Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?

Vierailija
22.04.2021 |

Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.

Kommentit (264)

Vierailija
241/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun ullakolla.

Vierailija
242/264 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta, että olin veneessä ja oli kauhea pissahätä, enkä keksinyt siinä unessa muuta paikkaa kuin veneen kokka. Heräsin siihen, että olin työhuoneen nurkassa olevan nojatuolin takana kyykkypissalla. Vessasta pyyhe imemään suurimman nesteet ja seuraavana päivänä loppusiivous.

Onneksi kukaan ei herännyt, unissäkävely ei kuulu tapoihini - oli ensimmäinen ja tietääkseni viimeinen kerta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/264 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulun ullakolla.

Miksi? Kai tähän joku tarina liittyy.

Vierailija
244/264 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpihalla roskisten välissä.

Vierailija
245/264 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huoltsikka ulkomailla. Oli ihan järkyttävässä kunnossa.

Vierailija
246/264 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus sijoitettuna maaseutukylässä. Isäntä oli vähän vittumainen mua kohtaan. Viimeisenä päivänä kusin sen mulkun kiljuastiaan. Enkä jääny katteleen, pysähtykö rosessi. Varmaan joikin sen viinanhimossansa.

Vierailija
247/264 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun mietin, niin nokkospuskaan kyykistyminen on aika ikimuistoinen kokemus 😅

Vierailija
248/264 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuun lirautin joskus penskana ja taas uudestaan teininä. Ehkä taas kohta jatkan harrastusta.

m55

Vierailija
249/264 |
07.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puska Tampereen oikeustalon edessä nuorena tyttönä.

Vierailija
250/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskapissa. Ei muuta vikaa kuin että siinä samassa puskassa oli hirvikärpäsiä. Niitä kömpi viisi kpl tukkaan mukaan, vaikka piipahdin nopeasti.

Toinen puskapissa. Oli niin kova hätä että vasta housuja ylös kiskoessa tajusin, että vieressä töllöttää hämmentynyt iso hirvi. Olin sitten sen naaman eteen hypännyt pissaamaan. Varmaan isompi järkytys hirvelle. Mutta lähdin äkkiä autolle takas.

Vierailija
251/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen Särkitunturille menoa kävin parkkipaikan huussissa. Voi stana mikä siivo ja haju 😱 Ihmiset on sikoja. Anteeksi siat. 

Vierailija
252/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle oli pomo antanut irtisanomislapun käteen YT:n päätteeksi, kuten 7 muullekin. Menimme tupakalle kahden jälkeen ja katsoin vain parkkipaikkaa kunnes näin esimiehen auton seinää vasten. Mitään selittelemättä kävelin sen autolle, nousin tuulilasin viereen, housut nilkkoihin ja kyykkyyn. Pissasin sen ilmanottoaukkoon. Siinäpä haiselkoon kusta pari päivää. Sitten housut ylös ja kävelin takaisin muiden luo taputusten saattelemana.

Ei ole tullut sosiaaliseen mediaan videoita, vaikka niitä ottivat kyllä.

Vierailija
253/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alikulkutunneliin. Varhain aamuyöstä kun laskuhumalassa hoipuin kotiin. Kaikenlisäksi menkat oli alkaneet enkä tajunnut sitä,joten jätin jälkeen veriset  ja pissaiset pikkuhousut joihin olin pyyhkinyt itseni.

Vierailija
254/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisesti päästelen vakipanoni kasvoille.

Vierailija
255/264 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Särkitunturille menoa kävin parkkipaikan huussissa. Voi stana mikä siivo ja haju 😱 Ihmiset on sikoja. Anteeksi siat. 

Ohis

Noi tauko- ym. paikkojen huussit ovat todellisia paskalättejä. Jopa lattiat ovat siinä kunnossa ettei sinne yksinkertaisesti voi mennä ellei ole ihan pakko kuten ribulis iskenyt. Mieluummin meen kyykkypissalle, mutta vähänkin suojaisemmat tienvieret ja taukopaikat  ovat nekin täynnä pskaa ja vessapaperia! Ottakaa edes ne vessapaperit pussiin ja viekää roskikseen. Pst. Älkää kuvatko jos olen kyykkypissalla näkyvämmällä paikalla, tuijottaa voi jos siltä tuntuu vaikkei se ole sivistynyttä, mutta kuvaus on ehdoton EI! 

Vierailija
256/264 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voin uskoa että tuli kiire tiedättekö miten ihana tunne on kun on pieni kusihätä ja sitten puristat reisiä ristiin niin se tuntuu ihanalta mahan pohjassa 

Vierailija
257/264 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla pukukopissa olen pissannut. Hävettää, mutta silloin se tuntui hyvältä idealta, kun humala oli kova, pissahätä kovempi ja pusikot ilman ohikulkijoita harvassa.

Vierailija
258/264 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 vuotta sitten Helsingissä vappuna jalkakäytävälle ja tien toisella puolella käveli 2 poliisia. Tarkistin etten olisi kussut kengilleni ja yo-lakki putos sitten päästä ja osa kusesta meni siihen. En saanut sakkoja, ilmeisesti poliisit aatteli että olin jo rangaistukseni saanut;)

Vierailija
259/264 |
02.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusen housuun kun en viitsi mennä vessaan, kyllä kesä kuivaa minkä kastelee kin 

Vierailija
260/264 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran menin kuselle miesten kanssa joilla oli pienet Munat ja niitten kusi ei lentänyt, vaan lirisi kengille, kyllä mua hävetti 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän