"Pahin" paikka, missä olet käynyt pissalla?
Kaikille on varmaan joskus iskenyt järjetön pissahätä jossain missä ei vessaan pääse. Jaetaan kokemuksia näistä. AP aloittaa. Olin joskus humalassa kaupungilla, eikä mikään paikka ollut auki että olisin päässyt vessaan. Pissahädän kasvaessa keksin livahtaa avoimesta parkkihallin ovesta sisälle, ja siellä olikin pakettiauton takana rauhallinen hämärä nurkka johon laskea menemään. Toivottavasti kameroita ei juuri siinä ollut. En ole kovin ylpeä, mutta eipä tuota kannata varmaan liikaa hävetäkään. Oletan monien kokeneen vähintään kerran jotain vastaavaa.
Kommentit (264)
Marokossa Casablancassa 70luvulla olin aika humalassa syvällä basaarissa
ja kapakan kattoterassilla juodut oluet alkoivat kusettamaan.
Kävelin rappuset alakertaan ja kysyin baarimikolta toilettia ja hän
osoitti yhden saranan varassa roikkuvaa ovea.
Avasin oven ja ehdin nähdä sähköjohdon varassa roikkuvan lampun
joka tietysti oli pimeänä eikä katkaisijaa missään.
Häveliäissyistä kiskaisin oven kiinni ja harppasin vielä askeleen sisäänpäin ja
tunsin että oikea jalka upposi koko pituudeltaan lattiassa olleeseen
isoon neliskanttiseen reikään.
Aloin huutaa apua ja hetken kuluttua arabiukkoja tunki vessaan auttamaan
minua ulos pinteestä.
Jalka oli alhaalta ylös saakka siinä itsessään ja vesihanaa eikä paperia
näkynyt missään.
Haju oli hirveä ja kapakanpitäjä kavereineen heitti minut heti ulos haisemaan.
En muista tuliko vielä kuset housuun mutta jos tuli niin siinä tilanteessa se ei enää haitannut.
Käppäilin siitä rennosti satamaan laivalleni suihkuun pesulle
ja vaatteiden vaihdon jälkeen takaisin baanalle.
Likanen ällö julkinen vessa jossa haisee ja pöntöt sekä lattiat likaisia.
Minä kusen aina altaaseen ja paskantas suihussa lattialla sitten menen naisten puolelle esittelee minun Isot Munat ja sanon että turhaa ajan haaskausta. Jos haluat ostaa lisää tuotteita ja palveluita, haku kohdistuu kaikkiin kysymyksiin käyttäen oheisia yhteystietoja
Isäpuolen mökin keittiössä johonkin mukiin, koska ulkohuussi siellä oli niin kammottava ja täynnä itikoita. Just ja just ehdin ennen kuin muut tulivat ulkoa sisälle.
Jonkin kerrostalon rappukäytävään yhdessä kaverin kanssa.
Omiin housuihini matkalla baarista kotiin, ei mitään hajua missä vaiheessa matkaa tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Kaivarissa. Huomasin kyykkimisen jälkeen pyllistäneeni Kaivohuoneelle päin.
Päätinkin juosta vaihtelun vuoksi tuttua täyden ympyrän tekevää lenkkipulkolkua toiseen suuntaan.
Yhdessä kohdassa oli mäennyppylän takana jyrkkä alamäki jossa pururata teki yllättävän yli 90 asteen mutkan.
Nyt tämä olikin minulle ylämäki ja mutkassa naaman eteen tuli nuoren naisen paljas pylly.
Hämmästyin niin että pysähdyin katsomaan kun yksi pissii parin-kolmen metrin päässä huulet levällään keskellä yleistä pururataa ilman mitään näkösuojaa.
Sitten tajusin että se oli omasta suunnastaan katsottuna mennyt selvästi sivuun radalta ja ison puskan taakse piiloon.
Housut kyllä kastuivat ja pissa suhisi laajassa kanervikkoon kun yskäisin kohteliaasti että täältä takaa olisi tulossa joku.
Olen kertonut ennenkin, saunassa (ulkosauna) kyläreissulla, mutta syy oli kun en kehdannut mennä vessaan. Vessa olis ollut ihan vieressä, ulkovessa. En vaan kehdannu kun oli ihmisiä.
Opettajan kenkään ja käsidesipulloon. Tercccui
Toinen tapaus, niin ikään kyläreissulla toisella mökillä. Pissasin kattilaan keittiössä, en kehdannut mennä ulos vessaan.
Kauppahallin unisex-vessa kun sieltä oli könynnyt ulos epämääräinen pultsaripariskunta ja lattioilla oli märkää (vettä?virtsaa?) vessanpaperia sekä ripuliset alushousut. En tiedä kävivätkö pikapanolla vai oliko naisella ollut ripuli ja mies auttanut. Oksetti jokatapauksessa. Mutta jos olisin lähtenyt etsimään toista vessaa, olisi tullut housuun.
Nuorempana yksin ja ystävien kanssa pussikaljoitellessa vaikka mihin! Keskelle alikulkutunnelia,jonkun kerrostalon rappuun,puhelinkoppiin..Monesti tuli ripulitkin kun oli vetänyt jotain kiljuapas kaa.
Yleensä oli yö eikä jääty kiinni mutta kerran joku ukko tuli huutamaan raivoissaan ja ystävä veti minut mukaansa niin vauhdilla että hameeni jäi ja kompuroin ystävän kannoilla pelkästään paita ja kengät päällä,ihan soosissa enkä tajunnut miksi me juostaan.Selvisi että oltiin oltu jonkun rivarin takapihalla!
Ei nyt niinkään paha paikka varsinkin kun vertaa joidenkin muiden pahimpiin pissapaikkoihin, mutta 90-luvun loppupuoliskolla olin kaverin perheen kanssa kesälomareissulla (olin 12v), kiertelimme leirintäalueita ja nukuimme niissä niiden pikku vuokramökeissä. Niissä ei vessaa ole(ne tiedä onko nykyisin) vaan alueella on oma vessa ja suihkutila.
Kerran yöllä tuli kamala pissahätä ja yritin pidätellä koska en halunnut lähteä kävelemään sinne vessapaikkaan yksinäni, en enää muista miksi mutta jokin siinä kammotti, lopulta oli pakko nousta ylös kuitenkin ja hyvin hiljaa hiippailla ulos etten herätä ketään, vaan sinne vessatilaan kävelemisen sijaan päätin kyykkypissata mökin ja kaverin perheen auton väliin.
Metsässä olen usein käynyt, ihan lapsesta asti kun ei saaressa ollut vessaa. Nyt aikuisena pahin paikka on terveyskeskuksen vessat, oikeasti on ollut pakko käydä, ei vaan pystynyt pidättämään
Australiassa oltiin telttailemassa keskellä ei mitään, ja muutaman oluen jälkeen piti lähteä pissalle. Paikka sinällään ei ollut kauhea, vaan ympärillä oli karu luonto ja tähtitaivas. Tyhmänä unohdin ottaa taskulampun mukaan ja tömistellä maata - ajattelin, että leiristä tulee tarpeeksi valoa, joten näen kyllä maaston tarpeeksi hyvin. Sain kyllä pissittyä rauhassa, mutta kun nousin kyykystä niin meni käärme jalkojen välistä. Silloin inhotti ajatus, että käärme on varmaan ollut siinä toosan alla, mutta nyt lähinnä naurattaa ku ajattelin että kusin varmaan sen käärmeparan päälle. Onneksi ei sattunut mitään. Toinen oma kauhea kokemuksensa on monet ulkomaan vessat, jotka on kuin jonkun paskaydinpommin jäljiltä. 🤢
Miespuoleisena eivät puskapissatkaan pelota mistä syystä ihan karmeaan vessaan ei tarvitse mennä kun aina on tarjolla joku puska johon voi mennä katkarapua heiluttelemaan.
Lapsuudesta jäivät kuitenkin mieleen paikallisen uimahallin vessat joita ei ilmeisesti siivottu kovinkaan usein kun lattialla lillui uimareista valunut vesilammikko johon sekoittui pöntöstä ohi lorotetun kusen haju ja minä jouduin seisomaan tässä liemessä paljain jaloin.
Ei ihmekään että monet pissaavat mieluummin suihkussa.
Hämmästelen edelleen sitä että tämänkään ketjun perusteella tytöt eivät tajua pissaavansa seisaaltaan ihan yhtä hyvin kuin pojat.
Partiota pienestä pitäen harrastanut tyttöystävä tuli aina mukaan puskapissalle. Se seisoi vieressä jalat hiukan harallaan, selkä vähän taakse kaarella ja pissasi sormilla häppäreitä levittäen ihan samanlaisessa terävässä kaaressa eteenpäin kuin minäkin. Ei tarvinnut pelätä käärmeitä eikä piikkipuskia.
Vierailija kirjoitti:
Minkähänlainen keskustelu kaverin kanssa tätä tilannetta edelsi?
"Olis pissahätä" - "Mullakin" - Etsittäiskö rappukäytävä, johon pissata?" - "Joo"
Vaikea kuvitella, mut kaipa näinkin voi käydä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olis pissahätä" - "Mullakin" - Etsittäiskö rappukäytävä, johon pissata?" - "Joo"
Vaikea kuvitella, mut kaipa näinkin voi käydä
Ihan perusjuttu, hyvää näkösuojaa ei ole kaupungissa paljon tarjolla
T.eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella, mut kaipa näinkin voi käydä
Ihan perusjuttu, hyvää näkösuojaa ei ole kaupungissa paljon tarjolla
T.eri
Jotkut meistä onkin kasvatettu sisäsiisteiksi, kaikkia näemmä ei. Ja näin sisäsiistinä tuota keskustelua on tosi vaikea kuvitella.
Ei varsinaisesti ollut paha paikka, mutta kauheassa pissahädässä ajoin pitkin metsätietä. Hyppäsin autosta ulos ja puskaan. Housuja ylös kiskoessa huomasin, että ihan vieressä tuijottaa todella hölmistyneen näköinen hirvi. Olin sitten sen nenän eteen pissannut. Tuli kiire takaisin autolle. Hirvi jäi tuijottamaan. Piti varmaan minua omituisena tyyppinä.
Reikä lattiassa -vessat on ihan ok. Pahin on ehkä ollut ulkomailla wc, jossa uudehko posliinivessa. Sitä ei vain ollut siivottu. Roskiksen päällä valehtelematta metrin korkuinen pino. Ihmisillä siellä oli tapana laittaa käytetyt paperit roskikseen! Lisäksi pöntön reunat oli veressä, jota oli myös lattialla ja seinillä.