei siinä muuten mitään, mutta jos metsä on täynnä suunnistajia niin aika moni päättää työntyä juuri siihen samaan puskaan, vaikka se olisi kuinka kaukana lähimmästä rastista.
Albanialaisen raja-aseman WC. Lattia tulvi kusta ja muita eritteitä. Käsienpesuhana ruikki vedet(?) suoraan syliin.
Vierailija kirjoitti:
Puskapissa nokkospuskassa... Tajusin asian vasta kyykistyttyäni housut kintussa
Tämän pelkkä lukeminenkin tuntui aika ikävältä.
Budapestissä. Oli ravitsemusliike oikein idyllin lammen rannalla.
Vessat sijaitsivat vähä erillään olleessa rakennuksessa.
Lattia lainehti kusta ja seinät oli maalattu paskalla.
Kusin ja oksensin yhtäaikaa, mutta sain homman hoidettua,
Nelostien varressa tukkikasan takana. Kiitos vaan maisemoinnille, ettei enää ole suojaisia levähdyspaikkoja missä voisi käydä puskan takana.
Intialainen katuvessa, se haju, se likaisuus. Hyi helvata!
Viipurin pyöreän tornin vessa. 80-lukua eli neukkuaikaa oli. Vessa oli niin hirveä, paskottu pitkin seiniä ja haju sen mukainen. Käännyin ovelta pois.
Toinen oli kesällä Oulun seudulla. Sääsket tekivät hyökkäyksen paljaaseen takamukseeni.
Nuorena ja hyvin humalassa olen pissannut Tampereen keskustorilla jonkun puun taakse.
Myöhemmin katsoin sitä puuta ja mistä suunnasta tahansa katsoi niin olit sen puun edessä eli ihan sama vaikka olisin pissannut keskelle katua.
Pikkulapsena kaupungilla tuli kova pissahätä. Olin jonkun vanhemman naisen seurassa. Hän vei kadun vieressä olevalle kalliolle ja yritti pissattaa siellä. Hän kannatteli minua käsillään niin että olin istuvassa asennossa. Ulkoilman viileys tuntui paljasta takapuolta vasten. En pystynyt pissaamaan siinä, asento oli vaikea ja tunsin oloni liian alastomaksi. En muista, missä lopulta pissasin.
Tallinnan laivalla siivoojan lakanakärriin Kyllä helpotti
Rooman keskustassa puiston vieressä olevan talon portille.
Se oli joku tienvierivessa jossain päin turkkia. Aukko lattiassa ja huuhtelematta. Meinasin oksentaa kun avasin oven.
Kerrostalon porttikongissa pärinäpojan mopon tankkiin.
M 45
Muistikuvat joiltain reissuilta on niin hataria, etten oikeastaan mene sanomaan mitkä on omia ja missä tekijä on ollut joku kaveri 😂 Mutta mikä tahansa on vessa, jos olet tarpeeksi kännissä. On noista ajoista sentään viisastuttukin.