Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pentagonin salaiseksi luokiteltu UFO-video tuli julkisuuteen

Vierailija
14.04.2021 |

https://tekniikanmaailma.fi/pentagon-vahvistaa-tiedustelupalvelusta-vuo… Aika vaikea ainakaan säähavaintopalloksi sanoa noita.

Kommentit (2249)

Vierailija
621/2249 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuuntelee Luukanen-Kildeä niin osin jopa ymmärtää miksi hallitukselle omat kansalaiset tulee viimeisenä ja rahaa jaetaan ulkomaille sekä omasta kansasta tehdään orjia tänne muuttaneille.

Kauhistuttaa jopa kun niin hyvin mener yksiin. Entä jos onkin noin?

Vierailija
622/2249 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoa,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2249 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kuuntelee Luukanen-Kildeä niin osin jopa ymmärtää miksi hallitukselle omat kansalaiset tulee viimeisenä ja rahaa jaetaan ulkomaille sekä omasta kansasta tehdään orjia tänne muuttaneille.

Kauhistuttaa jopa kun niin hyvin mener yksiin. Entä jos onkin noin?

Kyllä on näköjään hulluimmatkin salaliittoteoriat uskottu aivan täysin. Pitäiskö sinun nyt laittaa netti kiinni muutamaksi kuukaudeksi ja palata takaisin normaaliin elämään? Totuus on tuolla ulkona, ei netissä.

Vierailija
624/2249 |
05.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jatkoa,

Välkyvän kolmion vasemmalla puolella näkyy kaksi muuta saman muotoista himmeää kokmiota. Ovatko nekin ilma-aluksia vai jotain heijastumia?

Vierailija
625/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin eilen Netflixistä Bob Lazarista kertovan ohjelman. Siinä oli sisällöllisesti paljon turhaa täytettä, mutta Lazarin haastattelut olivat todella mielenkiintoisia. Kyllä hän vaikutti ihan aidosti rehelliseltä ja myös järkyttyneeltä näkemästään, vaikka tasapainoisen oloinen olikin.

Luulisi, että tuollainen ulostulo houkuttelisi muitakin asianosaisia kertomaan kokemuksistaan. Onhan siellä alueella täytynyt olla kymmeniä, satoja ihmisiä töissä vuosien varrella. Miksi kukaan muu ei tule julkisuuteen? Vai onko tullut, mutta on hiljennetty tai joutunut naurunalaiseksi?

Vierailija
626/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se todennäköisin vaihtoehto: Lazar puhuu pehmoisia.

Vierailija
627/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin eilen Netflixistä Bob Lazarista kertovan ohjelman. Siinä oli sisällöllisesti paljon turhaa täytettä, mutta Lazarin haastattelut olivat todella mielenkiintoisia. Kyllä hän vaikutti ihan aidosti rehelliseltä ja myös järkyttyneeltä näkemästään, vaikka tasapainoisen oloinen olikin.

Luulisi, että tuollainen ulostulo houkuttelisi muitakin asianosaisia kertomaan kokemuksistaan. Onhan siellä alueella täytynyt olla kymmeniä, satoja ihmisiä töissä vuosien varrella. Miksi kukaan muu ei tule julkisuuteen? Vai onko tullut, mutta on hiljennetty tai joutunut naurunalaiseksi?

En ymmärrä sinun Lazar fanitustasi. Itse en kyllä näe häntä uskottavana, en sitten millään. Samaa sarjaa Luukasen ja Dänikenin kanssa.

Mikä siinä on, että aina kun teoriassa on ammottava aukko, niin se paikataan salaliitolla. Näin voidaan selittää ihan mikä tahansa älytön väite. Miksi ei oleteta sitä kaikkein todennäköisintä ja arkipäiväisintä selitystä? Kirjoitit, että alueella on ollut satoja työntekijöitä, joten miksi he eivät ole kertoneet asioista? No kun se vastaus on se todennäköisin: Siellä ei ole mitään ihmeellistä, mistä kertoisi. Siksi ne sadat muut eivät ole julkisuudessa selittäneet ufoista mitään, koska eivät ole koskaan siellä ufoja nähneet!

Ihan oikeasti, totuus on tuolla ulkona. Ei netissä!

Vierailija
628/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Tai se todennäköisin vaihtoehto: Lazar puhuu pehmoisia.

Juuri kirjoitin saman asian :) 

T. viesti 626

Vierailija
629/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentagonin näkökulmasta "UFO" tarkoittaa myös mitä tahansa tunnistamatonta Venäläistä, Kiinalaista tms. lentävää viritelmää.

UFO on mikä tahansa tunnistamaton lentävä asia. Jos heitän sua dildolla otsaan, etkä tiedä mikä siihen osui niin sun päähän törmäsi ufo.

Vierailija
630/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä mitään "fanita". Luin tätä ketjua ja näin tällaisen nimen, joten päätin katsoa ohjelman. Ja sitten kirjoitin ensimmäisen viestini tähän ketjuun.

Ajattelutapaani kuuluu vaihtoehtojen avoinna pitäminen.

Vierailija
631/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi, jos totuus ei ole netissä, niin miksipä uskoa sinuakaan, joka netissä vouhotat.

Vierailija
632/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitäpaitsi, jos totuus ei ole netissä, niin miksipä uskoa sinuakaan, joka netissä vouhotat.

Sitä vaan yhä useammin hämmästelen, miten kaikenlaiset Qanonit ja vastaavat uskotaan ihan sellaisenaan. Minun on vaikea käsittää sellaista kritiikitöntä suhtautumista. Itse luotan vain isojen mediatalojen uutisiin ja painettuihin lehtiin. Ne eivät tahallisesti levitä valheita. Toimittajiksi ei pääse foliohatut ja hörhöt. Toki lehdissä on puoluepoliittisia painotuksia, mutta en usko niiden tahallisesti valehtelevan (Suomessa).

Ei minua tarvitse uskoa. Mutta ota huomioon, että en myy kirjoja aiheesta, enkä saa rahaa mistään mielipiteeni esittämisestä. Se on iso ero näihin luukasiin, dänikeneihn ja lazareihin verrattuna. Muista, että eihän se ole tyhmä joka myy, vaan se joka maksaa.

Vierailija
633/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan yhä useammin hämmästelen, miten kaikenlaiset Qanonit ja vastaavat uskotaan ihan sellaisenaan. Minun on vaikea käsittää sellaista kritiikitöntä suhtautumista. Itse luotan vain isojen mediatalojen uutisiin ja painettuihin lehtiin. Ne eivät tahallisesti levitä valheita. Toimittajiksi ei pääse foliohatut ja hörhöt. Toki lehdissä on puoluepoliittisia painotuksia, mutta en usko niiden tahallisesti valehtelevan (Suomessa).

Ei minua tarvitse uskoa. Mutta ota huomioon, että en myy kirjoja aiheesta, enkä saa rahaa mistään mielipiteeni esittämisestä. Se on iso ero näihin luukasiin, dänikeneihn ja lazareihin verrattuna. Muista, että eihän se ole tyhmä joka myy, vaan se joka maksaa.

Siitä, että minä pidin Bob Lazarista kertovaa ohjelmaa (huomaa sanavalinta, en edes käytä sanaa dokumentti) mielenkiintoisena, on kyllä tavattoman pitkä matka siihen, että "kaikenlaiset Qanonit uskotaan ihan sellaisenaan". Et nyt ole kauhean vakuuttava. Kyllä näihinkin asioihin kannattaa suhtautua ihan kiihkottomasti.

Todisteita odotellessa minä olen ihan avoin kaikille vaihtoehdoille ja pidän kaikkia vaihtoehtoja kiinnostavina. Sinun ei tarvitse näin ajatella.

Vierailija
634/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uudella johtajalla voi ainakaan huonommaks enää mennä, mitä Marinin hallitus tällä hetkellä.

Vierailija
635/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän minustakaan huijarilta vaikuta. Tietenkään en voi 100% varma olla asiasta. Tai siitä että puhuuko hän osittain totta ja osittain keksittyjä asioita.

Todistettu on kuitenkin, että hän on työskennellyt Los Alamosin laboratoriossa (USA:n armeijan ydinaselabra) ja että hänelle on myönnetty turvaluokitus Area 51 -alueelle.

Mistä hän olisi voinut muuten repäistä sen bioskanneri-jutun täysin omasta päästään 80-luvun lopulla? Ei sellaisia ollut silloin missään eikä juuri sen tyyppisiä skannereita mistä Lazar puhui, ole vielä tänä päivänäkään varmaan juuri missään käytössä. Ainakin hänen on täytynyt tuntea joku joka siellä on työskennellyt vähintäänkin. Ei tuollaista asiaa voi mitenkään vain keksiä omasta päästään. Ja onhan sekin outoa, että kaveri yhtäkkiä repäissyt tuon Element 115:n hihastaan 80-luvun lopulla ja kas kummaa, vuonna 2013 tiedemiehet keksivät että tuollainen alkuaine on tosiaan olemassa.

Vierailija
636/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lazar ei ole kyllä pahemmin hyötynyt rahallisesti. 

Vierailija
637/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkoa,

Välkyvän kolmion vasemmalla puolella näkyy kaksi muuta saman muotoista himmeää kokmiota. Ovatko nekin ilma-aluksia vai jotain heijastumia?

Kolme eri alusta siellä oli.

Vierailija
638/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S4-alueella jossa Lazar väitti olleensa, ei välttämättä valtavan paljon ole ollut porukkaa. Mistä muuten Lazar tiesi jo 80-luvulla että tuon erikoisalueen nimi on S4? Asia ei todellakaan ole ollut julksisessa tiedossa silloin.

Vierailija
639/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä Philip Corso? Oliko hän täysin huru-ukko? Olen lukenut kirjan, enkä oikein tiedä miten suhtautua siihen.

Vierailija
640/2249 |
06.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näistä Pentagonin ufo-havainnoista ja muusta tähän liittyvästä on tähän mennessä kirjoittaneet ainakin New York Times (jo vuonna 2017), Washington Post ja Politico -lehdet. Kelpaako noista mikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä