Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?

Vierailija
22.04.2021 |

Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.

Kommentit (264)

Vierailija
221/264 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä myös ihan aidosti kiinnostaisi kuulla, millainen keskustelu edeltää tilannetta jossa useampi henkilö menee pissalle rappukäytävään. Yhden voisi tavallaan ymmärtää päähänpistona, mutta luulisi että noin 99% ihmisistä ei olisi vastaanottavaisia jos kaveri sitä ehdottaisi.

Siis ihan perusjuttu, esim keskustassa ei ole kauheasti näkösuojaa tarjolla ja esim näillä keleillä pyllistely on aika ikävää hommaa. Rappukäytävässä ei iltaisin ole kauheasti katsojia eikä pyllyä palele. Itse ainakin kusen rappukäytävään paljon mielummin kuin johonkin porttikongiin

Ei nyt liikaa mitään henkilökohtaisia tietoja tarvi kertoa, mutta millainen ja minkä ikäinen henkilö tätä harrastaa? Ja tuleeko usein harrastettua? En vaan itse osaa yhtään kuvitella.

Vierailija
222/264 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska ajatella, että kadulla kohtaa kaksi suomalaista tavallista ihmistä, joista toiselle on ihan normaalia pissata rappukäytävään jos tilanne vaatii, toiselle ajatus on täysin käsittämätön ja ymmärryksen ylittävä, ja kumpikin pitää ajatteluaan ihan normaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/264 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän prosentti väestöstä on näitä rappuihin ja hisseihin kusijoita? Eipä ole tullut koskaan kokeiltua itse, muttei ole kyllä myöskään hajuakaan vaikka kuinka moni kaverini voisi. Yhden kaverin tiedän pissanneen leikkipuiston mökkiin, sitä hieman tuomitsen.

Vierailija
224/264 |
29.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävis kyllä mielessäkään pissata rappuun tai leikkimökkiin, kiva kun joku lapsi hyppii siinä kuin jossain vesilätäkössä.

Bussin takaosaan oon kyllä pissannut ja oli kyllä noloa kun se valu sinne etuosaan asti ja kaikki vaihtoi paikkaa toiselle puolelle.

Vierailija
225/264 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussiinkin pissaamista tavallaan paheksun turhana sotkemisena, yleensä kai voisi kuitenkin jäädä pois tai vaikka pyytää kuskia pysähtymään. Tosin mitäpä minä tiedän, mikä siinä oli tilanne ja mitä vaihtoehtoja oli.

Vierailija
226/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis terassikausi ja puskapissikausi nyt korkattu

Vierailija
227/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttikongeissa kaupungilla tai käärmeitä ja ties mitä muuta kuhisevissa pusikoissa.

Vierailija
228/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porttikongi

Vierailija
229/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiinkin pissaamista tavallaan paheksun turhana sotkemisena, yleensä kai voisi kuitenkin jäädä pois tai vaikka pyytää kuskia pysähtymään. Tosin mitäpä minä tiedän, mikä siinä oli tilanne ja mitä vaihtoehtoja oli.

No kyllähän siinä maksumieheksi joutuu jos autoon kuseksii 

Vierailija
230/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsän laidassa on tullut pissittyä. Toivottavasti kukaan ei nähnyt. 

Vierailija
231/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti sinne takapenkille yödösässä pissannu ja mitään en oo koskaan maksanut

Vierailija
232/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappuna Helsingissä vanhaan aikaan jalkakäytävälle kun 2 poliisia käveli toisella puolella katua. Ei niitä kiinnostanu.;)

Vierailija
233/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti sinne takapenkille yödösässä pissannu ja mitään en oo koskaan maksanut

No ei kuski nää kun istut, mut joo, sika olet

Vierailija
234/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan outo tilanne sattui muutama vuosi sitten, kun olin vielä nuorena naisena opiskelija-asuntolassa asumassa. Tuona päivänä olin palannut kesätauolta ja asuntola oli täynnä uusia kasvoja. Olin tullut myöhään illalla kotiin kaverini kanssa bussilla ja kaikki muut asukkaat olivat jo menneet nukkumaan.

Kaverini nukkui kanssani samassa sängyssä tuona yönä. Olin nauttinut bussimatkasta pullollisen vettä, joten arvelin, että oli parempi käydä vielä kerran vessassa ennen nukkumaanmenoa, että en ravaa siellä yöllä. Vessat sijaitsivat käytävän toisessa päässä ja asunnostani oli lyhyt matka sinne. Kävelin ripeästi käytävää pitkin ja juuri kun olin saapumassa vessan ovelle, tunsin jo valtavaa painetta. Tajusin, etten pystyisi pidättämään pissahätää enää kauempaa.

Vessan ovi oli kuitenkin lukossa! Paniikki valtasi minut, enkä tiennyt mitä tehdä. Yritin epätoivoisesti etsiä muita vessatiloja, mutta kaikki ovet olivat lukossa.

Se naapuri nolasi itsensä pahemmin. Ei häntä mikään pakottanut kyyläämään ja naureskelemaan. On epäkohteliasta tuijottaa toisia nolossa tilanteessa.

Vierailija
235/264 |
11.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiliikenteen linja-auto. Tästä on 30 vuotta aikaa, kun eräänä kylmänä talviaamuna lähdin normaalisti koululle bussilla. Asuin yli 20 kilsan päässä opiskelupaikastani suht pöpelikössä, ja tämä vuoro teki vielä pidemmän kierroksen parin muun pikkukylän kautta. Olin juonut ison kupillisen yrttiteetä aamiaisella ja se alkoi tulla melko pian läpi. Pinnistelin hiki otsalla ja mietin että jäisinkö jollain pysäkillä pois, mutta bussi kulkisi vielä pitkään metsätaipaleita ja seuraava bussi tulisi vasta tuntien päästä. Bussissa oli melko vähän väkeä, joten lopulta siirryin istumaan takariville kauas muista. Seinällä oli tukeva ja helposti irrotettava muoviroskis ja päälläni pitkä talvihame, joten sain suht helposti pissattua roskikseen. Sitten vain roskis takaisin seinään hölskymään, onneksi se oli tilava eikä loiskunut yli. Ja kiitos runsaan yrttiteen, pissa oli lähinnä hennonvihreää hajutonta vettä. Kävi sääliksi roskiksen tyhjentäjää mutta muuta en keksinyt tuossa tilanteessa Vieläkin nolottaa. 

Vierailija
236/264 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskuntatalossa voimaantuneesta kullista lasetin tulemaan!

t. ex-kansanedustaja

Vierailija
237/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan taas kuseskeltua pitkin puskia ja porttikongeja koko vappu. Kevään merkkihän se sellanen. 

Vierailija
238/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskus Itiksen wc.

Vierailija
239/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyttäreni pissasi jotain 7-vuotiaana autoni lattialle.

Oli kyllä valittanut pissahätää, mutta en ehtinyt etsiä hänelle pissauspaikkaa ja sanoin käyväni pikaisesti labrassa ja käskin odottaa autossa, jotta pian lähdetään kotiin pissalle.

Varmasti olisi löytynyt vessa sieltä labrapaikasta. Odotuttaa nyt toista.

Vierailija
240/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuun oon pissannut ja aika useesti ja monessa paikassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä